eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie robót konserwacyjno-remontowych z dostosowaniem pomieszczeń dla SOI GZ Przemyśl w budynku nr 1 po wartowni i wartowni w budynku nr 92, 37-710 Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Rzeszów: Wykonanie robót konserwacyjno-remontowych z dostosowaniem pomieszczeń dla SOI GZ Przemyśl w budynku nr 1 po wartowni i wartowni w budynku nr 92, 37-710 Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22
Numer ogłoszenia: 351074 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwacyjno-remontowych z dostosowaniem pomieszczeń dla SOI GZ Przemyśl w budynku nr 1 po wartowni i wartowni w budynku nr 92, 37-710 Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót konserwacyjno-remontowych z dostosowaniem pomieszczeń dla SOI GZ Przemyśl w budynku nr 1 po wartowni i w wartowni w budynku nr 92, 37-710 Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22. 2) W zakresie robót budowlanych przewiduje się: Budynek Nr 1 Pom. Nr 31 przygotowanie powierzchni podłoża przez dwukrotne gruntowanie pod kleje cementowe, wykonanie warstwy niwelującej z zaprawy cementowej grub. 2mm zatarte na gładko, wykonanie posadzki płytkowej z płytek gres 30x30cm na zaprawie klejowej, wymiana wpustu ściekowego podłogowego fi - 50mm, gruntowanie powierzchni ścian preparatem gruntującym, dwukrotne malowanie powierzchni ścian farba emulsyjną, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym, Pom. Nr 32 gruntowanie powierzchni ścian preparatem gruntującym, dwukrotne malowanie powierzchni ścian farba emulsyjną, wykonanie warstwy niwelującej z zaprawy cementowej grub. 2mm zatarte na gładko, wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, rulonowych bez warstwy izolacyjnej, umocowanie listew przyściennych z tworzyw sztucznych - profili, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym, Pom. Nr 33 gruntowanie powierzchni sufitów i ścian preparatem gruntującym, dwukrotne malowanie powierzchni sufitów i ścian farba emulsyjną, wykonanie warstwy niwelującej z zaprawy cementowej grub. 2mm zatarte na gładko, wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, rulonowych bez warstwy izolacyjnej, umocowanie listew przyściennych z tworzyw sztucznych - profili, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym, Pom. Nr 35 przygotowanie powierzchni podłoża przez dwukrotne gruntowanie pod kleje cementowe, wykonanie warstwy niwelującej z zaprawy cementowej grub. 2mm zatarte na gładko, wykonanie posadzki płytkowej z płytek gres 30x30cm na zaprawie klejowej, demontaż urządzeń nawiewno-wywiewnych w suszarni, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym, Pom. Nr 36 rozbiórka posadzki z płytek lastrykowych na zaprawie cementowej, skucie nierówności betonu na głębokość do 5 cm, uzupełnienie posadzki cementowej z zatarciem na gładko, wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej z papy z wykonaniem warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej z dodatkiem środka wodoszczelnego, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej z zatarcie na ostro, wykonanie posadzki płytkowej z płytek gres 30x30cm na zaprawie klejowej, przygotowanie powierzchni ścian pod ułożenie płytek, wyłożenie powierzchni ścian płytkami glazurowanymi, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów i ścian, wykonanie wymiany odcinka instalacji kanalizacyjnej zewnętrznej żeliwnej fi-100mm na instalację z rur PCV fi-110mm, wraz z przeczyszczeniem starej instalacji, wykonanie remontu instalacji wodociągowej w budynku z wykonaniem podejść dopływowych, zamontowanie ustępu pojedynczego typu kompakt, zamontowanie zaworu kątowego do spłuczki, zamontowanie umywalki porcelanowej pojedynczej wraz z baterią umywalkową ścienną, wykonanie podejść dopływowych do podłączenia baterii, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym, wymiana opraw żarowych hermetycznych porcelanowych, wymiana wyłącznika 1 biegunowego natynkowego, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 3x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym, Pom. Nr 37 wykucie otworów w ścianach z cegieł o grub. ? cegły na zaprawie cementowo-wapiennej, wykonanie tynków kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach szer. 15 cm., wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym jednowarstwowo (zabudowa otworu drzwiowego), gruntowanie powierzchni sufitów i ścian preparatem gruntującym, dwukrotne malowanie powierzchni sufitów i ścian farba emulsyjną, wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, rulonowych bez warstwy izolacyjnej, umocowanie listew przyściennych z tworzyw sztucznych - profili, Pom. Nr 38 gruntowanie powierzchni ścian preparatem gruntującym, dwukrotne malowanie powierzchni ścian farba emulsyjną, wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, rulonowych bez warstwy izolacyjnej, umocowanie listew przyściennych z tworzyw sztucznych - profili, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym, Pom. Nr 39 rozebranie obicia ścian z paneli boazeryjnych, wykonanie ręcznie gładzi gipsowej jednowarstwowej grubości 3mm na ścianach na tynku, gruntowanie powierzchni sufitów i ścian preparatem gruntującym, dwukrotne malowanie powierzchni sufitów i ścian farba emulsyjną, wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, rulonowych bez warstwy izolacyjnej, umocowanie listew przyściennych z tworzyw sztucznych - profili, Korytarz wejścia do budynku wykonanie posadzki płytkowej z płytek gres 30x30cm na zaprawie klejowej, wykonanie cokolika z płytek posadzkowych wys. 15cm na zaprawie klejowej z przygotowaniem podłoża, wykonanie sufitu podwieszanego z wypełnieniem płytami o wym. 60x60cm (zabudowa rur c.o.), gruntowanie podłoża sufitu preparatem gruntującym, malowanie powierzchni sufitu dwukrotnie farbą emulsyjną, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym, Korytarz wewnętrzny w budynku wykonanie warstwy niwelującej z zaprawy cementowej grub. 2mm zatarte na gładko, wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, rulonowych bez warstwy izolacyjnej, umocowanie listew przyściennych z tworzyw sztucznych - profili, wykonanie sufitu podwieszanego z wypełnieniem płytami o wym. 60x60cm (zabudowa rur c.o.), gruntowanie podłoża sufitu preparatem gruntującym, malowanie powierzchni sufitu dwukrotnie farbą emulsyjną, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym, Budynek Nr 65 pom. Nr 3 wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, rulonowych bez warstwy izolacyjnej, umocowanie listew przyściennych z tworzyw sztucznych - profili, wykonanie ręcznie gładzi gipsowej jednowarstwowej grubości 3mm na ścianach na tynku, dwukrotne malowanie powierzchni sufitów i ścian farba emulsyjną, wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x40W z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym, Budynek Nr 92 magazyn broni pom. Nr 11 wykucie z muru ościeżnic metalowych lub krat okiennych, zamontowanie drzwi metalowych do magazynku broni z obróbką obsadzenia, wymiana opraw żarowych hermetycznych porcelanowych na podłożu betonowym, gruntowanie powierzchni sufitów i ścian preparatem gruntującym, dwukrotne malowanie powierzchni sufitów i ścian farba emulsyjną, wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych, rulonowych bez warstwy izolacyjnej, umocowanie listew przyściennych z tworzyw sztucznych - profili. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót - Załącznik nr 9 oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (STWIORB) - Załącznik nr 10. 4) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5) Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% 6) Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8) Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9) Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług. Zamówienie uzupełniające stanowić może nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Dla zamówienia uzupełniającego spełnione są przesłanki ustawowe - zamówienie podstawowe udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego i jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/99/2014, NIP [Wykonawcy]).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50,0 tys. zł brutto każda (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych). UWAGA I: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, która swym zakresem obejmuje roboty ogólnobudowlane, (np. remontowe, konserwacyjno-naprawcze, malarskie) na wartość co najmniej 50,0 tys. zł brutto. UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży ogólnobudowlanej, posiadającą: - uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2008 r., nr 63, poz. 394 z późn zm.), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U z 2013, poz. 932 z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; - min. 5-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, liczone od daty uzyskania uprawnień, - doświadczenie przy wykonywaniu co najmniej 2 robót w charakterze kierownika robót w branży ogólnobudowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, ew. pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4784 Rzeszów, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Krakowska 11b (Budynek 12, pok. 8), 35-111 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4784 w Rzeszowie, ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.