eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont sieci wentylacji oraz instalacji elektrycznych, wymiana wykładzin i malowanie pokoi w domach studenckich Uniwersytetu Rzeszowskiego przy ul. Cichej 4A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-12

Rzeszów: Remont sieci wentylacji oraz instalacji elektrycznych, wymiana wykładzin i malowanie pokoi w domach studenckich Uniwersytetu Rzeszowskiego przy ul. Cichej 4A.
Numer ogłoszenia: 35183 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sieci wentylacji oraz instalacji elektrycznych, wymiana wykładzin i malowanie pokoi w domach studenckich Uniwersytetu Rzeszowskiego przy ul. Cichej 4A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sieci wentylacji oraz instalacji elektrycznych, wymiana wykładzin i malowanie pokoi w domach studenckich Uniwersytetu Rzeszowskiego przy ul. Cichej 4A. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: Zadanie nr 1: Remont sieci wentylacji w Centrum Socjalno- Kulturalnym przy ul. Cichej 4A w Rzeszowie Zadanie nr 2: Remont instalacji elektrycznych, wymiana wykładzin i malowanie pokoi oraz remont zsypów w DS. Laura przy ul. Cichej 4A w Rzeszowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 50.71.10.00-2, 45.45.30.00-7, 39.71.40.00-0, 42.50.00.00-1, 45.33.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: 1. Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Zadanie nr 1: co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub rozbudowie lub przebudowie sieci wentylacji o wartości (zrealizowanej) nie mniejszej niż: - 100 000,00 zł brutto (sto tysiecy zł. brutto.) Zadanie nr 2: co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub rozbudowie lub przebudowie instalacji elektrycznych o wartości (zrealizowanej) nie mniejszej niż: - 300 000,00 zł brutto (trzysta tysiecy zł. brutto.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia spełniają ten warunek łącznie (pkt 1 i pkt 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: 1. Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. Jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą co najmniej 3- letnie doświadczenie).- warunek dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy: Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2. Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 3. Kosztorysy w wersji uproszczonej. ( dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2) 4.Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres Gwarancji Jakosci - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści ofert odnośnie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, 2) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie 3) zmiany podwykonawcy - spowodowaną wyjątkowymi sytuacjami, których nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy przez Wykonawcę z dotychczasowym podwykonawcą. Jeżeli zmianie podlega podwykonawca, na którego zasobach opierał się Wykonawca wykazując spełnienie udziału w przedmiotowym postępowaniu, to Zamawiający będzie żądał, aby nowy podwykonawca wykazał spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 4) zmiany Kierownika budowy, w przypadkach, o których mowa w pkt. 2) 5) zmiany Inspektora/Inspektorów nadzoru, w przypadkach, o których mowa w pkt. 2). 6.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski Al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów Dział Zamówień Publicznych, bud. A1, pok. 15. tel. (17) 872 10 18 fax. (17) 872 10 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski Al. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów Dział Zamówień Publicznych, bud. A1, pok. 15. tel. (17) 872 10 18 fax. (17) 872 10 53.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Remont sieci wentylacji w Centrum Socjalno- Kulturalnym przy ul. Cichej 4A w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Remont sieci wentylacji w Centrum Socjalno- Kulturalnym przy ul. Cichej 4A w Rzeszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.40.00-0, 42.50.00.00-1, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres Gwarancji Jakosci - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Remont instalacji elektrycznych, wymiana wykładzin i malowanie pokoi oraz remont zsypów w DS. Laura przy ul. Cichej 4A w Rzeszowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Remont instalacji elektrycznych, wymiana wykładzin i malowanie pokoi oraz remont zsypów w DS. Laura przy ul. Cichej 4A w Rzeszowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 50.71.10.00-2, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres Gwarancji Jakosci - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.