eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wilkowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-23

Wilkowice: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wilkowice.
Numer ogłoszenia: 353404 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 4990077, faks 33 4990077 w. 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wilkowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej na w Gminie Wilkowice, w szczególności nad realizacją n/w zadań: a) ZADANIE 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wilkowice i Meszna na terenie Gminy Wilkowice. Zadanie obejmuje budowę łącznie ok. 4.786,50 mb sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wilkowice i Meszna. Termin realizacji zadania: do 29.05.2015r. Umowa z wykonawcą robót budowlanych przewiduje kosztorysową formę wynagrodzenia. Rozliczenie wykonanych robót budowlanych następować będzie w oparciu o kosztorys powykonawczy sporządzony przez wykonawcę na podstawie książki obmiaru i cen jednostkowych robót zawartych w kosztorysie ofertowym. b) ZADANIE 2: Budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami położonymi w sołectwie Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice w roku 2014 - etap 2. Zadanie obejmuje budowę łącznie ok. 1.875,76m mb fragmentów sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 200 mm i 160 mm umożliwiających przyłączenie do sieci 52 budynków położonych w sołectwach Wilkowice, Bystra i Meszna. Termin realizacji zadania: do 6 miesięcy licząc daty zawarcia umowy w tym 17 fragmentów sieci kanalizacji sanitarnej do 15.12.2014r. Rozliczenie wykonanych robót budowlanych następować będzie w oparciu o kosztorys powykonawczy sporządzony przez wykonawcę na podstawie książki obmiaru i cen jednostkowych robót zawartych w kosztorysie ofertowym. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.gwwilkowice.finn.pl/ w ramach postępowań na roboty budowlane: ZP.271.025.2014 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wilkowice i Meszna na terenie Gminy Wilkowice; ZP.271.036.2014 - Budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami położonymi w sołectwach Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice w roku 2014 - etap 2. 3. Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz opis sposobu ich wykonywania określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W terminie do 3 dni licząc od daty podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: - uwierzytelnione kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwych izb inżynierów budownictwa osób, które sprawować będą nadzór inwestorski. 5. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu uczestnictwo podwykonawców. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część/zakres zamówienia (rodzaj pracy) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu - nie dotyczy, lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonanie siłami własnymi, bez udziału podwykonawców..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego/pełnieniu funkcji kierownika budowy nad realizacją robót obejmujących budowę, rozbudowę, przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót brutto min. 2.500.000,00 zł. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa wyżej muszą być: a/ wykaz wykonanych usług określonych w punkcie 5.2. specyfikacji - sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku nr 3 do specyfikacji. b/ Dowody dotyczące usług wymienionych w ww. wykazie określające czy usługi zostały wykonane należycie, tzn.: - poświadczenie albo - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Dowody, o których mowa powyżej, są wskazane w § 1 ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.2.a), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c/ w sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tym zasobem w trakcie realizacji zamówienia, tj. musi przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji tego zasobu na potrzeby wykonania zamówienia - dołączyć oryginał zobowiązania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych (kanalizacyjnych). Inspektor nadzoru, powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (j.t. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008, Nr 63, poz. 394 ze zm.). Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa wyżej muszą być: a/ wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia o uprawnieniach określonych w punkcie 5.3. specyfikacji wraz z informacją o podstawie do dysponowania ww. osobami, sporządzony wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku nr 4 do specyfikacji. b/ oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA. c/ w sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tym zasobem w trakcie realizacji zamówienia, tj. musi przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji tego zasobu na potrzeby wykonania zamówienia - należy dołączyć oryginał zobowiązania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) wypełniony Druk Oferta (stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji), b) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas w jakim osoby pełniące funkcję inspektora stawią się na placu budowy/w siedzibie Zamawiającego po telefon. wezwaniu przez Zamawiającego - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zakres dopuszczalnych zmian określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Gmina Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice parter, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.