eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 209 000 EURO) na zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego nowej spycharki gąsiennicowej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Siedlce: Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 209 000 EURO) na zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego nowej spycharki gąsiennicowej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 35283 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach , ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6332522, faks 025 6332526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 209 000 EURO) na zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego nowej spycharki gąsiennicowej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego nowej spycharki gąsiennicowej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp z o.o. z siedzibą w Siedlcach. Miejsce dostawy: Wola Suchożebrska, ul. Sokołowska 2, 08-125 Suchożebry. 3.2.Spycharka gąsienicowa przeznaczona będzie do pracy na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. Pracować będzie w zmiennych warunkach atmosferycznych, na kwaterze składowiska przy przemieszczaniu, rozplantowaniu i zagęszczaniu odpadów. Praca spychacza to min.10godzin na dobę. 3.3. Podstawowe parametry spycharki gąsiennicowej:- rok produkcji: 2015 lub 2016, fabrycznie nowa;- masa całkowita: min.: 20Mg;- moc silnika: min. 190KM;- silnik sześciocylindrowy, spełniający europejską normę spalin EU Stage IV;- mechaniczna skrzynia biegów oparta na przekładniach planetarnych; - samoczyszcząca się chłodnica;- przewody eklektyczne w oplocie, zwiększona odporność na przetarcia;- zamontowane stalowe płyty osłaniające mechanizm od zanieczyszczeń;- długość klepki gąsienic min 60cm; szerokość klepki min.20cm;- system samooczyszczenia się łańcucha; - lemiesz spycharki o szerokości min. 3,0m;- lemiesz ma mieć zwiększoną pojemność ze względu na pracę na składowisku odpadów komunalnych;- możliwość ustawiania lemiesza - w różnych położeniach;- możliwość szybkiego i bezpiecznego wykonania prac na zboczach i skarpach;- układ hydrauliczny i elektryczny przygotowany do współpracy z układem niwelacji;- kabina klimatyzowana, ogrzewana, z fotelem amortyzowanym; - kabina operatora z widocznością naroży lemiesza, doskonała widoczność;- system samooczyszczenia łańcuchów.Dostawca maszyny zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyny. Oferta obejmować powinna dostawę maszyny fabrycznie nowej, gotowej do pracy wraz z kompletem dokumentów w języku polskim typu instrukcje obsługi, katalogi części zamiennych, certyfikaty CE.Urządzenie nie może być prototypem i modyfikacją innych urządzeń np. ładowarki.3.4. Maszyna ma być dopuszczona do obrotu i pracy na terenie Polski. Razem z maszyną należy dostarczyć oświadczenie firmy prowadzącej w Polsce serwis maszyny o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.3.5. Maszyna musi być oznaczona wszelkimi niezbędnymi oznaczeniami obowiązującymi na terenie Polski w tym znakiem CE.3.6 Do maszyny musi być dostarczona Dokumentacja Techniczno-Ruchowa w języku polskim.3.7 Maszyna będzie nowa, sprawna, kompletna, gotowa do pracy posiadająca wszystkie niezbędne materiały eksploatacyjne, oleje, smary oraz paliwo w ilości umożliwiającej nieprzerwaną 1 godzinną pracę.3.8 Maszyna musi posiadać wszelkie niezbędne wyposażenie wymagane do pracy na terenie Polski, oraz do pracy w warunkach określonych w punkcie 3.2. 3.9. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie (2 dniowe) w zakresie obsługi maszyny i pracy operatora wskazanym przez Zamawiającego pracownikom Zamawiającego.3.10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres 24 miesięcy włączając gąsienice, z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych i części szybko zużywających się w wyniku normalnej eksploatacji.3.11. Wykonawca własnym transportem i na własny koszt dostarczy przedmiot Zamówienia do Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej, ul. Sokołowska 2 - zgodnie z zapisem pkt.3.1. SIWZ.3.13. Wymagania dotyczące leasingu:a) umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 36 miesięcy,b) spłata rat leasingowych w ratach miesięcznych przy zastosowaniu stałej stopy procentowej, c) raty leasingowe: 35 równych rat leasingowych,d) opłata wstępna 10 % - wartości netto przedmiotu leasingu,e) wartość wykupu 1% - wartości netto przedmiotu leasingu,f) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów,g) wykup przedmiotu leasingu za opłatę końcową,h) waluta leasingu - PLN,i) spłata rat leasingowych - w terminie do 28 dnia każdego miesiąca,j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu w zakresie NW, OC, AC. Ubezpieczycielem pojazdu w 2016 r. będzie firma Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW. Oddział w Siedlcach ul. Armii Krajowej 3A. Zamawiający zobowiązuje się ubezpieczyć przedmiot leasingu w podanym wyżej zakresie przez cały okres obowiązywania Umowy Leasingowej.k) zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportu w okresie trwania umowy leasingu w wysokości kosztu podatku od środków transportu regulowanego przez Leasingodawcę na podstawie otrzymanej re faktury bądź noty obciążeniowej. Koszty te nie stanowią kosztu raty leasingowej,l) umowa będzie na okres 36 miesięcy. Przedmiot leasingu pozostaje własnością Leasingodawcy przez cały okres obowiązywania umowy,ł) pozostałe warunki leasingu regulowane są zawartą umową oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego,m) Wykonawca po wyborze oferty przez Zamawiającego najpóźniej do dnia podpisania Umowy przedstawi harmonogram spłat wszystkich rat leasingowych. 3.14. Warunki płatności:a) Zamawiający określa jako wiążący sposób finansowania zamówienia leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych - tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz.851 z późn. zm.).b) Opłata wstępna w wysokości 10% ceny nabycia pojazdu zostanie uiszczona po protokolarnym odbiorze przedmiotu leasingu przez Zamawiającego, w terminie zgodnym z treścią harmonogramu opłat leasingowych sporządzonym przez Wykonawcę, który stanowić będzie załącznik do umowy. Termin ten nie może być krótszy niż 30 dni licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.c) Opłata za wykup zostanie uiszczona w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego stosownej faktury VAT po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży. Podpisanie umowy kupna-sprzedaży i wystawienie faktury VAT obejmującej opłatę za wykup nastąpi do 21 dni licząc od daty upływu okresu leasingu.d) Odpisów amortyzacyjnych w okresie trwania leasingu dokonuje Wykonawca (Leasingodawca)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 29.52.21.20 - 29.52.21.20 43.31.50.00 - Maszyny do zagęszczania gruntu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium.2. Ustala się wadium w wysokości 25 000 (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Kredyt Bank SA oddział Siedlce nr 61 1500 1663 1216 6002 8103 0000.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokument nr 5: Wykaz należycie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia (co najmniej 1 szt.) na które wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie z podaniem:- wartości, - przedmiotu, - dat wykonania - odbiorców

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokument nr 7: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 500.000,00 zł lub powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Potwierdzenie wniesienia wadium.Jeżeli uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu nr 1 do oferty należy dołączyć dokument oznaczony nr 9 z którego ma wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy (np pełnomocnictwo, mianowanie itp). Dokument nr. 10:Opis oferowanego maszyny, potwierdzający spełnienie parametrów określonych w pkt 3.3 SIWZ.Dokument nr. 11Dokument wystawiany przez producenta przedmiotu zamówienia albo jego upoważnionego przedstawiciela, stanowiący wiążące prawnie przyrzeczenie stwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej np. certyfikat CE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat ZUO Sp. z o.o., ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZUO Sp. z o.o., ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.