eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-01-31

Rzeszów: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 35043 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa)..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych dla Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, realizowanych dla 38 numerów telefonicznych w okresie 12 miesięcy, wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, realizowanych dla 38 numerów telefonicznych w okresie 12 miesięcy, wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych. Szczegółowe wymogi realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej dla 38 numerów telefonicznych wraz dostawą fabrycznie nowych aparatów, z czego : a) 25 numerów stanowią numery obecnie używane przez zamawiającego- wykonawca w tym przypadku ma obowiązek przyjąć je do własnej sieci, b) 13 nowych numerów - numery te zostaną przydzielone przez wybranego wykonawcę do wyłącznego użytku Zamawiającego. Wykaz numerów telefonicznych obecnie używanych przez zamawiającego numerów telefonicznych zostanie udostępniony Wykonawcy wybranemu w wyniku niniejszego postępowania. 2. W ramach usługi wykonawca zobowiązany jest do zachowania i przejęcia (migracji) własnym staraniem i na własny koszt do sieci Wykonawcy, wszystkich dotychczasowych numerów abonenckich z sieci dotychczasowego operatora firmy POLKOMTEL S.A. do dnia aktywacji usługi. 3. Dla dotychczas używanych 25-ciu numerów telefonicznych oraz 13 nowych zamawiający określa maksymalna kwotę abonamentu(pakietu) oraz minimalną ilość minut bezpłatnych w ramach abonamentu(pakietu). Zamawiający wymaga, aby wykonawca zaproponował w ofercie cenę abonamentu(pakietu), nie wyższą od wartości podanych w kol.2 tabeli znajdującej się poniżej, oraz dla każdego abonamentu(pakietu) ilość minut bezpłatnych przeznaczonych do wykorzystania w każdym okresie rozliczeniowym na połączenia głosowe do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, z zastrzeżeniem że minimalna oferowana ilość minut nie może być mniejsza od wielkości podanych w kol. 3 tabeli, Wysokość abonamentów ( pakietów) dla wszystkich numerów powinna wynosić odpowiednio: a) dla 1 numeru - max. 90 zł netto - Abonament(pakiet) nr 1 b) dla 6 numerów - max. 60 zł netto - Abonament(pakiet) nr 2 c) dla 20 numerów - max. 25 zł netto - Abonament(pakiet) nr 3 d) dla 11 numerów - max. 15 zł netto - Abonament(pakiet) nr 4 lp. Maksymalna kwota Abonamentu (pakietu) netto Minimalna wymagana ilość minut bezpłatnych 1 2 3 1 90 420 2 60 210 3 25 105 4 15 62 4. Wykonawca zobowiązany jest aktywować usługi telekomunikacyjne dla poszczególnych numerów zgodnie z zawartymi w ofercie taryfami(abonentami) zachowując ciągłość usług telekomunikacyjnych dla dotychczasowych numerów przejętych przez wykonawcę w następstwie zawarcia umowy i ewentualnej zmiany operatora telefonii komórkowej. Wszelkie czynności związane ze przejmowaniem(migracją) numerów prowadzone będą w taki sposób, aby Zamawiający mógł nieprzerwanie i bez spadku jakości korzystać z usług telefonii komórkowej u dotychczasowego operatora. 5. Zamawiający przewiduje świadczenie usługi z podziałem na poszczególne abonamenty telefoniczne, do których przyporządkowane będą określone przez Wykonawcę w ofercie bezpłatne minuty przeznaczone do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym, stawki minutowe za wykonywanie połączeń głosowych do wszystkich krajowych sieci komórkowych, połączeń sms oraz połączeń do operatorów stacjonarnych w ramach Abonamentu(pakietu). 6. Zamawiający wymaga, aby aktywacja kart SIM odbyła się w cenie nie wyższej niż 1 złotych netto. 7. Pozostałe wymogi dot. usług: a) Zachowanie obecnie używanych numerów telefonicznych, b) Naliczanie sekundowe od początku połączenia, c) Kumulacja niewykorzystanych w ramach pakietów kwotowych oraz bezpłatnych minut na następne okresy rozliczeniowe(wymagany minimalny okres - 6 kolejnych okresów rozliczeniowych), d) Identyfikacji numeru dzwoniącego, e) Wyznaczenie stałego opiekuna kluczowego, skierowanego przez czas trwania umowy do bieżących kontaktów z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego, f) Do wystawionej za dany okres rozliczeniowy faktury, każdorazowo jako załącznik dołączany będzie wykaz połączeń( bilingów) dla wszystkich numerów, g) Bezpłatna optymalizacja dopasowania wysokości abonamentów dla poszczególnych numerów(nie rzadziej niż co 1 okres rozliczeniowy), h) Możliwość bezpłatnego uruchomienia usługi roamingu, w przypadku jego włączenia, koszt zrealizowanych połączeń międzynarodowych pomniejszać będzie pakiet kwotowy abonamentu, i) Możliwość korzystania przez zamawiającego z usługi bieżącego kontrolowania wartości pakietów kwotowych i zrealizowanych połączeń w trakcie trwania danego okresu rozliczeniowego, j) Możliwość korzystania z sieci Internet na obszarze przynajmniej województwa podkarpackiego, k) korzystanie z bezpłatnych usług w sieci wewnętrznej zamawiającego.(bezpłatne rozmowy w wewnętrznej sieci zamawiającego) 8. Wymogi dot. aparatów telefonicznych 1) Zamawiający przewiduje dostawę fabrycznie nowych aparatów telefonicznych w liczbie odpowiadającej liczbie numerów objętych usługą ( tj. 38 sztuk) 2) Wykonawca winien załączyć do oferty wykaz aktualnie dostępnych modeli aparatów telefonicznych wraz z opisem technicznym i ceną za 1 szt. Zamawiający dokona wyboru aparatów telefonicznych z uwzględnieniem co najmniej wymogów określonych w ppkt. 2. 3) Zamawiający wymaga aby aktywacja kart SIM odbyła się w cenie nie wyższej niż 1 zł netto za 1 kartę. 9. W przypadku powszechnego obniżenia stawek za usługi telekomunikacyjne w stosunku do innych abonentów Wykonawca obniży stawki dla zamawiającego w takiej samej proporcji. Zaistniała zmiana zostanie w prowadzona stosownym aneksem do umowy, zmieniającym w niezbędnym zakresie dotychczas obowiązujące warunki umowy. 10. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o okresie rozliczeniowym rozumie się przez to okres jednego miesiąca.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 2Zamawiający przewiduje poszerzenie zakresu przedmiotu zamówienia o dodatkowe numery (maksymalnie o 10 numerów wraz z dostawą aparatów telefonicznych). Rozliczenie za dodatkowe numery nastąpi w oparciu o warunki i ceny określone w niniejszej umowie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej 32.25.00.00 - Telefony komórkowe 31.71.21.12 - Karty SIM .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 1 do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 1 do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 1 do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 1 do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 1 do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty oraz zawierać niżej wymienione załączniki: Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 3 - a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo oświadczenie wykonawcy będącego osobą fizyczną, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg podanego wzoru. b/ Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik nr 4 - Wykaz dokumentów zastrzeżonych, jako tajne. Objęte wykazem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Załącznik nr 5 - Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Załącznik Nr 6 - Wykaz dostępnych modeli aparatów telefonicznych wraz z opisem technicznym i ceną za 1 szt.. Załącznik Nr 7 - Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b, jeśli Wykonawca polega na spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przez te podmioty i podmioty oddają Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 2. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. Oświadczenia Wykonawców (np. zał. Nr 1 i 2), pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie i ewentualne pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę winny być przedłożone w oryginale. 3. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.6.1. załącznik Nr 3, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. 3) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 4) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą. 6) Kopie dokumentów i oświadczeń dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument lub oświadczenie dotyczy. 7) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: - formularz oferty i załączniki Nr 1, 4, 5, 6 i 7 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, - załączniki Nr 2 i 3 winien pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie. 5. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) Posiadający wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia, c) Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. e) Niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. f) Którzy wykażą spełnienie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i Ustawie Prawo Zamówień Publicznych. g) Którzy złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz oświadczeniami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Ilość minut bezpłatnych w ramach abonamentu (pakietu - 45

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące rodzaje syt, których wystąpienie spowoduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy 1. W przypadku powszechnego obniżenia stawek za usługi telekomunikacyjne w stosunku do innych abonentów Wykonawca obniży stawki dla zamawiającego w takiej samej proporcji. Zaistniała zmiana zostanie w prowadzona stosownym aneksem do umowy, zmieniającym w niezbędnym zakresie dotychczas obowiązujące warunki umowy. 2. Zamawiający przewiduje poszerzenie zakresu przedmiotu zamówienia o dodatkowe numery (maksymalnie o 10 numerów wraz z dostawą aparatów telefonicznych), Rozszerzenie zakresu zamówienia dokona się w oparciu o regulacje zawarte w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych(zamówienie uzupełniające) Rozliczenie za dodatkowe numery nastąpi w oparciu o warunki i ceny określone w niniejszej umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - pok. 14 - odbiór osobisty lub przesłanie pocztą - za odpłatnością 0,15 zł za stronę formatu A-4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 12:30, miejsce: budynek PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - pok. nr 222 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Miejsce i termin otwarcia ofert: budynek PZMiUW Rzeszów ul. Hetmańska 9 - świetlica, w dniu 08.02.2011 godzina: 13:00 2) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: P. Kazimierz Czuma pok. Nr 17, tel. 017-85-37-455 3) Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.