eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Remont nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Chrzanowskiego w 2016 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Chrzanów: Remont nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Chrzanowskiego w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 35265 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie , ul. Grzybowskiego 7A, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 6231272, 6234687, faks 32 6231272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Chrzanowskiego w 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -zadanie nr1; Naprawa nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną do głębokości 5 cm z mechanicznym obcięciem krawędzi, zagruntowaniem podłoża, uszczelnieniem połączeń masą zalewową (zakres - 1 000,00m2) . - zadanie nr2; Naprawa nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną o głębokości 5 cm do 8cm (średnia grubość 7 cm) z mechanicznym obcięciem krawędzi, zagruntowaniem podłoża, uszczelnieniem połączeń masą zalewową ( zakres - 700,00m2) . - zadanie nr 3; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, (zakres 30 ton) - zadanie nr 4;- Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów i emulsji - wyboje głębokości do 3,0 cm, asfalt (zakres- 2 300,00 m2). -zadanie nr 5; - Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów i emulsji - rakowiny (zakres- 1 500 m2). - zadanie nr. 6; Naprawa (przez uszczelnienie)podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy zalewowej na gorąco (zakres - 4 000,00 mb.).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty (zał. nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych ( w zał. nr 4) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jedną pracę, polegającą na wykonaniu 100% zakresu z każdej części zamówienia na którą składa ofertę. Dowodami o których mowa powyżej jest poświadczenie wykonania robót budowlanych zgodnie z załączonym wykazem robót lub - inny dokument- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. UWAGA: należy przedłożyć dowody wykonania robót budowlanych w liczbie i zakresie wystarczającym do wykazania spełnienia opisanego wyżej warunku. W przypadku gdy wskazana w wykazie robota budowlana była wykonana na rzecz Zamawiającego , Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty (zał. nr 2).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączyć wykaz osób /zał. nr.5/, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczenie /zał.nr 6/, iż osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia- uprawnienia drogowe. Uwaga :Zamawiający akceptował będzie kwalifikacje zawodowe odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.Nr 63, poz. 394 z 2008r. z późn.zm.). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia / nie spełnia,w oparciu o dokumenty i oświadczenie dołączone do oferty / załącznik nr 5 i 6/.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty (zał. nr 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznika nr 1. ( na każdą część zamówienia oddzielnie). b) Kalkulacja ilościowo-wartościowa- (zał. 1a lub 1 b lub 1c). c) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium- nie wymagany. d) Pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania Wykonawcy w danym postępowaniu, z określeniem przedmiotu i zakresu reprezentacji , jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby ( np. konsorcjum, s.c.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. zmiana wynagrodzenia umownego spowodowana: - zmianą urzędowej stawki VAT, - zmianą ilości wykonanych robót, gdy faktyczna ilość wykonanych robót będzie odbiegała od ilości wynikających z przedmiaru robót. W takim przypadku wynagrodzenie umowne zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kalkulacji ilościowo-wartoścowej. Rozliczenie nastąpi przy zastosowaniu kosztorysu powykonawczego . b. termin wykonania zamówienia - może ulec wydłużeniu: - w przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego nie objętego przedmiotem zamówienia podstawowego , - wskutek wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację zadania, - w przypadku zadziałania -siły wyższej-, na którą strony umowy nie maja wpływu, a która uniemożliwia wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w terminie umownym, rozumianej jako np.: klęski żywiołowe, ekstremalne warunki pogodowe, pożar, katastrofa budowlana itp. d. zmiany osobowe - zmiana osób do nadzorowania robót: - istnieje możliwość zmiany kierownika budowy oraz pozostałych osób przedstawionych w ofercie przetargowej, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. - wykonawca z własnej inicjatywy, informując zamawiającego na piśmie, może dokonać zmiany osób o których mowa powyżej w przypadku ich śmierci, choroby, przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub innych zdarzeń losowych . - w przypadku zmiany osób o których mowa powyżej , nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w siwz dla danej funkcji. - Zamawiający może żądać zmiany osób o których mowa powyżej, jeżeli uzna , że nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca dokonuje takiej zmiany w terminie do 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. e. zmiany dot. zadań realizowanych przez Podwykonawcę: - Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp , w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 , wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - W szczególnie uzasadnionych przypadkach wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją podwykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość przyjęcia podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, po uzyskaniu pisemnej akceptacji zamawiającego i przy dopełnieniu warunków wynikających z ustawy, siwz oraz warunków umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul.Grzybowskiego 7A, I piętro, pok. nr 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie 32-500 Chrzanów, ul.Grzybowskiego 7A, I piętro, pok. nr 110 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Chrzanowskiego w 2016 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ofercie nr I należy złożyć niezbędne dokumenty na wykonanie zadania nr 1, 2 i 3 : - zadanie nr 1- Naprawa nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną do głębokości 5 cm z mechanicznym obcięciem krawędzi, zagruntowaniem podłoża, uszczelnieniem połączeń masą zalewową ( zakres - 1 000,00m2) . - zadanie nr 2 - Naprawa nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną o głębokości 5 cm do 8cm (średnia grubość 7 cm) z mechanicznym obcięciem krawędzi, zagruntowaniem podłoża, uszczelnieniem połączeń masą zalewową ( zakres - 700,00m2). - zadanie nr 3; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, (zakres 30 ton).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Chrzanowskiego w 2016 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ofercie nr II należy złożyć niezbędne dokumenty na wykonanie zadania nr 4 i 5 : - zadanie nr 4;- Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów i emulsji - wyboje głębokości do 3,0 cm, asfalt (zakres- 2 300,00 m2). -zadanie nr 5; - Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów i emulsji - rakowiny (zakres- 1 500 m2)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Chrzanowskiego w 2016 roku ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ofercie nr III należy złożyć niezbędne dokumenty na wykonanie zadania nr 6 : - zadanie nr. 6; Naprawa (przez uszczelnienie)podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy zalewowej na gorąco (zakres - 4 000,00 mb.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.