eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Roboty budowlane polegąjące na malowaniu pomieszczeń Oddziału Klinicznego Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Sosnowiec: Roboty budowlane polegąjące na malowaniu pomieszczeń Oddziału Klinicznego Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 354490 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321736 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II, ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660230, 2660251, faks 032 2663630,2660251.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegąjące na malowaniu pomieszczeń Oddziału Klinicznego Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń Oddziału Klinicznego Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu obejmująca między innymi: a. roboty przygotowawcze: zabezpieczenie folią podłóg i posadzek, stolarki drzwiowej i okiennej, stałego wyposażenia pomieszczeń (np. panele gazowe, czujki p.poż) oraz pozostawione elementy wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach; b. roboty malarskie: przygotowanie powierzchni przed malowaniem tj. zmycie powierzchni ścian, kasowanie malowideł na ścianach, uzupełnienie wszelkich ubytków i uszkodzeń, które powinny być naprawione przy użyciu tej samej zaprawy, z której tynk był wykonany i zatarte w taki sposób, aby naprawiane miejsce równało się z powierzchnią tynku; powłoki malarskie powinny równomiernie pokrywać podłoże, bez prześwitów, plam, odprysków oraz nie powinny się ścierać ani osypywać po potarciu miękką tkaniną. Barwa powłoki powinna być jednolita bez uwydatniających się poprawek połączeń o rożnym odcieniu i natężeniu. Powłoki powinny być niezmywalne przy zastosowaniu środków myjących i dezynfekujących, odporne na szorowanie; malowanie co najmniej dwukrotne np. farbą akrylową w kolorach jasnych; prace malarskie należy prowadzić zgodnie z instrukcją producenta farb; sprzątanie pomieszczeń po pracach malarskich (np. oczyszczenie podłóg z farby). 2. Ilości robót do wykonania: dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów - 3284, 50 m2 skasowanie malowideł na ścianach - 284, 50 m2 dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej - 108, 90 m2 zabezpieczenie sprzętu i wyposażenia folią - 377,70 m2 3. Materiały jakie zostaną wykorzystane przy realizacji przedmiotowych robót muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz, że mogą być stosowane w obiektach służby zdrowia (muszą posiadać atest PZH lub atest równoważny). Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Wykonawcy do przedłożenia ww dokumentów w celu potwierdzenia jakości wyrobów. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. Ze względu na konieczność wykonania robót w obiekcie czynnym wszystkie prace należy wykonywać pod ścisłym nadzorem Zamawiającego. Wykonanie prac musi się odbywać w taki sposób aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy personelu medycznego oraz pacjentów. Pomieszczenia do remontu będą sukcesywnie przekazywane Wykonawcy, tj. przekazanie przez Wykonawcę dwóch ukończonych pomieszczeń będzie skutkować oddaniem przez Zamawiającego kolejnych dwóch pomieszczeń do malowania. Wskazane w dokumentacji przetargowej nazwy własne i znaki towarowe należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się wymienione nazwy w przedmiocie zamówienia. Wykonawca może zaproponować materiały o lepszych parametrach. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w SIWZ materiałów oraz kart katalogowych lub temu podobnych dokumentów. Materiały równoważne, to materiały o parametrach jakościowych tożsamych lub lepszych niż uwzględnienie w projektach. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Proponowane w ofercie równoważne materiały muszą spełniać wymagania określone w art. 30 ust 1-3 i ust 5 ustawy Pzp. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą Zamawiającemu do dokonania oceny czy oferta jest równoważna. Wskazanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZRB MAL-BUD Adam Pławski, ul. Przelotowa 194G, 42-523 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44515,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136027,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.