eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wybór rzeczoznawcy majątkowego w celu sporządzenia operatów szacunkowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Częstochowa: Wybór rzeczoznawcy majątkowego w celu sporządzenia operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 348942 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór rzeczoznawcy majątkowego w celu sporządzenia operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość nieruchomości niezabudowanych (grunt + części składowe gruntu) w celu nabycia na rzecz gminy/Skarbu Państwa. Zadanie 2. Sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. Zadanie 3. Sporządzenie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność gminy w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. Zadanie 4. Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wysokość jednorazowego/rocznego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności gruntowej polegającej na prawie przejazdu, przechodu, przeprowadzenia mediów lub z tytułu ustanowienia służebności przesyłu. Zadanie 5. Sporządzenie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości (grunt + części składowe gruntu) w celu ustalenia wartości odszkodowania (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, art. 12 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych) w drodze decyzji lub umowy. Zadanie 6. Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość czynszu dzierżawnego/wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych. Zadanie 7. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub gminy w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości składających się z 1 działki. Zadanie 8. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub gminy w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości składających się z 2 do 5 działek. Zadanie 9. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (zabudowanych, niezabudowanych) w celu dokonania zamiany (grunt + części składowe gruntu). Zadanie 10. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości w celu przekazania w trwały zarząd lub w celu realizacji roszczeń osób prawnych o oddanie nieruchomości zabudowanych w użytkowanie wieczyste. Zadanie 11. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości w celu przekazania w trwały zarząd lub w celu realizacji roszczeń osób prawnych o oddanie nieruchomości niezabudowanych w użytkowanie wieczyste. Zadanie 12. Wycena nieruchomości Skarbu Państwa podlegających zwrotowi na rzecz byłego właściciela z uwzględnieniem art. 140 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (wzrostu lub zmniejszenia wartości nieruchomości na skutek działań podjętych na nieruchomości po wywłaszczeniu). Zadanie 13. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych w celu sprzedaży w drodze przetargu. Zadanie 14. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych w celu sprzedaży w drodze bezprzetargowej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej. Zadanie 15. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych budowlami lub budynkami o kubaturze do 2 000 m3. Zadanie 16. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych budowlami lub budynkami o kubaturze powyżej 2 000 m3. Zadanie 17. Sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych w celu sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego. Zadanie 18. Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości gruntowej (gruntu) celem ustanowienia trwałego zarządu na rzecz Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu w Częstochowie (1 droga =1 operat). Zadanie 19. Wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość wzrostu wartości nieruchomości dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało do 4 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego. Zadanie 20. Wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość wzrostu wartości nieruchomości dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało od 5 do 10 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego. Zadanie 21. Wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość wzrostu wartości nieruchomości dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało od 11 do 40 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego. Zadanie 22. Wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego. Zadanie 23. Wykonanie operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych (grunt + części składowe gruntu) nabytych w drodze spadku na rzecz gminy/Skarbu Państwa. Zadanie 24. Wykonanie operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w częściach wspólnych budynku oraz wartością ułamkową części gruntu przypadającego do lokalu w celu nabycia na rzecz gminy/Skarbu Państwa. Zadanie 25. Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wzrost wartości nieruchomości spowodowany budową urządzeń infrastruktury technicznej w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości. W przypadku, gdy opłata w wysokości 30% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego. Zadanie 26. Wykonanie operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi i udziałem w częściach wspólnych budynku oraz wartości rynkowej ułamkowej części gruntu przypadającego do tych lokali wraz z inwentaryzacją oraz uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokali położonych na terenie miasta Częstochowy stanowiących własność Gminy Miasto Częstochowa, przeznaczonych do zbycia na rzecz ich najemców.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego, przedmiotu i wartości usług (ilości operatów szacunkowych), dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - polegających na wykonaniu: co najmniej trzech operatów szacunkowych wykonanych na rzecz jednostek samorządu terytorialnego dla celu wskazanego dla zadania na które składana jest oferta. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca musi wykazać wykonanie min. trzech operatów szacunkowych na rzecz jednostek samorządu terytorialnego dla każdego zadania (innych dla każdego zadania, na które składana jest oferta) z uwzględnieniem celów, dla których realizowane są operaty w ramach poszczególnych zadań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia (z wyłączeniem zadań 2, 3, 5, 26) posiadającą uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego wraz z opłaconą polisą obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego; dysponują co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w zakresie zadań 2, 3, 5, 26) posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego wraz z opłaconą polisą obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego. Wykonawca w zakresie zadań 2, 3, 5, 26 może złożyć ofertę maksymalnie na dwa zadania. Niespełnienie przez Wykonawcę tego warunku spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie tych zadań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 25 tys. euro.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie złożone w ofercie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w pkt od 6.1 do 6.4 SIWZ: Dokumenty o których mowa w pkt 6.1.d, 6.2.a i 6.3.a winny być złożone w oryginale. Dokumenty o których mowa w pkt 6.1.b, 6.3.b i 6.4 winny być złożone w oryginale lub kopii. Kopia dla dokumentu o którym mowa w pkt 6.4 musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 6.1 SIWZ (lub w pkt 6.5.2 SIWZ - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) wraz z dokumentem wymienionym w pkt 6.1.a, 6.1.c i 6.1.d SIWZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2, 5.3 i 5.4 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). Pozostałe dokumenty: Wypełniony w formie oryginału druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informację, czy wykonawca należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W okresie obowiązywania umowy zgodnie z potrzebami będą przekazywane do wyceny wykazy nieruchomości w formie zlecenia podpisane przez Naczelnika Wydziału Mienia i Nadzoru Właścicielskiego. Realizacja zlecenia odbywać się będzie w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wysłania zlecenia e-mailem. Przewiduje się zmianę terminu realizacji zlecenia na pisemny wniosek rzeczoznawcy w terminie wnioskowanym przez rzeczoznawcę, lecz nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych w przypadku braku możliwości dostępu do wycenianej działki/budynku/lokalu lub uzasadnionych trudności (np. uzyskanie niezbędnych dokumentów związanych z realizacją zlecenia) niezależnych od Wykonawcy. Wartość umowy może ulec zmianie w trakcie jej trwania. W sytuacji, gdy potrzeby będą większe, podwyższenie wartości umowy może nastąpić wówczas, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ten cel oraz po podpisaniu przez strony aneksu do umowy. Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jwyszka@czestochowa.um.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa), w Biurze Obsługi Interesanta - parter, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.czestochowa.pl. Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.