eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeszyno › Budowa świetlicy wiejskiej wraz z przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrzną instalacją energetyczną zalicznikową w m. Mierzym gmina Świeszyno dz. nr 143/3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Świeszyno: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrzną instalacją energetyczną zalicznikową w m. Mierzym gmina Świeszyno dz. nr 143/3
Numer ogłoszenia: 349746 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrzną instalacją energetyczną zalicznikową w m. Mierzym gmina Świeszyno dz. nr 143/3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeznaczenie i program użytkowy budynku Projektuje się budynek użyteczności publicznej - świetlicę wiejską z odpowiednim zapleczem t. j. szatnią, pomieszczeniami sanitariatów, pokojem biurowym, pokojem komputerowym, kuchnią, kotłownią i funkcją gospodarczą. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, bez poddasza użytkowego. Przewiduje się ogrzewanie obiektu przy zastosowaniu pieca na paliwo stałe. Program funkcjonalny obiektu jest przewidziany dla potrzeb maksymalnie 25 do 30 użytkowników jednocześnie. Sanitariaty: - dla kobiet i osób niepełnosprawnych wspólne wejście do przedsionka z 2-ma umywalkami oraz jedną kabiną wc dla kobiet i odpowiednią kabinę wc dla osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich - dla mężczyzn - przedsionek z 2-ma umywalkami, wydzielone pomieszczenie z dwoma pisuarami oraz jedną kabiną wc. Do zlewozmywaka w kuchni przewiduje się doprowadzenie zimnej i ciepłej wody. Pokój komputerowy przewidziano wyposażyć w cztery stanowiska z komputerami oraz szafę na sprzęt. Pokój biurowy będzie pełnić równocześnie funkcję magazynu sprzętu świetlicowego. W szatni przewidziano ladę i wieszaki (20 szt. haczyków podwójnych) na odzież. Zestawienie powierzchni oraz charakterystyczne dane gabarytowe powierzchnia zabudowy 224,30 m2 powierzchnia kondygnacji netto 176,08 m2 w tym: pow. użytkowa 140,66 m2 sala świetlicy 93,65 m2 szatnia 3,60 m2 pokój biurowy 6,43 m2 pokój komputerowy 10,45 m2 wc kobiet 7,34 m2 wc niepełnospr, 4,37 m2 wc mężczyzn 7,64 m2 kuchnia 7,18 m2 140,66 m2 pow. ruchu 26,72 m2 ( komunikacja 26,72 m2 ) pow. usługowa 8,70 m2 kotłownia 5,12 m2 skład opału 3,58 m2 8,70 m2 Kubatura 861,70 m3 IIość kondygnacji 1 Wysokość sali świetlicy 3,02 m do 4,03 m. Wysokość pomieszczeń zaplecza świetlicy 2,60 m. Wysokość budynku nad terenem zaplecze świetlicy 5,87 m część z salą świetlicy 6,08 m Warunki lokalizacyjne Projekt wykonano przy założeniach, że: Poziom zwierciadła wody gruntowej: poniżej poziomu posadowienia fundamentów i 1,50m poniżej poziomu podłogi na parterze; Głębokość przemarzania gruntu hz = 0,80m; Do obliczeń fundamentów przyjęto parametry geotechniczne dla średnio spoistych glin piaszczystych w stanie plastycznym; Obciążenie śniegiem strefa 2; Obciążenie wiatrem strefa II; ROZWIĄZANIA ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANE Forma i funkcja obiektu Zaprojektowano budynek parterowy, bez podpiwniczenia z dachem wielospadowym o kącie pochylenia 30°. Obiekt przeznaczony jest do pełnienia funkcji świetlicy wiejskiej z niezbędnym zapleczem, na które składa się 7 odrębnych pomieszczeń o różnej funkcji (pkt. 1.2 opisu). Dach kryty blachodachówką. Budynek składa się z dwóch brył, z dachami dwuspadowymi, usytuowanych względem siebie prostopadle. Jedną część obiektu stanowi świetlica drugą część stanowią pomieszczenia jej zaplecza. Strop świetlicy z desek struganych, podwieszonych do dolnych pasów dźwigarów dachowych. Pomieszczenia zaplecza przykryte stropem gęsto żebrowym TERIVA, z nieużytkowym poddaszem do którego dostęp przewiduje się drewnianymi schodami składanymi w kasecie 60cm x 120cm. Okapy dachów zaprojektowano na jednym poziomie. Kalenica sali świetlicy 21 cm wyżej od kalenicy dachu zaplecza. W sali świetlicy zaprojektowano wejście z korytarza głównego (ozn. komunikacja) drzwiami przesuwnymi szerokości 2,0m oraz wyjście ewakuacyjne drzwiami szerokości 110cm (drzwi z tzw. zamknięciem przeciwpanicznym). Dostępność dla osób niepełnosprawnych Zapewniono warunki niezbędne do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia świetlicy zlokalizowane są na parterze budynku i są dostępne dla osób niepełnosprawnych bezpośrednio z chodnika poprzez zaprojektowaną pochylnię przy wejściu głównym obiektu. DANE KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANE Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej. FUNDAMENTY ławy fundamentowe żelbetowe, wylewane z betonu żwirowego klasy C 20/25, wysokości 30cm, podbeton gr. 10cm; ściany fundamentowe gr. 25cm murowane z bloczków betonowych styrodur gr. 10cm; ŚCIANY ZEWNĘTRZNE murowane z bloczków z betonu komórkowego gr 24cm styropian EPS 70 gr 15cm + tynk cienkowarstwowy; ŚCIANY WEWNĘTRZNE konstrukcyjne gr. 24cm, murowane z bloczków betonu komórkowego, działowe gr. 12cm, murowane z bloczków betonu komórkowego; ścianka gr.12cm (między salą świetlicy i korytarzem) z cegły ceramicznej pełnej kl.15; ścianki z drzwiami do kabin sanitariatów wc kobiet, niepełnosprawnych i mężczyzn z płyty wodoodpornej powlekanej, wysokości 2,05m, mocowanej do konstrukcji aluminiowej 15cm powyżej posadzki. SŁUPY o25cm (przed wejściem głównym do budynku) żelbetowe, wylewane z betonu C 20/25; 38x25cm (przy wejściu z korytarza do sali świetlicy) murowany z cegły pełnej kl 15; KOMINY dymowy i wentylacyjny w kotłowni systemowy, uniwersalny, posadowiony na fundamencie; wentylacyjne zaplecza przewody o15cm, z rury stalowej, w przestrzeni poddasza ocieplone wełną mineralną i wprowadzone do kominów systemowych, murowanych w poziomie górnej powierzchni stropów; wentylacyjne świetlicy 2 przewody o20cm z rury stalowej, mocowane do konstrukcji dachu oraz 2 przewody 17 x 12cm komina systemowego murowanego na wieńcu (ściana wewn.); NADPROŻA prefabrykowane typu L 19 oraz żelbetowe wylewane na placu budowy; STROPY nad zapleczem gęstożebrowe, typ TERIVA I, układ konstrukcyjny podłużny. nad salą świetlicy strop drewniany, podwieszony do konstrukcji dachu; WIEŃCE Żelbetowe, wylewane na placu budowy; DACH Nad świetlicą i wejściem głównym do budynku dźwigary kratowe drewniane, krokwiowo jętkowe z elementem wieszaka. Nad zapleczem drewniana konstrukcja krokwiowo jętkowa z płatwiami pośrednimi opartymi na słupkach drewnianych; IZOLACJE Przeciwwilgociowa Izolację przeciwwilgociową należy każdorazowo przystosować do istniejących warunków wilgotnościowych gruntu i poziomu wody gruntowej. Dla gruntów mało wilgotnych przyjęto: pozioma ścian fundamentowych i podłóg na gruncie 2 x papa termozgrzewalna, izolację poziomą wywinąć po zewnętrznej stronie ściany min. 35cm nad poziomem terenu podłogi w sanitariatach i kuchni izolację wywinąć na ściany 20 cm powyżej poziomu wykończonej posadzki pionowa ścian fundamentowych do połączenia z izolacją poziomą w cokole budynku wykonana z powłokowych mas bitumicznych nakładanych poprzez malowanie gr. min. 2mm (n.p. lepik asfaltowy nakładany na gorąco lub dysperbit ). Stosować środki które nie powodują rozpuszczania styropianu, bez wypełniaczy mineralnych Termiczna dach wełna mineralna 20cm ściany zewnętrzne styropian EPS 70 gr.15cm podłogi na gruncie styropian typ podłoga gr.10cm ściany fundamentowe styrodur gr.10cm Paroprzepuszczalna nad krokwiami w dachu folia o wysokiej paroprzepuszczalności Paroszczelna folia polietylenowa w dachu oraz w stropach nad parterem UWAGA: Wszystkie elementy drewniane konstrukcji, przed ich wbudowaniem, zabezpieczać środkami owadobójczymi i grzybobójczymi oraz środkami ogniochronnymi do stopnia trudnozapalności. ELEMENTY WYKOŃCZENIOWE Wykończenie wewnętrzne Podłogi i posadzki wg warstw pokazanych na rysunkach Ściany i sufity We wszystkich pomieszczeniach tynki gładkie, cementowo wapienne, malowane 2 razy farbą lateksową, w kuchni nad ciągiem technologicznym przewidzieć pas 60 cm glazury, w sanitariatach ściany wyłożyć glazurą do wysokości 2m, powyżej pomalować farbą odporną na wilgoć. Stosować wyłącznie wyroby budowlane powszechnie stosowane w budownictwie, przewidziane dla pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi, atestowane, oznaczone znakiem CE lub B. W obszarze korytarza nie stosować wyrobów łatwopalnych. W kotłowni, ściana przy piecu i ściana z umywalką glazura do wysokości 2,0m. Kolorystyka kolory pastelowe wg wyboru inwestora. Parapety płyta MDF gr. 3cm. Wycieraczka (przed wejściem głównym do budynku) kaseta z wycieraczką, zagłębiona w posadzce. Dostęp na poddasze nieużytkowe nad zapleczem - schody drewniane w kasecie 60/120 montowane w stropie pomieszczenia kotłowni Wyjście na dach klapa dachowa o wymiarach 80 x 80cm. Sufit świetlicy deski strugane gr 15mm mocowane do krokwi i jętek Wykończenie zewnętrzne Cokół budynku płytki klinkierowe na zaprawie mrozoodpornej Ściany zewnętrzne tynk mineralny cienkowarstwowy na siatce Obróbki blacharskie, parapety blacha stalowa ocynkowana, powlekana Wykończenie podestu wejściowego i schodów zewnętrznych płyty granito gresowe mrozoodporne Stolarka okienna i drzwiowa okna z profili PCV wyposażone w mikrowentylację, szklone szybami zespolonymi Drzwi do pomieszczenia kotłowni (z korytarza) odporność ogniowa 30min. Drzwi wejściowe do budynku z profili aluminiowych , wzmocnione Dach pokrycie blacha dachówkowa Wykończenie dachu na zewnątrz od spodu podbitki z desek gr. 1,9cm, malowane bejcą lakierniczą do zastosowań zewnętrznych, impregnacyjną o właściwościach grzybobójczych i lakierem ftalowym Rynny i rury spustowe PCV wg rozwiązań systemowych Opaski dookoła budynku z płyt chodnikowych lub kostki brukowej szer. 60cm na podsypce piaskowej, ze spadkiem od budynku 2 % WENTYLACJA W budynku zastosowano tradycyjny system wentylacji grawitacyjnej nawiewno - wywiewnej. Dla jej prawidłowego działania należy zapewnić: DOPŁYW POWIETRZA ZEWNĘTRZNEGO wszystkie okna ze skrzydłem rozwieralno uchylnym w ścianie pod oknami świetlicy montować nawiewniki podokienne w kotłowni otwór nawiewny o powierzchni netto 200cm2 w ścianie zewnętrznej pod oknem, 30 cm nad posadzką DOPŁYW POWIETRZA WEWNĘTRZNEGO w sanitariatach otwory nawiewne ( kratka) w dolnej części drzwi o pow. netto 200cm2 ODPŁYW POWIETRZA sala świetlicy, kuchnia, kotłownia, sanitariaty, pokoje biurowy i komputerowy kominowe otwory wentylacyjne. INSTALACJE Rozwiązanie zasadniczych elementów wyposażenia budowlano instalacyjnego, zapewniające użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem, w szczególności instalacji i urządzeń budowlanych: wodociągowych i kanalizacyjnych, ogrzewczych, wentylacji grawitacyjnej, elektrycznych, piorunochronnych przedstawiono w projektach branżowych. Wodociągowa woda z sieci wodociągowej, ciepła woda uzyskiwana ze współpracującego z kotłem podgrzewacza wody Kanalizacyjna odprowadzenie ścieków do sieci kanalizacyjnej Centralne ogrzewanie - indywidualnie, przy zastosowaniu pieca na paliwa stałe Wentylacja grawitacyjna. Elektryczna. WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ DOSTARCZANE PRZEZ WYKONAWCĘ ROBÓT 1. Wyposażenie Sali świetlicowej Krzesła drewniane szt. 40 Stoły 130x80cm szt. 10 Rolety przeciwsłoneczne (wraz z montażem) szt. 5 2. Wyposażenie kuchni Szafka stojąca pod zlewozmywak 80 cm szt. 1 Szafki kuchenne wiszące 60 cm. szt. 2 Szafka stojąca 120x80 cm szt. 1 Kuchenka elektryczna czteropalnikowa z piekarnikiem szt. 1 3. Wyposażenie szatni Lada w szatni dł. 3,30m szt. 1 Wieszaki metalowe (min 20 szt. podwójnych) kpl. 1 4. Wyposażenie biura Biurko szt. 1 Krzesło obrotowe szt. 1 Regał 120x60cm wys. 180cm szt. 1 5. Wyposażenie pokoju komputerowego Biurka komputerowe jednostanowiskowe szt. 3 Szafka z szufladami pod drukarkę szer. 120cm, wysokości 90 cm szt. 1 krzesła obrotowe szt. 3 6. Wyposażenie w. c. Lustra (wraz z montażem) szt. 5 Szafa zamykana szt. 1 Akcesoria łazienkowe kpl.3 UWAGI OGÓLNE Wszystkie materiały konstrukcyjne oraz wykończenia zastosowane w całej inwestycji muszą posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z polskimi normami i przepisami. Wszystkie roboty budowlane winny być prowadzone zgodnie z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP pod nadzorem osoby uprawnionej. wyposażenie pomieszczeń przed zakupem należy uzgodnić z Inwestorem..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1 pieniądzu, 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3 gwarancjach bankowych, 4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem - Wadium na budowę świetlicy wiejskiej w m. Mierzym - ID.271.03.2013. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w osobnej kopercie załączonej do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi spełniać następujące wymagania: - odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu niniejszej specyfikacji, - musi zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art.45 ust.4a i 5 PZP), w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta ( poręczyciela), Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1, 1a, 2 i 4 PZP. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art.46 ust.4a i 5 PZP. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału - FORMULARZ nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych polegających na budowie nowych budynków : - min. 2 roboty budowlane o wartości brutto 400.000,00zł każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - FORMULARZ nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału - FORMULARZ nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności : przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami - wykaże się co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie nowych budynków, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia - FORMULARZ nr 4 i 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. wartości złożonej oferty w cenach brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o ww. dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. część zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - formularz nr 8 B. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale lub jako kopia poświadczona notarialnie. C. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). D. Dowód wpłacenia wadium. E. Kosztorys ofertowy szczegółow

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: a) zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych związanych z asortymentem będącym przedmiotem umowy; b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, - inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna , ekonomiczna lub techniczna, za którą żadne ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania c) zmiana parametrów przedmiotu zamówienia, - ze względu na nowe okoliczności, które zaistniały podczas wykonywania umowy, a zmiany te są niezbędne do poprawnego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, - materiały lub urządzenia przyjęte przez Zamawiającego są niedostępne na rynku, zostały wycofane z produkcji. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.swieszyno.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świeszyno 76-024 Świeszyno 71 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.