eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › Budowa Targowiska przy ul. Ogrodowej w Radzyminie w formule partnerstwa publiczno-prywatnego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-11-23

Ogłoszenie nr 349926 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.

Radzymin: Budowa Targowiska przy ul. Ogrodowej w Radzyminie w formule partnerstwa publiczno-prywatnego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzymin, krajowy numer identyfikacyjny 1326970000000, ul. pl. T. Kościuszki  2, 05250   Radzymin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 786-62-92/93, e-mail , faks 0-22 786-51-95.
Adres strony internetowej (URL): www.radzymin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.radzymin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej - w nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Radzymin Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Targowiska przy ul. Ogrodowej w Radzyminie w formule partnerstwa publiczno-prywatnego.
Numer referencyjny: ZP.271.143.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia zaprojektowanie oraz wykonanie rozbiórki obiektów istniejącego targowiska oraz zaprojektowanie, a następnie wybudowanie targowiska w Radzyminie przy ul. Ogrodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego wraz z informacją BiOZ oraz pozyskanie pozwolenia na budowę, a następnie realizację zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją. Zamierzenie obejmuje wykonanie częściowo zadaszonego targowiska miejskiego. Zakres planowanej inwestycji obejmuje: 1) wykonanie częściowo zadaszonego targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą: śmietnik, sanitariaty, administracja, wiaty na wózki handlowe, elektroniczny pobór opłat, 2) zagospodarowanie terenu nr ewid. 69/2, 69/1: droga, chodniki, urządzona zieleń, mała architektura, ogrodzenia w tym bramy i furtki. Celem Przedsięwzięcia jest rozszerzenie infrastruktury handlowej i usługowej miasta Radzymin. Z wybranym w wyniku dialogu konkurencyjnego wykonawcą (zamiennie partnerem prywatnym) zawarta zostanie umowa o partnerstwie publiczno-prywatnym (PPP), zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatny, t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 696 z późn. Zobowiązaniem partnera prywatnego będzie także administrowanie targowiskiem, w tym ponoszenie wszelkich wydatków w zakresie zarządzania i utrzymania targowiska i całej infrastruktury towarzyszącej, w tym wszelkich budynków i budowli składających się na targowisko, a także bieżących wydatków związanych z administrowaniem targowiskiem, będąc stroną umów z dostawcami mediów, firm odbierających odpady, itp. Partner prywatny zapewni finansowanie nakładów inwestycyjnych, a także ponoszenie nakładów eksploatacyjnych. Partner prywatny będzie inkasentem opłaty targowej, którą pobierać będzie na targowisku od jego użytkowników w wysokości ustalonej uchwałą Rady Miejskiej w Radzyminie, a które odprowadzać będzie w całości na rachunek urzędu Miasta. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w okresie związania ofertą, a przed podpisaniem umowy o PPP Rada Miejska w Radzyminie podejmie uchwałę w sprawie wyznaczenia inkasenta opłaty targowej na terenie targowiska, w której wskazany zostanie partner prywatny, jak również określającą wysokość jego wynagrodzenia w sposób zgodny z ustalonym w umowie o PPP. Szczegółowy zakres i warunki wspólnego przedsięwzięcia określone zostały w sekcji IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego. Wszelkie techniczne, prawne i finansowe warunki realizacji Przedsięwzięcia opisane w niniejszym ogłoszeniu, jak również okres trwania umowy, podlegać będą negocjacjom w ramach dialogu, a zamawiający dopuszcza możliwości ich zmiany w kierunku służącym optymalizacji współpracy Stron. Finansowanie Przedsięwzięcia może pochodzić ze środków zewnętrznych, w tym z budżetu Unii Europejskiej.

II.5) Główny kod CPV: 45.21.31.40 - Roboty budowlane w zakresie targowisk
Dodatkowe kody CPV:45210000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 270


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. Jeżeli wykonawca będzie wykazywał spełnianie wymaganych warunków przy pomocy dokumentów zawierających wartości przedstawione w walutach obcych, zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W przypadku złożenia przez wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN, wykonawca przeliczy wartości w nich wskazane wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, muszą wykazać, że warunek określony w Sekcji III.1.2) Ogłoszenia, spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Sekcji III.1.2) Ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: (A) w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na wykonaniu robót drogowych obejmujących wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa wraz z odwodnieniem o powierzchni co najmniej 1.000 m2, lub ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej o powierzchni co najmniej 1.500 m2, lub wykonaniu obiektu lub obiektów budowlanych o konstrukcji szkieletowej metalowej o wartości min. 500.000 zł Ponadto, wykonawca jest zobowiązany wykazać, że (B) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedno zamówienie, polegające na administrowaniu przez okres co najmniej 24 miesięcy targowiskiem gminnym o powierzchni co najmniej 3.000 m2 lub obiektem handlowo-usługowym o powierzchni użytkowej minimum 3.000 m2, względnie kilkoma odrębnymi obiektami handlowo-usługowymi o łącznej powierzchni użytkowej minimum 3.000 m2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolności innych podmiotów, zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno w sposób wyraźny i jednoznaczny wskazywać wolę udzielenia wykonawcy odpowiedniego zasobu, wolę uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu partnerstwa publiczno - prywatnego oraz zakres uczestnictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, muszą wykazać, że warunki określone w Sekcji III.1.3) Ogłoszenia, spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Sekcji III.1.3) Ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), tj.: 1) głównym projektantem posiadającym samodzielnie, lub zespołem projektowym, w skład którego wchodzą projektanci posiadający wspólnie uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej i konstrukcyjnej, w tym w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych i dróg bez ograniczeń, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dokumentacje projektowe dla zamówienia polegającego na wykonaniu robót drogowych obejmujących wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa wraz z odwodnieniem o powierzchni co najmniej 1.000 m2, lub ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej o powierzchni co najmniej 1.500 m2, lub wykonaniu obiektu lub obiektów budowlanych o konstrukcji szkieletowej metalowej o wartości min. 500.000 zł, 2) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił funkcję kierownika budowy polegającej na wykonaniu robót drogowych obejmujących wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa wraz z odwodnieniem o powierzchni co najmniej 1.000 m2, lub ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej o powierzchni co najmniej 1.500 m2, lub wykonaniu obiektu lub obiektów budowlanych o konstrukcji szkieletowej metalowej o wartości min. 500.000 zł. Wykonawca powinien ponadto wykazać, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia 3) osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w zakresie prowadzenia działalności w zakresie organizowania targów zwierząt gospodarskich, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie organizowania targów, wystaw, pokazów lub konkursów zwierząt (Dz. U. z 2008 r. Nr 11, poz. 67), która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywała obowiązki w zakresie w zakresie organizowania targów zwierząt gospodarskich. Jeżeli wykonawca polega na zdolności innych podmiotów, zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno w sposób wyraźny i jednoznaczny wskazywać wolę udzielenia wykonawcy odpowiedniego zasobu, wolę uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu partnerstwa publiczno - prywatnego oraz zakres uczestnictwa. Dopuszcza się ważne odpowiadające uprawnienia nadane na podstawie przepisów innych państw. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, muszą wykazać, że warunki określone w Sekcji III.1.3) Ogłoszenia, spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Sekcji III.1.3) Ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

o Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. o Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; o Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; o Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu,, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; o oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
o Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; o Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; o Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; o Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Podstawą do oceny kryteriów selekcji będą wybrane dokumenty wymienione w sekcji III.5.1), tj.: o wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; o wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca dopuszczony do dialogu, na etapie składania ofert będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50.000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wniesienie wadium wymagane będzie tylko od wykonawców zaproszonych do składania ofert, po zakończeniu dialogu konkurencyjnego. Warunki dotyczące formy i sposobu wniesienia wadium, a także zwrotu wadium określone zostaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  3
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu przekroczy 3, wybór wykonawców zaproszonych do dialogu odbędzie się w oparciu o następujące kryteria selekcji: 1) za każde wykonane roboty budowlane, odpowiadające wymaganiom określonym w punkcie III.1.3) A, ponad warunek konieczny udziału w postępowaniu określony w punkcie III.1.3) A, wykonawca otrzyma jeden punkt, w sumie nie więcej jednak niż pięć punktów; 2) za każde odrębne doświadczenie w zakresie zarządzania targowiskami miejskimi ponad warunek konieczny udziału w postępowaniu określony w punkcie III.1.3) B, wykonawca otrzyma jeden punkt, w sumie nie więcej jednak niż pięć punktów. Lista rankingowa wykonawców zostanie ustalona na podstawie sumy punktów uzyskanych w ocenie obu warunków (im wyższa liczba punktów, tym wyższa lokata wykonawcy w rankingu). Wykonawcy z największą liczbą punktów zostaną zaproszeni do dialogu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproszenia do dialogu większej liczby wykonawców w sytuacji, kiedy wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów co trzeci w kolejności wykonawca.


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Okres trwania umowy1
Cena2
Terminy i wysokości przewidywanych płatności lub innych świadczeń Zamawiającego3
Poział zadań i ryzyk wianych z przedsięwzięciem pomiędzy Zamawiającym a Partnerem Prywatnym4


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
1) Inwestycja będzie realizowana na działce będącej własnością Miasta Radzymin o nr ewid. 69/2, 69/1 z obrębu 05-01 przy ul. Ogrodowej w Radzyminie. 2) Przewiduje się zachowanie dotychczasowej funkcji tego terenu z przeznaczeniem na handel i usługi w postaci miejskiego placu targowego. Projekt powinien realizować zadanie podniesienia kultury handlu oraz poprawę warunków sanitarnych, komunikacji i organizacji targu. 3) Zakłada się ponadto realizację funkcji kulturalno - rekreacyjnych (np. kino samochodowe, cyrk, koncert, lodowisko itp.). Organizacja i wyposażenie terenu targowego powinny zapewnić możliwość prowadzenia prezentacji historii, ludzi i kultury miasta Radzymin w formule zdjęć historycznych wykonanych w nowoczesnej technologii odpornej na czynniki atmosferyczne. 4) Miasto Radzymin zleciło opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU), dzięki któremu wstępnie ustalony został zakres Przedsięwzięcia. PFU stanowi załącznik nr 6 do Ogłoszenia, zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego www.bip.radzymin.pl/. 5) Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz obowiązków administratora targowiska określony zostanie w toku dialogu konkurencyjnego z uczestniczącymi w nim wykonawcami. 6) Założeniem Przedsięwzięcia jest przejęcie przez partnera prywatnego całości ryzyk związanych z budową oraz całości ryzyka dostępności w zakresie bieżącego administrowania targowiskiem. 7) Wszelkie prace budowlane związane z budową nowego targowiska i infrastruktury towarzyszącej partner prywatny przeprowadzi w sposób zapewniający zachowanie ciągłości funkcjonowania obecnie istniejącego targowiska 8) Przewidywanym wynagrodzeniem partnera prywatnego za realizację Przedsięwzięcia będzie zapłata sumy pieniężnej przez Zamawiającego, odpowiadająca 100 % udziałowi partnera prywatnego w inkasowanej i uiszczanej na rachunek Miasta opłaty targowej, której partner prywatny będzie inkasentem na terenie administrowanego targowiska. Założeniem Zamawiającego jest, że wynagrodzenie partnera prywatnego w zakresie, będącym udziałem w inkasowanej i uiszczanej na rachunek Miasta opłaty targowej w okresie trwania umowy o PPP zaspokoi wszelkie roszczenia partnera prywatnego z tytułu realizacji Przedsięwzięcia. 9) Nieruchomości przewidziane pod realizację Przedsięwzięcia, o których mowa w pkt 1, zostaną przekazane partnerowi prywatnemu przez Miasto tytułem wkładu własnego na zasadach najmu, dzierżawy lub innym tytułem zależnym na okres trwania umowy o PPP. Partnera prywatnego obciążać będą zobowiązania publiczno-prawne związane z posiadaniem nieruchomości (w szczególności podatek od nieruchomości). 10) Zamawiający dopuszcza możliwość współfinansowania Przedsięwzięcia środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej lub innych środków dotacyjnych. 11) Wzajemny podział obowiązków podmiotu publicznego i partnera prywatnego w zakresie pozyskania dofinansowania oraz wpływu dofinansowania na sposób wykonania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym ustalony zostanie w toku dialogu konkurencyjnego. Procedura wyboru Partnera Prywatnego zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym, prowadzona jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem przepisów o partnerstwie publiczno-prywatnym. Etapy postępowania: 1. W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wraz z wymaganymi oświadczeniami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spełnienie kryteriów selekcji oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 2. Podmiot Publiczny zaprosi do dialogu konkurencyjnego Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie określonej w ogłoszeniu o zamówieniu. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprasza do dialogu Wykonawców wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji. 4. Wykonawcy wyłonieni na podstawie kryteriów selekcji na pisemne wezwanie Podmiotu Publicznego zostaną wezwani do przedstawienia dokumentów w celu 1) potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP (wskazanych w sekcji III.4) Ogłoszenia) oraz 2) potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP (wskazanych w sekcji III. 5.1) Ogłoszenia) - z wyjątkiem dokumentów, które uprzednio wykonawca złożył w zakresie oceny kryteriów selekcji (wskazanych w sekcji III.5.2) Ogłoszenia). Z treści ww. dokumentów powinno wynikać, że wykonawca spełniał ww. warunki nie później niż w dniu upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wskazanego w sekcji IV. 6.2) Ogłoszenia). 5. Zamawiający zaprosi do dialogu tylko tych wykonawców, którzy potwierdzą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób wskazany w ust. 4 powyżej. 6. Wykonawcę niezaproszonego do dialogu traktuje się jak wykluczonego z postępowania. 7. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Podmiot Publiczny zaprasza do dialogu wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 8. Podmiot Publiczny prowadzi dialog do momentu, gdy jest w stanie określić, w wyniku porównania rozwiązań proponowanych przez Wykonawców, jeżeli jest to konieczne, rozwiązanie lub rozwiązania najbardziej spełniające jego potrzeby. O zakończeniu dialogu Podmiot Publiczny niezwłocznie informuje uczestniczących w nim Wykonawców. 9. Podmiot Publiczny przekaże Wykonawcom biorącym udział w dialogu informację o jego zakończeniu wraz z zaproszeniem do składania ofert oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Po upływie terminu na składanie ofert Zamawiający przeprowadzi ocenę złożonych ofert i dokona wyboru oferty najkorzystniejszej. Ogłoszenie wraz załącznikami obejmującymi: 1) Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) Wzór oświadczeń wykonawcy, 3) Wzór wykazu robót budowlanych, 4) Wzór wykazu usług, 5) Wzór wykazu osób, 6) Program Funkcjonalno-Użytkowy Przedsięwzięcia - opublikowane zostało na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.radzymin.pl/. Jeżeli wykonawca przy składaniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie posługuje się udostępnionymi przez zamawiającego formularzami zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów zawierających zakres informacji i oświadczeń odpowiedni treścią, do zakresu wskazanego w wyżej wymienionych formularzach.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców.
Wstępny harmonogram postępowania:
Termin zaproszenia do udziału w dialogu konkurencyjnym - grudzień 2016 r. Dialog konkurencyjny - styczeń 2016 r. - marzec 2017 r. Zaproszenie do składania ofert - kwiecień 2017 r. Wybór najkorzystniejszej oferty i zawarcie umowy - czerwiec 2017 r.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określone zostaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy, które stanowić będą załącznik do zaproszenia do składania ofert.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/12/2016, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.