eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-23

Inowrocław: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość
Numer ogłoszenia: 353652 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski , ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, faks 052 3574820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiących załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o niegorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego, spełniające warunki bezpieczeństwa. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Do urządzeń i przedmiotów, które posiadają karty gwarancyjne wykonawca zobowiązany jest dołączyć je w dniu dostawy. Dostarczane przez wykonawców materiały muszą być wykonane zgodne z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie produkty w szczególności kosmetyczne dostarczone przez Wykonawcę, muszą pochodzić od producentów posiadających atest bezpieczeństwa na te produkty. Wszystkie dostarczane artykuły muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe bez wad. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyszczególniony w części nr 1, 2, 7, 8, 9, 10, 11, 12, nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. nr 156. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia wyszczególniony w części nr 3, 4, 5, Wykonawca dostarczy do siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Dworcowej 25, 88-100 Inowrocław. Przedmiot zamówienia określony w części nr 6 będzie dostarczany w sposób sukcesywny w zależności od potrzeb Zamawiającego do siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Dworcowej 25, 88-100 Inowrocław. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonego przedmiotu umowy. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy zgodnie z oferta Wykonawcy. Wykonawca do oferty przedstawi specyfikację techniczną oferowanych urządzeń, i zestawów, zawierającą opis parametrów, części składowych, nazwy modeli, marek, producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca do oferty przedstawi specyfikację techniczną oferowanych urządzeń, i zestawów, zawierającą opis parametrów, części składowych, nazwy modeli, marek, producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin dostawy - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław pok. nr 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław -salka radnego I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych ( materiały, sprzęt i literatura ) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - literatura i elementy edukacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa literatury oraz elementów edukacyjnych w postaci kart obrazkowych z ćwiczeniami, krzyżówkami, testami. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystany w ramach prowadzonych zajęć pozalekcyjnych z : j. angielskiego, j. rosyjskiego, systemów cieplnych i energii odnawialnej, wizażu, , spawania metodą gazową (311), cukiernik: Język angielski: Literatura: 1) Longman Repetytorium maturalne - 120 szt, Podręcznik/ język angielski/ poziom podstawowy matura 2015, 2) My profession - 15 szt, Podręcznik do języka angielskiego dla zasadniczej szkoły zawodowej (z płytą) - poziom podstawowy, Elementy edukacyjne 3) Karty do zapamiętywania słownictwa angielskiego na poziomie początkującym i wyższym- 1 kartonik, 4) Fiszki : Starter angielski - 1 kartonik, 5) Work and education A-1 -1 kartonik, 6) Everyday life A1,- 1 kartonik, 7) Human Being A1,- 1 kartonik. Język rosyjski: Nowy słownik rosyjsko-polski polsko-rosyjski z CD- 45 szt, Systemy cieplne i energia odnawialna- Literatura: Urządzenia, instalacje fotowoltaiczne i elektryczne - 10 szt. Katalog nakładów rzeczowych - 10 szt. KNR do instalacji, następujące numery : KNR 2-15- szt. 2, KNR 2-16 - szt.2, KNR 2-17 -szt.2, KNR 2-18- szt.2 KNR 2-19-szt.1, KNR 2-20 -szt.1, Zajęcia z wizażu - Literatura. Książka Lekcja makijażu - 20 szt. Spawanie metodą gazową (311) - Literatura Spawanie gazowe i cięcie tlenowe. Podręcznik dla spawaczy i personelu nadzoru spawalniczego - 10 szt. Cukiernik - Literatura 1) Technologia produkcji cukierniczej - cz. 1 - 5 szt., 2) Technologia produkcji cukierniczej - cz. 2 - 5 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyborów matematycznych i geometrycznych na potrzeby zajęć dydaktyczno -wyrównawczych z matematyki. 1) Kalkulator prosty (wymiary min. 114 x 65 x 20 mm) - 255 szt. 2) Przybory geometryczne : - linijka 20cm - 255 szt, - cyrkiel metalowy z rysikiem - 255 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych ( materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania metodą gazową (311)- materiały spawalnicze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i akcesoriów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania metodą gazową (311). 1) Pręt Spawalniczy SPG1 2.5 mm - 150 kg 2) Pręt spawalniczy SPG1 3.25 mm - 50 kg 3) Szczotka ręczna 4 - rzędowa stalowa - 10 szt. 4) Szczotka szczelinowa wąska do spawania - 10 szt. 5) Szczotka doczołowa Fi 100 M14 skręcana - 10 szt. 6) Szczotka tarczowa Fi 125 M14 drut skręcany - 10 szt. 7) Ściernica 41-stal 125x1x22,2 Metal/Inox (OP - 25 szt.) - 50 szt. 8) Ściernica 41-stal 125x1.6x22 Metal/Inox (OP - 25 szt.) - 50 szt. 9) Ściernica 42- stal 125x3x22 PRO LINE (OP - 25 szt.) - 50 szt. 10) Ściernica 27-stal 125x6x22 PRO LINE (OP - 10 szt.) - 10 szt. 11) Ściernica 42-stal 230x2x22 EXTRA (OP - 25 szt) - 10 szt. 12) Ściernica 41- stal 300x3x32 PRO LINE (OP - 10 szt) - 10 szt. 13) Wiadro OCYNK 151 - 10 szt. 14) Wylot nr 1A - 10 szt. 15) Wylot nr 2A - 10 szt. 16) Szybkozłączka przypalnikowa tlen/powietrze - 10 szt. 17) Szybkozłączka przypalnikowa acetylen/propan - 10 szt. 18) Opaska 11-16 mm - 50 szt. 19) Nasadka do spawania nr -1A - 6 szt. 20) Nasadka do spawania nr - 2A - 6 szt. Przedmiot zamówienia określony w zadaniu należy dostarczyć do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania metodą gazowa (311) - odzież robocza i sprzęt ochrony osobistej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i sprzętu ochrony osobistej na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania metodą gazowa (311). 1) Rękawica spawalnicza LUX niebieska - 15 par 2) Okulary spawalnicze odchylne - 12 szt. 3) Okulary ochronne (plastik) - 12 szt. 4) Ubranie robocze COMFORT + czapka typu baseballowego - 10 kpl. 5) Szkło do okularów Fi 50 czarne DIN 5 - 28 szt. 6) Szkło do okularów Fi 50 czarne DIN 4 - 28 szt. 7) Ochraniacze spawalnicze skórzane na obuwie - 10 szt. Przedmiot zamówienia określony w zadaniu należy dostarczyć do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław. Wszystkie elementy zostały wyszczególnione w opisie technicznym stanowiącym załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych ( materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania metodą gazowa (311) - blacha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa blachy na potrzeby zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania metodą gazową (311). Blacha 3x1000x2000 mm - 9 (432 kg) arkuszy, Przedmiot zamówienia określony w zadaniu należy dostarczyć do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych ( materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z zakresu spawania metodą gazowa (311) -gazy techniczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gazów technicznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu spawania metodą gazową (311). 1) Tlen (butle) - 20 szt. 2) Acetylen (butle) - 15 szt. wraz z dzierżawą butli i pozostałymi opłatami. Przedmiot zamówienia określony w zadaniu będzie dostarczany sukcesywnie na wniosek Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną. Przedmiot będzie dostarczany do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław. Gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wszelki normy w zakresie ich transportu i użytkowania. Termin realizacji: od daty zawarcia umowy do 30.06.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z systemów cieplnych i energii odnawialnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z systemów cieplnych i energii odnawialnej. 1) Zestaw demonstracyjny - kolektor słoneczny - ezso - 46) - 1 zestaw, 2) Eksperymentalny Zestaw Wind- Ready-to-go z kategorii energia wiatrowa EZTW - 10 - 1 zestaw, 3) Zestaw do przetwarzania energii słońca na energię elektryczną - 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych ( literatura, materiały, sprzęt) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z obsługi programu informatycznego do obsługi gastronomii i hotelarstwa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z obsługi programu informatycznego do obsługi gastronomii i hotelarstwa. 1) Program informatyczny do obsługi gastronomii i hotelarstwa - 2 zestawy każdy (na 17 licencji), 2) Terminal dotykowy - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z grafiki komputerowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z grafiki komputerowej. 1) Oprogramowanie do tworzenia grafiki wektorowej na 16 stanowisk - 1 szt. 2) Tablety graficzne - 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne z wizażu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z wizażu. 1) Szampon nawilżający 1 000 ml - 2 litry 2) Szampon do włosów farbowanych 1000 ml - 2 litry 3) Stabilizator koloru - 1000 ml - 1 litr 4) Ręczniki jednorazowe 100 szt. w opakowaniu rozmiar: 50 x 70 cm, - 1 opakowanie 5) Peleryny białe do strzyżenia, czarne do farbowania Wymiary: 128 cm/150 cm - 10 szt. białe, 10 szt. czarne 6) Grzebienie do strzyżenia i stylizacji - 10 szt. w etui (komplecie) - 10 kpl. 7) Nożyczki - rozmiar: 5,5 - 8 szt. 8) Degażówki - rozmiar: 5,5- 8 szt. 9) Szczotki do modelowania pro thermal 20mm - 2 szt. 10) Szczotki do modelowania pro thermal 30mm - 5 szt. 11) Szczotki do modelowania pro thermal 40mm - 5 szt. 12) Szczotki do modelowania pro thermal 50mm - 1 szt. 13) Lokówka turmalinowo-tytanowa TTE - 16 mm - 1 szt. 14) Lokówka turmalinowo-tytanowa TTE - 19 mm - 1 szt. 15) Lokówka spiralna, turmalinowo-tytanowa TTE - 25 mm - 1 szt. 16) Suszarka o mocy: 1400 W - 8 szt. 17) Prostownica ceramiczna - 3 szt. 18) Maszynka silikonowa z zasilaniem sieciowo-akumulatorowym W komplecie z maszynką: 4 nasadki (3 mm, 6 mm, 9 mm, 12 mm), ładowarka, zasilacz, szczoteczka do czyszczenia, oliwka - 5 szt. 19) Chusty - zestaw do analizy kolorystycznej komplet zawiera 64 chusty - 1 komplet 20) Pianka nadająca objętość (bardzo mocna) - pojemność 300 ml - 3 szt. 21) Pianka do loków pojemność: 300 ml - 2 szt. 22) Lakier bardzo mocny -pojemność: 300 ml - 5 szt. 23) Lakier ultramocny pojemność: 300 ml - 4 szt. 24) Farba do włosów koleston perfect pure naturals o numerach: 5/0 - 1 szt., 6/0 - 1 szt., 7/0 - 1 szt., 8/0 - 1 szt., 9/0 - 1 szt., 10/0 - 1 szt. 25) Farba do włosów koleston perfect deep browns Permanentna farba o numerach: 6/71- 1 szt. 26) Farba do włosów koleston perfect kp Vibrant Reds P5 o numerach: 66/44- 1 szt., 55/55- 1 szt., 66/55 - 1 szt. 27) Rozjaśniacz do włosów pojemność: 400 g - 1 szt. 28) Emulsja utleniająca 6 % 1000 ml - 1 szt. 29) Emulsja utleniająca 9 % 1000 ml - 1 litr 30) Emulsja utleniająca 12 % 1000 ml - 1 litr 31) Grzebień do pasemek w zestawie grzebień + 10 haczyków - 2 szt. 32) Folia aluminiowa 1 kg- szerokość: 12 cm, -grubość: 14 mikrometrów waga: 1 kg = około 210 m - 2 szt. 33) Rękawiczki winylowe - 100 szt. w opakowaniu, rozmiar M -1 op. 34) Wsuwki karbowane - 24 szt. w opakowaniu - 20 op. 35) Zestaw pędzli do makijażu - 20 szt. w komplecie - 2 komplety 36) Paleta kolorystyczna do makijażu -66 cieni do powiek + 12 do ust - 1 szt. 37) Paleta kolorystyczna do makijażu -paleta cieni do powiek - 120 kolorów - 1 szt. 38) Karkówka z włosia naturalnego (pędzel do oczyszczania) - 5 szt. 39) Podkład w kremie do makijażu nr 65 kolour adept - 34 ml - 1 szt. 40) Podkład w kremie do makijażu nr 70 kolour adept 34 ml - 1 szt. 41) Puder suchy transparentny - 15 g - 1 szt. Terminy ważności dostarczonych produktów kosmetycznych przynajmniej 6 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne ze stylizacji paznokci..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych ze stylizacji paznokci. 1) Miseczka do manicure AP Miseczka do manicure odporna na działanie drażniących preparatów - 20 szt. 2) Profesjonalne cążki do skórek 1 sprężyna ze stali chirurgicznej nierdzewnej / mknails - 20 szt., 3) Profesjonalne nożyczki do paznokci dł. 9 cm- 20 szt., 4) Profesjonalna Lampa UV 36Watt z timerem - 4 żarówki po 9W, +czas 120s + wysuwana półka 20 szt., 5) Pilnik banan Zebra o gradacji 100/180 - 40 szt., 6) Pilnik prosty Zebra o gradacji 100/100 - 40 szt., 7) Pilnik banan Zebra o gradacji 180/240 - 40 szt., 8) Polerka do paznokci o ziarnistości 400/400 - 20 szt., 9) Blok polerski biały ziarnistość 100/100 - 40 szt., 10) Patyczki drewniane do odsuwania skórek - 12cm (4szt. w opakowaniu) - 20 op. 11) Zmywacz do paznokci 1000ml - 5 szt., 12) Oliwka do skórek-15ml - 20 szt. 13) Lakiery Hybrydowe Base Coat 15ml - 10 szt., 14) Lakiery Hybrydowe Top Coat 15ml - 10 szt., 15) Lakiery Hybryd. 15ml NR #03,#04,#07,#11,#12,#19,#20 - 7 szt., 16) Lakiery Hybryd 15ml NR #21,#22,#23,#26,#28,#29,#30 - 7 szt., 17) Lakiery Hybryd 15ml NR #31,#32,#33,#60,#62,#64,#67 - 7 szt., 18) Profesjonalny żel jednofazowy Arctic White - 15g - 20 szt., 19) Profesjonalny żel jednofazowy Builder Clear - 15g - 20 szt. 20) Profesjonalny żel jednofazowy Clear Pink - 15g - 20 szt. 21) Profesjonalne żele kolorowe 5 ml nr koloru: 9 - 1 szt., 14 - 1 szt., 19 - 1 szt., 23 - 1 szt., 25 - 1 szt., 28 - 1 szt., 30 - 1 szt. 22) Profesjonalne żele kolorowe 5 ml nr koloru: 34 - 1 szt., 36 - 1 szt., 38 - 1 szt., 40 - 1 szt., 46 - 1 szt., 47 - 1 szt., 49 - 1 szt. 23) Profesjonalne żele kolorowe 5 ml nr koloru: 64 - 1 szt., 66 - 1 szt., 71 - 1 szt., 72 - 1 szt., 76 - 1 szt., 80 - 1 szt., 88 - 1 szt. 24) Pędzelki płaskie do nakładania żeli UV, nr 6 - 20 szt. 25) Tipsy natural długa kieszonka 500szt. w op. - 5op. 26) Klej do tipsów 7,5g - 20 szt. 27) Gilotyna do obcinania tipsów z gumową rączką - 20 szt. 28) Szablony umożliwiające przedłużanie paznokci 500szt. rolka - 2 rolki 29) Profesjonalne lakiery do paznokci 15 ml o nr.01 - 2 szt., 02 - 2 szt., 03 - 2 szt., 05 - 1 szt., 07 - 1 szt., 30) Profesjonalne kolorowe lakiery do paznokci 15 ml o nr.08 - 1 szt., 09 - 1 szt., 10 - 1 szt., 11- 1 szt., 12 - 1 szt., 31) Profesjonalne lakiery do paznokci 15 ml o nr.15 - 1 szt., 17 - 1 szt., 19 - 1 szt., 21 - 1 szt., 23 - 1 szt., 32) Profesjonalne kolorowe lakiery do paznokci 15 ml o nr.25 - 1 szt., 38 - 1 szt., 40 - 1 szt., 42 - 1 szt., 44 - 1 szt., 33) Profesjonalne kolorowe lakiery do paznokci 15 ml o nr.50 - 1 szt., 51 - 1 szt., 52 - 1 szt., 53 - 1 szt., 54 - 1 szt., 34) Profesjonalne kolorowe lakiery do paznokci 15 ml o nr.55 - 1 szt., 56 - 1 szt., 57 - 1 szt., 63 - 1 szt., 64 - 1 szt., 35) Profesjonalne kolorowe lakiery do paznokci 15 ml o nr.67 - 1 szt., 73 - 1 szt., 78 - 1 szt., 36) Profesjonalne kolorowe lakiery do paznokci 15 ml matowy o nr.30 - 1 szt., 32 - 1 szt., 33 - 1 szt., 34 - 1 szt., 35 - 1 szt., 36 - 1 szt., 37) Farbki akrylowe do paznokci 3D zestaw 12x22 ml - 4 zestawy, 38) Zestaw pędzli do zdobień żelu UV, farbek, lakierów (10 szt. op) - 5 zestawów 39) Lakiery do zdobień paznokci 8 ml. - kolory: biały - 2 szt., czarny - 2 szt., srebrny - 2 szt., złoty - 2 szt. 40) Lakiery do zdobień paznokci 8 ml. - kolory: niebieski - 2 szt., żółty - 2 szt., zielony - 2 szt., 41) Lakiery do zdobień paznokci 8 ml. - kolory: pomarańczowy - 2 szt., fioletowy - 2 szt., różowy - 2 szt., czerwony - 2 szt., 42) Utwardzacz lakieru 15 ml fast shine - 20szt. 43) Odżywki do paznokci viamin bomb conditioner - 12 ml. - 20 szt., 44) Płyn do przemywania masy żelowej cleaner plus 170 ml - 10 szt, 45) Ozdoby do paznokci suszone kwiatki - nr 713 - 1 op., 721- 1 op., 751 - 1 op., 718 - 1 op., 717 - 1 op., 734 - 1 op. 46) Ozdoby do paznokci suszone kwiatki - nr 715 - 1 op., 726 - 1 op., 723 - 1 op., 730 - 1 op. 47) Brokat kolorowy fiolka zestaw 10x3ml - 4 zestawy, 48) Ozdoby do paznokci karuzela z cyrkoniami zestaw 12 szt. kolor jarfa nails- 4 zestawy. 49) Ozdoby do paznokci zestaw 12 szt. nr OZ - 1., OZ - 2, OZ- 3, - 3 zestawy. 50) Naklejki na paznokcie 3D-perfect nr: B022 - 1 op., B020 - 1 op., B017 - 1 op., B024 - 1 op., B002 - 1 op., B004 - 1 op. 51) Ozdoby do paznokci zestaw fimo 200 szt. - 3 zestawy., 52) Ozdoby do tipsów i paznokci zestaw 50 opakowań -3 zestawy, 53) Tipsy Clear - przezroczysta długa kieszonka 500 szt. w op. - 5 op., 54) Celulozowe waciki bezpyłowe 8 warstw (2rolki w opakowaniu) - 10 opak. 55) Płatki kosmetyczne 100% bawełny - 40 op. 56) Odtłuszczacz do paznokci gellaq primer - 15 ml - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych ( materiały, sprzęt i literatura) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość - Zajęcia pozalekcyjne Cukiernik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych Cukiernik Zestaw narzędzi i akcesoriów dekoratorskich - 1 zestaw: 1) Foremki- tarta letki - ilość w opakowaniu: 6 szt. wymiary 9x2 cm - 2 op., 2) Mata silikonowa - 52cm/31,5cm, odporność termiczna - 40÷250°C -1 szt., 3) Foremka do czekoladek - 3 szt., 4) Packa cukiernicza - wymiary 17x 8,5 cm - 1 szt., 5) Narzędzia do modelowania masy cukrowej - (zestaw-8 elementów) - 1 zestaw, 6) Wałek silikonowy -dł. 48,5 cm - 3 szt., 7) Rondel z pokrywą szklaną - poj. 1,5 l - 1 szt., 8) Siekacz do ciasta - 12,5cm x 11cm - 1 szt., 9) Tortownica prostokątna z odpinanymi bokami - 34cm/24cm, wys.8 cm - 1 szt., 10) Gąbki do modelowania masy cukrowej - (zestaw - 2 elementy) - 2 zestawy, 11) Garnek z pokrywą szklaną - poj. 2 l; średnica 16cm.- 1 szt., 12) Garnek z pokrywą szklaną - poj. 3,7 l, średnica 20cm - 1 szt., 13) Termometr elektroniczny -1 szt. z ruchomą głowicą, obracana sonda ze stali nierdzewnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin dostawy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.