eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Prenumerata czasopism zagranicznych na rok 2017 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 34832 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Kraków: Prenumerata czasopism zagranicznych na rok 2017 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 1581-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3563-2017; 4725-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. ul. Św. Anny  12, 31008   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prenumerata czasopism zagranicznych na rok 2017 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

141.2711.125.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty czasopism zagranicznych na rok 2017 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1: czasopisma w wersji elektronicznej (online) (32 tytuły) Część 2: czasopisma w wersji drukowanej (print) / drukowanej (print)+ online (20 tytułów) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki A i B, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku czasopism zamawianych w wersji drukowanej zamówienie obejmuje również wersję online, o ile wydawca oferuje ją w ramach ceny wersji papierowej. Miejscem dostawy czasopism drukowanych jest Biblioteka Medyczna Kraków ul. Grzegórzecka 20. 5. Dostęp do czasopism w wersji elektronicznej przysługuje maksymalnej liczbie jednoczesnych użytkowników, jaką określa wydawca ze wszystkich komputerów działających w sieci Uniwersytetu Jagiellońskiego. FTE UJ wynosi 45 000 pracowników naukowych i studentów studiów stacjonarnych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostaw lub zmiany tytułów w przypadku dokonania ich zmiany przez wydawców. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy polegających na zmianie lub zamianie tytułów czasopism o wartości nie większej niż 20% liczby tytułów lub wartości łącznego wynagrodzenia umownego brutto. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu, a wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w odniesieniu do tytułów objętych zmianą. 8. Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje w szczególności dostęp do 32 czasopism zagranicznych w wersji elektronicznej, szczegółowy wykaz tytułów zawiera Załącznik A do Formularza oferty. 9. Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 obejmuje w szczególności dostęp do 20 czasopism zagranicznych w wersji drukowanej i drukowanej oraz elektronicznej, o ile wydawca oferuje ją w ramach ceny wersji drukowanej. Szczegółowy wykaz tytułów zawiera Załącznik B do Formularza oferty. 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załącznikach A i B, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 11. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 14. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 79980000-7 Usługi prenumeraty 72320000-4 Usługi bazy danych 15. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 16. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl. 17. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 17.1 Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia na podstawie umowy o pracę, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 17.2 Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia: 1) koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, 2) koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia, 3) zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia, 4) bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia. 17.3 Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 17.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty). 17.4 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osobę będą pracownikiem, o której mowa w pkt. 17. 1. 17.5 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 17.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 17.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 79980000-7
Dodatkowe kody CPV: 72320000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: czasopisma w wersji elektronicznej (online) (32 tytuły)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT72469.00
WalutaEuro


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ABE-IPS Sp. z o.o.,  ,  ul. Grzybowska 37A,  00-855,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72469.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72469.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72469.00
Waluta: Euro


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: czasopisma w wersji drukowanej (print) / drukowanej (print)+ online (20 tytułów)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26284.00
WalutaEuro


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ABE-IPS Sp. z o.o.,  ,  ul. Grzybowska 37A,  00-855,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26284.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26284.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28.224.96
Waluta: Euro


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.