eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › ZAKUP PRZEPŁYWOMIERZY WRAZ Z REJESTRATORAMI ORAZ MONTAŻEM REJESTRATORÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-23

Głubczyce: ZAKUP PRZEPŁYWOMIERZY WRAZ Z REJESTRATORAMI ORAZ MONTAŻEM REJESTRATORÓW
Numer ogłoszenia: 353788 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Powstańców 2, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852721, faks 077 4852721 wew. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi-glubczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PRZEPŁYWOMIERZY WRAZ Z REJESTRATORAMI ORAZ MONTAŻEM REJESTRATORÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup przepływomierzy elektromagnetycznych i rejestratorów natężenia przepływu wyposażonych w moduł do bezprzewodowej transmisji danych z wykorzystaniem technologii GPRS wraz z ich podłączeniem do przepływomierzy, montaż rejestratorów na obiekcie oraz zestawienie połączenia w technologii GPRS pomiędzy szafkami telemetrycznymi zlokalizowanymi w studzience pomiarowej, jak i przy studniach głębinowych, a stacją dyspozytorską oraz rozszerzenie eksploatowanego przez spółkę systemu SCADA o obiekty będące przedmiotem zamówienia. 2. Główny zakres przedmiotu umowy obejmuje: a. dostawę przepływomierzy elektromagnetycznych do pomiaru ilości wody pobranej ze studni wyposażonych w moduł do komunikacji cyfrowej RS-485 z obsługą protokołu ModBus RTU. Wymagana jest dostawa przepływomierzy zasilanych z sieci 230 V AC; b. dostawę rejestratorów - modułów telemetrycznych wyposażonych w port RS-485 do komunikacji cyfrowej z obsługą protokołu ModBus RTU, wyposażonych ponadto w modem GPRS zapewniający przesyłanie danych pomiarowych z wykorzystaniem infrastruktury sieci komórkowej. Wymagana jest dostawa modułów telemetrycznych zasilanych z sieci 230V AC; c. montaż rejestratorów - modułów telemetrycznych w dedykowanych szafkach telemetrycznych instalowanych w studni pomiarowej, jak i przy studniach głębinowych; d. rozszerzenie systemu wizualizacji aktualnie użytkowanego przez spółkę o nowe 4 punkty pomiarowe z przekazaniem informacji do systemu o m.in. natężeniu przepływu chwilowego, stanie sumatorów, informacji z rejestru diagnostycznego przepływomierzy, wykresami natężenia przepływu, bilansami przepływów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. dostawę fabrycznie nowych przepływomierzy elektromagnetycznych w ilościach i parametrach jak niżej: 1. przepływomierz do pomiaru wody pitnej o średnicy DN 80 w wersji rozdzielczej w ilości 1 sztuka - zasilanie sieciowe 230 V AC; 2. przepływomierz do pomiaru wody pitnej o średnicy DN 80 w wersji kompaktowej w ilości 3 sztuk - zasilanie sieciowe 230 V AC. Parametry: I. wszystkie przepływomierze elektromagnetyczne muszą posiadać i spełniać parametry jak niżej: a. deklarację zgodności CE z wymaganiami dyrektyw MID, b. przyłącze kołnierzowe, c. stopień ochrony czujnika IP68, d. korpus wykonany ze stali węglowej, malowane proszkowo, e. możliwość przetwarzania sygnału pomiarowego, pozwalające na uzyskanie wysokiej dokładności pomiaru przy małych natężeniach przepływu, f. cykliczna autokalibracja toru pomiarowego realizowana przez oprogramowanie wewnętrzne przetwornika przepływomierza z częstotliwością nie rzadszą niż co 120 sekund, gwarantująca wyeliminowanie wpływu na wynik pomiaru zewnętrznych czynników zakłócających proces pomiarowy, g. wbudowana funkcja detekcji pustego rurociągu, h. elektrody pomiarowe i uziemiające ze stali nierdzewnej, i. certyfikat zgodności z OIML R49 dla średnic do DN300, j. protokół kalibracji, k. zakres pomiarów od 5 do 150 m3/h, l. czas pracy min. 5 lat, m. temperatura otoczenia: -20 do + 55oC, n. dokładność pomiaru min. +/- 0,4% dla +/- 2mm/s przepływu chwilowego, o. wymagane ciśnienie robocze PN 16, p. przechowywanie wartości liczników, danych kalibracyjnych i konfiguracyjnych w nieulotnej pamięci czujnika i przetwornika, q. wyjście impulsowe, przekaźnikowe oraz wyposażone w kartę komunikacji cyfrowej MODBUS, r. przyciski pojemnościowe, s. możliwość obracania ekranu w wersji rozłącznej oraz kompaktowej urządzenia, t. obudowa wykonana ze stopu metali, u. zasilanie sieciowe 230V, v. okres gwarancji min. 24 miesiące, a. ważny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla materiałów mających kontakt z wodą pitną, który należy dołączyć do oferty, b. posiadać zgodność z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008 w sprawie prawnej kontroli merytorycznej przyrządów pomiarowych (Dz. U. nr 5 poz. 29), c. posiadać karty katalogowe proponowanych wyrobów, które winny być dołączone do oferty, d. przepływomierze muszą posiadać aktualne zatwierdzenie typu EWG lub certyfikat badania typu WE według MID obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszcza się zatwierdzenie krajowe ważne wyłącznie w Polsce. b. dostawę fabrycznie nowych rejestratorów - modułów telemetrycznych w ilościach i parametrach jak niżej: 1. rejestrator - moduł telemetryczny wyposażony w port do komunikacji cyfrowej RS-485 z obsługą protokołu ModBus RTU z możliwością skonfigurowania i podłączenia do portu RS-485 przepływomierza i włączenia do systemu wizualizacji SCADA, aktualnie użytkowanego w spółce, w ilości 4 punktów pomiarowych. Parametry: I. wszystkie rejestratory - moduły telemetryczne muszą posiadać i spełniać parametry jak niżej: a. możliwość z skonfigurowania i podłączenia do przepływomierza, b. konfigurację użytkownika: standard, c. stopień ochrony co najmniej IP67, d. zasilanie sieciowe 230V, e. wymagane dla urządzeń telekomunikacyjnych certyfikaty wystawione przez niezależne jednostki akredytowane, f. okres gwarancji min. 24 miesiące. c. Montaż rejestratorów - modułów telemetrycznych oraz wpięcie do systemu wizualizacji SCADA aktualnie użytkowanego w spółce, w ilościach i parametrach jak niżej: 1. montaż rejestratorów - modułów w ilości 4 sztuk, 2. włączenie 4 nowych punktów pomiarowych do eksploatowanego przez spółkę systemu SCADA w trybie zdarzeniowym z wykorzystaniem technologii GPRS, 3. moduły telemetryczne należy wyposażyć w karty SIM w wersji przedpłaconej (pakiet min. 500MB, ważność pakietu min. 3 lata) zarejestrowane w APN telemetria.pl wykorzystywanym przez spółkę do transmisji danych. Nowe karty SIM muszą być dopisane do posiadanego przez spółkę, u operatora sieci komórkowej konta, umożliwiającego uśrednianie ruchu danych na eksploatowanych przez spółkę kartach SIM, 4. okres gwarancji min. 24 miesiące. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego winien wziąć pod uwagę parametry jakościowe wody panujące u Zamawiającego. Parametry jakościowe dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.wodociagi-glubczyce.pl oraz w SIWZ. 2. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego bierze pełną odpowiedzialność za prawidłowe działanie przepływomierzy wraz z modułami telemetrycznymi w warunkach panujących na sieci wodociągowej u Zamawiającego. 3. Zamawiający nie określa robót kluczowych. Wykonawcy przystępujący do przetargu powinni uwzględnić: 1. uzyskanie na własny koszt certyfikatów, badań, zatwierdzeń, licencji i pozwoleń w zakresie praw autorskich służb, instytucji i podmiotów trzecich w zakresie niezbędnym do przystąpienia i wykonania realizacji przedmiotu zamówienia, 2. warunki i ustalenia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca winien, w okresie pogwarancyjnym (przez 5 lat), zapewnić części zamienne do przepływomierzy oraz rejestratorów sprzedanych Zamawiającemu. 4. Dostarczany towar winien posiadać aktualną cechę legalizacyjną, certyfikat badania na mokro, datowaną nie wcześniej niż z dnia zamówienia. 5. Forma płatności - 60 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 6. Wykonawca winien wykonywać zamówienie zgodnie z przepisami z zakresu ochrony środowiska..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.10 - Przepływomierze 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1 200,00zł. 2. Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.): 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Nr 65 8868 0004 1000 0000 0084 0001 4. Kserokopię przelewu załącza się do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Głubczyckich Wodociągów i Kanalizacja Sp. z o.o., a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) oraz za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, dołączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniesie w wymaganym terminie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczasowe zrealizowane zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łączne doświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym zapewniającym wykonanie zamówienia w postaci osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na minimum 200 000,00 zł przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia przed końcem zawartej umowy, każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o kontynuowaniu ubezpieczania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca przekłada oświadczenie, że wobec prowadzonej przez niego firmy nie otwarto likwidacji ani też nie ogłoszono w stosunku do niej upadłości lub ogłoszono upadłość, jednakże po ogłoszeniu upadłości został zawarty układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, który nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację firmy, stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca powinien dostarczyć aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. W przypadku konsorcjum każdy uczestnik musi wykazać spełnienie warunku o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyć dokumenty wymienione w pkt. 6.2 SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zgodnie z pkt. 5.3 SIWZ, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, tj. np.: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, wskazujące zakres/rodzaj czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winni oni przedłożyć dokument pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. 6. Zaparafowany projekt umowy. 7. Oświadczenie o kontynuacji ubezpieczenia polisy OC na cały okres obowiązywania umowy. 8. Wypełniony formularz ofertowy. 9. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 11. Dokumenty wymienione w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji, będącym jej integralną częścią. Parafowany projekt umowy należy dołączyć do oferty. 2. Na podstawie art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy (np. ustawowa zmiana stawki VAT); c) zaprzestania produkcji ofertowanego przedmiotu umowy; d) postępu technicznego; e) wystąpienia siły wyższej, f) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, przerw w produkcji, trudności drogowych spowodowanych warunkami pogodowymi lub blokadami dróg. 3. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi-glubczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 48-100 Głubczyce, ul. Powstańców 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 48-100 Głubczyce, ul. Powstańców 2, pok.nr.19 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.