Poznań: Wykonanie robót budowlanych w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części
Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku
Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole.
Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej.
Numer ogłoszenia: 352144 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu: 1.1.Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku. 1.1.1.Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: a) wymianę odcinka rynny na rynnę o większej średnicy, nadanie odpowiedniego spadku umożliwiającego odprowadzenie wody opadowej oraz roboty naprawcze pokrycia dachowego w miejscu wykonywanych prac, w tym: - rozebranie rynien dachowych z blachy nie nadającej się do użytku, - ręczne czyszczenie kanału fi 250mm wypełnionego osadem do 2/3, - montaż rynien dachowych z tworzyw sztucznych fi 150mm, - montaż rury spustowej z tworzyw sztucznych fi 110mm, - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną w pasie szerokości 1m przy krawędzi dachu przy wymianie rynny, b) wykonanie robót instalacji wentylacyjnych, w tym: - wstawienie trójnika z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - wstawienie kolan z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - wymiana rury z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - położenie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych 12,5mm na ścianach na zaprawie - przekrycie otworu po demontażu rury wentylacyjnej, - demontaż rury z PCW fi 75-110mm na ścianach, c) wymianę płytek zewnętrznych w wyjściu ewakuacyjnym, w tym: - czyszczenie ręczne skrobakami konstrukcji beton poziomej - zeskrobanie starego podłoża, - rozebranie posadzek z płytek GRES antypoślizgowych od strony wejścia do budynku, - wywóz gruzu i jego utylizacja, - położenie okładzin schodów z płytek antypoślizgowych, odpornych na mrozy o niskiej ścieralności o wymiarze 30x30cm na zaprawie - kolorem zbliżonym do istniejącej - wyjście zewnętrzne ewakuacyjne, - izolacja przeciwwodna styków ściany z podestem, - montaż antypoślizgowych ryflowanych listew (kątowników) aluminiowych, 1.1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki do SIWZ: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia 1.2. Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. 1.2.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną, - rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie na zakład - demontaż obróbek papy np. na kominach, - wywóz i utylizacja elementów zdemontowanych, - wymianę pokrycia murów, gzymsów, pasów z blachy ocynkowanej, - uszczelnienie wpustów deszczowych kitem trwale plastycznym. 1.2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia. 1.3. Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej. 1.3.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną nawierzchniową z wyrobieniem przerw dylatacyjnych, obróbek murów, kominków wentylacyjnych, kominów, wpustów, wyłazu i ścianek, - wymianę pokrycia murów, pasów, gzymsów z blachy ocynkowanej, - montaż prefabrykowanych rynien z blachy OC półokrągłych fi 150mm, - montaż prefabrykowanych zbiorniczków przy rynnach z blachy OC, - rozebranie rynien dachowych z blachy nie nadającej się do użytku, - montaż wpustu dachowego z kołpakiem, - wywóz i utylizacja blachy, - wymianę pręta instalacji odgromowej o przekroju przewodu 200mm2 na dachu płaskim, - badania instalacji odgromowej. 1.3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 5.186.000 EURO.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.19.10-6, 45.33.24.00-7, 45.43.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. W ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach i na określonych niżej warunkach: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a) siłą wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową, b) warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zus.pl lub odebrać w II Oddziale ZUS w Poznaniu, p.342 osobiście lub przesyłką poleconą na pisemny wniosek Wykonawcy przesłany na fax 61 8772850. SIWZ bezpłatne..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, budynek A, I piętro, pok.102 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku. 1.1.1.Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: a) wymianę odcinka rynny na rynnę o większej średnicy, nadanie odpowiedniego spadku umożliwiającego odprowadzenie wody opadowej oraz roboty naprawcze pokrycia dachowego w miejscu wykonywanych prac, w tym: - rozebranie rynien dachowych z blachy nie nadającej się do użytku, - ręczne czyszczenie kanału fi 250mm wypełnionego osadem do 2/3, - montaż rynien dachowych z tworzyw sztucznych fi 150mm, - montaż rury spustowej z tworzyw sztucznych fi 110mm, - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną w pasie szerokości 1m przy krawędzi dachu przy wymianie rynny, b) wykonanie robót instalacji wentylacyjnych, w tym: - wstawienie trójnika z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - wstawienie kolan z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - wymianę rury z PCW fi 110mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w celu podłączenia wentylacji do sanitariatu na parterze, - położenie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych 12,5mm na ścianach na zaprawie - przekrycie otworu po demontażu rury wentylacyjnej, - demontaż rury z PCW fi 75-110mm na ścianach, c) wymianę płytek zewnętrznych w wyjściu ewakuacyjnym, w tym: - czyszczenie ręczne skrobakami konstrukcji beton poziomej - zeskrobanie starego podłoża, - rozebranie posadzek z płytek GRES antypoślizgowych od strony wejścia do budynku, - wywóz gruzu i jego utylizacja, - położenie okładzin schodów z płytek antypoślizgowych, odpornych na mrozy o niskiej ścieralności o wymiarze 30x30cm na zaprawie - kolorem zbliżonym do istniejącej - wyjście zewnętrzne ewakuacyjne, - izolacja przeciwwodna styków ściany z podestem, - montaż antypoślizgowych ryflowanych listew (kątowników) aluminiowych, 1.1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki do SIWZ: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia 1.2. Zadanie nr 2 - Roboty dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. 1.2.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną, - rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie na zakład - demontaż obróbek papy np. na kominach, - wywóz i utylizacja elementów zdemontowanych, - wymianę pokrycia murów, gzymsów, pasów z blachy ocynkowanej, - uszczelnienie wpustów deszczowych kitem trwale plastycznym. 1.2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.19.10-6, 45.33.24.00-7, 45.43.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej. 1.1.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: - pokrycie dachu 1x papą termozgrzewalną nawierzchniową z wyrobieniem przerw dylatacyjnych, obróbek murów, kominków wentylacyjnych, kominów, wpustów, wyłazu i ścianek, - wymianę pokrycia murów, pasów, gzymsów z blachy ocynkowanej, - montaż prefabrykowanych rynien z blachy OC półokrągłych fi 150mm, - montaż prefabrykowanych zbiorniczków przy rynnach z blachy OC, - rozebranie rynien dachowych z blachy nie nadającej się do użytku, - montaż wpustu dachowego z kołpakiem, - wywóz i utylizacja blachy, - wymianę pręta instalacji odgromowej o przekroju przewodu 200mm2 na dachu płaskim, - badania instalacji odgromowej. 1.1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Remont z dociepleniem dachu oraz wymiana świetlików dachowych na nowe w budynku "D" kuchni oraz ZOL należącego do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Remont zaplecza socjalnego brygad patrolowych oraz garażu RDW Toruń, ul. Polna 113, 87 - 100 Toruń
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Cekcynie
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Strzałkowie przy ul. Ostrowskiej 8
- Przebudowa i remont toalet na parterze budynku Muzeum Narodowego We Wrocławiu przy placu Powstańców Warszawy 5 we Wrocławiu
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.