eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ca³odobowa ochrona budynku po³o¿onego w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31 wraz z przynale¿nym terenem i mieniem ruchomym.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-10-17

Warszawa: Ca³odobowa ochrona budynku po³o¿onego w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31 wraz z przynale¿nym terenem i mieniem ruchomym.
Numer og³oszenia: 348368 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa - Sto³eczny Zarz±d Rozbudowy Miasta , ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3124400, faks 022 3124490.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szrm.pl, Katalog Zamówienia publiczne powy¿ej 30 tys. euro
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowa ochrona budynku po³o¿onego w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31 wraz z przynale¿nym terenem i mieniem ruchomym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje pe³nienie ca³odobowej ochrony budynku - siedziby Sto³ecznego Zarz±du Rozbudowy Miasta - zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31 wraz z mieniem ruchomym oraz terenu przyleg³ego, w nastêpuj±cym uk³adzie: - jeden pracownik ochrony pe³ni s³u¿bê przez 24 godziny; - jeden pracownik ochrony pe³ni s³u¿bê przez 17 godzin (od godz. 15:00 do godz. 8:00 dnia nastêpnego). 2. Ponadto opis przedmiotu zamówienia okre¶la Wzór umowy zamieszczony w Sekcji IV.4.15) niniejszego Og³oszenia. 3. Termin wykonania zamówienia: od godz. 15:00 dnia 31.12.2014 r. do godz. 15:00 dnia 31.12.2017 r.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postêpowaniu nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania ww. warunku na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê ni¿ej wymienionego dokumentu i o¶wiadczenia: 1) O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (o którym mowa w Sekcji III.4.1) Og³oszenia, zgodnego w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do Og³oszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiaj±cego) z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ww. o¶wiadczenie musz± z³o¿yæ ³±cznie Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie; 2) koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, o której mowa w wierszu pierwszym Sekcji III.4.1) Og³oszenia.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania ww. warunku na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê ni¿ej wymienionych dokumentów i o¶wiadczeñ: 1) O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (o którym mowa w Sekcji III.4.1) Og³oszenia, zgodnego w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do Og³oszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiaj±cego) z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ww. o¶wiadczenie musz± z³o¿yæ ³±cznie Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie; 2) Wykazu wykonanych lub/i wykonywanych g³ównych us³ug (o którym mowa w wierszu drugim Sekcji III.4.1) Og³oszenia, zgodnego w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do Og³oszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiaj±cego), w którym Wykonawca wyka¿e siê wykonaniem* lub/i wykonywaniem** w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania wniosków, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech us³ug polegaj±cych na pe³nieniu ochrony obiektów, tj. budynków o powierzchni u¿ytkowej co najmniej 2500 m2 i/lub budynków z przyleg³ym terenem o ³±cznej powierzchni co najmniej 2500 m2. Uwaga! W przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, wykonaniem lub/i wykonywaniem ww. us³ug musz± wykazaæ siê ³±cznie Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie. W przypadku gdy Wykonawca bêdzie polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów - Wykonawca ma z³o¿yæ pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodne w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do Og³oszenia. * Za wykonan± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie tak± us³ugê, która zosta³a zrealizowana w ramach danej umowy i odebrana przez Zamawiaj±cego/Odbiorcê jako nale¿ycie wykonana. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawianych danych, które bêd± wyszczególnione we wniosku. ** W przypadku us³ug wykonywanych (nie zakoñczonych) dat± ich wykonania bêdzie data wystawienia dokumentu potwierdzaj±cego ich nale¿yte wykonanie, z zastrze¿eniem, ¿e ww. dokument nie powinien byæ wystawiony wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków. 3) dowody dotycz±ce g³ównych us³ug (o których mowa w Sekcji III.4.1) Og³oszenia), okre¶laj±ce czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (po¶wiadczenie lub o¶wiadczenie Wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ ww. po¶wiadczenia), z zastrze¿eniem, ¿e ww. po¶wiadczenie w odniesieniu do wykonywanych us³ug, nie powinno byæ wystawione wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków. Uwaga: W przypadku gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego us³ugi wskazane w wykazie wykonanych lub/i wykonywanych g³ównych us³ug zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa wy¿ej.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania ww. warunku na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (o którym mowa w Sekcji III.4.1) Og³oszenia, zgodnego w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do Og³oszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiaj±cego) z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ww. o¶wiadczenie musz± z³o¿yæ ³±cznie Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania ww. warunku na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê ni¿ej wymienionych dokumentów i o¶wiadczeñ: 1) O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (o którym mowa w Sekcji III.4.1) Og³oszenia, zgodnego w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do Og³oszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiaj±cego), z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ww. o¶wiadczenie musz± z³o¿yæ ³±cznie Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie; 2) Wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia (o którym mowa w wierszu trzecim Sekcji III.4.1) Og³oszenia, zgodnego w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 4 do Og³oszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiaj±cego), w którym Wykonawca wyka¿e siê: a) dysponowaniem co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi odpowiednie przeszkolenie w zakresie ochrony obiektów i terenu, bêd±cymi w wieku od 30 do 65 lat nie figuruj±cymi w Krajowym Rejestrze Karnym; b) dysponowaniem co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± licencjê pierwszego stopnia do nadzorowania i kontrolowania pracy pracowników ochrony fizycznej nie posiadaj±cych licencji; c) dysponowaniem co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± licencjê drugiego stopnia do organizacji i kierowania zespo³em pracowników ochrony fizycznej oraz do opracowania Instrukcji s³u¿by ochrony mienia. Uwaga! W przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, dysponowaniem ww. osobami lub osob± musz± wykazaæ siê ³±cznie Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie. W przypadku gdy Wykonawca bêdzie polegaæ na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - Wykonawca ma z³o¿yæ pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodne w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do Og³oszenia. 3) O¶wiadczenia, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj± wymagane uprawnienia (o którym mowa w wierszu czwartym Sekcji III.4.1) Og³oszenia, zgodnego w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do Og³oszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiaj±cego).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania ww. warunku na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (o którym mowa w Sekcji III.4.1) Og³oszenia, zgodnego w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do Og³oszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiaj±cego) z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ww. o¶wiadczenie musz± z³o¿yæ ³±cznie Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Poza o¶wiadczeniami lub dokumentami, o których mowa w Sekcji III.4) niniejszego Og³oszenia, Wykonawca sk³adaj±cy wniosek musi dodatkowo za³±czyæ: 1) wype³niony Formularz Wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej (zgodny w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 1 do niniejszego Og³oszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiaj±cego). 2) Pe³nomocnictwo do podpisania wniosku. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do wniosku musi byæ za³±czone pe³nomocnictwo na zasadach okre¶lonych w Sekcji IV.4.16) pkt 6, ppkt 3 i 5 niniejszego Og³oszenia. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy - w wyznaczonym przez siebie terminie - wezwie Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli wymaganych przez Zamawiaj±cego o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie z³o¿yli pe³nomocnictw, albo którzy z³o¿yli wymagane przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawieraj±ce b³êdy, lub którzy z³o¿yli wadliwe pe³nomocnictwa, do ich z³o¿enia, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Zamawiaj±cy - w wyznaczonym przez siebie terminie - wezwie Wykonawców do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy. Zamawiaj±cy - w wyznaczonym przez siebie terminie - wezwie Wykonawców do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych powi±zañ, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, istniej±cych miêdzy przedsiêbiorstwami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Nie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.szrm.pl, katalog: Zamówienia publiczne powy¿ej 30 tys. euro

IV.4.8) Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych: a) Wykonawca, pobiera ze wskazanej w og³oszeniu o przedmiotowej licytacji strony internetowej wzór Formularza Wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej wraz z za³±cznikami. Nastêpnie, w przypadku zainteresowania udzia³em w licytacji elektronicznej, sk³ada Wniosek. Z³o¿enie ww. Wniosku jednocze¶nie oznacza akceptacjê warunków licytacji i postanowieñ umowy. Zamawiaj±cy, po weryfikacji nades³anych Wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji oraz zaprasza do sk³adania ofert (post±pieñ) wszystkich Wykonawców spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu. Tre¶æ zaproszenia zawieraæ bêdzie adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja oraz parametry licytacji: cena wywo³awcza brutto, minimalna wysoko¶æ post±pieñ, data i godzina otwarcia licytacji, czas trwania licytacji i warunki zamkniêcia licytacji. Informacja o sposobie rejestracji na platformie licytacyjnej przekazywana jest za po¶rednictwem operatora platformy do zakwalifikowanych do udzia³u w licytacji Wykonawców. Informacja ta przekazywana jest na wskazane we Wnioskach Wykonawców adresy e-mail. Po otrzymaniu ww. informacji Wykonawca rejestruje siê na platformie pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl, postêpuj±c zgodnie z przekazan± procedur± rejestracji. b) Kody dostêpu do platformy: Operator platformy przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiaj±cego Wykonawcom informacjê o sposobie rejestracji na platformie. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostêpu do platformy. Otrzymany kod dostêpu Wykonawca bêdzie musia³ zmieniæ na nowy - okre¶lony przez siebie. O ewentualnych problemach z rejestracj± nale¿y niezw³ocznie powiadomiæ osobê upowa¿nion± do kontaktu z Wykonawcami. Nie wymagany jest podpis elektroniczny. c) Wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych: Wykonawca chc±cy wzi±æ udzia³ w licytacji elektronicznej musi dysponowaæ sprzêtem, spe³niaj±cym poni¿sze wymagania: -procesor 733 MHz i co najmniej 512 MB pamiêci RAM; -zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy; -zainstalowana przegl±darka internetowa Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowsza albo Mozilla Firefox 2.x lub nowsza; -po³±czenie z sieci± Internet o szybko¶ci transmisji nie mniejszej ni¿ 128 kb/s.

IV.4.9) Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ: a) W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenê brutto (z podatkiem VAT) za wykonanie ca³ego zamówienia na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy zamieszczonym w Sekcji IV.4.15) niniejszego Og³oszenia. b) W toku licytacji elektronicznej Zamawiaj±cy na bie¿±co przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji sk³adanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji, a tak¿e o cenach z³o¿onych przez nich ofert, z tym, ¿e do momentu zamkniêcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacjê Wykonawców. c) Zap³ata ceny (wynagrodzenia Wykonawcy) nast±pi zgodnie z warunkami umowy. d) Rozliczenia miêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym prowadzone bêd± w polskich z³otych, wobec czego sk³adanie ofert (post±pieñ) w licytacji elektronicznej musi byæ tak¿e wyra¿one w walucie polskiej. e) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która zawieraæ bêdzie, w chwili zamkniêcia licytacji elektronicznej, najni¿sz± cenê brutto realizacji ca³ego zamówienia. f) Minimalna wysoko¶æ post±pieñ: 3.500,00 z³. g) Cena wywo³awcza: 406.684,13 z³.

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 15

IV.4.11) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej: 27.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Sto³eczny Zarz±d Rozbudowy Miasta, Warszawa (kod: 00-099), ul. Senatorska 29/31, w Zespole ds. Zamówieñ Publicznych (I piêtro, pokój Nr 22). Zespó³ pracuje od pn. do pt., w godz. 7.30 - 15.30.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiaj±cy przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 17.11.2014 r. o godzinie 10.00. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiaj±cy poda w zaproszeniu do udzia³u w licytacji elektronicznej.

IV.4.13) Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej (je¿eli dotyczy):

Zamawiaj±cy przewiduje zamkniêcie L.E. w dniu 17.11.2014 r. o godzinie 10.15. Ostateczny termin zamkniêcia Zamawiaj±cy poda w zaproszeniu do udzia³u w L.E. Warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej - patrz: Sekcja IV.4.16) pkt 2.

IV.4.14 Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

1. Przed zawarciem umowy tzn. najpó¼niej w dniu wyznaczonym do jej podpisania - Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy. Wysoko¶æ zabezpieczenia i termin, na jaki ma byæ wniesione, wynikaæ bêdzie: ze wzoru umowy, ceny zaproponowanej w Formularzu Cenowym oraz informacji Zamawiaj±cego w tej sprawie zawartej w zaproszeniu do podpisania umowy. 2. Za dzieñ wniesienia zabezpieczenia uznaje siê dzieñ wp³yniêcia zabezpieczenia na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 4 lub dzieñ z³o¿enia zabezpieczenia w siedzibie Zamawiaj±cego w przypadku wniesienia go w formie okre¶lonej w pkt 3 ppkt 2 - 5. 3. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 4. Zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na ni¿ej wskazany rachunek bankowy: Bank Handlowy: Nr 80 1030 1508 0000 0005 5005 2067. 5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji i porêczeñ powinny byæ one wystawione na okres obejmuj±cy wykonanie zamówienia. W tym przypadku Beneficjentem takich dokumentów musi byæ Zamawiaj±cy. 6. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej jak te¿ porêczeñ, musz± one byæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i p³atne na ka¿de ¿±danie. 7. W trakcie realizacji umowy, Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa w pkt 3, jednak¿e zmiana zabezpieczenia mo¿e byæ dokonana tylko z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci. 8. Zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu bêdzie zwracane z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 9. Zasady zwrotu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy znajduj±cym siê w Sekcji IV.4.15 niniejszego Og³oszenia

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Umowa Nr ____/DZP-2/2014 W dniu ____ w Warszawie pomiêdzy: Miastem Sto³ecznym Warszawa - Sto³ecznym Zarz±dem Rozbudowy Miasta, maj±cym siedzibê w Warszawie (kod: 00-099) przy ul. Senatorskiej 29/31, NIP 526-00-15-797, REGON 000162665, zwanym dalej Zamawiaj±cym, reprezentowanym na podstawie pe³nomocnictwa z dnia 05.05.2011 r. o numerze GP-0052/1901/2011, przez: Pana Paw³a Barañskiego - p.o. Dyrektora SZRM, a _______z siedzib± w _______ (kod: _____) przy ul. _____________, zarejestrowan±/ym w _____________ w dniu ______________ r. przez __________ pod numerem ____________, zgodnie ze stanem na dzieñ __________r., kapita³ zak³adowy _________ NIP: _______, REGON: _________, zwan±/ym dalej Wykonawc±, reprezentowan±/ym przez:__________________________ w wyniku rozstrzygniêtego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej - na podstawie art. 74 i nastêpne ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z pó¼n. zm.), procedura Nr RZP-II-WB/1/DZP-1/2014, zosta³a zawarta umowa o nastêpuj±cej tre¶ci: § 1. 1. Zamawiaj±cy zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji ca³odobow± ochronê budynku po³o¿onego w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31 wraz z przynale¿nym terenem i mieniem ruchomym - zwan± dalej Przedmiotem Umowy. 2. Przedmiot Umowy obejmuje pe³nienie ca³odobowej ochrony budynku - siedziby Sto³ecznego Zarz±du Rozbudowy Miasta - zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31 wraz z mieniem ruchomym oraz terenu przyleg³ego w nastêpuj±cym uk³adzie: - jeden pracownik ochrony pe³ni s³u¿bê przez 24 godziny; - jeden pracownik ochrony pe³ni s³u¿bê przez 17 godzin (od godz. 15:00 do godz. 8:00 dnia nastêpnego). § 2. W ramach wynagrodzenia za Przedmiot Umowy Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) przejêcia ochrony od dotychczasowej firmy w taki sposób, aby w trakcie i po dokonaniu przejêcia protokolarnego, zachowana by³a ci±g³o¶æ ochrony, 2) zapoznania siê z obowi±zuj±cymi przepisami wewnêtrznymi Zamawiaj±cego oraz przestrzegania ich w trakcie realizacji umowy, 3) realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o instrukcjê s³u¿by ochrony mienia, przekazan± przez Wykonawcê najpó¼niej w dniu podpisania umowy, stanowi±c± Za³±cznik Nr 1 do niniejszej umowy, 4) zapewnienia ci±g³o¶ci ochrony obiektu przez sta³y zespó³ pracowników posiadaj±cych zdolno¶æ fizyczn± i psychiczn± do wykonywania pracy zmianowej w ochronie, po¶wiadczon± aktualnym za¶wiadczeniem lekarskim, 5) zapewnienia pracownikom ochrony jednolitych, estetycznych, czystych umundurowañ (czarna marynarka, ¿akiet, czarne spodnie, bia³a koszula) i odznak s³u¿bowych (identyfikatorów ze zdjêciem), 6) przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie stosowania ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) oraz Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie szczegó³owego trybu dzia³añ pracowników ochrony (Dz. U. z 2013 r. poz. 1681), 7) zapewnienia pracownikom pe³ni±cym ochronê, mo¿liwo¶æ kontaktu z bezpo¶rednim prze³o¿onym i patrolem interwencyjnym, poprzez bezprzewodow± ³±czno¶æ radiow± lub przez telefon komórkowy, w sposób niezale¿ny od ³±czno¶ci istniej±cej u Zamawiaj±cego, 8) zapoznania siê z rozmieszczeniem i obs³ug± w podstawowym zakresie: ga¶nic, wy³±czników g³ównych pr±du, wy³±czników p.po¿., g³ównych zaworów wody, apteczek pierwszej pomocy, 9) sprawowania nadzoru i kontroli nad swoimi pracownikami w czasie pe³nienia przez nich s³u¿by na posterunkach ochrony, 10) zapewnienia niezbêdnego do wykonania zamówienia sprzêtu i urz±dzeñ (latarki, radiotelefony, telefony komórkowe, transport samochodowy, itp.) 11) zapewnienia obecno¶ci jednego nieuzbrojonego pracownika ochrony w godzinach od 8:00 do 15:00, 12) zapewnienia obecno¶ci dwóch nieuzbrojonych pracowników ochrony w godzinach od 15:00 do godziny 8:00 dnia nastêpnego, 13) ochrony obiektu wraz ze znajduj±cym siê w nim mieniem ruchomym przed: w³amaniem, kradzie¿±, dewastacj± i wandalizmem, zak³ócaniem porz±dku, 14) zapewnienia obs³ugi portierskiej obejmuj±cej: a) kontrolê osób wchodz±cych do budynku i wychodz±cych z niego, w sposób i na zasadach obowi±zuj±cych u Zamawiaj±cego, przy czym prawo wstêpu do budynku po godz. 15:30 i w dni wolne od pracy maj± tylko osoby wymienione w Za³±czniku Nr 2 do niniejszej umowy, lub uprawnione na podstawie odrêbnego upowa¿nienia dostarczonego pracownikowi ochrony, b) zapewnienie niezak³óconej pracy budynku, c) informowanie pracowników o przybyciu interesanta, d) wydawanie i odbieranie kluczy od pracowników Zamawiaj±cego oraz prowadzenie ewidencji obiegu kluczy, 15) nie wpuszczania na teren budynku osób nieupowa¿nionych, bêd±cych pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych, 16) egzekwowania od pracowników i osób przebywaj±cych w budynku realizacji postanowieñ instrukcji przeciwpo¿arowej, w szczególno¶ci dotycz±cych zakazu palenia tytoniu, u¿ywania otwartego ognia itp., 17) wzywania do opuszczenia budynku osób nie posiadaj±cych upowa¿nienia do przebywania na terenie chronionego obiektu albo w przypadku stwierdzenia zak³ócania porz±dku, 18) wykonywania dora¼nych prac gospodarczych na polecenie Zamawiaj±cego, 19) niezw³ocznego podejmowania dzia³añ maj±cych na celu zminimalizowanie szkód powsta³ych w wyniku kradzie¿y, w³amania, po¿aru, awarii instalacji i urz±dzeñ technicznych, w tym sieci wewnêtrznych i zewnêtrznych w stosunku do Zamawiaj±cego, klêsk ¿ywio³owych i innych zdarzeñ losowych oraz powiadamiania o zaistnia³ych zdarzeniach nadzwyczajnych odpowiednich s³u¿b (stra¿y po¿arnej, pogotowia ratunkowego, policji, pogotowia MPWiK, pogotowia energetycznego itp.) oraz upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego, tj. odpowiednio: - p. Janusza Króla - Specjalistê ds. Administracyjnych i Zaopatrzenia - tel. (22) 312 44 11, - p. Piotra Motyliñskiego - G³ównego Specjalistê ds. Zarz±dzania Nieruchomo¶ciami - tel. (22) 312 44 12, tel. kom. 509 210 337, - p. Dorotê Zawadkê - Kierownika Zespo³u ds. Zarz±dzania Nieruchomo¶ciami i Spraw Administracyjnych - tel. (22) 312 44 13, tel. kom. 503 510 582, 20) otwierania w godz. 7:00 - 16:00 wjazdu na parking przed budynkiem od strony ul. Senatorskiej oraz o godz. 15:30 wyjazdu z parkingu na ul. Canaletta, 21) dokonywania obchodów wewnêtrznych i zewnêtrznych chronionego obiektu ze szczególnym uwzglêdnieniem bezpieczeñstwa po¿arowego, a tak¿e zagro¿enia zalaniem w wyniku nie zamkniêcia okien przez pracowników Zamawiaj±cego, 22) zapewnienia, aby po godzinach pracy Zamawiaj±cego (tj. 15:30 - 7:30 dnia nastêpnego) na parking nie wje¿d¿a³y osoby postronne, 23) prowadzenia w sposób chronologiczny Dziennika meldunków, do którego bêd± wpisywane wszystkie wa¿niejsze zdarzenia, jakie mia³y miejsce na terenie chronionym. Wpisu do Dziennika mog± dokonywaæ tak¿e Zamawiaj±cy i Policja, 24) kontroli nad legalno¶ci± wynoszenia z budynku sprzêtu i materia³ów bêd±cych w³asno¶ci± Zamawiaj±cego. § 3. 1. Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, ¿e osoby wykonuj±ce bezpo¶rednio czynno¶ci wynikaj±ce z niniejszej umowy bêd±: 1) podlegaæ procedurom i regulaminom obowi±zuj±cym na terenie Zamawiaj±cego, 2) przestrzegaæ obowi±zuj±cych u Zamawiaj±cego przepisów porz±dkowych, 3) dobrowolnie poddawaæ siê na ¿±danie Zamawiaj±cego, badaniu na obecno¶æ alkoholu w organizmie lub innych ¶rodków dzia³aj±cych podobnie, w obecno¶ci osoby nadzoruj±cej z ramienia Wykonawcy, 4) pe³niæ s³u¿bê w ubiorach s³u¿bowych zapewnionych przez Wykonawcê. 2. Pracownicy ochrony zobowi±zani s± do prowadzenia Dziennika meldunków, w którym odnotowywane bêd± godziny obchodu i wszystkie nadzwyczajne zdarzenia w budynku i na przynale¿nym terenie oraz dokumentacji zdarzeñ nadzwyczajnych np. protokó³ sporz±dzony przez policjê. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wpisów do Dziennika meldunków uwag i za¿aleñ zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy, dokonywanych przez swoich upowa¿nionych pracowników, tj.: - Paw³a Barañskiego - p.o. Dyrektor SZRM, - Jana Le¶niewskiego - p.o. Zastêpca Dyrektora ds. Technicznych, - El¿bietê Ga¼dzik - Zastêpca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Finansowych G³. Ksiêgowy, - Dorotê Zawadkê - Kierownik Zespo³u ds. Zarz±dzania Nieruchomo¶ciami i Spraw Administracyjnych, - Piotra Motyliñskiego - G³ówny Specjalista ds. Zarz±dzania Nieruchomo¶ciami, - Janusza Króla - Specjalista ds. Administracyjnych i Zaopatrzenia. 4. W przypadku pracowników ochrony nie stosuj±cych siê do postanowieñ zawartych w niniejszej umowie, Zamawiaj±cy niezw³ocznie powiadomi Wykonawcê, który (po zbadaniu sprawy i potwierdzeniu zg³oszenia), wyci±gnie konsekwencje s³u¿bowe w stosunku do tych pracowników. § 4. Umowa bêdzie realizowana w okresie: od godz. 15:00 dnia 31 grudnia 2014 roku do godz. 15:00 dnia 31 grudnia 2017 roku. § 5. 1. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody w mieniu powierzonym mu na czas ochrony, chyba ¿e wyka¿e, i¿ mimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie im zapobiec. 2. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, na kwotê stanowi±c± równowarto¶æ w z³otych polskich kwoty 500.000,00 z³ na jedno i 3.000.000,00 z³ na wszystkie zdarzenia i bêdzie kontynuowa³ to ubezpieczenie przez ca³y okres trwania niniejszej umowy. § 6. 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie Przedmiotu Umowy ustala siê w ³±cznej wysoko¶ci na kwotê ____ z³ brutto (s³ownie: ____), tj. ______ z³ netto oraz podatek VAT _____z³, przy przyjêtym wynagrodzeniu za jeden miesi±c w wysoko¶ci ____ z³ brutto (s³ownie: ____), tj. ______ z³ netto oraz podatek VAT _____z³ i przyjêtych 36 miesi±cach ¶wiadczenia ochrony, zgodnie z Formularzem cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do niniejszej umowy. 2. Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie nastêpowa³o na podstawie faktur wystawionych po zakoñczeniu ka¿dego miesi±ca w wysoko¶ci _________ z³ brutto, tj. ______ z³ netto oraz podatek VAT _____z³. 3. Faktury bêd± wystawiane na Sto³eczny Zarz±d Rozbudowy Miasta z siedzib± w Warszawie (kod: 00-099) przy ul. Senatorskiej 29/31, NIP 526-00-15-797 i dostarczane do jego siedziby. 4. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e jest podatnikiem podatku od towarów i us³ug VAT, NIP _____ i jest uprawniony do wystawiania faktur VAT. 5. Faktury VAT za wykonan± us³ugê bêd± wystawiane po zakoñczeniu ka¿dego miesi±ca i op³acane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie 30 dni, od daty z³o¿enia prawid³owo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiaj±cego. 6. Za termin zap³aty faktury uznaje siê dzieñ, w którym Zamawiaj±cy poleci³ swemu bankowi przelaæ na wskazany w fakturze rachunek bankowy okre¶lon± kwotê. 7. Za nieterminow± realizacjê prawid³owo wystawionych faktur Wykonawcy przys³uguj± odsetki ustawowe, z zastrze¿eniem ¿e Wykonawcy nie przys³uguj± odsetki od kwot zatrzymanych przez Zamawiaj±cego w celu dokonania bezpo¶redniej zap³aty Podwykonawcom. § 7 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniós³ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy zwane dalej Zabezpieczeniem stanowi±ce 5% Wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 6 ust. 1, w wysoko¶ci _______ z³ (s³ownie z³otych: _________). 2. W ramach Zabezpieczenia, o którym mowa w ust. 1, ustala siê, ¿e 100% wniesionej kwoty Zabezpieczenia bêdzie stanowi³o zabezpieczenie w okresie realizacji Przedmiotu Umowy. 3. Kwota zabezpieczenia, wniesiona w pieni±dzu bêdzie podlega³a zwrotowi - z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³a ona przechowywana, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku, prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek Wykonawcy, po nale¿ytym wykonaniu zobowi±zañ umownych, wynikaj±cych z niniejszej umowy w ci±gu 30 dni od dnia zakoñczenia Przedmiotu Umowy. § 9. 1. Zamawiaj±cy ma prawo odst±piæ od umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Wykonawcê postanowieñ niniejszej umowy. W szczególno¶ci przez naruszenie przez Wykonawcê postanowieñ niniejszej umowy i jej nienale¿yte wykonywanie nale¿y rozumieæ pozostawanie przez Wykonawcê w zw³oce z p³atno¶ciami na rzecz osób fizycznych, które wykonuj± bezpo¶rednio czynno¶ci wynikaj±ce z niniejszej umowy na podstawie umów cywilnoprawnych, co skutkowaæ mo¿e obni¿eniem jako¶ci wykonywanych czynno¶ci. 2. W przypadku odst±pienia od umowy w trybie okre¶lonym w ust. 1, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 10% ³±cznego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 6 ust. 1. 3. Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w przypadku braku zapewnienia pracowników ochrony zgodnie z § 1 ust. 2 - w wysoko¶ci 50,00 z³ za ka¿d± rozpoczêt± godzinê braku zapewnienia pracownika ochrony w odniesieniu do ka¿dego pracownika ochrony (w przypadku braku dwóch pracowników w wymaganym okresie, o którym mowa w § 2 pkt 12) kara wynosi 100,00 z³ za ka¿d± rozpoczêt± godzinê), 4. W przypadku niezap³acenia przez Wykonawcê kar umownych, w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania do dobrowolnej zap³aty, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do potr±cania kar umownych z faktury wystawionej przez Wykonawcê lub do pobrania ich z zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Przedmiotu Umowy. 5. Postanowienia dotycz±ce kar umownych nie wy³±czaj± prawa Stron do dochodzenia odszkodowania uzupe³niaj±cego na zasadach ogólnych, wynikaj±cych z Kodeksu cywilnego. 6. W razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. 7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6, Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 8. Niezale¿nie od przyczyn okre¶lonych w ust. 1 i 6 Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w przypadkach okre¶lonych w kodeksie cywilnym oraz ustawie Prawo zamówieñ publicznych. 9. W przypadku odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany do zap³aty kar umownych naliczonych przez Zamawiaj±cego; 10. Odst±pienie od Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. § 10. Prawa i obowi±zki wynikaj±ce z niniejszej umowy nie mog± byæ przenoszone na osoby trzecie bez pisemnej zgody stron. § 11. 1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia w tre¶ci umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony. 2. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana osób wymienionych w § 2 pkt 19 i § 3 ust. 3 oraz w Za³±czniku Nr 2 do umowy (Wykaz osób upowa¿nionych przez Sto³eczny Zarz±d Rozbudowy Miasta do wstêpu na teren budynku przy ul. Senatorskiej 29/31 po godzinie 15:30). 2) zmiana adresów Wykonawcy i Zamawiaj±cego, 3) zmiana adresów do korespondencji, o których mowa w ust. 4, 4) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywo³anych w tre¶ci Umowy. W ka¿dym takim przypadku Wykonawca ma obowi±zek stosowania siê do obowi±zuj±cych w danym czasie aktów prawa. 3. Zmiany wskazane w ust. 2 pkt 1-3 dokonywane s± w drodze jednostronnego pisemnego o¶wiadczenia danej Strony i wywo³uj± skutek od dnia dorêczenia go drugiej Stronie. 4. Wszelkie zawiadomienia i korespondencja zwi±zana z Umow± powinna byæ kierowana pod nastêpuj±ce adresy: 1) Zamawiaj±cego - Sto³eczny Zarz±d Rozbudowy Miasta ul. Senatorska 29/31 00-099 Warszawa 2) Wykonawcy - ____________________________ 5. Strony zobowi±zuj± siê do niezw³ocznego wzajemnego pisemnego powiadamiania o ka¿dej zmianie ich siedziby lub adresu dla dorêczeñ korespondencji. W przypadku naruszenia powy¿szego obowi±zku pismo skierowane listem poleconym na ostatni podany adres bêdzie uznane za dorêczone skutecznie z dniem jego zwrotu przez pocztê po dwukrotnym awizowaniu. 6. Ewentualne spory wynik³e w trakcie realizacji umowy bêd± rozstrzygane w pierwszej kolejno¶ci polubownie, na zasadzie porozumienia Stron. W przypadku braku takiego porozumienia, sporne kwestie rozstrzygane bêd± przez s±d w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego. 7. Umowa podlega prawu polskiemu. 8. W sprawach nie uregulowanych niniejsz± umow± maj± zastosowanie odpowiednie przepisy, a w szczególno¶ci przepisy ustawy: Prawo zamówieñ publicznych, Kodeks cywilny, o ochronie osób i mienia. 9. Jêzykiem korespondencji, dokumentacji oraz wszelkich kontaktów w sprawach realizacji niniejszej umowy jest jêzyk polski. 10. Umowa niniejsza zosta³a sporz±dzona w trzech jednobrzmi±cych egzemplarzach, w tym 1 egz. dla Wykonawcy, 2 egz. dla Zamawiaj±cego. 11. Integraln± czê¶æ niniejszej umowy stanowi± jej Za³±czniki. Za³±czniki do Umowy: 1) Instrukcja s³u¿by ochrony mienia; 2) Wykaz osób upowa¿nionych przez Sto³eczny Zarz±d Rozbudowy Miasta do wstêpu na teren budynku przy ul. Senatorskiej 29/31 po godzinie 15:30; 3) Formularz cenowy. Z A M A W I A J ¡ C Y: W Y K O N A W C A: * Je¶li Wykonawca nie powo³a siê na zasoby innego podmiotu na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2 b ustawy pzp, zapis zostanie usuniêty

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZ¡CE DOKUMENTÓW I O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW: 1) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w wierszu pierwszym Sekcji III.4.2), powinno byæ zgodne w tre¶ci ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 6 do Og³oszenia, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ww. o¶wiadczenie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie; 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika US, aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub KRUS, o których mowa odpowiednio: w wierszu drugim, trzecim i czwartym Sekcji III.4.2) - w przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ww. dokumenty musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie; 3) Aktualna informacja z KRK w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, aktualna informacja z KRK w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, o których mowa odpowiednio: w wierszu pi±tym i siódmym Sekcji III.4.2) - w przypadku, gdy Wykonawca jest osob± prawn±, informacje powinny dotyczyæ wszystkich urzêduj±cych cz³onków organu zarz±dzaj±cego, za¶ w przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ww. dokument musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez wszystkich urzêduj±cych cz³onków organu zarz±dzaj±cego). W przypadku, gdy Wykonawca jest spó³k± jawn±, informacje powinny dotyczyæ wszystkich wspólników spó³ki; 4) Aktualna informacja z KRK w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, o której mowa w wierszu szóstym Sekcji III.4.2) - ww. dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 pa¼dziernika 2002 r. o odpowiedzialno¶ci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod gro¼b± kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z pó¼n. zm.). W przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, ww. dokument musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, który zalicza siê do podmiotów zbiorowych. 5) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ dokument, o którym mowa w Sekcji III.4.4) Og³oszenia, tj. listê podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16.2.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z pó¼n. zm.) albo informacjê o tym, ¿e podmiot nie nale¿y do grupy kapita³owej w rozumieniu ww. ustawy. W przypadku sk³adania wniosku przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, dokument, o którym mowa wy¿ej musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 6) Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.2) i III.4.3), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienia w zakresie terminu wystawienia ww. dokumentów stosuje siê odpowiednio. 7) Je¿eli, w przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Ustawy, maj± miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca sk³ada w odniesieniu do nich za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotycz±ce niekaralno¶ci tych osób w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków, z tym, ¿e w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje siê takich za¶wiadczeñ - zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 2. WARUNKI ZAMKNIÊCIA LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ, o których mowa w Sekcji IV.4.13): Zamawiaj±cy zamyka licytacjê, gdy w podstawowym czasie nie zostanie z³o¿ona ¿adna oferta (post±pienie) lub, gdy w ci±gu 3 minut od z³o¿enia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie z³o¿ona ¿adna inna oferta, jednak¿e nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 15 minut od otwarcia licytacji. 3. WYKONAWCA: 1) W licytacji mo¿e wzi±æ udzia³ osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej oraz podmioty te wystêpuj±ce wspólnie, o ile spe³niaj± warunki okre¶lone w ustawie Pzp oraz w niniejszym Og³oszeniu. 2) Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 4. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIÊ Z WYKONAWCAMI: 1) W sprawach procedury: Agata Kosiec - Starszy Specjalista ds. Zamówieñ Publicznych, Nr tel.: 0-22 312 44 21 - od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach: 8.00 - 15.00; 2) W sprawach przedmiotu zamówienia: Dorota Zawadka - Kierownik Zespo³u ds. Zarz±dzania Nieruchomo¶ciami i Spraw Administracyjnych Nr tel.: 0-22 312 44 13 - od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach: 8.00 - 15.00; 3) W zakresie licytacji elektronicznej: Ewelina Soko³owska, Nr tel.: 0-22 443 13 98; 5. INFORMACJE O ADRESOWANIU KORESPONDENCJI I SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIÊ ZAMAWIAJ¡CEGO Z WYKONAWC¡: 1) W postêpowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawca przekazuj± faksem w jêzyku polskim, przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna - z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w ppkt 2). Forma pisemna wymagana jest dla z³o¿enia na wezwanie Zamawiaj±cego o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub z³o¿enia na wezwanie Zamawiaj±cego pe³nomocnictw, lub z³o¿enia na wezwanie Zamawiaj±cego listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej albo informacji o tym, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej lub z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych powi±zañ istniej±cych miêdzy przedsiêbiorstwami, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 3 i art. 24b ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie ww. dokumentów (w tym pe³nomocnictw) lub o¶wiadczeñ, wyja¶nieñ, wniosków, informacji oraz zawiadomieñ w formie faksu, przy czym musz± one byæ z³o¿one w stosownym terminie i potwierdzone niezw³ocznie na pi¶mie. Powy¿sze zastrze¿enie nie dotyczy: a) zobowi±zañ innych podmiotów sk³adanych przez Wykonawcê w odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego; b) listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej albo informacji o tym, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej lub wyja¶nieñ dotycz±cych powi±zañ istniej±cych miêdzy przedsiêbiorstwami - sk³adanych przez Wykonawcê w odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2) Od momentu otwarcia do momentu zamkniêcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± wnioski, o¶wiadczenia i inne informacje drog± elektroniczn±, za pomoc± platformy, na której prowadzona jest licytacja. 3) Wszelk± korespondencjê do Zamawiaj±cego zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y kierowaæ na adres: Sto³eczny Zarz±d Rozbudowy Miasta, Warszawa (kod: 00-099), ul. Senatorska 29/31. Nr faksu do przesy³ania korespondencji: 0-22 312-44-90; Nr telefonu kontaktowego 0-22 312 44 21. UWAGA: Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci za skutki braku zachowania przez Wykonawców powy¿szego wymogu. 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIA£U W PRZETARGU, FORMA SK£ADANYCH O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW: 1) Wniosek, przygotowany z zachowaniem formy pisemnej, nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim, w sposób czytelny, na papierze, przy u¿yciu no¶nika pisma nieulegaj±cego usuniêciu bez pozostawienia ¶ladów. 2) Tre¶æ wniosku musi odpowiadaæ wymaganiom zawartym w tre¶ci og³oszenia o zamówieniu. Wniosek musi zawieraæ wymagane w og³oszeniu o¶wiadczenia lub dokumenty. 3) W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik, do wniosku musi byæ za³±czone pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) W przypadku za³±czenia do wniosku dokumentów sporz±dzonych w jêzyku obcym, Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ do wniosku t³umaczenie tych dokumentów na jêzyk polski, po¶wiadczone przez Wykonawcê. 5) Wymagane dokumenty nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³ów lub kopii. Dokumenty z³o¿one w formie kopii, musz± byæ po¶wiadczone ZA ZGODNO¦Æ Z ORYGINA£EM przez Wykonawcê, z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku z³o¿enia przez Wykonawcê kopii pe³nomocnictwa, pe³nomocnictwo musi zostaæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez mocodawcê lub przez notariusza. UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji zamówienia, a na ich zasobach oraz zdolno¶ciach finansowych bêdzie polega³ Wykonawca (zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 26 ust. 2b Ustawy), kopie dokumentów dotycz±ce odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów maj± byæ po¶wiadczone ZA ZGODNO¦Æ Z ORYGINA£EM przez Wykonawcê lub te podmioty. Powy¿sza forma (tj. kopia potwierdzona ZA ZGODNO¦Æ Z ORYGINA£EM) nie mo¿e byæ zastosowana do zobowi±zañ innych podmiotów za³±czonych do wniosku przez Wykonawcê oraz listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej albo informacji o tym, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej lub wyja¶nieñ dotycz±cych powi±zañ istniej±cych miêdzy przedsiêbiorstwami. 6) Wszelkie poprawki w tre¶ci wniosku, jakie Wykonawca zamierza nanie¶æ podczas przygotowywania wniosku, mog± byæ dokonane tylko poprzez przekre¶lenie tre¶ci, wpisanie zmienionej tre¶ci i parafowanie obok. 7) Osoba lub osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (wynikaj±ce z aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru - je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru - albo pe³nomocnictwa) w imieniu Wykonawcy winny podpisaæ: a) ka¿d± zapisan± (zadrukowan±) stronê wniosku wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami lub dokumentami, b) wszelkie zmiany w tre¶ci wniosku (poprawki, przekre¶lenia, dopiski), w przeciwnym wypadku zmiany nie bêd± uwzglêdnione. 8) Podpis lub podpisy osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy (wynikaj±ce z aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru - je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru - albo pe³nomocnictwa) w imieniu Wykonawcy musz± byæ czytelne lub opisane pieczêciami imiennymi. 9) Po¿±dane jest, aby wszystkie strony wniosku by³y kolejno ponumerowane. Zaleca siê, aby wniosek z³±czyæ w sposób uniemo¿liwiaj±cy wysuniêcie którejkolwiek kartki. Numeracja stron powinna rozpoczynaæ siê od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie wniosku. 10) Informacje zawarte we wniosku, stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z pó¼n. zm.), co do których Wykonawca zastrzeg³, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania wniosków, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane - musz± byæ oznaczone klauzul± NIE UDOSTÊPNIAÆ. INFORMACJE STANOWI¡CE TAJEMNICÊ PRZEDSIÊBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI. Strony, na których znajduj± siê zastrze¿one informacje, nale¿y: a) za³±czyæ jako odrêbn± czê¶æ, nie z³±czon± z wnioskiem w sposób trwa³y, b) ponumerowaæ w taki sposób, aby umo¿liwiæ ich dopasowanie do pozosta³ej czê¶ci wniosku. UWAGA! Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci za skutki niezastrze¿enia przez Wykonawcê w Formularzu Wniosku informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa. 11) Wniosek nale¿y umie¶ciæ w dwóch trwale zamkniêtych, nieprzezroczystych opakowaniach np. kopertach. Opakowania powinny byæ zalakowane lub odpowiednio zabezpieczone w sposób uniemo¿liwiaj±cy bez¶ladowe otwarcie (np. podpisanie na wszystkich po³±czeniach). Opakowanie zewnêtrzne powinno byæ zaadresowane na Zamawiaj±cego z dopiskiem: Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na: Ca³odobow± ochronê budynku po³o¿onego w Warszawie przy ul. Senatorskiej 29/31 wraz z przynale¿nym terenem i mieniem ruchomym. , oraz zawieraæ ostrze¿enie o tre¶ci: NIE OTWIERAÆ PRZED TERMINEM OTWARCIA WNIOSKÓW. Opakowanie wewnêtrzne poza oznakowaniem jak wy¿ej okre¶lono, powinno byæ opatrzone pe³n± nazw± i dok³adnym adresem Wykonawcy (ulica, numer lokalu, miejscowo¶æ, numer kodu pocztowego). W przypadku wniosku sk³adanego przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, wniosek nale¿y opatrzyæ w sposób jak opisano wy¿ej, pe³n± nazw± i dok³adnym adresem wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych wniosek wspólnie, z zaznaczeniem lidera. UWAGA! Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci za skutki braku zachowania powy¿szych wymogów. 7. ZASADY WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która zawieraæ bêdzie, w chwili zamkniêcia licytacji elektronicznej, najni¿sz± cenê brutto realizacji ca³ego zamówienia. 8. KOSZT PRZYGOTOWANIA WNIOSKU: Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu. 9. INFORMACJE O FORMALNO¦CIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAÆ DOPE£NIONE W CELU ZAWARCIA UMOWY: 1) Zamawiaj±cy podpisze umowê, po zatwierdzeniu wyników licytacji z tym Wykonawc±, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponowa³ najni¿sz± cenê realizacji przedmiotowego zamówienia, przy czym Wykonawca, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê, bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy zgodnej ze wzorem umowy, zawartym w Sekcji IV.4.15) Og³oszenia. 2) Po zamkniêciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca, który zosta³ zwyciêzc± licytacji elektronicznej ma obowi±zek przekazaæ Zamawiaj±cemu: a) wype³niony Formularz Cenowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 10 do niniejszego Og³oszenia, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiaj±cego - www.szrm.pl, Katalog: Zamówienia publiczne powy¿ej 30 tys. euro. Cena jednostkowa, tj. stawka r-g pracy jednego pracownika ochrony w ww. Formularzu ma zostaæ okre¶lona tak, aby ³±czna cena brutto za realizacjê ca³o¶ci przedmiotu zamówienia by³a co najwy¿ej równa cenie za realizacjê zamówienia, która wygra³a licytacjê elektroniczn±. Wszystkie sk³adniki cenowe okre¶lone w Formularzu Cenowym, powinny byæ wyra¿one z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku W cenie Wykonawca powinien uwzglêdniæ ca³o¶æ kosztów i wszystkich innych wydatków niezbêdnych do realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia i okre¶lenia warto¶ci we wszystkich pozycjach wystêpuj±cych w Formularzu Cenowym. b) kopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em decyzji o nadaniu numeru NIP, c) w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie równie¿ kopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, d) dowód dokonania wp³aty przelewem zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w przypadku gdy zabezpieczenie bêdzie wnoszone w pieni±dzu. W przypadku wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach okre¶lonych w Sekcji IV.4.14 niniejszego Og³oszenia Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ Zamawiaj±cemu orygina³ zabezpieczenia. e) 3 egzemplarze Instrukcji s³u¿by ochrony mienia - opracowanej i podpisanej przez wyznaczon± przez Wykonawcê osobê, posiadaj±c± licencjê II stopnia. 3) O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiaj±cego po dostarczeniu ww. dokumentów. 10. INFORMACJA DOTYCZ¡CA WALUT OBCYCH: Rozliczenia miêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym prowadzone bêd± w polskich z³otych. 11. INFORMACJA O ZA£¡CZNIKACH DO OG£OSZENIA: 1) Formularz wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej - Za³±cznik Nr 1. 2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - Za³±cznik Nr 2. 3) Wykaz wykonanych lub/i wykonywanych g³ównych us³ug - Za³±cznik Nr 3. 4) Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia. - Za³±cznik Nr 4. 5) O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj± wymagane uprawnienia - Za³±cznik Nr 5. 6) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Za³±cznik Nr 6. 7) Zobowi±zanie innego podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby Wykonawcy - Za³±cznik Nr 7. 8) Lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, ¿e podmiot nie nale¿y do grupy kapita³owej - Za³±cznik Nr 8. 9) Formularz Cenowy - Za³±cznik Nr 3 do Umowy - Za³±cznik Nr 9. UWAGA: Ww. Za³±czniki zamieszczone s± na stronie internetowej Zamawiaj±cego - www.szrm.pl, Katalog: Zamówienia publiczne powy¿ej 30 tys. euro. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, ¿e w dniu podpisania umowy przeka¿e Wykonawcy Wykaz osób upowa¿nionych przez Sto³eczny Zarz±d Rozbudowy Miasta do wstêpu na teren budynku przy ul. Senatorskiej 29/31 po godzinie 15:30, który bêdzie stanowi³ Za³±cznik Nr 2 do Umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.