eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Adaptacja pomieszczeń w budynku przychodni przy ul. Drzymały 19/21

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-22

Ogłoszenie nr 348214 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.

Pruszków: Adaptacja pomieszczeń w budynku przychodni przy ul. Drzymały 19/21
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333980-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 31029000000, ul. ul. Armii Krajowej  42404, 05800   Pruszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 588 002, faks 227 287 138, e-mail zamowienia@szpitalnawrzesinie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczeń w budynku przychodni przy ul. Drzymały 19/21

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I ZAKRES PRAC : 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : "Adaptacja pomieszczeń w budynku przychodni przy ul. Drzymały 19/21" Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wymogami sztuki budowlanej oraz normami i przepisami obowiązującymi w polskim prawie ze szczególnym uwzględnieniem wymagań dla obiektów ochrony zdrowia. 2.2 Zamawiający informuje, że miejsce adaptacji znajduje się w budynku Przychodni w Pruszkowie przy ul. Drzymały 19/21. 2.3 Zamawiający zwraca uwagę na skomplikowany charakter robót związanych z tym, że prace wykonywane będą w obiekcie, w którym prowadzona jest działalność lecznicza, a roboty budowlane należy wykonywać w jak najmniej uciążliwy sposób dla pacjentów, a także personelu (minimalizacja wyłączeń dostaw mediów w przyległych pomieszczeniach sąsiadujących z pomieszczeniami w dokonywanej adaptacji, minimalizacja hałasu, utrzymanie porządku na terenie budowy, minimalizacja zapyleń w trakcie wykonywanych prac). 2.4 Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Działem Technicznym jak również z inspektorami nadzoru Zamawiającego o czasowych wyłączeniach instalacji elektrycznych, sanitarnych i wszelkich robót które mogą naruszyć istniejące sieci przesyłowe. 2.5 Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniami magazynowymi oraz socjalnymi dla pracowników Wykonawcy, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do zorganizowania odpowiedniego zaplecza budowy w ramach złożonej oferty. 2.6 Zakres robót : - ogólnobudowlane: konstrukcyjne, murowe i wykończeniowe - instalacje elektryczne, wod-kan, c.o., Instalacje wentylacji w zakresie zgodnym z opracowaną dokumentacją techniczną. 1) Zadanie będzie realizowane bez wyłączania z funkcjonowania poszczególnych przychodni i poradni zlokalizowanych na kondygnacjach sąsiadujących z miejscem budowy, co wymaga maksymalnego ograniczenia uciążliwości związanych z wykonywaniem prac budowlanych. 2) Szczegóły dotyczące organizacji prac związanych z realizacją zadania zostaną określone na etapie przekazania terenu budowy. 3) Wykonawca wykona i dołączy do umowy najpóźniej w dniu jej podpisania, harmonogram szczegółowy zawierający wszelkie koszty składające się na cenę oferty oraz termin realizacji zadania. 2.7 Przedmiary robót służyć będą wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia, nie może stanowić podstawy roszczenia zakresu robót, z tytułu informacji w nim zawartych. Jeżeli w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, bądź wyposażenia lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30ust. 1 - 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, bądź wyposażenia lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się w swojej ofercie na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, bądź wyposażenie i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a stanem faktycznym można zgłaszać zamawiającemu w trybie wniosków o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadach określonych w punkcie IX niniejszej specyfikacji. Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi z dniem przekazania miejsca budowy Wykonawcy. 2.8 Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie II oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Adaptacja pomieszczeń w budynku przychodni przy ul. Drzymały 19/21
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT314688.16
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Adaptacja pomieszczeń w budynku przychodni przy ul. Drzymały 19/21,  ,  ul. Orla 13,  63-720,  Koźmin Wielkopolski,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 314688.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 314688.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 314688.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.