eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Stary Sącz: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz
Numer ogłoszenia: 350408 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 299890 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz, ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 91, faks 18 446 09 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz (łącznie z wykonywaniem obowiązków inspektora nadzoru w okresie rękojmi i gwarancji) zgodnie z przepisami prawa budowlanego przy realizacji niżej wymienionych zadań:1. Roboty budowlane na drogach leśnych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz (znak sprawy SA-2710-17/14),2. Roboty budowlane na drogach leśnych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz (znak sprawy SA-2710-18/14),3. Roboty remontowe budynków w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz (znak sprawy SA-2710-19/14),4. Roboty remontowe na drogach leśnych w PGL LP Nadleśnictwie Stary Sącz (znak sprawy SA-2710-20/14),W zakresie obejmującym nadzór inwestorski nad wyżej wymienionymi robotami budowlanymi których zakres określono w postępowaniach przetargowych dostępnych na stronie internetowej Zamawiającegohttp://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_stary_sacz/zamowienia_publiczne.2) Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy :a) udział w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy terenu robót wraz z dziennikami budowy, w dniu podpisania umowy z Wykonawcą na realizację prac,b) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz z zasadami wiedzy technicznej,c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych,d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,f) udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,g) załatwienie wszelkich bieżących spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót,h) dokonywanie wpisów do dziennika budowy,i) kontrolowaniu Wykonawcy w zakresie przestrzegania zasad planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowa oraz przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska,j) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,k) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektami lub pozwoleniami na budowę,l) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą, niezwłoczne zawiadomienie o tym fakcie Zamawiającego, który podejmie decyzje co do zlecenia tych robót Wykonawcy robót budowlanych,m) kontrolowanie ilości i terminowości wykonywania robót,n) stwierdzenie zakończenia robót i czynne uczestnictwo w odbiorze,o) poświadczenie terminu zakończenia robót,p) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbiorów robót w zakresie wykonanych robót, q) sprawdzenie i potwierdzenie prawidłowości sporządzenia dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczych w tym ewentualnych kosztorysów powykonawczych,r) udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad, kontrolowaniu usunięcia przez Wykonawcę tych wad oraz bieżące informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościachs) udział w pracach komisji dotyczących przeglądów miedzy gwarancyjnych i pogwarancyjnych,t) wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo, czuwaniu w imieniu Zamawiającego nad prawidłową realizacją umowy zawartej z Wykonawcą oraz chronienie interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, 3) Wykonanie przedmiotu zamówieniami ma spełniać wymogi określone w przepisach prawnych aktualnie obowiązujących w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami );b) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. , Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.I.Jacek Holik, ul. Świerkowa 8, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21805,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22873,38

  • Oferta z najniższą ceną: 22873,38 / Oferta z najwyższą ceną: 26310,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.