Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Turośń Kościelna: Modernizacja instalacji c.w.u. i c.o. w świetlicach wiejskich na terenie Gminy Turośń Kościelna
Numer ogłoszenia: 348370 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turośń Kościelna , ul. Białostocka 5, 18-106 Turośń Kościelna, woj. podlaskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.turosnkoscielna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji c.w.u. i c.o. w świetlicach wiejskich na terenie Gminy Turośń Kościelna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji c.w.u. i c.o. w świetlicach wiejskich w Borowskich Ciborach, Borowskich Michałach, Chodorach, Iwanówce i Turośni Kościelnej, poprzez zakup i montaż urządzeń służących pozyskaniu energii ze źródeł odnawialnych opartych na pompach ciepła i kolektorach słonecznych oraz grzejników i klimakonwektorów. Zakres projektu obejmuje w szczególności wykonanie następujących zadań: 1) Montaż urządzeń: pompy ciepła, kolektorów słonecznych, grzejników w Świetlicy Wiejskiej w Borowskich Ciborach, 2) Montaż urządzeń: pompy ciepła, kolektorów słonecznych, grzejników w Świetlicy Wiejskiej w Borowskich Michałach, 3) Montaż urządzeń: pompy ciepła, kolektorów słonecznych, grzejników w Świetlicy Wiejskiej w Chodorach, 4) Montaż urządzeń: pompy ciepła, kolektorów słonecznych, grzejników w Świetlicy Wiejskiej w Iwanówce, 5) Montaż urządzeń: pompy ciepła, kolektorów słonecznych, klimakonwektorów w Świetlicy Wiejskiej w Turośni Kościelnej. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacjach projektowych, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Tam, gdzie na rysunkach lub opisach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one należytą realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 1.2. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją projektową oraz zaleca się dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. 1.3. Do wszystkich robót rozbiórkowych powinien być sporządzony protokół rozbiórki, w którym zostanie określony sposób rozdysponowania uzyskanych materiałów. Materiały i przedmioty uzyskane z rozbiórki staną się własnością Wykonawcy. W przypadku wystąpienia materiałów nadających się do ponownego użytku o sposobie ich rozdysponowania zadecyduje Zamawiający. 1.4. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) urządzenia terenu budowy, b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą, d) wykonania oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, e) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia obiektu, jego części, bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, g) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, w tym przedstawicielom Samorządu Województwa, oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, h) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszej Umowy oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji umowy i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli Samorządu Województwa, Urząd Kontroli Skarbowej, organy kontroli krajowej i/lub przedstawicieli Unii Europejskiej zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji jak i w toku jej realizacji, a także po jej zakończeniu. i) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, j) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. k) opracowanie projektu prac geologicznych oraz uzyskanie innych wymaganych prawem decyzji i uzgodnień..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy, groszy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Oddz. Turośń Kościelna Nr 04 8074 0003 0130 0202 2000 0050 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Gmina Turośń Kościelna, ul. Białostocka 5, 18-106 Turośń Kościelna w sekretariacie pok. nr 15, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. 2. Wykonawca przekłada wykaz robót budowlanych potwierdzający że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli, co najmniej jedną robotę w zakresie dostawy i montażu pomp ciepła o wartości minimum 100.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. 2. Wykonawca przekłada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach i zasadach opisanych we wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.turosnkoscielna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turośń Kościelna
ul. Białostocka 5
18-106 Turośń Kościelna
pokój 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Turośń Kościelna ul. Białostocka 5 18-106 Turośń Kościelna pokój 15 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane przy wykorzystaniu środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 - Działanie 5.2 : Rozwój lokalnej infrastruktury ochrony środowiska.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- Modernizacja II piętra w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Szwoleżerów 1/2 w Szczecinie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.