eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mniów › Przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i korzystania z Internetu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Mniów: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i korzystania z Internetu
Numer ogłoszenia: 354214 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Mniowie , ul. Centralna 9, 26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie, tel. +48 41 3737002, faks +48 41 3737004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i korzystania z Internetu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III.1 Przedmiotem zamówienia jest: 1) Przeprowadzenie szkoleń 73 uczestników projektu (Beneficjentów Ostatecznych), z zakresu obsługi sprzętu komputerowego oraz aplikacji komputerowych i internetu, w wymiarze nie mniejszym niż 50 godzin lekcyjnych na osobę. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia podzielone odpowiednio na trzy moduły: a. Informacje podstawowe: a) zasady bezpiecznej i higienicznej pracy z komputerem, b) podstawowe informacje o komputerze: rodzaje, typy, budowa, c) podstawowe elementy zestawu komputerowego, d) uruchamianie i kończenie pracy z komputerem. b. System operacyjny: a) podstawowe elementy systemu operacyjnego, b) pliki i foldery, c) tworzenie i usuwanie, zapisywanie, zmiana nazwy, kopiowanie i przenoszenie plików i folderów. c. Praca z edytorem tekstu: a) zapoznanie się z klawiaturą komputera, b) tworzenie polskich znaków, c) formatowanie tekstu. d. Podstawy pracy z arkuszem kalkulacyjnym. a) budowa arkusza / skoroszytu, b) wprowadzanie danych, c) zastosowanie formuł. e. Podstawy korzystania z Internetu: a) pojęcie Internetu, b) rodzaje usług /czat, poczta e-mail, p2p, itp./, c) wyszukiwanie informacji na zadany temat, d) formularze elektroniczne. f. Zastosowanie i możliwości przeglądarek internetowych: a) omówienie i konfiguracja przeglądarki, b) zasady wprowadzania adresów stron internetowych, c) wyszukiwanie stron internetowych. g. Poczta elektroniczna - e-mail: a) pojęcie poczty elektronicznej, b) budowa adresu mailowego, c) tworzenie konta pocztowego na wybranym portalu internetowym, d) obsługa poczty: tworzenie, wysyłanie, odbieranie wiadomości e-mail, e) wysyłanie, odbieranie wiadomości z załącznikami, f) foldery na poczcie i zarządzanie pocztą. h. Bankowość Internetowa: a) pojęcie bankowości internetowej, b) jak aplikować o założenie konta, c) prezentacja multimedialna sposobu logowania i używanie standartowej strony internetowej konta. Wykonawca opracuje szczegółowy program szkolenia, który musi uwzględniać podstawowy poziom nabywanej wiedzy z zakresy opisanego powyżej przez uczestnika szkolenia. W ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającego harmonogram zajęć uwzględniający miejsca i terminy szkolenia dla poszczególnych grup szkoleniowych. Zamawiający przewidział podział 73 uczestników na 5 grup (np.: 4 grupy po 15 osób, 1 grupa 13 osób). Rekrutację na szkolenia prowadzi Zamawiający. 2) Opracowanie, wydruk podręczników / materiałów szkoleniowych, materiałów ćwiczeniowych, prezentacji multimedialnych, programu szkoleń uwzględniających zakres planowanych szkoleń w w/w grupach szkoleniowe oraz dostawę notatnika formatu A-5 i długopis / ołówka - po 1 kpl. dla każdego uczestnika szkolenia. 3) Wynajem sal szkoleniowych wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi komputera i korzystania z Internetu - w liczbie zapewniającej terminową realizację szkoleń i zlokalizowanych na terenie Gminy Mniów. 4) Zapewnienie wyżywienia dla uczestników szkoleń w ramach którego: a. każdy uczestnik będzie miał zapewniona wodę, herbatę i kawę wraz z cukrem i śmietanką w ilości dostosowanej do czasu szkolenia w każdym dniu szkolenia, b. ciastka i herbatniki w ilości nie mniejszej niż 15 dkg na osobę na każdy dzień szkolenia, c. każdy uczestnik będzie miał zapewnioną drożdżówkę w każdym dniu szkolenia. 5) Zapewnienie minimum 3 trenerów posiadających odpowiednie kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie do prowadzenia szkoleń w danym zakresie. III.2 Minimalne wymagania dotyczące szkoleń: Obowiązkiem Wykonawcy będzie: a) Przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera dla 73 beneficjentów ostatecznych w 5 grupach o podstawowym stopniu zaawansowania, dostosowanym do indywidualnych potrzeb i możliwości Uczestników. Łączna liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika - 50 godzin. Wykonawca powinien opracować harmonogram szkolenia dla w/w grup uwzględniający dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 8 godziny dydaktycznych dla jednej grupy w każdej ze wskazanych lokalizacji w godzinach 9.00 -18.00. Szkolenia mogą odbywać się we wszystkich dniach tygodnia, od poniedziałku do niedzieli w przedziale godzinowym wskazanym powyżej. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje godzinę dydaktyczną liczącą 45 min oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Pełne przeszkolenie jednej grupy uczestników szkoleń określonych w lit. a) powinno być przeprowadzone w ciągu maksymalnie 10 spotkań szkoleniowych (np. 10 dni po 5 godzin). Pełne przeszkolenie uczestników szkoleń określonych w lit. b) powinno być przeprowadzone w ciągu maksymalnie 2 spotkań szkoleniowych (2 dni po 8 godzin). Podstawą rozliczenia będzie ilość faktycznie zrealizowanych godzin dydaktycznych wskazana w dzienniku szkoleniowym, prowadzonym dla każdego dnia i grupy odrębnie. Szkolenia mogą odbywać się równocześnie dla różnych grup w tym samym terminie i godzinach we wskazanych lokalizacjach. W takim przypadku każda z grup musi być prowadzona przez innego trenera. 1) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych kosztów dojazdu, zakwaterowania, wyżywienia trenerów w czasie szkoleń (koszty te są pokrywane samodzielnie przez podmiot realizujący szkolenie w ramach wynagrodzenia za przeprowadzenie zajęć). 2) W przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie danego szkolenia przez trenera wskazanego w ofercie, Wykonawca ma prawo do wskazania innego trenera, który to szkolenie poprowadzi, pod warunkiem, iż trener pełniący zastępstwo spełnia kryteria wskazane w niniejszym zamówieniu oraz Wykonawca uzyska aprobatę Zamawiającego na wprowadzenie zmiany. 3) Opracowanie, przygotowanie i dostarczenie na miejsce szkolenia, dla każdego uczestnika materiałów szkoleniowych. a) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania scalonych (np. bindowanych) materiałów szkoleniowych w formie drukowanej dla wszystkich uczestników szkolenia + jeden komplet dodatkowo na potrzeby archiwalne projektu. Materiały powinny zawierać m.in.: - program szkolenia, - teoretyczne wprowadzenie w zagadnienia poszczególnych zakresów szkoleń, - kompletną treść prezentacji multimedialnej wykorzystywanej przez prowadzącego w trakcie szkolenia, - materiał ćwiczeniowo - warsztatowy realizowany przez uczestników szkolenia, - notatnik formatu A-5, - długopis lub ołówek, b) Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej (np. format - word, Excel, prezentacja multimedialna) przekazany zostanie na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego lub na płycie CD - nie później niż na 10 dni przed terminem szkolenia, w celu akceptacji materiałów. c) Na materiałach szkoleniowych Wykonawca umieści nazwę i logo Zamawiającego, tytuł projektu oraz oznaczenia i opisy dotyczące współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodne z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 4) Zapewni właściwe oznakowanie miejsca szkolenia - zgodnie z wymogami promocji Projektu (materiały zapewnia Zamawiający; odbiór w siedzibie Zamawiającego). 5) Wydanie każdemu uczestnikowi szkolenia, certyfikatu ukończenia szkolenia współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, który będzie zawierał między innymi informację o ilości godzin i zrealizowanym zakresie tematycznym oraz oznaczenia dotyczące współfinansowania Projektu. Warunkiem wydania zaświadczenia jest udział uczestników szkoleń w co najmniej 80% godzin szkoleniowych określonych w programie szkolenia. 6) Prowadzenie dokumentacji z przebiegu szkolenia tj. dzienników zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych. 7) Umożliwienie Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom przeprowadzenia kontroli prawidłowości realizacji usługi, w tym m.in. prowadzonej dokumentacji, instruktorów i osób szkolonych w dowolnym momencie realizacji usługi, zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi. 8) Przeprowadzenie badań jakości szkolenia (badanie ankietowe po zakończeniu szkolenia prowadzone wśród uczestników dotyczące odczuć związanych z przeprowadzonym szkoleniem: ocena szkolenia ogółem, ocena trenera, ocena materiałów szkoleniowych, ocena dobrych i słabych stron szkolenia) oraz opracowanie w formie pisemnej i przekazanie wyników tych badań (ankiety) Zamawiającemu. 9) Zgłaszanie Zamawiającemu w formie pisemnej lub e-mailem w terminie 1 dnia od zaistnienia zdarzenia: a) wszelkich nieobecności uczestników na szkoleniu, b) przypadków rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, c) wszelkich innych zmian dotyczących szkolenia np.: nie rozpoczęcia szkolenia, przerw w szkoleniu. 10) Przygotowania pisemnego Protokołu z realizacji usługi szkoleniowej, nie później niż w terminie 14 dni po zakończeniu szkolenia, zawierającego podsumowanie całego szkolenia, do którego będą dołączone w szczególności: a) 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych, b) lista obecności zawierającą potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, c) karta ewidencji czasu pracy trenera/trenerów, d) dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, e) przeprowadzone badania ankietowe wraz z opracowaniem ich wyników, f) rejestr wydanych uczestnikom certyfikatów o ukończeniu szkolenia, w którym wzięli udział. Wykonawca skonsultuje się z Zamawiającym w celu ustalenia wzoru certyfikatu i przedstawi go Zamawiającemu do akceptacji nie później niż na 5 dni przed terminem zakończenia szkolenia. 11) Wyjaśnienia lub uzupełnienia Protokół, o którym mowa w pkt 11, w terminie 5 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego. III.3 Minimalne wymagania dotyczące sali szkoleniowej Obowiązkiem Wykonawcy jest: 1) Zapewnienie sali dydaktycznej. Zapewnienia sali lub sal dydaktycznych z odpowiednim sprzętem niezbędnym do zrealizowania przedmiotowego zamówienia, przy czym zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniach, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP i p.poż. oraz zaplecze socjalne, w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieny. Sale w przypadku zajęć teoretycznych powinny być wyposażone co najmniej w tablicę standardową lub tablicę flipchart, stanowiska komputerowe w minimalnej ilości odpowiadającej liczbie grupy szkoleniowej wraz z dostępem do Internetu oraz zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7, oprogramowaniem biurowym Open Office w wersji 4.2 składającym się z minimum edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego, przeglądarką internetową Mozilla Firefox, programem pocztowym Mozilla Thunderbird . Sale powinny być zlokalizowane na terenie Gminy Mniów. Preferowane lokalizacje to następujące miejscowości gminy: Mniów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści złożonych oświadczeń: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1, 2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art.24 ust.1, 3) oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej na podstawie art. 26 ust. 2d, 4) treści złożonych dokumentów, których Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz dokumentów wymaganych w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę będzie stosował formułę spełnia / nie spełnia. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1) Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, dotyczące: b) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga legitymowania się doświadczeniem w zakresie szkolenia z obsługi komputerów minimum jednego szkolenia dla grupy o ilości min 70 uczestników i o wartości nie mniejszej niż 35 tys. zł. brutto; 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca musi legitymować się wykonaniem co najmniej 1 usługi szkoleniowej, której tematyka jest zgodna z tematem szkolenia będącego przedmiotem zamówienia określonego w pkt. III.1 ppkt. 1, z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia (szkolenia), nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenia te zostały przeprowadzone należycie. Wykaz usług powinien być sporządzony wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1) Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, dotyczące: c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać się w tym zakresie, że dysponuje co najmniej 3 osobami (trenerami), posiadającymi odpowiednią wiedzę i kwalifikacje. Trenerzy przewidziani do realizacji szkoleń muszą posiadać wykształcenie: wyższe kierunkowe minimum licencjat oraz doświadczenie w realizacji minimum 1 szkoleń, których zakres jest zgodny ze szkoleniem będącym przedmiotem zamówienia określonym w pkt. III.1 ppkt. 1, i wykonanego w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia - udokumentowane w przedstawionym przez Wykonawcę wykazie o posiadanym doświadczeniu w tym zakresie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ . Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia, CV trenerów odpowiedzialnych za realizację zamówienia potwierdzające ich kompetencje i doświadczenie zawodowe. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje lecz będzie dysponował wskazanymi osobami, należy załączyć pisemne zobowiązanie odpowiednich podmiotów do ich udostępnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1) Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 25 tys. zł za jedno lub wszystkie zdarzenia 4) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia - na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 25 000,00 PLN do wykazania, że wykonawca spełnia warunek dotyczący znajdowania się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na prawidłową realizację zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Proponowany program szkolenia (konspekt) obejmujący obszary szkolenia wskazane w pkt. III.1 ppkt 1 i 2, ze szczegółowym zakresem, metodyką oraz wskazaniem użytych środków technicznych i edukacyjnych w trakcie planowanych szkoleń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Konspekt - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

XXV.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zaistnieniu następujących okoliczności: 1) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności; 2) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów, 3) jeżeli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminach określonych w umowie lub w terminach wynikających z harmonogramu realizacji zamówienia - wówczas zmiana umowy może dotyczyć przedłużenia terminu wykonania umowy lub etapu i dostosowania do wydłużonego terminu innych postanowień umowy, 4) jeżeli nastąpi konieczność modyfikacji jej poszczególnych zapisów w celu zachowania spójności z treścią materiałów przedłożonych przez Wykonawców w ofertach a Zamawiający uznał za celowe ich załączenie do umowy w celu zapewnienia powodzenia realizacji przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mniów ul. Centralna 9 26-080 Mniów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mniów ul. Centralna 9 26-080 Mniów Sekretariat pok. nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.