To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 352872 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Pieszyce: Zimowe utrzymanie w sezonie 2016/2017 dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Pieszyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326983-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieszyce, krajowy numer identyfikacyjny
89071784600000, ul.
ul. Kościuszki
2,
58250
Pieszyce, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
74 8365487, 8365488, faks
748 367 230, e-mail
wgpiit@um.pieszyce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pieszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie w sezonie 2016/2017 dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Pieszyce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu w sezonie 2016/2017 dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Pieszyce Usługa obejmuje m.in.: - odśnieżanie jezdni i zatok autobusowych - zwalczanie gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych na drogach i ulicach I i II kolejności zimowego utrzymania - uprzątnięcie materiałów uszorstniających z dróg i ulic po zakończeniu sezonu - utrzymanie w czystości ulic w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej - odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości chodników. W przypadku braku śniegu do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie chodników w czystości. - odśnieżanie przystanków, oczyszczanie dojścia do: autobusu oraz przejść dla pieszych - uprzątnięcie materiałów uszorstniających z dróg i ulic po zakończeniu sezonu Wykaz dróg, ulic i chodników wg kolejności i standardu odśnieżania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający informuje, że na terenie wsi Rościszów występują strome podjazdy, które utrudniają wykonywanie usługi. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga posiadania przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w ilości co najmniej 5 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2.1. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać co najmniej do końca upływu terminu realizacji zamówienia. 2.2. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca zatrudni na to miejsce, także na umowę o pracę, inną osobę, która będzie spełniać warunki udziału w postępowaniu i będzie mogła wykonywać powierzone czynności. 2.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób , o których mowa w art. 29 ust. 3: 1)Wykonawca, w terminie 1 tygodnia od podpisania umowy oraz na etapie wykonywania zamówienia, przedstawia niezwłocznie Zamawiającemu - na jego każde żądanie - wykaz osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać; 2.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca ma obowiązek posiadania wykazu osób o których mowa w ust. 3 wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać i przedstawić go w terminie 1 tygodnia od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego. 2) Niespełnienie wymagań uprawnia Zamawiającego do naliczenia kary umownej w wysokości 1/2 minimalnego wynagrodzenia za każdy przypadek: a) Nie spełnienia wymagań o których mowa w ust. 3, lub b) Niedostarczenia w danym dniu żądanego wykazu osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT287300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 314888,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.