eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Przebudowa dróg gminnych tj. ul. Kościuszki, ul. Plac 1 Maja, ul. 5 Stycznia, ul. Łabędzkiego i ul. Bydgoskiej wraz z przebudową przepustu w ciągu drogi gminnej tj. ul. Bydgoskiej w mieście Mrocza - Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-28

Ogłoszenie nr 352672 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.

Mrocza: Przebudowa dróg gminnych tj. ul. Kościuszki, ul. Plac 1 Maja, ul. 5 Stycznia, ul. Łabędzkiego i ul. Bydgoskiej wraz z przebudową przepustu w ciągu drogi gminnej tj. ul. Bydgoskiej w mieście Mrocza - Etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331055 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mrocza, krajowy numer identyfikacyjny 9235088900000, ul. Plac 1 Maja  20, 89115   Mrocza, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 74 10, faks 52 385 62 41, e-mail urzad@mrocza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mrocza.pl
Adres profilu: www.bip.mrocza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych tj. ul. Kościuszki, ul. Plac 1 Maja, ul. 5 Stycznia, ul. Łabędzkiego i ul. Bydgoskiej wraz z przebudową przepustu w ciągu drogi gminnej tj. ul. Bydgoskiej w mieście Mrocza - Etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SSZ.271.3.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 - Przedmiotem jest przebudowa przepustu polegająca na odtworzeniu stanu pierwotnego z zastosowaniem wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym w ciągu drogi wojewódzkiej nr 243 w miejscowości Mrocza w km 0+406. Oprócz tego założeniem jest przywrócenie przepustowi funkcji, do spełnienia której został wybudowany. Przepust znajdujący się obecnie w km 0+406 drogi wojewódzkiej nr 243 jest to obiekt z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm. Długość zasadnicza przepustu wynosi około 14,30 m. Na wlocie i wylocie znajdują się ściany oporowe długości ok. 8,0 m, wysokości ok. 2,0m nad poziomem terenu. Przepust jest drożny ale jego stan można określić jako awaryjny z racji na przemieszczenia kręgów względem siebie oraz rozmytej części skarpy od strony wlotu. Światło przepustu jest do połowy zamulone. Nośność obiektu dostosowano do klasy obciążeń "A" wg PN-85/S-10030. Parametry projektowanego przepustu: średnica wewnętrzna 1500 mm; długość całkowita ok. 14,10 m; jezdnia o szerokości 6,00 m ze spadkiem poprzecznym daszkowym dostosowanym do istniejącej geometrii jezdni; obustronne miejsce na przyszły chodnik szerokości 4,20 m; na poboczy ustawione bariery ochronne. Projektuje się remont przepustu z uwzględnieniem robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego z zastosowaniem wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym. Stąd projekt zakłada wykonanie konstrukcji przepustu z rury spiralnie karbowanej z blachy gr. 2,5 mm średnicy Dw=1500 mm. Zarówno na wlocie jak i wylocie zostaną wykonane monolityczne żelbetowe ściany oporowe wysokości ok. 4,90 m i długości 10,00m. Całość posadowiona na poduszce z kruszywa łamanego zbrojonej geosiatką. Rozbiórkę konstrukcji starego przepustu należy wykonywać przy użyciu sprzętu zmechanizowanego. Gruz należy wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadkach pojawiania się wody w przepuście, wykonawca wg własnej technologii jest zobowiązany do jej usunięcia przy zachowaniu odpowiedniej gospodarki hydrologicznej terenu - tj. jeżeli sytuacja tego wymaga powinien wodę przepompować na drugą stronę przepustu albo wykonać obok tymczasowy przepust o odpowiednich parametrach. Wykop pod poduszkę z kruszywa łamanego należy zabezpieczyć obwodowo ściankami szczelnymi dł. 3,0 licząc od poziomu posadowienia projektowanego fundamentu, tak by była możliwość odpompowania wody z wykopu. Niedopuszczalne jest prowadzenia robót ziemnych bez obniżenia zwierciadła wody gruntowej. Projekt przewiduje wykonanie poduszki z kruszywa łamanego zbrojonej geosiatką gr. 1,0m pod całą konstrukcją przepustu oraz ścian oporowych. Pod samym przepustem przewiduje się wykonać fundament kruszywowy o grubości 30 cm zagęszczony do Is=0,98 wg normalnej próby Proctora. Projektuje się wymianę konstrukcji przepustu z kręgów betonowych na rurę z blachy stalowej. Stąd projekt zakłada wykonanie konstrukcji przepustu z rury spiralnie karbowanej z blachy gr. 2,5 mm średnicy Dw=1500 mm. Całkowita długość przepustu wynosi ok. 14,10m. Przepust winien posiadać spadek podłużny 0,55%. Nad przepustem ułożyć geowłókninę o masie min. 500 g/m2. Projekt przewiduje odtworzenie nasypu drogowego z kruszywa zagęszczonego do wskaźnika I s =0,98 wg normalnej próby Proctora. Nasyp należy formować warstwami gr. 30cm. Należy odtworzyć nawierzchnię drogi wraz z podbudową na odcinku około 77 m. Należy wykonać nawierzchnię odpowiadającą kategorii ruchu minimum KR3 o przykładowych warstwach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6cm; - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P gr. 8cm; - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20cm. Pobocza drogi szer. 1,0 m należy odtworzyć oraz wzmocnić warstwą destruktu gr. 10cm. Na długości przepustu jedną stronę należy wykonać ze spadkiem 2% - nawierzchnia bitumiczna w kolorze czerwonym - dopuszcza się asfalt lany, piaskowy lub beton asfaltowy. Na wlocie i wylocie z przepustu projektuje się monolityczną, żelbetową ścianę oporową o wysokości 4,90 m i długości 10,00 m. Ściany oporowe posiadają ściany boczna o gr. 20 cm. Oba elementy należy wykonać z betonu klasy C25/30 zbrojone stalą A-IIIN B500SP. Skarpy koryta cieku na wlocie i wylocie, należy umocnić materacem kamiennym gr.16 na geowłókninie. Powierzchnie betonowe, stykające się bezpośrednio z gruntem należy izolować preparatami układanymi na zimno, zawierającymi składniki na bazie bitumu. W przypadku miejsc narażonych na ciągłe działanie wody należy stosować hydroizolację szczelną powłokową lub arkuszową. Powierzchnie odsłonięte ścian oporowych pokryć warstwą hydrofobową. Balustradę zabezpieczyć systemem warstw antykorozyjnych jednego producenta który posiada aprobatę IBDiM na ten system. Łączna grubość 300 mm. Kolor powłoki zewnętrznej balustrady RAL 1013. Projekt obejmuje odtworzenie nawierzchni drogi wraz z podbudową na odcinku ok. 77 m. Odwodnienie nawierzchni drogi po remoncie będzie powierzchniowe (bez zmian). Przewiduje się ustawić bariery drogowe L1/W5/A w odległości 0,55 m - licząc od krawędzi pasa ruchu. Przed ustawieniem słupków należy zweryfikować w terenie ewentualne kolizje z wciskanym słupkiem bariery. Długość bariery zasadniczej od strony wlotu przepustu wynosi 56 m, długość początkowa 12m, długość końcowego 8m. Długość bariery zasadniczej od strony wylotu przepustu wynosi 30 m, długość początkowa i końcowego 8m. Zadanie 2 - Przedmiotem jest inwestycja polegająca na remoncie nawierzchni bitumicznej na długości 705 mb, budowie bitumicznego chodnika po stronie prawej długości 811 mb, przebudowie zjazdów i skrzyżowań, przełożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowo - brukowej (nowa kostka, nowe obrzeże) na wlocie ulicy Bydgoskiej do ulicy Kościuszki, -wykonaniu oznakowania poziomego, ustawieniu barier ochronnych i sprężystych, nasadzeniu kompensacyjnego zadrzewienia i ilości 22 szt. - jesion- grubość na 1 m - 5 cm. Klasa drogi: Z. Prędkość projektowa: 60 km/h. Szerokość podstawowa jezdni 5,7 m. Kategoria drogi: gminna. Konstrukcja jezdni: przewidziana konstrukcja remontowanej jezdni składa się z b. grubej w-wy profilowej (230 kg/m2) i w-wy ścieralnej gr.4 cm. Grubość profilu wymuszona jest przez znaczne nierówności i sfalowania nawierzchni istniejącej oraz możliwa z uwagi na istniejący przekrój - drogowy. Konstrukcja chodnika: nawierzchnia bitumiczna w kolorze czerwonym - dopuszcza się asfalt lany, piaskowy lub beton asfaltowy. Zjazdy: na pola bitumiczne, do 2 nieruchomości z kostki betonowo - brukowej - czerwonej. Trasa w planie: jeden łuk poziomy o R zbliżonym do 300 m. Trasa w przekroju poprzecznym: spadki daszkowe i jednostronne jak w tabeli profilowania MMA. Wymuszone jest to faktem zapewnienia sprawnego odwodnienia jezdni. Przekrój podłużny trasy w pełni dostosowany do ukształtowania istniejącego. Różnice spadków podłużnych nie przekraczają 1,3 %. Odwodnienie - mieszane - niezorganizowane na pobocze - pas jezdni lewy, do wpustów ulicznych - pas prawy. Infrastruktura nie związana z drogą - brak, jedynie wykop pod przykanalik krzyżujący się z linią lamp może kolidować - należy wykonać roboty ziemne ręcznie. Oznakowanie: projektuje się nowe oznakowanie zarówno pionowe jak i poziome jak w projekcie stałej organizacji ruchu, która stanowi integralną część niniejszej dokumentacji. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zamawiający przewiduje następujący harmonogram finansowania: rok 2016 - min. 800.000,00 zł max. 1.133.000,00 zł (na podstawie 1 f-ry wystawionej do dnia 20. 12. 2016 r. włącznie); rok 2017 - pozostała kwota wynikająca z oferty pomniejszona o wartość pierwszej f-ry (na podstawie 1 f-ry wystawionej do dnia 31. 05. 2017 r. włącznie). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162257458
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.U.H. REDDON Andrzej Trudziński,  redon@adres.pl,  ul. Karnowska 3,  89-100,  Nakło nad Notecią,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1981696,91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1981696,91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2232488,94
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.