Ogłoszenie nr 351855 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Lublin: Remont drogi krajowej nr 17 w m. Krasnystaw od km 146+100 do km 146+510
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
1751157500161, ul.
ul. Ogrodowa
21,
20075
Lublin, państwo
, woj.
lubelskie, tel.
81 534 92 39, faks
81 5349239, 5324467, e-mail
zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi krajowej nr 17 w m. Krasnystaw od km 146+100 do km 146+510
Numer referencyjny O.LU.D-3.2412.23.2016.AW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi krajowej nr 17 w m. Krasnystaw od km 146+100 do km 146+510. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentach przetargowych - OPZ.
II.5) Główny kod CPV): 45233000-9,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp ustawy Pzp. ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie z wolnej ręki (na postawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp) zostanie udzielone: w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 11.10.2016 r.) dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych tj. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sadex Janusz Sadlik Kol. Sitno 84, 22-424 Sitno. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego tj. - ułożenie warstwy wiążącej z AC, - ułożenie warstwy ścieralnej z SMA, - frezowanie istniejącej nawierzchni na zimno, - ułożenie geosiatki, - wykonanie nawierzchni z destruktu (wjazdy na posesje) i było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, wartość szacunkowa niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty przewidzianej na zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, wartość zamówienia nie przekroczy łącznie wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający dysponuje środkami finansowymi i w związku z powyższym wszczyna powyższe zamówienie.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sadex Janusz Sadlik ,
,
Kol. Sitno 84,
22-424,
Sitno, kraj/woj.
lubelskie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.