Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-24
Ogłoszenie nr 350920 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.
Supraśl: Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Supraśl
część nr 1 - Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Supraśl
część nr 2 - Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Karakule i Ogrodniczki
część nr 3 - Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego część wsi Sowlany
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, krajowy numer identyfikacyjny
5065914800000, ul.
ul. Piłsudskiego
58,
16030
Supraśl, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 7132725, 7132701, e-mail
, faks
085 7132720, 7132725.
Adres strony internetowej (URL): www.suprasl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
bip.um.suprasl.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
bip.um.suprasl.wrotapodlasia.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Supraślu, ul. J. Piłsudkiego 58, 16-030 Supraśl
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Supraśl
część nr 1 - Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Supraśl
część nr 2 - Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Karakule i Ogrodniczki
część nr 3 - Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego część wsi Sowlany
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie "Projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Supraśl". Zamówienie podzielone jest na trzy części: 1) część zamówienia nr 1 obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Supraśl o pow. ok. 150 ha. Obszar planu obejmuje strefę ochrony uzdrowiskowej "B" Uzdrowiska Supraśl - oznaczona symbolem "B3" . Obszar objęty projektem planu, dla części zamówienia nr 1, ilustruje załącznik nr 1A do wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. 2) część zamówienia nr 2 obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Karakule i Ogrodniczki w wyznaczonych obszarach o łącznej pow. ok. 260 ha. Obszar objęty projektem zmiany planu, dla części zamówienia nr 2, ilustruje załącznik nr 1B do wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. 3) część zamówienia nr 3 obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Supraśl (część wsi Sowlany) o pow. ok. 51 ha. Obszar objęty projektem zmiany planu, dla części zamówienia nr 3, ilustruje załącznik nr 1C do wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Podstawę opracowania planów stanowią odpowiednio uchwały: 1) Uchwała nr XIX/192/2016 Rady Miejskiej w Supraślu z dnia 25 lutego 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Karakule i Ogrodniczki - załącznik Nr 7. 2) Uchwała nr XLVIII/494/2014 Rady Miejskiej w Supraślu z dnia 16 października 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Sowlany - załącznik Nr 7. 3) Uchwała nr XLVIII/493/2014 Rady Miejskiej w Supraślu z dnia 16 października 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Supraśla- załącznik Nr 7.
II.5) Główny kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje dla każdej części możliwość udzielenia zamówień polegających na wykonaniu podobnych usług stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w sytuacji zmiany uchwały inicjującej sporządzenie planu, a dotyczącej poszerzenia obszaru opracowania, etapowania uchwalania planu oraz wykonania dodatkowych opracowań, analiz lub dokumentów, które są niezbędne w celu zakończenia zadania, a nie były przewidziane w chwili ogłoszenia przetargu w szczególności wynikające ze zmiany przepisów prawnych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 360
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Tożsame dla wszystkich części. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Zrealizowali należycie w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu budownictwa: usługowego i/lub mieszkaniowego i/lub mieszkaniowo-usługowego. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie .
2) Dysponują osobą głównego projektanta, o następującym doświadczeniu i kwalifikacjach: osoba z doświadczeniem w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów dla miast - liczba opracowań,
w sporządzaniu których uczestniczyła minimum 2, w tym 1, jako główny projektant spełniająca jeden z warunków określonych w Art. 5 pkt 1) do 6) ustawy o planowaniu z zagospodarowaniu przestrzennym z 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 778 z późn. zm.) oraz wymaga się, aby główny projektant planu posiadał co najmniej 3 letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni, potwierdzone udziałem w min. 1 opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o powierzchni min. 100 ha.
Osoba ta będzie pełniła funkcję koordynatora zespołu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wg załącznika nr 4a do SIWZ) oraz załączeniem dowodów, określających czy zostały wykonane należycie.
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem (wg załącznik Nr 4b i 4c)
3) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)- wzór załącznik Nr 4d
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
w załączniku Nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy) należy podać informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym głównego projektanta wskazanego do realizacji zadania podane informacje będą podlegały ocenie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wykonawcy zgodnie z opisem w Rozdziale XI ust. 3 pkt 2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) na każdą z części opracowania.
2. Wadium, o którym mowa w pkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. z dopiskiem "Wadium - Projekt mpzp na terenie gminy Supraśl -część ........"
5. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 07.12.2016 r. do godz. 11:00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie głównego projektanta | 20 |
Okres rękojmi na wykonaną usługę | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na zasadach opisanych we wzorze umowy, który jest załącznikiem Nr 5 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/12/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Supraśl
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część zamówienia nr 1 obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Supraśl o pow. ok. 150 ha. Obszar planu obejmuje strefę ochrony uzdrowiskowej "B" Uzdrowiska Supraśl - oznaczona symbolem "B3" . Obszar objęty projektem planu, dla części zamówienia nr 1, ilustruje załącznik nr 1A do wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 360
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie głównego projektanta | 20 |
Okres rękojmi na wykonaną usługę | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Karakule i Ogrodniczki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część zamówienia nr 2 obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Karakule i Ogrodniczki w wyznaczonych obszarach o łącznej pow. ok. 260 ha. Obszar objęty projektem zmiany planu, dla części zamówienia nr 2, ilustruje załącznik nr 1B do wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 360
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie głównego projektanta | 20 |
Okres rękojmi na wykonaną usługę | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego część wsi Sowlany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część zamówienia nr 3 obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Supraśl (część wsi Sowlany) o pow. ok. 51 ha. Obszar objęty projektem zmiany planu, dla części zamówienia nr 3, ilustruje załącznik nr 1C do wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 360
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie głównego projektanta | 20 |
kres rękojmi na wykonaną usługę | 20 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenia planu ogólnego miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Gromnik
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego części gminy Mińsk Mazowiecki wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Opracowanie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
- Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla miasta Kostrzyn nad Odrą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.