eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Usługi szkoleniowe dla Uczestników Projektu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej pn. "Aktywność daje możliwość" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego9 Oś PriorytetowaRegion Spójny Społecznie; Działanie 9.1 Aktywna integracja; Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja- projekty konkursowe dla OPS/PCPR, Przetarg nieograniczony nr 1/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 354057 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Krzeszowice: Usługi szkoleniowe dla Uczestników Projektu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej pn. "Aktywność daje możliwość" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: 9 Oś Priorytetowa: Region Spójny Społecznie; Działanie 9.1 Aktywna integracja; Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja- projekty konkursowe dla OPS/PCPR, Przetarg nieograniczony nr 1/16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Aktywność daje mozliwość"w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: 9 Oś Priorytetowa: Region Spójny Społecznie; Działanie 9.1 Aktywna integracja; Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja- projekty konkursowe dla OPS/PCPR

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 35099807100000, ul. ul. Kościuszki  43, 32065   Krzeszowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-12 258 30 80, e-mail , faks 0-12 258 30 81.
Adres strony internetowej (URL): www.gops.krzeszowice.pl;http://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.gops.krzeszowice.pl;http://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.gops.krzeszowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.gops.krzeszowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wymagane jest przygotowaie ofert w formie pisemnej- Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert w innej formie.
Adres:
GminnyOśrodekPomocy Społecznej w Krzeszowicach, 32-065 Krzezowice, ul. T.Kościuszki43


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla Uczestników Projektu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej pn. "Aktywność daje możliwość" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: 9 Oś Priorytetowa: Region Spójny Społecznie; Działanie 9.1 Aktywna integracja; Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja- projekty konkursowe dla OPS/PCPR, Przetarg nieograniczony nr 1/16
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu pn. "Aktywność daje możliwość". Zamawiający podzielił Zamówienie na następujące zadania/ kursy zawodowe w zakresie: a)Zadanie 1: Kurs komputerowy b)Zadanie 2: Kurs florystyki c)Zadanie 3: Kurs gotowania d)Zadanie 4: Kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych

II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:80530000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - posiada uprawnienia do certyfikacji szkoleń zgodnie z ustawą o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22 grudnia 2015r. ( Dz.U. z 2016r., poz.64)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Wykonawca spełni warunek, jeżeli: - posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zdolności technicznych lub zawodowych- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże,że w zakresie oferty częściowej do której przystąpi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej odpowiednio: a)pięć (5) zamówień polegających na świadczeniu usług szkoleniowych w zakresie kursów komputerowych, b)pięć (5) zamówień polegających na świadczeniu usług szkoleniowych w zakresie kursów florystycznych, c)pięć (5) zamówień polegających na świadczeniu usług szkoleniowych w zakresie kursów gotowania, d)pięć (5) zamówień polegających świadczeniu usług szkoleniowych w zakresie kursów opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych W zakresie oferty częściowej do której przystąpi, że dysponuje co najmniej 2 różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika ds. organizacyjnych, posiadającą: - doświadczenie w zarządzaniu (funkcja zarządzającego/ koordynatora) co najmniej 5 szkoleniami. Odpowiednio w zależności, do której części zamówienia Wykonawca przystąpi: b) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję trenera kursu komputerowego, posiadającą: - co najmniej wykształcenie wyższe inżynierskie w zakresie informatyki lub wykształcenie pokrewne oraz uprawnienia pedagogiczne do przeprowadzenia kursu komputerowego ustalane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2016r, poz. 1842). Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzenia szkoleń w ilości co najmniej 120 godzin dydaktycznych ( przez jedną godzinę dydaktyczną rozumie się 45 min. zegarowych) z zakresu szkoleń komputerowych. c) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję trenera kursu florystycznego, posiadającą: - co najmniej wykształcenie średnie w zakresie florystyki lub wykształcenie pokrewne oraz uprawnienia pedagogiczne do przeprowadzenia kursu florystycznego ustalane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2016r, poz. 1842). Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzenia szkoleń w ilości co najmniej 120 godzin dydaktycznych ( przez jedną godzinę dydaktyczną rozumie się 45 min. zegarowych) z zakresu szkoleń florystycznych. d) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję trenera kursu gastronomicznego, posiadającą: - co najmniej wykształcenie średnie w zakresie umożliwiającym prowadzenia kursu gastronomicznego oraz uprawnienia pedagogiczne do przeprowadzenia kursu gastronomicznego ustalane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2016r, poz. 1842). Dodatkowym atutem będzie poświadczenie uprawnień czeladniczych potwierdzających kwalifikacje w rzemiośle. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzenia szkoleń w ilości co najmniej 120 godzin dydaktycznych ( przez jedną godzinę dydaktyczną rozumie się 45 min. zegarowych) z zakresu szkoleń gastronomicznych. e) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję trenera kursu opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych, posiadającą: - co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie ratownictwa medycznego lub dyplomowanej pielęgniarki/pielęgniarza, może być wykształcenie pokrewne oraz uprawnienia pedagogiczne do przeprowadzenia kursu opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych ustalane na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2016r, poz. 1842). Dodatkowym atutem będzie poświadczenie kwalifikacji z zakresu psychologii lub geriatrii i opieki długoterminowej. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzenia szkoleń w ilości co najmniej 120 godzin dydaktycznych ( przez jedną godzinę dydaktyczną rozumie się 45 min. zegarowych) z zakresu szkoleń opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na kare aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawionej nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 5)Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniu podatku, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, 7) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust 5 pkt 5 i 6 ustawy, 8) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust.5 pkt 7 ustawy, 9) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 poz. 716), 10) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy, Wykonawca składa stosowanie do treści art. 24 ust.11 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązanie z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 11)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w pkt 1 - składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, b) w pkt 2 do 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłatami podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12) Dokumenty, o których mowa w pkt 9 ppkt a i b tiret drugi powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.9 ppkt b tiret pierwszy, powinien być wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Potwierdzenie posiadania uprawnień do certyfikacji szkoleń zgodnie z ustaw o zintegrowanym systemie kwalifikacji z dnia 22grudnia 2015r. 2) Potwierdzenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 3) Potwierdzenie zdolności technicznych lub zawodowych zgodnie ze SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykaz wykonanych usług (szkoleń), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie; - przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - w przypadku dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia Wykonawca przedkłada oświadczenia w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie własne Wykonawcy z art.25a ust.1, wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia(jeśli dotyczy), 4) Wykonawca złoży szczegółowy opis planowanego programu zajęć dla każdej grupy oddzielnie zawierający co najmniej: - cele zajęć - zakres tematyczny zajęć - liczbę godzin przeznaczanych na poszczególne zagadnienia - opis proponowanych zajęć dla poszczególnych cyklów szkoleń/spotkań 5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia zapewnieni obiektu, w którym odbywały się będą zajęcia, wraz z podaniem adresu i szczegółowym opisem stopnia dostosowania obiektu/ów do potrzeb dydaktycznych sali szkoleniowej i innych pomieszczeń które będą wykorzystywane na potrzeby wykonania usługi 6) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena80
Doświadczenie wykonacy20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/12/2016, godzina: 8:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Kurs komputerowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs komputerowy Ilość godzin: 60h Ilość osób:5 Uczestników Projektu Termin: do 31.12.2016r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena80
Doswiaenie wykonawcy 20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, b) Wykonawca zapewni trenerów z kompetencjami do realizacji zadań (prowadzenia wykładów, warsztatów i ćwiczeń) w przedmiotowym zakresie, c) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW dla uczestników na czas trwania kursu. d) Wykonawca przeprowadzi szkolenie (kurs) wg wcześniej ustalonego harmonogramu w określonym terminie, e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia certyfikaty potwierdzające nabycie kwalifikacji przez uczestników wydane przez instytucję uprawnioną do certyfikacji. Certyfikaty powinny zawierać logotypy zgodne z wytycznymi RPO WM, f) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach, występujących przy realizacji umowy, g) Wykonawca podlega kontroli prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego (w tym niezapowiedzianej) oraz przez uprawnione organy nadzoru. h) Wykonawca poinformuje uczestników o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej, i) po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, kopie certyfikatów, informacje o wykonaniu usługi szkoleniowej, j) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Obowiązki organizacyjne 1. Przeprowadzenie szkoleń dla 5 uczestników wskazanych przez Zamawiającego, 2. Usługa szkoleniowa obejmować będzie 60h dydaktycznych, 3. Forma przeprowadzonych szkoleń- wykłady, zajęcia praktyczne, ćwiczenia, 4. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w: o Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Krzeszowicach, w KIS lub: o w innej miejscowości oddalonej od Krzeszowic nie dalej niż 25km z bezpośrednim (bez przesiadek) połączeniem autobusowym lub PKP bądź zapewni transport z Krzeszowic do miejsca szkolenia, 5. Wykonawca zapewni każdemu z Uczestników szkolenia w każdym dniu odbywania zajęć poczęstunek na czas spotkania (kawa, herbata, cukier, mleko do kawy, woda, suche ciastka coctailowe), 6. Sale dydaktyczne z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptopy, ekran na statywie, flipczart wraz z papierem). Krzesła tapicerowane, temperatura w salach 21 - 230C. 7. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016r., poz. 922). Dane osobowe uczestników wskazanych przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę w oparciu o umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowanie ośrodka i pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, a także zamieszczenie znaków: logo RPO WM, logo Unii Europejskiej, hasła promocyjnego projektu OPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Wykonawca zapewni obsługę techniczno - organizacyjną szkolenia na miejscu przez koordynatora szkoleń ze strony Wykonawcy bądź innego pracownika Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koordynatora z imienia i nazwiska, który będzie odpowiedzialny za bieżącą koordynację szkolenia oraz kontakty z Zamawiającym również w kwestii rozliczenia zadania.


Część nr: 2    Nazwa: Kurs florysttki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs florystyki Ilość godzin: 80h Ilość osób: 1 Uczestnik Projektu Termin: do 31.01.2017r
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena80
Dświaenie wykonawy20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, b) Wykonawca zapewni trenerów z kompetencjami do realizacji zadań (prowadzenia wykładów, warsztatów i ćwiczeń) w przedmiotowym zakresie, c) Wykonawca przeprowadzi szkolenie (kurs) wg wcześniej ustalonego harmonogramu w określonym terminie, d) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW dla uczestników na czas trwania kursu, e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia certyfikaty potwierdzające nabycie kwalifikacji przez uczestników wydane przez instytucję uprawnioną do certyfikacji, Certyfikaty powinny zawierać logotypy zgodne z wytycznymi RPO WM, f) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach, występujących przy realizacji umowy, g) Wykonawca podlega kontroli prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego ( w tym niezapowiedzianej) oraz przez uprawnione organy nadzoru. h) Wykonawca poinformuje uczestników o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej, i) po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, informacje o wykonaniu usługi szkoleniowej, j) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Obowiązki organizacyjne 1. Przeprowadzenie szkoleń dla 1 uczestnika wskazanego przez Zamawiającego, 2. Usługa szkoleniowa obejmować będzie 80h dydaktycznych, 3. Forma przeprowadzonych szkoleń- wykłady, zajęcia praktyczne, ćwiczenia, 4. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w: o w miejscowości oddalonej od Krzeszowic nie dalej niż 25km z bezpośrednim ( bez przesiadek) połączeniem autobusowym lub PKP. 5. Wykonawca zapewni każdemu z Uczestników szkolenia w każdym dniu odbywania zajęć poczęstunek na czas spotkania (kawa, herbata, cukier, mleko do kawy, woda, suche ciastka coctailowe), 6. Sale dydaktyczne z wyposażeniem odpowiednim do prowadzenia zajęć florystycznych . Krzesła tapicerowane, temperatura w salach 21 - 230C. 7. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016r, poz. 922). Dane osobowe uczestników wskazanych przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę w oparciu o umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowanie ośrodka i pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, a także zamieszczenie znaków: logo RPO WM, logo Unii Europejskiej, hasła promocyjnego projektu OPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Wykonawca zapewni obsługę techniczno - organizacyjną szkolenia na miejscu przez koordynatora szkoleń ze strony Wykonawcy bądź innego pracownika Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koordynatora z imienia i nazwiska, który będzie odpowiedzialny za bieżącą koordynację szkolenia oraz kontakty z Zamawiającym również w kwestii rozliczenia zadania.


Część nr: 3    Nazwa: Kurs gotowania

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs gotowania Ilość godzin: 50h Ilość osób: 1 Uczestnik Projektu Termin: do 31.01.2017r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena80
Doświadczenie wyknawcy20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, b) Wykonawca zapewni trenerów z kompetencjami do realizacji zadań (prowadzenia wykładów, warsztatów i ćwiczeń) w przedmiotowym zakresie, c) Wykonawca przeprowadzi szkolenie (kurs) wg wcześniej ustalonego harmonogramu w określonym terminie, d) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW dla uczestników na czas trwania kursu. e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia certyfikaty potwierdzające nabycie kwalifikacji przez uczestników wydane przez instytucję uprawnioną do certyfikacji, Certyfikaty powinny zawierać logotypy zgodne z wytycznymi RPO WM, f) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach, występujących przy realizacji umowy, g) Wykonawca podlega kontroli prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego ( w tym niezapowiedzianej) oraz przez uprawnione organy nadzoru. h) Wykonawca poinformuje uczestników o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej, i) Wykonawca przeprowadzi szkolenie BHP oraz badania sanitarno-epidemiologiczne dla UP, j) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, , informacje o wykonaniu usługi szkoleniowej, k) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Obowiązki organizacyjne 1. Przeprowadzenie szkoleń dla 1 uczestnika wskazanego przez Zamawiającego, 2. Usługa szkoleniowa obejmować będzie 50h dydaktycznych, 3. Forma przeprowadzonych szkoleń- wykłady, zajęcia praktyczne, ćwiczenia, 4. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w: o w miejscowości oddalonej od Krzeszowic nie dalej niż 25km z bezpośrednim ( bez przesiadek) połączeniem autobusowym lub PKP, 5. Wykonawca zapewni każdemu z Uczestników szkolenia w każdym dniu odbywania zajęć poczęstunku na czas spotkania (kawa, herbata, cukier, mleko do kawy, woda, suche ciastka coctailowe), 6. Sale dydaktyczne z wyposażeniem odpowiednim do prowadzenia zajęć gastronomicznych. Krzesła tapicerowane, temperatura w salach 21 - 230C., 7. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016r, poz. 922). Dane osobowe uczestników wskazanych przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę w oparciu o umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, 8. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowanie ośrodka i pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, a także zamieszczenie znaków: logo RPO WM, logo Unii Europejskiej, hasła promocyjnego projektu OPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 9. Wykonawca zapewni obsługę techniczno - organizacyjną szkolenia na miejscu przez koordynatora szkoleń ze strony Wykonawcy bądź innego pracownika Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koordynatora z imienia i nazwiska, który będzie odpowiedzialny za bieżącą koordynację szkolenia oraz kontakty z Zamawiającym również w kwestii rozliczenia zadania.


Część nr: 4    Nazwa: Kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych Ilość godzin: 50h Ilość osób: 3 Uczestników Projektu Termin: do 31.01.2017r
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena80
Doświaczenie wkonawcy20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, b) Wykonawca zapewni trenerów z kompetencjami do realizacji zadań (prowadzenia wykładów, warsztatów i ćwiczeń) w przedmiotowym zakresie, c) Wykonawca przeprowadzi szkolenie (kurs) wg wcześniej ustalonego harmonogramu w określonym terminie, d) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW dla uczestników na czas trwania kursu. e) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia certyfikaty potwierdzające nabycie kwalifikacji przez uczestników wydane przez instytucję uprawnioną do certyfikacji, Certyfikaty powinny zawierać logotypy zgodne z wytycznymi RPO WM, f) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zaistniałych problemach i trudnościach oraz obiektywnych ograniczeniach, występujących przy realizacji umowy, g)Wykonawca podlega kontroli prowadzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego ( w tym niezapowiedzianej) oraz przez uprawnione organy nadzoru h)Wykonawca poinformuje uczestników o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej, i)Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, , informacje o wykonaniu usługi szkoleniowej, j)Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Obowiązki organizacyjne 1. Przeprowadzenie szkoleń dla 1 uczestnika wskazanego przez Zamawiającego, 2. Usługa szkoleniowa obejmować będzie 50h dydaktycznych, 3. Forma przeprowadzonych szkoleń- wykłady, zajęcia praktyczne, ćwiczenia, 4. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w: o w miejscowości oddalonej od Krzeszowic nie dalej niż 25km z bezpośrednim ( bez przesiadek) połączeniem autobusowym lub PKP, 5. Wykonawca zapewni każdemu z Uczestników szkolenia w każdym dniu odbywania zajęć poczęstunku na czas spotkania (kawa, herbata, cukier, mleko do kawy, woda, suche ciastka coctailowe), 6. Sale dydaktyczne z wyposażeniem odpowiednim do prowadzenia zajęć opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych . Krzesła tapicerowane, temperatura w salach 21 - 230C., 7. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016r, poz. 922). Dane osobowe uczestników wskazanych przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę w oparciu o umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, 8.Wykonawca zobowiązany jest do oznakowanie ośrodka i pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, a także zamieszczenie znaków: logo RPO WM, logo Unii Europejskiej, hasła promocyjnego projektu OPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 9.Wykonawca zapewni obsługę techniczno - organizacyjną szkolenia na miejscu przez koordynatora szkoleń ze strony Wykonawcy bądź innego pracownika Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koordynatora z imienia i nazwiska, który będzie odpowiedzialny za bieżącą koordynację szkolenia oraz kontakty z Zamawiającym również w kwestii rozliczenia zadania.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.