eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych - 15 zadań w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Bochnia: Przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych - 15 zadań w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 350524 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bochni , ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153700, faks 014 6153708.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych - 15 zadań w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych - 15 zadań w związku z realizacja projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 - które szczegółowo opisano w podziale na poszczególne zadania w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dla realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - rozdz. VI ust. 1. pkt. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz wykaże się wykonaniem conajmniej 1 usługi (usługa polegająca na na przeprowadzeniu kursów zawodowych) odpowiadającej swoim rodzajem usługą stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz potwierdzeniem, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - rozdz. VI ust. 1 pkt. 1, dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. 2 oraz dowodów dotyczących najważniejszych usług określających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia. Nadto Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedna osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tematyce treści, na którą składa ofertę i posiadającą: a) wykształcenie co najmniej średnie; b) przygotowanie pedagogiczne; c) co najmniej 2 letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów w tematyce i treści, na którą Wykonawca składa ofertę. W tym miejscu Zamawiający wyjaśnia, iż konieczność posiadania przygotowania pedagogicznego nie jest warunkiem koniecznym dla ustalenia, iż oferta spełnia wymagania SIWZ w przypadku składania oferty na zadania obejmujące przeprowadzenie kursu prawa jazdy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - rozdz. VI ust. 1 pkt. 1 oraz dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia. Nadto Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedna osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tematyce treści, na którą składa ofertę i posiadającą: a) wykształcenie co najmniej średnie; b) przygotowanie pedagogiczne; c) co najmniej 2 letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów w tematyce i treści, na którą Wykonawca składa ofertę. W tym miejscu Zamawiający wyjaśnia, iż konieczność posiadania przygotowania pedagogicznego nie jest warunkiem koniecznym dla ustalenia, iż oferta spełnia wymagania SIWZ w przypadku składania oferty na zadania obejmujące przeprowadzenie kursu prawa jazdy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - rozdz. VI ust. 1 pkt. 1 oraz dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - rozdz. VI ust.1 pkt. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - według wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ wraz z deklaracją o związaniu się ofertą przez wymagany okres 30 dni od upływu terminu na składanie ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - wynikać będzie z zaparafowania przez Wykonawcę każdej z jej stron i dołączenie do składanej oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu jej realizacji; 2) w związku z koniecznością wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną w tym Instytucją Pośredniczącą oraz Instytucję Pośredniczącą II stopnia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/spbochnia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia - Punkt Obsługi Mieszkańca.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kosztorysowania i planowania (programy Zuzia, Metri Cad, Planista) dla technika budownictwa (dla uczniów ZS nr 2 w Bochni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 32 uczniów - dla 4 grup po 8 uczniów 2. Czas trwania kursu wynosi: 42 godziny dla każdej z grup 3. Kurs odbywał się będzie na terenie Zespołu Szkół Nr 2 w Bochni. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych przedziałów czasowych odbywania zajęć. 4. Kurs ma obejmować naukę programów Zuzia, Metri Cad, Planista. Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności dotyczące rozwiązywania zagadnień kosztorysowych, posługiwania się katalogami KNR i cennikami. Samodzielnego sporządzania kosztorysów i harmonogramów. Wykonawca ponosi koszty wydania certyfikatów na zakończenie kursu - wydawanych po przeprowadzeniu egzaminu wewnętrznego. Wykonawca zapewnia oprogramowanie: Zuzia, Metri Cad i Planista, w pełnej wersji umożliwiającej przeprowadzenie szkolenia. Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu będzie mieć do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe. Uczestnicy mają otrzymać informacje dotyczące rozwiązywania zagadnień kosztorysowych, posługiwania się katalogami KNR i cennikami. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu . Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Miejsce kursu Bochnia (Zespół Szkół Nr 2 w Bochni). Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 22.12.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kosztorysowania i planowania (programy Zuzia, Metri Cad, Planista) dla technika drogownictwa (dla uczniów ZS nr 2 w Bochni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 8 uczniów - 1 grupa 2. Czas trwania kursu wynosi: 42 godzin 3. Kurs odbywał się będzie na terenie Zespołu Szkół Nr 2 w Bochni. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych przedziałów czasowych odbywania zajęć. 4. Kurs ma obejmować naukę programów Zuzia, Metri Cad, Planista. Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności dotyczące rozwiązywania zagadnień kosztorysowych, posługiwania się katalogami KNR i cennikami. Samodzielnego sporządzania kosztorysów i harmonogramów. Wykonawca ponosi koszty wydania certyfikatów na zakończenie kursu - wydawanych po przeprowadzeniu egzaminu wewnętrznego. Wykonawca zapewnia oprogramowanie: Zuzia, Metri Cad i Planista w pełnej wersji umożliwiającej przeprowadzenia szkolenia. Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu będzie mieć do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe. Uczestnicy mają otrzymać informacje dotyczące rozwiązywania zagadnień kosztorysowych, posługiwania się katalogami KNR i cennikami. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu . Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Miejsce kursu Bochnia (Zespół Szkół Nr 2 w Bochni). Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 22.12.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs prawa jazdy kategorii B (dla uczniów Zespołu Szkół w Dąbrowicy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 11 uczniów Zespołu Szkół w Dąbrowicy 2. Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut) 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Łączny wymiar godzinowy dla każdego uczestnika kursu obejmuje 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut) a) Kurs o którym mowa wyżej, musi być przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5. stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 nr 30 poz. 151 z póź. Zm.). b) Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez odpowiedniego lekarza, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia w/w kursu i przystąpienia do egzaminu państwowego. Koszt badania lekarskiego ponosi wykonawca. c) Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadził dokumentację zgodną z przepisami ustawy z dnia 5. stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (DZ. U. z 2011 nr 30 poz. 151 z późn. zm.). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu na zajęciach teoretycznych i praktycznych. d) Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu wewnętrznego uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie wydane przez wykonawcę o ukończeniu kursu nadające prawo przystąpienia do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B oraz opłatę jednokrotnego egzaminu państwowego. W zawiązku z realizacją szkoleń i kursów w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego dodatkowo należy wydać zaświadczenie z logo UE i Kapitału Ludzkiego - wedle wzoru określonego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Dopuszcza się, iż zajęcia teoretyczne będą odbywały się na terenie Zespołu Szkół w Dąbrowicy. W przypadku organizacji zajęć praktycznych poza tym obszarem Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z miejscowości w której siedzibę ma szkoła do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom. Daty i godziny realizacji zajęć praktycznych Wykonawca ustali indywidualnie z każdym uczestnikiem kursu. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs prawa jazdy kategorii B (dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Bochni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 60 uczniów, 4 grupy po 15 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut) 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Łączny wymiar godzinowy dla każdego uczestnika kursu obejmuje 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut) a) Kurs o którym mowa wyżej, musi być zgodny z przepisami ustawy z dnia 5. stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (DZ. U. z 2011 nr 30 poz. 151 z późn. zm.). b) Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez odpowiedniego lekarza, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia w/w kursu i przystąpienia do egzaminu państwowego. Koszt badania lekarskiego ponosi wykonawca. c) Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadził dokumentację zgodną z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu na zajęciach teoretycznych i praktycznych. d) Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu wewnętrznego uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie wydane przez wykonawcę o ukończeniu kursu nadające prawo przystąpienia do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B oraz opłatę jednokrotnego egzaminu państwowego. W zawiązku z realizacją szkoleń i kursów w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego dodatkowo należy wydać zaświadczenie z logo UE i Kapitału Ludzkiego - wedle wzoru określonego przez Zamawiającego . 5. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Dopuszcza się, iż zajęcia teoretyczne będą odbywały się na terenie miasta Bochnia (Zespół Szkół Nr 1 w Bochni). W przypadku organizacji zajęć praktycznych poza tym obszarem Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Bochni do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom. Daty i godziny realizacji zajęć praktycznych Wykonawca ustali indywidualnie z każdym uczestnikiem kursu. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs prawa jazdy kategorii B (dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Bochni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 30 uczniów, 3 grupy po 10 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut) 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Łączny wymiar godzinowy dla każdego uczestnika kursu obejmuje 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut) e) Kurs o którym mowa wyżej, musi być zgodny z przepisami ustawy z dnia 5. stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (DZ. U. z 2011 nr 30 poz. 151 z późn. zm.). f) Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez odpowiedniego lekarza, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia w/w kursu i przystąpienia do egzaminu państwowego. Koszt badania lekarskiego ponosi wykonawca. g) Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadził dokumentację zgodną z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu na zajęciach teoretycznych i praktycznych. h) Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu wewnętrznego uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie wydane przez wykonawcę o ukończeniu kursu nadające prawo przystąpienia do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B oraz opłatę jednokrotnego egzaminu państwowego. W zawiązku z realizacją szkoleń i kursów w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego dodatkowo należy wydać zaświadczenie z logo UE i Kapitału Ludzkiego - wedle wzoru określonego przez Zamawiającego . 5. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Dopuszcza się, iż zajęcia teoretyczne będą odbywały się na terenie miasta Bochnia (Zespół Szkół Nr 1 w Bochni). W przypadku organizacji zajęć praktycznych poza tym obszarem Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Bochni do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom. Daty i godziny realizacji zajęć praktycznych Wykonawca ustali indywidualnie z każdym uczestnikiem kursu. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs operator koparko - ładowarki (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 3 grupy 5 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 116 godz. zajęć teoretycznych i 60 godz. zajęć praktycznych 3. Zajęcia mogą być realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, plac manewrowy (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do egzaminu państwowego w celu uzyskania uprawnień operatora koparko - ładowarki. Wykonawca pokrywa koszty egzaminu państwowego. Zakres programowy szkolenia ma obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w zakresie wymaganym by uczestnik przystąpił do egzaminu państwowego. Część teoretyczna kursu ma obejmować zagadnienia: - użytkowanie eksploatacyjne, - technologia robót, - dokumentacja techniczna, - budowa koparko - ładowarki, - podstawy elektrotechniki, - silniki spalinowe, - elementy hydrauliki. - bhp przy obsłudze koparko - ładowarki. Kurs kończy się egzaminem państwowym sprawdzającym stopień opanowania wiedzy i umiejętności z zakresu teoretycznego i praktycznego przygotowania uczestników do samodzielnej obsługi koparko - ładowarki. Po jego zdaniu uczestnik otrzymuje świadectwo oraz uprawnienia na koparko - ładowarkę w formie książki operatora ważną bezterminowo. Część praktyczna zajęć ma obejmować naukę eksploatacji koparko ładowarki w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Obsługa techniczna w zakresie regulacji oraz usuwania typowych usterek. Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez lekarza mającego gabinet w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Koszt badania lekarskiego oraz koszt dojazdu do gabinetu lekarskiego ponosi wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs operator koparko - ładowarki (dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 4 grupy po 15 uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni w zawodzie technik drogownictwa 2. Czas trwania kursu wynosi: 116 godz. zajęć teoretycznych i 60 godz. zajęć praktycznych 3. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, plac manewrowy (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do egzaminu państwowego w celu uzyskania uprawnień operatora koparko - ładowarki. Wykonawca pokrywa koszty egzaminu państwowego. Zakres programowy szkolenia ma obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w zakresie wymaganym by uczestnik przystąpił do egzaminu państwowego. Część teoretyczna kursu ma obejmować zagadnienia: - użytkowanie eksploatacyjne, - technologia robót, - dokumentacja techniczna, - budowa koparko - ładowarki, - podstawy elektrotechniki, - silniki spalinowe, - elementy hydrauliki. - bhp przy obsłudze koparko - ładowarki. Kurs kończy się egzaminem państwowym sprawdzającym stopień opanowania wiedzy i umiejętności z zakresu teoretycznego i praktycznego przygotowania uczestników do samodzielnej obsługi koparko - ładowarki. Po jego zdaniu uczestnik otrzymuje świadectwo oraz uprawnienia na koparko - ładowarkę w formie książki operatora ważną bezterminowo. Część praktyczna zajęć ma obejmować naukę eksploatacji koparko ładowarki w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Obsługa techniczna w zakresie regulacji oraz usuwania typowych usterek. Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez lekarza mającego gabinet w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Koszt badania lekarskiego oraz koszt dojazdu do gabinetu lekarskiego ponosi wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs operatora wózków widłowych (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 2 grupy po 10 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 67 godz. w tym 49 godzin zajęć teoretycznych oraz 18 godzin zajęć praktycznych 3. Zajęcia mogą być realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, plac manewrowy (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień w zakresie samodzielnej obsługi wózków jezdnych w transporcie wewnątrzzakładowym i zdobycie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli propan-butan w wózkach zasilanych gazem. Kurs należy przeprowadzić zgodnie z założeniami i programem spełniającym wymagania do wydania uprawnień w zakresie: Kierowca - operator wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym, z wymianą butli gazowych. Kurs zakończy się egzaminem (po którym w przypadku pozytywnej oceny nastąpi wydanie uprawnień), zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu i wydania uprawnień winien być wliczony w cenę kursu - cenę oferty. Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem sprzętu szkolącego. Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia kasków ochronnych dla kursantów, wyposażenia placu manewrowego zgodnie z wytycznymi programowymi tj.: w pachołki, palety, skrzynio-palety itp., zabezpieczenia placu manewrowego zgodnie z przepisami bhp, zaopatrzenia w butle z gazem do wózków zgodnie z normami zużycia, zaopatrzenia uczniów w materiały dydaktyczne (zakup książki lub materiały filmowe), zaopatrzenia w inne materiały eksploatacyjne niezbędne do przeprowadzenia kursu. Jeden wózek widłowy powinien przypadać na maksymalnie 3 uczniów. Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez lekarza mającego gabinet w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Koszt badania lekarskiego oraz koszt dojazdu do gabinetu lekarskiego ponosi wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego kreślonego w umowie. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs operatora wózków widłowych (dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 2 grupy po 30 uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 67 godz. w tym 49 godzin zajęć teoretycznych oraz 18 godzin zajęć praktycznych 3. Zajęcia mogą być realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, plac manewrowy (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień w zakresie samodzielnej obsługi wózków jezdnych w transporcie wewnątrzzakładowym i zdobycie teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli propan-butan w wózkach zasilanych gazem. Kurs należy przeprowadzić zgodnie z założeniami i programem spełniającym wymagania do wydania uprawnień w zakresie: Kierowca - operator wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym, z wymianą butli gazowych. Kurs zakończy się egzaminem (po którym w przypadku pozytywnej oceny nastąpi wydanie uprawnień), zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu i wydania uprawnień winien być wliczony w cenę kursu - cenę oferty. Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem sprzętu szkolącego. Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia kasków ochronnych dla kursantów, wyposażenia placu manewrowego zgodnie z wytycznymi programowymi tj.: w pachołki, palety, skrzynio-palety itp., zabezpieczenia placu manewrowego zgodnie z przepisami bhp, zaopatrzenia w butle z gazem do wózków zgodnie z normami zużycia, zaopatrzenia uczniów w materiały dydaktyczne (zakup książki lub materiały filmowe), zaopatrzenia w inne materiały eksploatacyjne niezbędne do przeprowadzenia kursu. Jeden wózek widłowy powinien przypadać na maksymalnie 3 uczniów. Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez lekarza mającego gabinet w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Koszt badania lekarskiego oraz koszt dojazdu do gabinetu lekarskiego ponosi wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie OC, NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs obsługi obrabiarek system CNC (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 2 grupy po 10 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem szkolenia jest zapoznanie uczniów z obsługą tokarki CNC. Minimalne treści programowe realizowane podczas kursu: zapoznanie z obrabiarkami CNC, wybór obrabiarki do obróbki konkretnego detalu, wybór narzędzi i osprzętu, wybór sposobu mocowania detalu, opracowanie technologii obróbki, analiza programów obróbczych opracowanych w przemyśle, nauka programowania obrabiarek zgodnie z normami ISO (tokarka), nauka uruchamiania programu CNC na obrabiarce wraz z usuwaniem błędów programowania, nauka programowania obrabiarek z wykorzystaniem funkcji zaawansowanego programowania, informacje dotyczące parametrów obróbki, optymalizacja programów CNC 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurs spawacza (dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 w Bochni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 2 grupy po 30 uczniów Zespołu Szkół Nr 1 w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 145 godziny łącznie, w tym zajęcia teoretyczne 25 godzin, a zajęcia praktyczne 120 godzin. 3. Zajęcia mogą być realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia m.in. salę wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Kurs ma teoretycznie i praktycznie przygotować uczestników kursu do egzaminu końcowego IS- /T-FW-1-135. Po zdaniu egzaminu uczestnik kursu otrzymuje uprawnienia spawalnicze wg normy EN 287-1 w zakresie wykonywania spoin pachwinowych blach i rur metodami MAG. W przypadku pozytywnego zdania egzaminu każdy z uczestników otrzymuje Książeczkę spawacza, Świadectwo kwalifikacyjne (2 szt) oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu. Koszt wydania tych dokumentów ponosi wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. Wykonawca zatem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zobowiązany jest do sfinansowania opisanego wyżej egzaminu końcowego. Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez lekarza mającego gabinet w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Koszt badania lekarskiego oraz koszt dojazdu do gabinetu lekarskiego ponosi wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. W trakcie szkolenia wykonawca zapewni uczestnikom stanowiska i materiały spawalnicze. Zakres kursu powinien zawierać co najmniej takie moduły jak: Przedmiot nauczania godzin Szkolenie teoretyczne: Zestaw A Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego 2 Urządzenia spawalnicze 2 Bezpieczeństwo i higiena pracy 2 Bezpieczna praca na hali produkcyjnej 2 Materiały dodatkowe do spawania 2 Spawanie w praktyce 2 Oznaczenie i wymiarowanie spoin 2 Metody przygotowania złączy do spawania 2 Kwalifikowanie spawaczy 2 Zestaw SMAG Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG 3 Materiały dodatkowe do spawania 1 Bezpieczeństwo i higiena pracy 1 Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry 2 Łącznie szkolenie teoretyczne 25 Szkolenie praktyczne: Instruktaż wstępny 2 Ćwiczenia 118 Łącznie szkolenie praktyczne: 120 Łącznie cały kurs: 145 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu, teczkę na materiały. materiał szkoleniowy w postaci konspektu, rękawice spawalnicze oraz ubranie robocze - spodnie i bluza. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kurs spawacza (dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Bochni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 2 grupy po 15 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Bochni. 2. Czas trwania kursu wynosi: 145 godziny łącznie dla każdej grupy, w tym zajęcia teoretyczne 25 godzin, a zajęcia praktyczne 120 godzin. 3. Zajęcia mogą być realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia m.in. salę wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Kurs ma teoretycznie i praktycznie przygotować uczestników kursu do egzaminu końcowego IS-P/T-FW-1-135. Po zdaniu egzaminu uczestnik kursu otrzymuje uprawnienia spawalnicze wg normy EN 287-1 w zakresie wykonywania spoin pachwinowych blach i rur metodami MAG. W przypadku pozytywnego zdania egzaminu każdy z uczestników otrzymuje Książeczkę spawacza, Świadectwo kwalifikacyjne (2 szt) oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu. Koszt wydania tych dokumentów ponosi wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. Wykonawca zatem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zobowiązany jest do sfinansowania opisanego wyżej egzaminu końcowego. Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez lekarza mającego gabinet w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Koszt badania lekarskiego oraz koszt dojazdu do gabinetu lekarskiego ponosi wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. W trakcie szkolenia wykonawca zapewni uczestnikom stanowiska i materiały spawalnicze. Zakres kursu powinien zawierać co najmniej takie moduły jak: Przedmiot nauczania godzin Szkolenie teoretyczne: Zestaw A Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego 2 Urządzenia spawalnicze 2 Bezpieczeństwo i higiena pracy 2 Bezpieczna praca na hali produkcyjnej 2 Materiały dodatkowe do spawania 2 Spawanie w praktyce 2 Oznaczenie i wymiarowanie spoin 2 Metody przygotowania złączy do spawania 2 Kwalifikowanie spawaczy 2 Zestaw SMAG Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG 3 Materiały dodatkowe do spawania 1 Bezpieczeństwo i higiena pracy 1 Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry 2 Łącznie szkolenie teoretyczne 25 Szkolenie praktyczne: Instruktaż wstępny 2 Ćwiczenia 118 Łącznie szkolenie praktyczne: 120 Łącznie cały kurs: 145 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu, teczkę na materiały. materiał szkoleniowy w postaci konspektu, rękawice spawalnicze oraz ubranie robocze - spodnie i bluza. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kurs spawacza (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 3 grupy 5 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 145 godziny łącznie dla każdej grupy, w tym zajęcia teoretyczne 25 godzin, a zajęcia praktyczne 120 godzin. 3. Zajęcia mogą być realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia m.in. salę wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Kurs ma teoretycznie i praktycznie przygotować uczestników kursu do egzaminu końcowego IS-P/T-FW-1-135. Po zdaniu egzaminu uczestnik kursu otrzymuje uprawnienia spawalnicze wg normy EN 287-1 w zakresie wykonywania spoin pachwinowych blach i rur metodami MAG. W przypadku pozytywnego zdania egzaminu każdy z uczestników otrzymuje Książeczkę spawacza, Świadectwo kwalifikacyjne (2 szt) oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu. Koszt wydania tych dokumentów ponosi wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. Wykonawca zatem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zobowiązany jest do sfinansowania opisanego wyżej egzaminu końcowego. Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez lekarza mającego gabinet w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Koszt badania lekarskiego oraz koszt dojazdu do gabinetu lekarskiego ponosi wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. W trakcie szkolenia wykonawca zapewni uczestnikom stanowiska i materiały spawalnicze. Zakres kursu powinien zawierać co najmniej takie moduły jak: Przedmiot nauczania godzin Szkolenie teoretyczne: Zestaw A Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego 2 Urządzenia spawalnicze 2 Bezpieczeństwo i higiena pracy 2 Bezpieczna praca na hali produkcyjnej 2 Materiały dodatkowe do spawania 2 Spawanie w praktyce 2 Oznaczenie i wymiarowanie spoin 2 Metody przygotowania złączy do spawania 2 Kwalifikowanie spawaczy 2 Zestaw SMAG Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG 3 Materiały dodatkowe do spawania 1 Bezpieczeństwo i higiena pracy 1 Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry 2 Łącznie szkolenie teoretyczne 25 Szkolenie praktyczne: Instruktaż wstępny 2 Ćwiczenia 118 Łącznie szkolenie praktyczne: 120 Łącznie cały kurs: 145 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu, teczkę na materiały. materiał szkoleniowy w postaci konspektu, rękawice spawalnicze oraz ubranie robocze - spodnie i bluza. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Szkolenie GPS w geodezji (dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 4 grupy po 5 uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni w zawodzie technik geodeta 2. Czas trwania kursu wynosi: 4 grupy po 24 godziny każda 3. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia m.in. salę wykładową (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. Zamawiający może udostępnić salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych na terenie szkoły. 4. Celem kursu jest nabycie przez uczniów umiejętności w zakresie obsługi GPS w geodezji, potwierdzone zdaniem egzaminu przygotowanego przez wykonawcę i wydaniem certyfikatu w przypadku pozytywnej oceny. Koszt egzaminu oraz wydania certyfikatu ponosi wykonawca. Kurs ma obejmować naukę obsługi GPS w formie wykładów i ćwiczeń praktycznych. Uczestnicy mają otrzymać informacje dotyczące: zasady działania GPS, pomiarów satelitarnych, systemu ASG-EUPOS, wykorzystania systemu ASG-EUPOS do wykonania prac geodezyjnych, wykonywania pomiarów GPS-em w nawiązaniu do ASG-EUPOS - ćwiczenia terenowe, opracowanie wyników pomiarów, sporządzenie operatu pomiarowego. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: kamizelkę odblaskową, zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu . Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa, herbata. 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby Zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. Zamawiający może udostępnić salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych na terenie szkoły. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 22.12.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szkolenie z obsługi stacji fotogrametrycznej (dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 4 grupy po 10 uczniów każda Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni w zawodzie technik geodeta 2. Czas trwania kursu wynosi: 4 grupy po 24 godziny każda 3. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia m.in. salę wykładową (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. 4. Celem kursu jest nabycie umiejętności obsługi Cyfrowej Stacji Fotogrametrycznej. Szkolenie ma być zakończone certyfikatem uzyskanym przez uczestników. Kurs ma obejmować naukę obsługi Cyfrowej Stacji Fotogrametrycznej. Uczestnicy mają otrzymać informacje dotyczące: zakładania projektu, obliczania orientacji wewnętrznej dla kamer cyfrowych, usuwania dystorsji ze zdjęć, tworzenia map wektorowych oraz edycji numerycznego modelu terenu. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia) - co wykaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu . Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 8. Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do dnia 10.03.2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.