eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (część IV) - sprawa nr 19/14)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Koszalin: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (część IV) - sprawa nr 19/14)
Numer ogłoszenia: 354178 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, faks 94 34 44 700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych (część IV) - sprawa nr 19/14).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych i elektrycznych do Centralnego Ośrodka Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0, 27.00.00.00-0, 31.00.00.00-0, 39.00.00.00-0, 44.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje wynikające ze złożonych oświadczeń i dokumentów (wymaganych w SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. VAT, wycofanie zaproponowanego towaru z produkcji, konieczność zmiany danych dotyczących stron umowy. Zmiany umowy w przypadkach ww. mogą nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego i Wykonawcy, i będą mogły być wprowadzone za zgodą Stron w drodze pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego, 75-531 Koszalin ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, budynek nr 3, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 11:00, miejsce: : Koszalin ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, Kancelaria Jawna, czynna w dni pracujące w godzinach: 7:30 - 11:00 i 13:00 - 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wykładziny dywanowej (powtórzony).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładzina obiektowa poliamidowa o szer. 4,0 m - 11 mb, listwa dywanowa brązowa z taśmą samoprzylepną dł. 2,5 m - 10 szt., narożnik wew. do listwy - 8 szt., narożnik zew. do listwy - 10 szt., zakończenie do listwy prawe - 4 szt., zakończenie do listwy lewe - 4 szt., klej osakrylowy do wykładziny - 12 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.11.00-4, 39.29.30.00-2, 24.91.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa krat okiennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krata okienna w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zewnętrznym wymiarze 145x50 cm, z prętów stalowych o śr. 12 mm, z odstępem między prętami w kracie nie przekraczającym 120 mm na 120 mm (mierząc w osiach prętów), od strony zew. krata osłonięta siatką stalową o wym. oczek 10 mm x10 mm i o średnicy drutu nie mniejszej niż 1,5 mm, zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować emalią olejno-ftalową na kolor czarny - 16 szt. Krata okienna w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zewnętrznym wymiarze 145x50 cm, z prętów stalowych o śr. 12 mm, z odstępem między prętami w kracie nie przekraczającym 120 mm na 120 mm (mierząc w osiach prętów), od strony zew. krata osłonięta siatką stalową o wym. oczek 10 mm x10 mm i o średnicy drutu nie mniejszej niż 1,5 mm, zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować emalią olejno-ftalową na kolor czarny. Kratę wykonać w wersji otwieranej od wewnątrz wraz z dołączoną kłódką antywłamaniową klasy B - 2 szt. Krata okienna w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zewnętrznym wymiarze 95x65 cm, z prętów stalowych o śr. 12 mm, z odstępem między prętami w kracie nie przekraczającym 120 mm na 120 mm (mierząc w osiach prętów), od strony zew. krata osłonięta siatką stalową o wym. oczek 10 mm x 10 mm i o śr. Drutu nie mniejszej niż 1,5 mm, zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować emalią olejno-ftalową na kolor czarny - 12 szt. Krata okienna w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zewnętrznym wymiarze 95x65 cm, z prętów stalowych o śr. 12 mm, z odstępem między prętami w kracie nie przekraczającym 120 mm na 120 mm (mierząc w osiach prętów), od strony zew. krata osłonięta siatką stalową o wym. oczek 10 mm x 10 mm i o śr. Drutu nie mniejszej niż 1,5 mm, zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować emalią olejno-ftalową na kolor czarny. Kratę wykonać w wersji otwieranej od wewnątrz wraz z dołączoną kłódką antywłamaniową klasy B - 2 szt. Krata okienna w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zewnętrznym wymiarze 175x175 cm, z prętów stalowych o śr. 12 mm, z odstępem między prętami w kracie nie przekraczającym 120 mm na 120 mm (mierząc w osiach prętów), od strony zew. krata osłonięta siatką stalową o wym. oczek 10 mm x 10 mm i o śr. Drutu nie mniejszej niż 1,5 mm, zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować emalią olejno-ftalową na kolor czarny - 1 szt. Krata okienna w ramie z kątownika 40x40x4 mm o zewnętrznym wymiarze 175x175 cm, z prętów stalowych o śr. 12 mm, z odstępem między prętami w kracie nie przekraczającym 120 mm na 120 mm (mierząc w osiach prętów), od strony zew. krata osłonięta siatką stalową o wym. oczek 10 mm x 10 mm i o śr. Drutu nie mniejszej niż 1,5 mm, zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować emalią olejno-ftalową na kolor czarny. Kratę wykonać w wersji otwieranej od wewnątrz wraz z dołączoną kłódką antywłamaniową klasy B - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.63.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa asfaltu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanina mineralno-asfaltowa do napraw cząstkowych dróg na zimno op. 25 kg - 20 000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów dekarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Blacha stalowa płaska gr. 0,50 mm powlekana poliesterem, arkusz o wym. 1240 x 2000 mm, kolor brązowy - 6 ark., blacha stalowa ocynkowana płaska gr. 0,50 mm, arkusz o wym. 1250 x 2000 mm - 21 ark., rury spustowe okrągłe z blachy ocynkowanej gr. 0,50 mm, śr. 150 mm - 66 m, rury spustowe okrągłe z blachy ocynkowanej gr. 0,50 mm, śr. 100 mm - 17 m, rynny z blachy ocynkowanej gr. 0,50 mm, śr. 150 mm - 80 m, rynny z blachy ocynkowanej gr. 0,50 mm, śr. 100 mm - 7 m, obejmy do rur spustowych, ocynkowane, śr. 150 mm - 22 szt., obejmy do rur spustowych, ocynkowane, śr. 100 mm - 20 szt., uchwyty do rynien dachowych ocynkowane, śr. 150 mm - 156 szt., uchwyty do rynien dachowych ocynkowane, śr. 100 mm - 70 szt., łapacz do wody z sitem ocynkowany, śr. 100 mm - 4 szt., łapacz do wody z sitem ocynkowany, śr. 150 mm - 4 szt., spoiwo ołowiano-cynowe LC 60 - 4,5 kg, papa termozgrzewalna - 3075 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 24.91.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozcieńczalnik chlorokauczukowy - 35 dm3, emalia chlorokauczukowa kolor biały, popielaty, brązowy - 225 dm3, emulsja akrylowa biała - 240 dm3, zaprawa tynkarska do nakładania ręcznego - 2050 kg, posadzka cementowa - 2000 kg, siatka zbrojeniowa zgrzewana z drutu śr. 2,5 mm, o oczkach 10 x 10 cm, o wym. 1,0 m x 2,0 m - 100 szt., gips tynkarski - 1650 kg, emalia akrylowa do drewna, metalu, podłoży cementowych, tynków wew. i zew. kolor brązowy, waniliowy, kremowy - 12 dm3, elastyczna zaprawa klejąca - 16 worków po 25 kg, zaprawa do fugowania kolor szary - 20 kg, rozcieńczalnik do wyrobów olejno-ftalowych - 3 dm3, kratka wentylacyjna z żaluzją grawitacyjną 35 x 35 cm kolor brązowy lub szary - 2 szt., narożnik aluminiowy perforowany 25 x 25 mm dł. 3,0 m - 60 szt., pianka montażowa o poj. 750 ml możliwość zastosowania w temperaturze -10oC - 15 szt., pianka montażowa o poj. 750 ml - 21 szt., papier ścierny 100 na płótnie w ark. 230 x 280 mm - 30 ark., płyta kartonowo-gipsowa 12,5 mm o wym. 1,20 m x 2,60 m - 8 szt., zaprawa do betonu komórkowego 200 kg, kształtownik przyścienny C 75 dł. 4 m - 48 mb, kształtownik sufitowy U 75 dł. 4 m - 24 mb, wkręty fosfatowane do mocowania płyt g-k - 3 op. po 200 szt., farmery wkręty samowiercące do blach - 2 op. po 250 szt., wodoszczelna folia elastyczna - 30 kg, impregnat do gruntowania na bazie wodnej - 60 dm3, akryl do ścian i sufitów - 4 op. po 300 ml, emalia do kaloryferów kolor śnieżnobiały - 8 dm3, płytka podłogowa gres techniczny kolor beżowy mat - 27 m2, płytka podłogowa - 10 m2, glazura 20 x 20 cm - 30 m2, panel podłogowy - 70 m2, listwa przyścienna PCV - 100 mb, narożnik wew. do listwy - 8 szt., narożnik zew. do listwy - 10 szt., zakończenie do listwy prawe - 4 szt., zakończenie do listwy lewe - 4 szt. podkład pod panele z polistyrenu - 144 m2, farba lateksowa - 10 dm3, folia paroizolacyjna pod panele - 100 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.22.00-3, 44.81.00.00-1, 44.19.00.00-8, 44.11.18.00-9, 44.31.30.00-7, 44.92.11.00-3, 44.91.00.00-1, 44.83.00.00-7, 39.71.41.00-1, 44.19.00.00-9, 44.17.10.00-9, 44.53.15.10-9, 44.17.80.00-2, 39.81.25.00-2, 44.11.19.00-0, 44.19.16.00-1, 39.29.30.00-2, 44.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa stolarki drzwiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi Porta Nova 90, wzór 1.2 (łazienkowe), wypełnienie: płyta wiórowa otworowa wzmocniona wewnętrznym ramiakiem ze sklejki, Całość obłożona płytą HDF, okleina Portadur (pionowe ułożenie słojów), szyba matowa hartowana, kratka wentylacyjna dostosowana do koloru drzwi, klamka z szyldem kolor srebrny z blokadą łazienkową wraz z ościeżnicą Porta system z opaską drzwiową jednostronną w kolorze drzwi Porta lub równoważne, lewe - 1 szt. i prawe - 1 szt.. Drzwi Porta NOVA 90, wzór 1.1 wypełnienie płyta wiórowa otworowa wzmocniona wewnętrznym ramiakiem ze sklejki, całość obłożona płytą HDF, okleina Portadur (pionowe ułożenie słojów), kratka wentylacyjna dostosowana do koloru drzwi, klamka z szyldem patentowa, kolor srebrny, wkładka patentowa, ościeżnica Porta system z opaska drzwiową jednostronną w kolorze drzwi. Kolor drzwi orzech wg kolorystyki drzwi Porta lub równoważne, lewe - 2 szt. Drzwi Porta NOVA 90, wzór 1.1 wypełnienie płyta wiórowa otworowa wzmocniona wewnętrznym ramiakiem ze sklejki, całość obłożona płytą HDF, okleina Portadur (pionowe ułożenie słojów),klamka z szyldem patentowa, kolor srebrny, wkładka patentowa wraz z ościeżnicą Porta system z opaska drzwiową jednostronną w kolorze drzwi. Kolor drzwi orzech wg kolorystyki drzwi Porta lub równoważne, lewe - 3 szt. i prawe - 3 szt. Drzwi Porta NOVA 100 wzór 1.1, wypełnienie płyta wiórowa otworowa wzmocniona wewnętrznym ramiakiem ze sklejki, całość obłożona płytą HDF, okleina Portadur (pionowe ułożenie słojów), klamka z szyldem patentowa, kolor srebrny, wkładka patentowa, ościeżnica Porta system z opaska drzwiową jednostronną w kolorze drzwi. Kolor drzwi orzech wg kolorystyki drzwi Porta lub produkt równoważny, lewe 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7, 44.81.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa stolarki drzwiowej specjalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drzwi wahadłowe typu ENDURO firmy Porta, szer. 100 wzór 4 z przeszkleniem typu bulaj, kolor zieleń oliwkowa, szkło hartowane przeźroczyste, panele ochronne (dolny i górny). Bulaj ze stali nierdzewnej lub produkt równoważny - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut ocynkowany śr. 8 mm - 185 kg, bednarka ocynkowana 35 x 3 mm - 100 kg, rura stalowa ocynkowana śr. 25 mm (sztanga 6 m) - 12 kg (1 szt.), uchwyt do drutu, dachowy, H-130 z płytką MAX ZS - 156 szt., uchwyt do zwodów, śr. 12 mm, L= 160 mm - 80 szt., uchwyt do zwodów pionowych, śr. kołka 12 mm, L= 160 mm - 85 szt., złącze rynnowe ZS - 11 szt., złącze kontrolno-pomiarowe - 11 szt., złącze uniwersalne podwójne - 28 szt., złącze krzyżowe 4 x M8 s - 50 - 35 szt., złącze naciągowo-kabłąkowe naprężające M12 - 18 szt., wspornik - uchwyt naciągowy L=300 mm - 23 szt., uchwyt do bednarki i drutu, śr. 12 mm, ścienny, uniwersalny, L=160 mm - 34 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.62.00-5, 27.13.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.