eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchosławice › Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i poszerzeniem jezdni wzdłuż drogi powiatowej nr 1348K Łętowice - Szujec - Wierzchosławice w miejscowości Łętowice km 0+452 - 0+640 - Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-22

Wierzchosławice: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i poszerzeniem jezdni wzdłuż drogi powiatowej nr 1348K Łętowice - Szujec - Wierzchosławice w miejscowości Łętowice km 0+452 - 0+640 - Etap I
Numer ogłoszenia: 352134 - 2014; data zamieszczenia: 22.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzchosławice , Wierzchosławice 550, 33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie, tel. 014 6319030, faks 014 6319045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i poszerzeniem jezdni wzdłuż drogi powiatowej nr 1348K Łętowice - Szujec - Wierzchosławice w miejscowości Łętowice km 0+452 - 0+640 - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i poszerzeniem jezdni wzdłuż drogi powiatowej nr 1348K Łętowice - Szujec- Wierzchosławice w miejscowości Łętowice km 0+452-0+640 - Etap I.Początek zakresu robót na skrzyżowaniu z drogą gminną działka nr 560 a koniec na skrzyżowaniu z drogą gminną działka nr 542. Zakres robót obejmuje wykonanie chodnika wraz z odwodnieniem po prawej stronie drogi. I. Roboty pomiarowe i przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym km-0.195;2. Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm , m - 100;3. Wykonanie koryta pod wjazdy (11+19)=30x0,55=16,5 wykonanie koryta pod chodnik(195-14))x 1,4x0,2=50,68 poszerzenia 15x0,6=9 wykopy pod krawężnik i ściek 195x(0,15+0,25)x0,6=47 wykopy pod ławę obrzeża 195x0,18x0,2=7 wraz z odwozem urobku na odległość do 3 km , m3 - 130; II. Roboty w zakresie chodników i zjazdów:4. Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-II m2 - 284 5. Wykonanie ławy betonowej pod obrzeże w ilości 0.038m3/m2 x195m m3 - 7.5;6. Ustawienie obrzeża betonowego o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej m - 195; 7. Wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki w ilości 0.0525m3/m2 x195 , ławy betonowej pod ściek z kostki w ilości 0,0515m3/m2 x195-ława m3 20.25 ; 8. Ustawienie krawężników wibroprasowanych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowe m- 185; 9.Ustawienie krawężników wibroprasowanych wjazdowe na podsypce cementowo-piaskowej m - 10; 10. Wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa naturalnego - grubość po zagęszczeniu 15 cm 181x1,4 m2 - 253; 11. Wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa łamanego - grubość po zagęszczeniu 12 cm m2 - 253;12.Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej grubość 6 cm na podsypce piaskowej (wysiewka) m2 -253; 13. Wykonanie podbudowy na zjazdach z kruszywa naturalnego warstwa dolna -grubość po zagęszczeniu 30 cm 19+11 m2 - 30; 14.Wykonanie podbudowy na zjazdach z kruszywa łamanego - grubość po zagęszczeniu 20 cm m2 - 30; 15.Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej kolor czerwony na zjazdach m2 - 30; III. Odwodnienie 16. Wykonanie wykopów z odwozem na odległość do 1 km pod studzienki ściekowe 1x1x1.5x3szt=4,5 pod przykanalik 0.5x1x(10+1+4)=7,5 m3 - 12; 17. Wykonanie studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu szt. - 4; 18. Wykonanie przykanalików o śr. zewn. 200 mm 10+1+4+6 m - 21; 19. Wykonanie podłoża pod kanały rurowe z materiałów sypkich o grubości 10 cm m2 - 11; 20. Obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym m3 - 2; 21. Wykonanie wykopów z odwozem na odległość do 1 km pod kanał fi 315 33x1x0,6 m3 - 20; 22. Wykonanie podłoża pod kanały rurowe z materiałów sypkich o grubości 10 cm m2 - 7.5;23.Wykonanie kanału z rur K2-Kan o śr. zewn. 315 mm m - 33;24. Obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym m3 - 7;25. Wykonanie wykopów z odwozem na odległość do 1 km pod studnie rewizyjne 2sztx1,5x1,5x1,5=6,6 m3 - 6,6; 26. Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 1,5 m studnia - 2; 27. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 6 cm m2 - 10;28. Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 30cm m2 - 10; 29. Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 60 cm m - 7; 30. Wykonanie ławy fundamentowej betonowej pod przepust rurowy 9,5x0,7x0,15 m3 - 1; 31. Wykonanie ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm ścianka - 1; 32. Wykonanie części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 60 cm m - 9.5; 33. Obsypanie przepustu kruszywem naturalnym m3 - 7; 34. Montaż bariery U-11 na ściance czołowej przepustu m - 3; 35. Umocnienie dna i skarp rowu płytami ażurowymi m2 - 0,72; IV. Poszerzenie jezdni:36. Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa naturalnego warstwa dolna - grubość po zagęszczeniu 30 cm poszerzenie 15 podbudowa pod ławą krawężnika i ścieku 195x0,4=78 m2 - 93; 37. Wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego - grubość po zagęszczeniu 24 cm m2 - 23;38. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa z wbudowaniem ręcznym - roboty na poszerzeniach t - 6; V. Roboty wykończeniowe i towarzyszące; 39. Wykonanie nasypów m3 - 40. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy przez uprawnionego geodetę oraz wykonanie badań laboratoryjnych na własny koszt przez niezależną branżową jednostkę laboratoryjną, a także inwentaryzację powykonawczą robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p. z. p. Zamawiający przewiduje, że ewentualne zamówienia uzupełniające nie przekroczą więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegać one będą na rodzajowym powtórzeniu robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzeniu negocjacji w trybie zamówienie z wolnej ręki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty brukarskie lub remont dróg, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 złotych brutto . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje co najmniej kierownikiem robót posiadającym stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży Wykaz osób oraz Oświadczenie o uprawnieniach będące załącznikami do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę na podstawie przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy będzie miał charakter pomocniczy i informacyjny.Zaakceptowany - parafowany wzór umowy. Pisemne zobowiązanie/ dokumenty podmiotów innych - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust.2b

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:1) Z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy - Kierownika robót i osoby odpowiedzialnej za realizację ze strony Zamawiającego. Zmiana kierownika robót musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być, co najmniej takie same, jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienia publiczne, 2) Zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, 3) Wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na: - wystąpienie zamówień dodatkowych,- innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (strajki, strajki okupacyjne lub inne zakłócenia w gospodarce, epidemie, obsunięcia ziemi, trzęsienia ziemi, burze, uderzenia pioruna, pożary, powodzie, wylewy, niepokoje społeczne i innego tego rodzaju nieprzewidziane zdarzenia, będące poza kontrolą którejkolwiek ze stron i których żadna ze stron nie może przezwyciężyć pomimo wszelkich należytych starań),pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności 4) Zmiany urzędowej stawki podatku VAT. Warunki zmian: Wszystkie te zmiany muszą być uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchoslawice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wierzchosławice, 33-122 Wierzchosławice 550, pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2014 godzina 08:50, miejsce: Urząd Gminy Wierzchosławice, 33-122 Wierzchosławice 550, pok. 29, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.