eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smołdzino › Termomodernizacja i rozbudowa obiektów budowlanych w osadzie Smołdziński Las 14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Smołdzino: Termomodernizacja i rozbudowa obiektów budowlanych w osadzie Smołdziński Las 14
Numer ogłoszenia: 35465 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Słowiński Park Narodowy , ul. Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, woj. pomorskie, tel. 59 8117204, faks 59 8117509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i rozbudowa obiektów budowlanych w osadzie Smołdziński Las 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji i rozbudowie budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na 4 mieszkania, przebudowie jednego z budynków gospodarczych na garaże dla mieszkańców oraz rozbiórce budynku gospodarczego w osadzie Smołdziński Las 14, cz. działki 85/3. Zakres prac: 1)Roboty budowlane, rozbudowa i remont budynku mieszkalnego polegają na adaptacji na cele mieszkaniowe, budynek gospodarczy przeznacza się na garaże dla mieszkańców i pomieszczenie techniczne oraz dostosowanie obiektów do obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego. Z uwagi na znaczną dewastację budynków, zaniedbany pustostan, brak ogrzewania, przeglądów technicznych, okresowych prac remontowych oraz dwa pożary na poddaszu zakres robót budowlanych obejmuje kompleksową rozbudowę, remont pomieszczeń parteru i poddasza a także przebudowę budynku gospodarczego. Zaprojektowano wykonanie nowej więźby dachowej w obu budynkach, stropu nad parterem w budynku mieszkalnym, wykonanie częściowe nowych ścian zewnętrznych i klatkę schodową w konstrukcji żelbetowej. W budynkach zaprojektowano nową stolarkę okienną i drzwiową. Zmieniono i dostosowano układ funkcjonalny budynku wygospodarowując 4 mieszkania, a w budynku gospodarczym 4 garaże dla mieszkańców i pomieszczenie techniczne. Budynek został przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Dostępna jest kondygnacja parteru poprzez zewnętrzną platformę przy schodach do wejścia głównego. 2)Roboty budowlane obejmują wykonanie nowej instalacji sanitarnej tj. rury i piony kanalizacyjne, odprowadzenie ścieków do wykonanej w ramach przedmiotu zamówienia oczyszczalni biologicznej zlokalizowanej na terenie działki. Dobór źródła ciepła - gruntowa pompa ciepła - została wskazana przez zamawiającego po analizie kosztowej, która będzie źródłem ciepła dla instalacji c.o. Pomieszczenie techniczne będzie zlokalizowane w budynku garażowym. Zasilanie instalacji wody poprzez istniejące przyłącze wody fi40. Ciepła woda będzie przygotowywana przy pomocy dwóch zasobników CWU, współpracujących z pompą ciepła i kolektorami solarnymi. Zostanie również wykonana nowa instalacja elektryczna tj. oświetlenia i gniazd wtykowych, sygnalizacji wejściowej, telefoniczna, domofonowa, telewizyjna, odgromowa oraz agregat prądotwórczy i kolektory słoneczne. 3)Wymagania dla instalacji pomp ciepła: 1.Dwustopniowy system podgrzewania c.w.u. w technologii gorącego gazu 2.Praca systemu instalacji bez uwzględnienia buforów ciepła 3.Dolne źródło ciepła 4.Ilość i głębokość odwiertów dobrać i potwierdzić po wykonaniu badań geotechnicznych gruntu z dokładną analizą przyjętej ilości oraz głębokości otworów 5.Wykonawca w cenie powinien uwzględnić bezpłatny serwis w okresie gwarancji (min. 60 miesięcy) wraz ze wszystkimi kosztami napraw w tym materiał, koszty dojazdu itd. Ponadto serwis spełniać musi następujące warunki: a)Dojazd z serwisu do budynku. b)Czas reakcji od chwili zgłoszenia - 24 godziny. c)Urządzenie winno być wyposażone w moduł powiadamiania o awarii i jej usunięciu systemem telefonicznym. 4)Zakres robót rozbiórkowych w budynkach wymienionych w pkt. 5: a)demontaż wewnętrznej instalacji sanitarnej, elektrycznej, b)wyburzenie ścian wewnętrznych i zewnętrznych wg rys. pn. rozbiórki, wyburzenia, c)demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, d)rozbiórka drewnianych schodów wewnętrznych oraz schodów zewnętrznych, e) rozbiórka stropu na belkach drewnianych nad parterem w budynku mieszkalnym i demontaż płyty stropowej żelbetowej w budynku przeznaczonym na garaże, f)rozbiórka pokrycia dachu z płyt azbestocementowych i utylizacja; Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa dotyczących zabezpieczania i usuwania wyrobów zawierających azbest g)demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz drewnianej więźby dachowej, h)rozbiórka i wykonanie nowych kominów murowanych, demontaż komina w budynku przeznaczonym na garaż, i)przełożyć cegły w istniejącej podłodze w piwnicy, odgrzybić i wybiałkować ściany, j)rozbiórka słupów zewnętrznych oraz przewieszenia dachu budynku garażu, k)likwidacja istniejących posadzek oraz tynków wewnętrznych, l)oczyszczenie i wyspoinowanie cokołu kamiennego budynku mieszkalnego, m)wykucie nowych otworów drzwiowych po uprzednim wykonaniu nadproży z belek stalowych wg rysunków. 5)Dane techniczne projektowanych obiektów: Budynek mieszkalny: powierzchnia zabudowy: 209,70 m2, powierzchnia całkowita: 311,05 m2, powierzchnia netto: -piwnica - 39,54 m2, -parter - 161,21 m2, -poddasze - 110,30 m2, -kubatura: 447,87 m3 Budynek garażowy: powierzchnia zabudowy: 99,30 m2, powierzchnia całkowita: 81,18 m2, kubatura: 316,10 m3. 6)Rozbiórka budynku gospodarczego - budynek parterowy bez podpiwniczenia z poddaszem magazynowym Dane ogólne budynku: a)Wymiary budynku w planie 5,86x13,42m wysokość budynku wraz z najwyższym elementem konstrukcji dachu ok. 5,90m. b)Kubatura brutto: 380,0m3. c)Ściany budynku wykonano jako murowane z elementów drobnowymiarowych (cegła pełna) gr. 25cm, 38cm i 12cm otynkowane. d)Posadowienie budynku bezpośrednie na ławach fundamentowych. Zagłębienie ław fundamentowych około 1m ppt. e)Strop nad parterem na belkach drewnianych. f)Konstrukcja dachu drewniana krokwiowa ze wzmocnieniem węzła kalenicowego. g)Pokrycie obiektu płyty eternitowe ułożone na łatach drewnianych. h)Podłogi i posadzki: w poziomie parteru posadzka betonowa, na poddaszu podłoga drewniana z desek. 7)Zagospodarowanie terenu działki, zgodnie z projektem zagospodarowania działki, między innymi: a)ogrodzenie b)wjazd c)place dojazdowe d)chodniki e)oświetlenie terenu f)plac zabaw g)obiekty małej architektury - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z raportem z weryfikacji dokumentacji projektowej - załącznik nr 7 do SIWZ i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach wykonywanego przez Zamawiającego przedsięwzięcia pn.: Termomodernizacja i rozbudowa obiektów budowlanych w osadzie Smołdziński Las 14 dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy doświadczenia w wykonaniu, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dwóch robót budowlanych obejmujących swym zakresem budowę lub przebudowę lub remont obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł dla każdej z robót; oraz - dwóch robót budowlanych obejmujących swym zakresem instalację i uruchomienie pompy ciepła o mocy min. 15kW W przypadku wykonania przez Wykonawcę robót obejmujących swym zakresem łącznie oba wyżej wymienione rodzaje prac, Zamawiający uzna warunek za spełniony

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy dysponowania co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy); - elektrycznej (kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych); - sanitarnej (kierownik robót w specjalności sanitarnej w zakresie instalacji sanitarnych)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej 1.000.000,00zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia odrębnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o nie przynależności do grupy kapitałowej. 2. Wykonawca powierzający części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W tym przypadku bierze na siebie pełną odpowiedzialność za czynności podjęte przez podwykonawcę. Zmiana podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca będzie się powoływał na zasadach określonych w art. 26 ust.2b p.z.p., będzie dopuszczalna pod warunkiem, spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt.5.2 SIWZ przez proponowanego podwykonawcę. Wymogi wobec treści zawieranych umów z podwykonawcami Zamawiający określił w pkt 18 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji dla pompy ciepła - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zakresu prac w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w rozumieniu art.36a ust.5 Prawa budowlanego. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku opóźnienia spowodowanego: 1) zawieszeniem robót przez Zamawiającego, 2) zmianami w dokumentacji, 3) warunkami atmosferycznymi (w szczególności klęskami żywiołowymi oraz warunkami odbiegającymi od typowych dla pory roku uniemożliwiającymi prowadzenie robót) lub innymi okolicznościami uznawanymi za zdarzenia siły wyższej (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) których pomimo zachowania należnej staranności, strony przewidzieć nie mogły, a które mogłyby spowodować istotną zmianę warunków realizacji zamówienia. Zaistnienie tych przyczyn Wykonawca zobowiązany będzie udokumentować, 4) wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń obiektów budowlanych, pozostałości itp. 3.W przypadkach wymienionych w pkt 1 i 2 Zamawiający przedłuży termin wykonania zamówienia o czas niezbędny do usunięcia skutków tych okoliczności, pod warunkiem uznania przez Zamawiającego zasadności zmiany. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zespole osób wykonujących zamówienie w przypadku zaistnienia niezawinionych przez Wykonawcę zdarzeń losowych lub ustania więzi prawnych łączących go z nimi. W tych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia do Zamawiającego i udokumentowania tych zdarzeń. Osoby które wejdą w skład zespołu Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w pkt 5.2.1)b) SIWZ, Wykonawca udokumentuje spełnianie tych wymogów. 5.Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie podwykonawstwa pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp dopuszczalna jest pod warunkiem, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu wymaganym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6.W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w tym przypadku zmianie ulegnie odpowiednio część wynagrodzenia brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slowinskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Słowiński Park Narodowy ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Słowińskiego Parku Narodowego ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.