To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 352974 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Bydgoszcz: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Małe Lniska 5 , gmina Grudziądz, powiat grudziądzki, województwo kujawsko-pomorskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324199
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
1034470800632, ul.
ul. Hetmańska
38,
85039
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 525 08 01, faks
52 525 08 30, e-mail
bydgoszcz@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Małe Lniska 5 , gmina Grudziądz, powiat grudziądzki, województwo kujawsko-pomorskie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BY.SOP.016.20.2016.MB
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Małe Lniska 5, gmina Grudziądz powiat grudziądzki - w części dotyczącej Agencji". Działka nr 77/9. Nr inwentarzowy budynku 06/0411. Remont obejmuje m.in.: - remont pokrycia dachowego, - remont ( wzmocnienie ) konstrukcji dachu, - naprawę konstrukcji stropu, - remont deskowania stropu, - ocieplenie stropu, - remont instalacji odgromowej - naprawę tynków elewacyjnych - inne roboty ogólnobudowlane Informację szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia - prace remontowe będą wykonywane na podstawie opracowania technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane, na podstawie zgłoszenia do Starostwa Powiatu w Świeciu, - remontowany obiekt jest zamieszkały, co zobowiązuje wykonawcę prac do szczególnego zabezpieczenia frontu robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo mieszkańcom oraz całodobowy dostęp do lokali, - rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu. (Zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.), - przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, - zakres zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania pozytywnych protokołów odbiorczych badania instalacji elektrycznej odgromowej, protokołów kontroli sprawności przewodów kominowych oraz poświadczenia o składowaniu i neutralizowaniu odpadów budowlanych zawierających papę na certyfikowanym składowisku odpadów, - zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, w całym okresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę - w branżach wiodących tj. obejmujących roboty dachowo-dekarskie i tynkarskie - osób na podstawie umowy o pracę, zawartej w formie pisemnej, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), tj. wykonywaniu przez pracownika pracy za wynagrodzeniem na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. - przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej informacji o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez te osoby czynności. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo w każdym momencie do skontrolowania stanu faktycznego zatrudnienia poprzez wgląd do umów o pracę zawartych z tymi pracownikami. Brak udostępnienia do wglądu przez Wykonawcę - w terminie określonym przez Zamawiającego - przedmiotowych umów, uznany będzie przez Zamawiającego za niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników i skutkować będzie naliczeniem kary umownej, o której mowa w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45442100-8,
45410000-4,
45111220-6,
45312310-3,
45260000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający działając zgodnie z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych zastosował w przedmiotowym postępowaniu odwróconą procedurę przeprowadzenia postępowania.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150930.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 151068,25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla pracowni Hemodynamicznej i stymulatorów serca
- Dostawa aparatury badawczej - czytnik OSL
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Zaprojektowanie i budowa magazynu - hali do składowania materiałów do zimowego utrzymania dróg w m. Wałycz
- Świadczenie usług serwisowych systemu ENOVA dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy."
- Przebudowa układów pomiarowych w celu zmniejszenia mocy umownych oraz zmiany taryf energii elektrycznej na wybranych obiektach miejskich w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.