eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa instrumentów i wyposażenia muzycznego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Szczecin: Dostawa instrumentów i wyposażenia muzycznego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 354236 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143145 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera na Zamku, ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4348102, faks 91 4348133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów i wyposażenia muzycznego w ramach przebudowy Opery na Zamku w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę do Opery na Zamku w Szczecinie instrumentów i wyposażenia muzycznego: a) pianino akustyczne (MP) - 2 sztuki, b) pianino elektryczne (MPE) - 1 sztuka, c) ława do pianina (MŁ) - 2 sztuki, d) parawan akustyczny 5-panelowy (MA) - 1 sztuka, e) ekran akustyczny na statywie (ME) - 20 sztuk, f) wieszak ścienny do instrumentów smyczkowych (MW) - 20 sztuk, g) statyw do kontrabasu (MS1) - 3 sztuki, h) statyw do oboju (MS2) - 4 sztuki, i) statyw do rożka angielskiego (MS3) - 2 sztuki, j) statyw do klarnetu (MS4) - 4 sztuki, k) (fagotu) (MS5) - 3 sztuki, l) statyw do kontrafagotu (MS6) - 1 sztuka, m) statyw do waltorni (MS7) - 4 sztuki, n) statyw do trąbki (MS8) - 3 sztuki, o) statyw do puzonu (MS9) - 3 sztuki, p) statyw do tuby (MS10) - 1 sztuka, q) wózek platformowy do przewozu harfy koncertowej (MH) - 1 sztuka, r) wózek platformowy do przewozu pulpitów i krzeseł (MK) - 1 sztuka, s) skrzynia transportowa na drobne instrumenty (MI) - 1 sztuka, 2) Instrumenty i wyposażenie objęte zamówieniem musi być nowe w pierwszym gatunku, wolne od wad fizycznych i prawnych; 3) Wykonawca zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt do wskazanych pomieszczeń Opery na Zamku w Szczecinie. 4) Wykonawca zachowa najwyższą staranność przy wykonaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca usunie natychmiast po ich powstaniu na swój koszt; 5) Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem dostawy muszą być: a) wyposażone w instrukcję obsługi w języku polskim, b) objęte gwarancją zgodnie z ofertą wykonawcy, nie krótszą jednak niż 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu zamówienia z czasem reakcji serwisu: - pianina trzy dni robocze, - pozostałe wyposażenie 7 (siedem) dni roboczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.11.10 - 37.31.11.10 37.32.17.00 - Stojaki na instrumenty muzyczne lub nuty 37.32.00.00 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 nr UDA-RPZP.06.02.01-32-002-11-00 z dnia 31.01.2012 r. poprzez dofinansowanie części wydatków kwalifikowanych poniesionych na realizację inwestycji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gamuz J.P. Gacka Sp. Jawna, ul. Alfonsa Górnika 9A, 40-133 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49904,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55324,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55324,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89052,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.