eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łeba › Budowa placu rekreacji ruchowej w Parku im. Jana Pawła II i w kompleksie sportowym przy ul. Tysiąclecia w Łebie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Łeba: Budowa placu rekreacji ruchowej w Parku im. Jana Pawła II i w kompleksie sportowym przy ul. Tysiąclecia w Łebie
Numer ogłoszenia: 351294 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Łeba , ul. Kościuszki 90, 84-360 Łeba, woj. pomorskie, tel. 59 8661510, faks 59 8661337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebabip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu rekreacji ruchowej w Parku im. Jana Pawła II i w kompleksie sportowym przy ul. Tysiąclecia w Łebie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż dwóch zestawów urządzeń wraz z wykonaniem towarzyszących im robót budowlanych: 1. 1. Plac rekreacji ruchowej w Parku im. Jana Pawła II w Łebie Obiekt zlokalizowany zostanie na terenie działki nr 557/13 obręb 1 Łeba. Bilans terenu przedstawia się następująco: - planowana nawierzchnia z EPDM - 80 m2; - powierzchnia gruntu do wyrównania - 100,0 m2. W zakresie planowanych robót budowlanych i dostaw znajdują się: - roboty ziemne związane z przygotowaniem terenu do montażu wyposażenia placu rekreacji ruchowej oraz wykonanie nawierzchni z EPDM; - dostawa i montaż urządzeń (6 szt.) : biegacz, orbik, wioślarz, stepper, ławka/prostownik pleców, wcisk w poz. siedzącej/wyciąg grn. - dostawa i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z placu rekreacji ruchowej (1 szt.); -dostawa i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu ze środków UE( 1 szt.) - dostawa i montaż ławek (2 szt.); - dostawa i montaż koszy na śmieci (2 szt.); - wykonanie nawierzchni; - odtworzenie trawników wraz z przygotowaniem podłoża; - prace porządkowe i rekultywacyjne; - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 1.2. Plac rekreacji ruchowej w kompleksie sportowym przy ul. Tysiąclecia w Łebie . Obiekt zlokalizowany zostanie na terenie działki nr 240/78 obręb2 Łeba. Bilans terenu przedstawia się następująco: - planowana nawierzchnia z EPDM -114 m2; - planowana nawierzchnia z Polbruku czerwonego gr. 6 cm -11,0 m2 - powierzchnia gruntu do wyrównania - 77,0 m2. W zakresie planowanych robót budowlanych i dostaw znajdują się: - roboty ziemne związane z przygotowaniem terenu do montażu wyposażenia placu rekreacji ruchowej oraz wykonania nawierzchni; - dostawa i montaż urządzeń (6 szt.): orbitek, twister i wahadło, rower, masaż pleców ( pozycja siedząca), biegacz, koła Tai Chi ( małe i duże) - dostawa i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z placu rekreacji ruchowej (1 szt.); - dostawa i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu ze środków UE( 1 szt.) - dostawa i montaż ławek (2 szt.); - dostawa i montaż koszy na śmieci (2 szt.); - wykonanie nawierzchni; - odtworzenie trawników wraz z przygotowaniem podłoża; - prace porządkowe i rekultywacyjne; - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, - załączenie kart katalogowych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających spełnienie podstawowych założeń odnośnie zastosowanych produktów oraz materiałów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w opisach technicznych planowanych robót stanowiących załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości do 20% wartości udzielonego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,2 dostaw wraz z montażem elementów siłowni zewnętrznych, zakresem zbliżonych do będących przedmiotem zamówienia, w ilości niemniejszej niż 5 szt. urządzeń w jednej dostawie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz weryfikacji braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wymagane zrealizowanie dostaw wraz z montażem elementów siłowni zewnętrznych, zakresem zbliżonych do będących przedmiotem zamówienia, w ilości niemniejszej niż 5 szt urządzeń w jednej dostawie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem jest poświadczenie z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Dowodem może być również oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy urządzeń siłowni terenowej odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą: - oświadczenia wykonawcy o spełnieniu wymagań w zakresie określonym w pkt. I.3.2.1 opisu planowanych robót, stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ , - zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty tzn. proponowane urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w szczególności: a) certyfikaty uprawniające do oznaczania wyrobów znakiem bezpieczeństwa B b) deklaracje zgodności producenta w zakresie systemu certyfikacji dotyczącego odpowiednio wyrobów dla sportu wg normy PN-EU 957 i (lub )wyposażenia placów zabaw wg normy PN-EN 1176 a także ocynkowania, wg normy EN ISO 1461 elementów urządzeń siłowni objętych przedmiotem zamówienia, c) inne opisy oferowanych produktów (urządzeń siłowni zewnętrznych) będące w posiadaniu wykonawcy, np. karty katalogowe, które będą zawierały nazwę producenta oraz wyczerpujący opis techniczny dot. zastosowanych materiałów, wymiarów urządzeń, parametrów urządzeń, określające sposób montażu, opisujące zabezpieczenia antykorozyjne, na podstawie których zamawiający oceni zgodność urządzeń,produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ dla tych urządzeń,produktów. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów 1 na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wraz z określeniem: - sposobu wykorzystania zasobów tego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z tym podmiotem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: ZMIANY OGÓLNE: a) zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, INNE ZMIANY DOPUSZCZALNE NA PODSTAWIE ART. 144 USTAWY: a) w zakresie przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: - wystąpienia istotnych wad lub braków w dokumentacji sporządzonej przez Zamawiającego skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, które należy poprawić lub usunąć w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub jeżeli w/w wady lub braki uniemożliwiają lub istotnie wstrzymują realizację określonego rodzaju robót, - wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, - zmiany numeru katalogowego wyposażenia, nazwy wyposażenia przy zachowaniu jego parametrów, - wystąpienia przejściowego braku wyposażenia z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu wyposażenia zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zaakceptowanego przez Zamawiającego, b) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w następujących przypadkach: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT za roboty objęte przedmiotem zamówienia - zmianie ulega wynagrodzenie brutto, c) w zakresie umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (protesty, listy, petycje, itp.), - zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy po dacie jej podpisania, - działania sił natury, uznanego za stan klęski żywiołowej, - wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających kontynuowanie robót, jednak nie dłużej, niż o czas trwania tych niesprzyjających warunków, - wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, np. natrafienie na nieznane obiekty archeologiczne lub elementy instalacji podziemnej, - wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, d) w zakresie przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - zmiany treści umowy, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, udzielającej pomocy finansowej na realizację przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia Uwaga: zmiana postanowień umowy na podst. art. 144 ustawy, może być dokonana na podstawie w/w przesłanek tylko wtedy, gdy wystąpią one z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować oraz pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja udzielająca pomocy finansowej na realizację przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej i że Zamawiający nie straci dofinansowania lub nie zostanie ono z tego tytułu ograniczone. Zamawiający nie przedłuży terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lebabip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Łebie ul.Kościuszki 90 84-360 Łeba.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łebie, ul. Kościuszki 90, 84-360 Łeba, Sekretariat - pok. Nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji operacji -Budowa placu rekreacji ruchowej w Parku im. Jana Pawła II i w kompleksie sportowym przy ul. Tysiąclecia w Łebie w ramach środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności Programu Operacyjnego Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.