eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › SZP 3820 - 50/14 USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Choroszcz: SZP 3820 - 50/14 USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 348382 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312508 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza, pl. dr Zygmunta Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, tel. 085 7191091 w. 404, faks 085 7191405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZP 3820 - 50/14 USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy wykaz sprzętu medycznego zawiera formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi przeglądów technicznych co 12 miesięcy a sprzętu wymagającego kalibracji tj . alkomatów co 6 miesięcy w następującym zakresie: 1) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego,2) kalibrację urządzeń - jeśli jest wymagana, 3) przeprowadzenie konserwacji sprzętu, 4) sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353, 5) wymianę materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta, zapewnienie materiałów i części zamiennych do sprzętu medycznego wymienionego w załączniku, 6) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku, 7) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, 8) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku, 9) dokonanie odpowiedniego wpisu do paszportu technicznego m.in. data przeglądu, ocena techniczna określająca czy urządzenie jest sprawne i nadające się do eksploatacji, wykaz wymienianych części,termin kolejnego przeglądu, pieczątka i podpis Wykonawcy, 10) wystawienia raportu serwisowego z przeglądu technicznego lub naprawy, w którym należy wyszczególnić: rodzaj sprzętu, miejsce użytkowania z podaniem oddziału, rodzaj wykonanej usługi, wyszczególnienie wymienionych podzespołów, czas naprawy w roboczogodzinach oraz uzyskać potwierdzenie wykonanej usługi przez osobę odpowiedzialną za dany sprzęt. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania napraw sprzętu medycznego w następującym zakresie: 1) usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych bądź zużytych części, 2) sprawdzenie prawidłowości działania, 3) sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego, 4) prowadzenie na bieżąco dokumentacji napraw i dokonywanie odpowiedniego wpisu do paszportu technicznego sprzętu medycznego wraz z czytelnym podpisem Wykonawcy, 5) regulacja wymaganych przez producenta parametrów, 6) legalizację - jeśli jest wymagana..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET NR 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Sp. z o.o. Sektor Healthcare Customer Services, ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35512,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35350,20

  • Oferta z najniższą ceną: 35350,20 / Oferta z najwyższą ceną: 35350,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KALMED Jan Kalkowski, ul. Toruńska 145 B, 85-831 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3870,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4103,90

  • Oferta z najniższą ceną: 578,10 / Oferta z najwyższą ceną: 4103,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.