eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-18/2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Radziejów: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-18/2014.
Numer ogłoszenia: 350500 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291774 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-18/2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Ilości i asortyment zostały zapisane formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 siwz. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 108 pozycji asortymentowych. Jest wskazane aby do wersji papierowej oferty załączono również wersję elektroniczną formularza asortymentowo cenowego - załącznik nr 2 siwz na dowolnym nośniku. 2. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodnie z parametrami, opisanymi w specyfikacjach asortymentowo - cenowych - załącznik nr 2 do siwz. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż określone w formularzu asortymentowo cenowym - załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia posiadał poniższe dokumenty dopuszczające: 1) świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie Polski - zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych, 2) prospekty, broszury, foldery, katalogi, część katalogów lub inne posiadane dokumenty- dotyczące opisu i parametrów oferowanego wyrobu medycznego dokumentacja techniczna. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty dopuszczające na oferowany przedmiot zamówienia do stosowania i obrotu na terenie Polski przy pierwszej dostawie oraz niezbędną dokumentację techniczną potwierdzającą parametry oferowanego wyrobu medycznego, której autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie także w trakcie na etapie badania ofert Zamawiającego. Do oferty Wykonawca załącza , oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 8 do siwz że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i posiada stosowne w tym zakresie aktualne dokumenty oraz posiada niezbędną dokumentację potwierdzającą zgodność parametrów oferowanego wyrobu medycznego z siwz. 5. Wykonawca zaakceptuje realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 7 . 6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w trakcie trwania umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego, w terminie max. 3 dni roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Apteka szpitalna w godzinach 8:30 -14:00. 8. Termin płatności wynosi 30 dni licząc od daty wykonania zamówienia i doręczenia Zamawiającemu faktury. 9. Okres stałości ceny - przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w załączniku nr 7 do siwz. 10. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 11. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 12. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 13. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 14. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający informuje, ze dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom zał. nr 6 do siwz zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie: poz: 7;8;9;19;20;21;22;23;24;25;28;33;34;35;36;37;38;40;43;44;45;52;55;56;62;64;66;68;69;71;72;73;7684;92;93;94

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartmann Polska Sp. z o. o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67022,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54771,88

  • Oferta z najniższą ceną: 54771,88 / Oferta z najwyższą ceną: 58004,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie- poz. 31;46;47;53;54;58;67;70;74;75;80;81;90;98;99;100;101;102;103;104;107 i 108

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o. o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76381,50

  • Oferta z najniższą ceną: 76381,50 / Oferta z najwyższą ceną: 103046,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112475,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97515,49

  • Oferta z najniższą ceną: 97515,49 / Oferta z najwyższą ceną: 101738,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie- poz: 32;39;41;42;48;49;50;51;105 i 106

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polmil Sp. z o. o. S. K.A., ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7070,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5272,34

  • Oferta z najniższą ceną: 5272,34 / Oferta z najwyższą ceną: 6841,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - poz 77

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mercator Medical S.A., ul. H. Modrzejewskiej 30, 31-327 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16087,68

  • Oferta z najniższą ceną: 16087,68 / Oferta z najwyższą ceną: 23535,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - poz. 78 i 79

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OneMed Polska Sp. z o. o., ul. kolista 25 40-486 Katowice, 40-486 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16586,10

  • Oferta z najniższą ceną: 16586,10 / Oferta z najwyższą ceną: 19032,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do apteki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - poz. 95 i 96.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Neomed Barbara J. Stańczyk, ul. Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5929,20

  • Oferta z najniższą ceną: 5929,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6327,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.