eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie robót branży elektrycznej i teletechnicznej w ramach realizowanego zadania - Modernizacja pomieszczeń na potrzeby kancelarii tajnej dla potrzeb Jednostki Wojskowej 2031 Chruściel - postępowanie 53/RB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-23

Olsztyn: Wykonanie robót branży elektrycznej i teletechnicznej w ramach realizowanego zadania - Modernizacja pomieszczeń na potrzeby kancelarii tajnej dla potrzeb Jednostki Wojskowej 2031 Chruściel - postępowanie 53/RB
Numer ogłoszenia: 353832 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317350 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5421600, faks 89 5421689.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót branży elektrycznej i teletechnicznej w ramach realizowanego zadania - Modernizacja pomieszczeń na potrzeby kancelarii tajnej dla potrzeb Jednostki Wojskowej 2031 Chruściel - postępowanie 53/RB.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące roboty budowlane: 1. Roboty br. elektrycznej i teletechnicznej: W pomieszczeniu SUFO zastąpienie klasycznej tablicy synoptycznej systemem komputerowym (wizualizacja komputerowa) dla potrzeb systemu elektronicznego zabezpieczenia technicznego pomieszczenia w zakresie włamania, napadu i kontroli dostępu (SSWiN/SKD GALAXY) opartym na platformie Inpro BMS. Stanowisko należy dodatkowo wyposażyć w drukarkę protokołującą; W pomieszczeniu nr 25 DZM Dyżurna Zmiana Bojowa zastąpienie klasycznej tablicy synoptycznej wynośnym monitorem (wizualizacja komputerowa) dla potrzeb systemu alarmowego SSWiN/SKD GALAXY, opartym na platformie Inpro BMS znajdującym się w pom. nr 3 SUFO; Zainstalowanie i uruchomienie drukarki do systemu SSWiN/SKD GALAXY; Instalacja dodatkowych trzech czujników SSWiN GALAXY typu PIR; Instalacja dodatkowego jednego czujnika SSWiN GALAXY typu MW; Zainstalowanie i uruchomienie Radiolinii systemu SSWiN/SKD opartej na portalu CO79 GALAXY TCBPA8M-1; Dostawienie i instalacja stanowiska podglądu obrazu kamer (monitor 21 cali) na stanowiska dowodzenia w pomieszczeniu nr 25 dla systemu telewizji dozorowej CCTV; Instalacja dodatkowych czujek sygnalizacji alarmu pożaru w przestrzeni międzysufitowej; Wyposażenie instalacji SAP w dodatkowy moduł I/O; Zainstalowanie i uruchomienie regulatora obrotów do przewidzianego i zaprojektowanego wentylatora; Wykonanie i montaż na podeście metalowej bramki - barierki oddzielającej podłogę kratową podestu. 2. Roboty instalacyjno-montażowe: Oprzewodowanie i okablowanie systemów SSWiN/SKD, SSP/SAP/PPOŻ, CCTV; Zainstalowanie oprogramowania INPRO BMS systemowego SSWiN/SKD GALAXY; Dostawa dodatkowego osprzętu, czujników, czujek, monitorów SSWiN/SKD, CCTV; Montaż aparatury i osprzętu wraz z oprzewodowaniem, okablowaniem, rozruchem technologicznym i przeszkoleniem personelu; Dostawa i montaż Radiolinii SSWiN/SKD GALAXY; Uzupełnienie dokumentacjo powykonawczej o nowe wprowadzane elementy systemów SSWiN/SKD, CCTV, SAP/PPOŻ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AJM Sp. z o.o., ul. Astronomów 9, 80-299 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33080,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia należy udzielić na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ppkt a, b ustawy Prawo zamówień publicznych dla dotychczasowego wykonawcy zadania, tj. AJM Spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Astronomów 9, 80-299 Gdańsk, po przeprowadzeniu negocjacji. Zamówienie stanowi 23,81 % zamówienia podstawowego i jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania. Zakres robót dodatkowych br. elektrycznej i teletechnicznej ujęty jest w protokole konieczności, zatwierdzonym w dniu 26.08.2014 roku i wynika z sytuacji niemożliwej do przewidzenia na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego na roboty budowlane. Rozszerzony zakres prac nie ujętych w dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej zamówienia podstawowego wynika z ustaleń narad roboczych, pism dotyczących realizowanego zadania oraz dostosowania do obowiązujących przepisów: norm, decyzji, rozporządzeń, instrukcji, zaleceń i wytycznych dla tego typu obiektów i obejmuje następujące roboty br. elektrycznej i teletechnicznej: 1) W pomieszczeniu SUFO zastąpienie klasycznej tablicy synoptycznej systemem komputerowym (wizualizacja komputerowa) dla potrzeb systemu elektronicznego zabezpieczenia technicznego pomieszczenia w zakresie włamania, napadu i kontroli dostępu (SSWiN/SKD GALAXY) opartym na platformie Inpro BMS. Stanowisko należy dodatkowo wyposażyć w drukarkę protokołującą. Zainstalowanie oprogramowania w znacznym stopniu poprawi poziom zabezpieczenia chronionych pomieszczeń i umożliwi późniejszą swobodną rozbudowę. 2) W pomieszczeniu nr 25 DZM Dyżurna Zmiana Bojowa zastąpienie klasycznej tablicy synoptycznej wynośnym monitorem (wizualizacja komputerowa) dla potrzeb systemu alarmowego SSWiN/SKD GALAXY opartym na platformie Inpro BMS znajdującym się w pom. nr 3 SUFO. Zmiany w znacznym stopniu poprawią poziom zabezpieczenia chronionych pomieszczeń i umożliwią późniejszą swobodną rozbudowę oraz instalację wizualizacji na ograniczonej powierzchni pomieszczenia nr 25. 3) Zainstalowanie i uruchomienie drukarki do systemu SSWiN/SKD GALAXY. 4) Instalację dodatkowych trzech czujników SSWiN GALAXY typu PIR spełniających wymagania dla 3 stopnia w przestrzeni międzysufitowej kancelarii tajnej zgodnie z wymaganiami Normy Obronnej dla tego typu pomieszczenia. 5) Instalację dodatkowego jednego czujnika SSWiN GALAXY typu MW spełniającego wymagania dla 3 stopnia w przestrzeni międzysufitowej kancelarii tajnej zgodnie z wymaganiami Normy Obronnej dla tego typu pomieszczenia. 6) Zainstalowanie i uruchomienie Radiolinii systemu SSWiN/SKD opartej na portalu CO79 GALAXY TCBPA8M-1. 7) Dostawienie i instalacja stanowiska podglądu obrazu kamer (monitor 21 cali) na stanowiska dowodzenia w pomieszczeniu nr 25 dla systemu telewizji dozorowej CCTV. 8) Instalację dodatkowych czujek sygnalizacji alarmu pożaru w przestrzeni międzysufitowej zgodnie z zasadami CNBOP. 9) Wyposażenie instalacji SAP w dodatkowy moduł I/O, którego zadaniem będzie zwolnienie elektrorygla w drzwiach wejściowych w chwili wykrycia przez system SAP pożaru. Rozwiązanie to przyjęte w związku z zastosowaniem w adoptowanym pomieszczeniu systemu kontroli dostępu SKD, poprawi bezpieczeństwo osób przebywających w pomieszczeniu. 10) Zainstalowanie i uruchomienie regulatora obrotów do przewidzianego i zaprojektowanego wentylatora. 11) Wykonanie i montaż na podeście metalowej bramki - barierki oddzielającej podłogę kratową podestu w celu zabezpieczenia dojścia do kancelarii tajnej. Pierwotnie projektowane tablice synoptyczne o standardowych wymiarach fizycznie nie mieszczą się na ścianach wymienionych pomieszczeń, są bardziej awaryjne i nie dają możliwości rozbudowy systemu, jest to rozwiązanie sprzed 10 lat. Istniejące czujki i czujniki nie zabezpieczają w pełni pomieszczeń. Montaż dodatkowych sztuk (systemu SSWiN oraz SSP/SAP/PPOŻ) wynika z zastosowania sufitu podwieszanego - technicznego, którego przestrzeń też musi być zabezpieczona pod względem ochrony osób i mienia oraz ochrony przeciwpożarowej pomieszczeń kancelarii tajnej oraz ochrony całego budynku. W związku z powyższym zakres rzeczowy nie przewidziany w projekcie budowlano - wykonawczym zamówienia podstawowego, należy rozszerzyć o następujące roboty instalacyjno-montażowe: a) Oprzewodowanie i okablowanie systemów SSWiN/SKD, SSP/SAP/PPOŻ, CCTV; b) Zainstalowanie oprogramowania INPRO BMS systemowego SSWiN/SKD GALAXY; c) Dostawa dodatkowego osprzętu, czujników, czujek, monitorów SSWiN/SKD, CCTV; d) Montaż aparatury i osprzętu wraz z oprzewodowaniem, okablowaniem, rozruchem technologicznym i przeszkoleniem personelu; e) Dostawa i montaż Radiolinii SSWiN/SKD GALAXY; f) Uzupełnienie dokumentacjo powykonawczej o nowe wprowadzane elementy systemów SSWiN/SKD, CCTV, SAP/PPOŻ. Realizacja robót przez dotychczasowego wykonawcę zadania jest wskazana z uwagi na charakter robót, które są powiązane technologicznie z obecnie wykonywanymi. Wykonanie zamówienia dodatkowego wymaga połączenia jego elementów z tymi, które były realizowane przez wykonawcę zamówienia podstawowego. Umożliwi to również poprawne rozliczenie zadania i egzekwowanie rękojmi. Zakres robót jest ściśle powiązany z zakresem rzeczowym zamówienia podstawowego, realizowanego przez dotychczasowego wykonawcę. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 5 ppkt a, b ustawy Prawo zamówień publicznych - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.