eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obsza › Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Obsza: Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 348230 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obsza , Obsza 36, 23-413 Obsza, woj. lubelskie, tel. 84 6891002, faks 84 6891002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugobsza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych pojemników na odpady komunalne. 2) Ilość pojemników: a) 1000 szt. o pojemności 120 litrów, Pojemniki muszą spełniać następujące warunki techniczne: - wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości PE-HD - klapa mocowana na dwóch do czterech zawiasów, - dwa ogumione kołka jezdne o średnicy 15 - 20 cm na stalowej osi ocynkowanej, - na pojemniku wytłoczony napis o treści: Gmina Obsza (wysokość liter minimum 2,4 cm.), - kolor - czarny lub ciemny grafit, - dodatki do polietylenu niskociśnieniowego PE-HD uodparniające na działanie promieni UV oraz nie zmieniające właściwości wytrzymałościowych tworzywa przy niskich temperaturach, - przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, odpowiadające normie PN-EN 840-1:2005, - każdy pojemnik winien umożliwić zamocowanie chipu RFID lub kodu kreskowego. - dostarczone pojemniki muszą mieć zamontowane kółka oraz klapy. b) 15 szt. o pojemności 240 litrów, Pojemniki muszą spełniać następujące warunki techniczne: - wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości PE-HD - klapa mocowana na dwóch do czterech zawiasów, - dwa ogumione kołka jezdne o średnicy 15 - 20 cm na stalowej osi ocynkowanej, - na pojemniku wytłoczony napis o treści: Gmina Obsza (wysokość liter minimum 2,4 cm.), - kolor - czarny lub ciemny grafit, - dodatki do polietylenu niskociśnieniowego PE-HD uodparniające na działanie promieni UV oraz nie zmieniające właściwości wytrzymałościowych tworzywa przy niskich temperaturach, - przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, odpowiadające normie PN-EN 840-1:2005, - każdy pojemnik winien umożliwić zamocowanie chipu RFID lub kodu kreskowego. - dostarczone pojemniki muszą mieć zamontowane kółka oraz klapy. c) 5 szt. o pojemności 1100 l. Pojemniki muszą spełniać następujące warunki techniczne: - wykonane z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości PE-HD - klapa mocowana na dwóch do czterech zawiasów, - cztery ogumione kołka jezdne o średnicy 15 - 20 cm na stalowej osi ocynkowanej, z blokadą dwóch pierwszych kół - na pojemniku wytłoczony napis o treści: Gmina Obsza (wysokość liter minimum 2,4 cm.), - kolor - czarny lub ciemny grafit, - dodatki do polietylenu niskociśnieniowego PE-HD uodparniające na działanie promieni UV oraz nie zmieniające właściwości wytrzymałościowych tworzywa przy niskich temperaturach, - przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, odpowiadające normie PN-EN 840-1:2005, - każdy pojemnik winien umożliwić zamocowanie chipu RFID lub kodu kreskowego. - dostarczone pojemniki muszą mieć zamontowane kółka oraz klapy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 1860,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset sześćdziesiąt złotych) do dnia 05 -11-2014 r. godz. 10:00 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Obszy nr 70 9623 0002 2001 0006 0075 0001 lub w jednej z poniżej podanych form, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U.2007.42.275 j.t. z późn. zm. / 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać i udokumentować, że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie na kwotę minimum 50 000,00 brutto złotych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 2. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ - zał. Nr 3. 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugobsza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Obsza Obsza 36 23-413 Obsza pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Obsza Obsza 36 23-413 Obsza pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków własnych Gminy Obsza..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.