Słupsk: Roboty zduńskie w lokalach gminnych będących własnością Miasta Słupsk znajdujących się w nieruchomościach zarządzanych przez
PGM Sp. z o.o. w rejonach administracyjnych AWiL1, AWiL2 i AZG
Numer ogłoszenia: 353060 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 842 82 93, faks 59 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego zarządca nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty zduńskie w lokalach gminnych będących własnością Miasta Słupsk znajdujących się w nieruchomościach zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w rejonach administracyjnych AWiL1, AWiL2 i AZG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót zduńskich w lokalach gminnych będących własnością Miasta Słupsk znajdujących się w nieruchomościach zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w rejonach administracyjnych AWiL1, AWiL2 i AZG w zakresie: 1)przestawienia trzonów piecowych z istniejących kafli lub rozebraniu starych pieców z kafli nie nadających się do dalszego użytku i postawienie w ich miejsce pieców z nowych kafli; 2)uzupełnienia lub wymianę tynków na ścianach lub przewodach kominowych w obrębie przestawianych pieców, uzupełnienie osprzętu piecowego i wywóz gruzu z jego utylizacją. 3)Zakres robót obejmuje również wykonywanie robót towarzyszących takich jak uzupełnianie lub wymiana tynków na ścianach w obrębie pieca, uzupełnianie i wymiana osprzętu (drzwiczek, ruszt, blach przypiecowych itp.) oraz wywóz i utylizacja gruzu. 2.Szczegółowy opis przedmiotem zamówienia oraz zakres wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia i obowiązków stawianych dla wykonawcy określają: 1)przedmiary robót i kosztorysy nakładcze stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB) stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, 3)wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Określenie lokalizacji robót oraz zakresu i ilości pieców do przestawienia określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie robót wystawiane Wykonawcy przez Kierowników lub inne wskazane przez nich osoby z poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego. 4.Nowe komplety kafli piecowych zapewnia Zamawiający. 5.Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniem podłóg i mebli w pomieszczeniach, w których wykonywane będą roboty. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić roboty w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 6.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty wynosi 3 lata. 7.Zamawiający określa 24 miesięczny okres rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót. 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9.Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11.Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 1 800,00 PLN 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego BRE BANK nr 98 1140 2118 0000 2180 2900 1005 z dopiskiem na przelewie wadium w postępowaniu na wykonywanie robót zduńskich, natomiast w pozostałych akceptowalnych formach należy składać wraz z ofertą w osobnej kopercie, w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Tuwima 4, pokój nr 4 (sekretariat). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji 5)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacją zawartą w art. 46 ust. 1-4 Pzp. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z regulacją art. 46 ust. 4a-5 Pzp. 7.Zamawiający zaleca, aby do oferty została dołączona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 7 niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na przestawianiu lub budowaniu pieców ze starych lub nowych kafli, na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w sytuacji, kiedy wykaże że dysponuje co najmniej: a) 1 samochodem ciężarowym lub dostawczym o ładowności min. 900 kg. b) 1 kobyłką, 1 podestem, 1 wanną lub kasterką do mieszania zapraw, 1 wiertarką elektryczną, 1 szlifierkę kątową.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże że dysponuje co najmniej: a)2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe w rzemiośle zduńskim zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1989 r. o rzemiośle (Dz. U. z 2002 r. Nr 112, poz. 979), lub minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót zduńskich.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 7 niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dowodami o których mowa powyżej są: a) poświadczenia że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone b) jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać powyższego poświadczenia może zastąpić je oświadczeniem. c) w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, o którym mowa w ust 4, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów poświadczających, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. Za główne roboty budowlane które należy wykazać w wykazie oraz dla których należy przedstawić dowody, uznaje się roboty budowlane niezbędne do wykazania spełnienia warunku o którym mowa w ust 4.1.2) SIWZ.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 76-200 Słupsk pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 09:00, miejsce: PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 76-200 Słupsk ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych
- Wykonanie grobów murowanych na cmentarzach komunalnych w Słupsku.
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania, preparatyki i przechowywania krwi i jej składników wraz z dzierżawą 5 pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi z instalacją
- Renowacja Młyna Zamkowego - roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowacja cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku
- Wykonanie robót polegających na montażu przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku.
- 04/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- Klub dziecięcy w Wilkasach z siedzibą przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko - przebudowa i adaptacja pomieszczeń w istniejącym budynku szkoły w Wilkasach (Maluch+)
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy i przemurowaniem kominów budynku usługowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Żwirki i Wigury 2
- Utworzenie BCU w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli- wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: Przebudowa z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Remont budynku dawnej Plebani ewangelickiej w Jutrosinie
- Renowacja Młyna Zamkowego - roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowacja cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.