eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dzierżawa urządzeń dla Zakładu Analityki Lekarskiej wraz z dostawą odczynników

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Kraków: Dzierżawa urządzeń dla Zakładu Analityki Lekarskiej wraz z dostawą odczynników
Numer ogłoszenia: 350838 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzeń dla Zakładu Analityki Lekarskiej wraz z dostawą odczynników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń dla Zakładu Analityki Lekarskiej wraz z dostawą odczynników, w podziale na 2 części (pakiety): Część 1 Dzierżawa automatycznego analizatora do identyfikacji drobnoustrojów i określania lekowrażliwości wraz z dostawą odczynników, Część 2 Dzierżawa systemu do rozdziału elektroforetycznego u białek surowicy, płynu mózgowo-rdzeniowego oraz identyfikacja białka monoklonalnego w moczu wraz z dostawą odczynników.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.66.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 2. 2) Wypełniony we wskazanych miejscach Formularz cenowy - Załącznik nr 1. 3) Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ściśle według Załącznika nr 3. 5) Oświadczenie o korzystaniu z zasobów podmiotu trzeciego, ściśle według Załącznika nr 3A - o ile dotyczy. 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, ściśle według Załącznika nr 4 7) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej ściśle według Załącznika nr 5. 8) Folder wraz z opisem technicznym analizatora.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99.99
  • 2 - Termin dostarczenia odczynników - 0.01

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: a) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, b) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, c) zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, żę wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, e) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, g) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, h) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego, i) zmiany stawki podatku VAT na Przedmiot Umowy, j) obniżenia cen, k) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Szpitala (budynek Komendy nr 32), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek Komendy nr 32), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa automatycznego analizatora do identyfikacji drobnoustrojów i określania lekowrażliwości wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa automatycznego analizatora do identyfikacji drobnoustrojów i określania lekowrażliwości 1. Aparat fabrycznie nowy 2. Ilość miejsc pomiarowych nie więcej niż 30. 3. Automatyzacja wykonania badania: inokulacja, inkubacja, detekcja, odczyt, wydruk wyników. 4. Szeroki zakres identyfikowanych drobnoustrojów: Gram dodatnie, Gram ujemne, beztlenowce, Neisseria, Ha-emophilus, grzyby, Corynebacterium 5. Czas identyfikacji oraz czas oznaczania lekowrażliwości dla większości drobnoustrojów 6 godzin. 6. Oddzielne oznaczanie identyfikacji i lekowrażliwości. 7. Wynik lekowrażliwości podany w MIC oraz postaci kategorii (S,I,R). 8. Otrzymywanie antybiogramów na antybiotyki dostępne na rynku polskim. 9. Możliwość wprowadzenia do wyniku antybiotyków niedostępnych w testach firmowych, a stosowanych w uży-ciu. 10. Możliwość oznaczenia następujących mechanizmów oporności: HLAR, MRSA, MRSE, VISA, GISA, ESBL, VRSA, MLSB,VRE, KPC. 11. Analizator niewymagający użycia żadnego dodatkowego odczynnika na pokładzie oraz poza systemem ( z wyłą-czeniem soli fizjologicznej). 12. Oferent zapewni fabrycznie nową wytrząsarkę, pipety automatyczne oraz densytometr potrzebne do przygoto-wania zawiesiny, odczynników itp. Pipety powinny podlegać procesowi walidacji. 13. Interpretacja wyników przez Zaawansowany System Expertowy przygotowany w oparciu o informacje zawarte w światowych publikacjach naukowych (dołączyć dokument potwierdzający) z podaniem wskazówek terapeu-tycznych. 14. Alarmowanie o nietypowych wzorach oporności. 15. Testy całkowicie szczelne po napełnieniu, uniemożliwiające kontaminacje i zapewniające bezpieczeństwo pracy. 16. Możliwość wprowadzenia własnych komentarzy do wyników. 17. Możliwość wprowadzania własnych wzorów wyników badań. 18. Wydruk wyników w języku polskim. 19. Wydruk według formatu użytkownika. 20. Możliwość pracy w sieci komputerowej. 21. Rejestracja i archiwizacja wyników. 22. Rejestracja według formatu użytkownika. 23. Program do kontroli interpretacji testów wrażliwości. 24. Program do kontroli jakości badań. 25. Wersja graficzna oprogramowania. 26. Analizy statystyczne liczbowe i ich graficzna prezentacja. 27. UPS ( czas podtrzymania napięcia minimum 15 minut). 28. Zestaw komputerowy wraz z drukarką zapewniający współpracę analizatora z siecią komputerową Zakładu Analityki Lekarskiej firmy Marcel ( komunikacja dwukierunkowa). 29. Podłączenie do sieci informatycznej firmy Marcel na koszt wykonawcy. 30. Zapewnienie udziału międzynarodowej jakości badań z opracowaniem statystycznym wyników przez dostarczenie odpowiednich materiałów kontrolnych. wraz z dostawą odczynników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.9
    • 2. Termin dostarczenia odczynników - 0.01

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzierżawa systemu do rozdziału elektroforetycznego u białek surowicy, płynu mózgowo-rdzeniowego oraz identyfikacja białka monoklonalnego w moczu wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa systemu do rozdziału elektroforetycznego u białek surowicy, płynu mózgowo-rdzeniowego oraz identyfikacja białka monoklonalnego w moczu: . Aparat fabrycznie nowy. 2. System do elektroforezy działający automatycznie: aplikacja próbki na żel jednorazowym aplikatorem (rozdział, utrwalenie, barwienie, suszenie płytki). 3. Aparat wykonuje następujące oznaczenia: elektroforeza białek surowicy ( 6 frakcji), elektroforeza białek płynu mózgowo-rdzeniowego, immunofiksacja w surowicy i moczu. 4. Aparat wykonuje oznaczenie białka monoklonalnego w klasach: IgG, IgA, IgM oraz łańcuchy kappa, lambda. 5. Aparat wykonuje rozdziały na niezagęszczonym materiale, płyn mózgowo-rdzeniowy używany bez rozcieńczania lub zagęszczania. 6. Utrwalenie rozdziału metodą termiczną. 7. Automatyczne skanowanie całej płytki. 8. Automatyczne tworzenie bazy pacjentów (wykresy rozdziałów). 9. Aparat posiada możliwość porównania rozdziałów tego samego pacjenta. 10. Aparat oblicza w sposób półilościowy ilość białka z zaznaczonego fragmentu wykresu (białko monoklonalne). 11. Prezentacja wyników w formie: wykresu, skanu, stężenia białka całkowitego, stężenia 6 frakcji. 12. Prezentacja wyników zawiera dane pacjenta. 13. Wszystkie materiały kontrolne i odczynniki od tego samego producenta. Instrukcje obsługi i oprogramowanie do analizy żelu w języku polskim od tego samego producenta co oferowany system i żele. Należy dołączyć do ofert metodyki/instrukcje używania na zestawy odczynnikowe oraz materiały kontrolne w języku polskim i w języku angielskim. 14. Podłączenie do sieci informatycznej Marcel na koszt oferenta. 15. Zestaw komputerowy zapewniający współpracę systemu z siecią komputerową Zakładu Analityki Lekarskiej ( komunikacja dwukierunkowa). 15 Zapewnienie udziału w międzynarodowej kontroli jakości badań z opracowaniem statystycznym wyników przez dostarczenie odpowiednich materiałów kontrolnych na koszt oferenta wraz z dostawą odczynników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.66.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.9
    • 2. Termin dostarczenia odczynników - 0.01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.