eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Rozbudowa i modernizacja budynków strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku przy ul. Suwalskiej 50

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 351300 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Ełk: Rozbudowa i modernizacja budynków strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku przy ul. Suwalskiej 50
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 305169-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 318364-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, krajowy numer identyfikacyjny 79067608500000, ul. ul. Piłsudskiego  1, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 876 217 100, faks 876 217 105, e-mail kwatermistrz@kppspelk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.straz.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i modernizacja budynków strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku przy ul. Suwalskiej 50

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PT.2370.4.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z wykonaniem robót budowlanych w tym termoizolacyjnych budynku głównego (administracyjnego) i garażowo-warsztatowego, wymianą wrót garażowych w siedzibie strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ełku przy ul. Suwalskiej 50. Prace polegają w szczególności na : 1.1. Budynek główny (administracyjny) - wykonanie docieplenia ścian nadziemia styropianem gr 12 cm z wyprawą, - wykonanie docieplenia cokołu z wyprawą tynku mozaikowego, - wymiana podokienników - wykonanie elewacji z dociepleniem wełną wraz z wykonaniem stelażu i pokryciem blachą zgodną z projektem, - wykonanie daszku nad wejściem. - wykonanie łazienki wydzielonej z pomieszczenia na parterze zgodnie z projektem; 1.2. Budynek garażowo-warsztatowy. - wymiana 8 szt. wrót garażowych na drzwi segmentowe w kolorze czerwonym RAL 3000, przeszklone 9 okienkami (stosunek szyb do powierzchni drzwi nie mniejszy niż 25%) z drzwiami wejściowymi bezprogowymi, z napędem (sterowanie wewnątrz i zewnątrz). Drzwi segmentowe z wyłącznikiem krańcowym oraz fotokomórką wyprzedzającą. Współczynnik U drzwi nie większy niż 1,4 W/m2. (Uwaga: wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamatować wyżej opisane drzwi segmentowe pomimo, iż w projekcie budowlanym nie zaznaczono, iż drzwi garażowe mają zawierać drzwi wejściowe bezprogowe). - roboty wykończeniowe wewnętrzne, - roboty budowlane w pomieszczeniu warsztatowym, - roboty elektryczne i sanitarne - wykonanie elewacji budynku garażowo - warsztatowego i łącznika z dociepleniem wełną wraz z wykonaniem stelażu i pokryciem blachą zgodną z projektem, 2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt i SST dla zakresu przewidzianego postępowaniem przetargowym. Załączony przedmiar robót określa orientacyjnie zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony przedmiar robót budowlanych i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w opisie robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 4. Wykonawca (na swój koszt) będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r., w szczególności pod nadzorem kierownika robót budowlanych 5. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 152, z późń. zm.), były zatrudnione na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. 5.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób Wykonawca przed przejęciem terenu budowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia z kopiami umów o pracę, zgodą pracowników na przetwarzanie danych osobowych i wskazaniem wykonywanych przez nich czynności. W odniesieniu do podwykonawców powyższe dokumenty należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą mogły przebywać na placu budowy, a więc nie będą mogły wykonywać prac z winy Wykonawcy. O każdorazowej zmianie wskazanych w wykazie pracowników (aktualizacji) Wykonawca zobowiązany jest poinformować na piśmie Zamawiającego przed wprowadzeniem pracownika na budowę. 4.1. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Przedstawiciel Zamawiającego ma prawo w każdym momencie trwania umowy skontrolować osoby wykonujące czynności na placu budowy. Osoba kontrolowana powinna wylegitymować się dokumentem stwierdzającym jej tożsamość. W przypadku braku takiego dokumentu lub stwierdzenia niezgodności osób przebywających na budowie z wykazem osób, osoba taka nie będzie mogła dalej przebywać na terenie budowy. Za niewywiązanie się z obowiązku przedłożenia wykazu i aktualizacji osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę oraz za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a) za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazaną przez Zamawiającego czynność wchodzącą w zakres realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę) za każdą taką osobę, b) za niewywiązanie się z obowiązku przedłożenia wykazu/aktualizacji osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać w wysokości 10 000,00 zł za każdą stwierdzoną nieprawidłowość. Nałożenie kary umownej nie zwalnia Wykonawcy od złożenia wymaganych dokumentów. W przypadku dalszego uchylania się od składania tych dokumentów tj. niezłożenia ich najpóźniej w dniu następnym, Zamawiający ma prawo naliczać kolejne kary umowne


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45320000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/10/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Molenda Ryszard R.M. DOBRE BUDOWNICTWO,  ,  ul. Mickiewicza 34/19,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 737268.78 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: przedłuża się termin wykonania umowy do dnia 21 grudnia 2016 r.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: zwiększa się zakres prac wskazanych w § 1 pkt. 1 umowy o dodatkowy zakres prac: - wykonanie remontu schodów wraz z poręczą ze stali nierdzewnej przy drzwiach wejściowych do budynku administracyjnego - wykonanie cokołu wraz z dociepleniem na budynku warsztatowo - garażowym - wymiana bramy do pomieszczenia warsztatowego oraz drzwi wejściowych do warsztatu - wykonanie docieplonej posadzki w warsztacie - doposażenie nowo wstawianych bram garażowych w sygnalizację świetlną informującą o pełnym otwarciu bram, zwiększa się wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy do kwoty 787 744,03 zł netto


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas prowadzenia prac budowlanych stwierdzono konieczność wykonania prac budowlanych, nie wskazanych w SIWZ a niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Prace dodatkowe są ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wydłużenie terminu zgodnie z par. 12 us.2 pkt. b) umowy ze względu na znaczne zwiększenie zakresu prac


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.