Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 352937 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Jeziorany: Dostawa żywności
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
51092780200000, ul.
ul. Kajki
49,
11320
Jeziorany, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-89 7181 664, e-mail
, faks
0-89 7181 664.
Adres strony internetowej (URL): www.dpsjziorany.pl
Adres profilu nabywcy:
Powiat Olsztyński Pl. G.J.Bema 5, 10-516 Olsztyn, NIP 7393851648
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: opieka społeczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.dpsjeziorany.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.dpsjeziorany.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
tak
adres
nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Dom Pomocy Społecznej, ul.Kajki 49 , 11-320 Jeziorany
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności
Numer referencyjny: DPS.KA 372-1/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część I - Artykuły spożywcze 2. Część II - Drób 3. Część III - Jaja 4. Część IV - Mrożonki 5. Część V - Mięso i wędliny 6. Część VI - Ryby i konserwy rybne 7. Część VII - Nabiał 8 Część VIII - Pieczywo
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:15000000-6, 15800000-9, 15100000-9, 15112000-7, 15200000-0, 03142500-8, 15331100-8, 15500000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
nie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu .
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin platności | 20 |
czas reakcji | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Aromaty 5 g 270 szt
2. Cukier puder 30 kg
3. Cukier waniliowy 15 kg
4. Cukier kryształ 2500 kg
5. Dżem(mix owoc.) 360 kg
6. Groszek konserwowy 60 kg
7. Herbata granul. Saga 100 kg
8. Koncentrat pomid. 30% 280 kg
9. Kasza manna 100 kg
10. Kasza jęczm. drobna 100 kg
11. Kasza pęczak 100 kg
12. Kasza gryczana 160 kg
13. Ketchup łagodny 300 kg
14. Kakao 28 kg
15. Kawa zbożowa 100 kg
16. Kawa Inka Instant 50 kg
17. Kwasek cytrynowy 15 kg
18. Liść laurowy 6 kg
19. Margaryna do pieczenia min 75% tłuszczu 450 kg
20. Musztarda stołowa 100 kg
21. Mąka pszenna /450/ tortowa 1200 kg
22. Mąka ziemniaczana 60 kg
23. Olej uniwersalny 260 l
24. Olej słonecznikowy 80 l
25. Ocet 10% 12 l
26. Pasztet drobiowy 500 kg
27. Płatki owsiane 80 kg
28. Przyp. do zup w pł. 1 l. 210 l
29. Proszek do pieczenia 3 kg
30. Sól kuchenna drobna 500 kg
31. Szczaw konserw. kroj. 50 kg
32. Ziele angielskie 6 kg
33. Pieprz natur. mielony 6 kg
34. Pieprz ziołowy 6 kg
35. Majonez tradycyjny 150 kg
36. Żelatyna spożywcza 3 kg
37. Cynamon 4 kg
38. Papryka miel. słodka 3 kg
39. Miód pszczeli wielokw. 240 kg
40. Konserwa Gulasz Angielski 390 kg
41. Majeranek 8 kg
42. Przypr. Prowansalska 2 kg
43. Przypr. Uniwersalna 40 kg
44. Bulion jarzynowy 15 kg
45. Syrop owocowy 40 l
46. Chrupki kukurydziane 80 g 2000 szt
47. Kisiel bez cukru 150 kg
48. Budyń bez cukru 50 kg
49. Chrzan konserwowy 35 kg
50. Makaron wstążka-krajanka 280 kg
51. Płatki kukurydziane 160 kg
52. Rodzynki 18 kg
53. Ryż luz 450 kg
54. Kukurydza konserwowa 50 kg
55. Soda oczyszczona 2 kg
56. Fasola czerwona konserwowa 45 kg
57. Brzoskwinie puszka 100 kg
58. Ananas puszka 56 kg
60. Przyprawa Curry 20g 4 kg
61. Makaron kolanka 100 kg
62. Makaron świderki 400 kg
63 Herbatniki 145 kg
64 Musli 180 kg
65 Papryka konserwowa 144 kg
66 Woda mineralna n/gazowana 800 l
67 Przyprawa delikat do mięs 15 kg
68 Ogórki konserwowe 340 kg
69 Fasola biała drobna 120 kg
70 Groch połówki 80 kg
71 Galaretka w proszku 60 kg
72 Sok owocowo-warzywny330ml 330 kg
73 Tymianek suszony-zioła 1 kg
74 Bazylia -zioła 1 kg
75 Oregano-zioła 1 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności | 20 |
czas reakcji | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Drób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Noga z kurczaka-udka 370 kg
2 Udo z kurczaka-ćwiartka tylna 670 kg
3 Filet z kurczaka 220 kg
4 Skrzydełka 420 kg
5 Porcje rosołowe 350 kg
6 Wątróbka drobiowa 100 kg
7 Żołądki drobiowe 140 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15112000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności | 20 |
czas reakcji | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jaja M 22 000 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin platności | 20 |
czas reakcji | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kalafior mrożony 600 kg
2 Mieszanka kompotowa mrożona 1000 kg
3 Fasolka szparagowa mrożona 350 kg
4 Kapusta brukselka mrożona 80 kg
5 Szpinak mrożony 60 kg
4 Wiśnie mrożone 100 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności | 20 |
czas reakcji | 20 |
Część nr: 5
Nazwa: Mięso i wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Baleron wędzony extra zaw. mięsa min. 80% 160 kg
2 Boczek wędzony rolowany zaw. mięsa min. 80% 130 kg
3 Polędwica sopocka zaw.mięsa min 80% 170 kg
4 Polędwica drobiowa zaw.mięsa min.70% 150 kg
5 Pasztetowa wieprzowa osłonka naturalna 150 kg
6 Szynka wędzona parzona zaw.mięsa min.80% 180 kg
7 Szynkówka drobiowa 120 kg
8 Mortadela wieprzowa 190 kg
9 Kiełbasa śląska zaw.mięsa min.70% 170 kg
10 Smakoszki -parówki 170 kg
11 Parówki wieprzowe zaw.mięsa min.50% 160 kg
12 Zwyczajna zaw.mięsa min. 55% 480 kg
13 Żywiecka zaw.mięsa min.60% 150 kg
14 Kaszanka jęczmienna 220 kg
15 Pieczeń schabowa zaw.mięsa min.60% 160 kg
16 Mielonka tyrolska zaw.mięsa min.50% 130 kg
17 Salceson włoski 160 kg
18 Kiszka ziemniaczana 150 kg
19 Kiełbasa jałowcowa zaw.mięsa min.80% 100 kg
20 Szynka konserwowa 170 kg
21 Kiełbasa szynkowa wedzona zaw.mięs min 70% 150 kg
22 Kiełbasa kanapkowa 120 kg
23 Serdelki zaw.mięsa min.50% 120 kg
24 Kiełbasa biała surowa zaw.mięsa min.50% 80 kg
25 Kiełbasa biesiadna 100 kg
26 Karkówka b/kości surowa 260 kg
27 Mięso wieprzowe drobne chude 340 kg
28 Szynka wp.b/k surowa 400 kg
29 Łopatka wp. b/k surowa 1100 kg
30 Golonka przód surowa 110 kg
31 Schab b/k surowy 180 kg
32 Żeberka wieprz.surowe 220 kg
33 Słonina surowa grubsza 150 kg
34 Kości schabowe 1000 kg
35 Wątroba wieprzowa 100 kg
36 Nogi wieprzowe 80 kg
37 Boczek surowy 130 kg
38 Wołowina b/k szynka surowa 110 kg
39 Smalec kostka 180 kg
40 Boczek faszerowany 100 kg
41 Pasztet rodzinny 100 kg
42 Szynka z beczki wędzona zaw.mięsa min. 80% 120 kg
43 Kiełbasa Tatrzańska 110 kg
44 Podwawelska regionalna zaw.mięsa min.70% 80 kg
45 Szynka drobiowa zaw.mięsa min.40% 120 kg
46 Pasztet z kurczaka 100 kg
47 Flaki wołowe suche 70 kg
48 Golonka prasowana 100 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności | 20 |
czas rekacji | 20 |
Część nr: 6
Nazwa: Ryby i konserwy rybne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Makrela wędzona 120 kg
2 Hamburgery rybne z warzywami 110 kg
3 Konserwa rybna w pomidorach 120 kg
4 Kostka rybna panierowana 200 kg
5 Paprykarz szczeciński 200 kg
6 Śledzie filety małosolne 100 kg
7 Tuńczyk w sosie własnym 40 kg
8 Panga b/s filet 340 kg
9 Rolmopsy w zalewie octowej 50 kg
10 Paluszki rybne 140 kg
11 Sałatka rybna 160 kg
12 Makrela w oleju 270 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin platności | 20 |
czas rekcji | 20 |
Część nr: 7
Nazwa: Nabiał
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mleko 2% w kartonie 13 800 litr
2 Śmietana 18% 550 kg
3 Maślanka naturalna 2% 200 kg
4 Ser twardy zaw.min. tł 37% 400 kg
5 Ser twarogowy półtłusty krajanka 600 kg
6 Ser topiony kostka 280 kg
7 Masło extra zaw. min.tł. 82% 1 600 kg
8 Serek homogenizow.różne smaki 200 kg
9 Jogurt owocowy różne smaki 180 kg
10 Ser topiony plastry typu Hochland 260 kg
11 Kefir 2% 80 kg
12 Jogurt naturalny 140 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płatności | 20 |
czas reakcji | 20 |
Część nr: 8
Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Bułka tarta 200 kg
2 Drożdże piekarnicze 20 kg
3 Bułka zwykła 90g 850 szt.
4 Chleb pszenny krojony 500g 4 600 szt.
5 Chleb baltonowski kroj 500g 13 600 szt.
6 Chleb razowy krojony 400g 1 200 szt.
7 Pączki tradycyjne 50g 450 szt
8 Bułka słodka 1 000 szt.
9 Bułka Graham 50g 580 szt
10 Ciasto pieczone różne 60 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin płaności | 20 |
czas reakcji | 20 |
INNE PRZETARGI JEZIORANY
więcej: przetargi JEZIORANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wody, napoi zimnych oraz napoi alkoholowych
- Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 II
- "Dostawa różnych artykułów spożywczych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.