eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-22

Mikołów: Zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015
Numer ogłoszenia: 351368 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329118 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wizyty studyjnej dla uczestników projektu Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zorganizowanie wizyty studyjnej w Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w Cieszynie dla 10 osób (w tym bezpłatny udział 3 pracowników CIS) obejmującej: - prezentację działań Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w Cieszynie w tym prezentację różnorodnych form prowadzenia przedsiębiorczości społecznej w tym spółdzielni socjalnych* - zapoznanie z kompleksowym systemem wsparcia osób wykluczonych społecznie* - promocję podejmowanych działań partnerskich wraz z wykorzystaniem dobrych praktyk w celu realizacji inicjatyw wśród społeczności lokalnych* - prezentację modelowych rozwiązań w obszarze partnerstwa organizacji pozarządowych z samorządem oraz partnerstwa trójsektorowego (NGO, JST oraz biznesu)* * Prelegentami prezentującymi działania będą przedstawiciele przedsiębiorstwa społecznego, posiadający wiedzę oraz doświadczenie z zakresu tematyki wizyty, którzy zaprezentują różnorodne formy prowadzenia przedsiębiorczości społecznej w tym spółdzielni socjalnych. b) zapewnienie poczęstunku i obiadu uczestnikom i pracownikom -zapewnienie serwisu kawowego: - herbata: w tym cukier, cytryna- min. 200 ml/osobę; - kawa: w tym mleczko lub śmietanka w płynie, cukier- min. 200 ml/ osobę; - ciasto- min. 180g/osobę -zapewnienie ciepłego posiłku w formie dwudaniowego obiadu: zupa - min. 250 ml/ osobę; - drugie danie mięsne - min. 500 g (porcja mięsa, surówka/warzywa, dodatki ziemniaczane lub ryż)/ osobę; woda mineralna gazowana i niegazowana- z każdego rodzaju min. 200 ml/osobę, sok owocowy(zawartość soku z owoców min. 75%) min. 200ml/osobę lub kompot z owoców- min. 200ml/osoba. Obiad powinien odbywać się w pomieszczeniach zamkniętych w miejscu docelowym lub okolicy w lokalu gastronomicznym, przy stolikach. Wyklucza się serwowanie posiłku na terenie np. stacji benzynowych, w namiotach. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty spełniają wymagania określone w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktualnymi przepisami wykonawczymi oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996r w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów. c) Wykonawca zapewnia przewóz osób na trasie tam - powrót, pojazd adekwatny do ilości osób, spełniający wymagania określone w przepisach szczegółowych. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojazd zastępczy w możliwym jak najkrótszym czasie (koszty, straty wynikające z tego tytułu ponosi Wykonawca), w przypadku gdy wyjazd staje się bezcelowy (np. przepadła rezerwacja, bilety itd.) Wykonawca w innym terminie ustalonym z Zamawiającym na swój koszt ponowi wyjazd. Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie ważnych polis OC pojazdu oraz NNW. Wykonawca zapewnia przewożonym osobom właściwe warunki bezpieczeństwa. Wykonawca gwarantuje, że pojazd przystosowany do przewozu 10 osób spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym. d) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca gwarantuje ubezpieczenie NNW dla uczestników wyjazdu. Zakres ubezpieczenia zapewnia wypłatę świadczenia z tytułu konsekwencji poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku w postaci: - uszczerbku na zdrowiu, - kosztów leczenia, - pobytu w szpitalu, - kosztów rehabilitacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Gminne programy aktywizacji społeczno-zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego - edycja 2015..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży HOLIDAY TICKET, ul. Św. Wojciecha 25, Mikołów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2154,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2990,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.