eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zagospodarowanie terenu Promenady Staromiejskiej na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Wrocław: Zagospodarowanie terenu Promenady Staromiejskiej na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 348180 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu Promenady Staromiejskiej na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres robót: 1)Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu Promenady Staromiejskiej na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej we Wrocławiu, które będzie realizowane w dwóch etapach: Etap I: wykonanie robót budowlanych tj. zagospodarowanie terenu Promenady Staromiejskiej we Wrocławiu na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej polegające na przebudowie nawierzchni ciągów pieszych i rowerowych oraz elementów oświetlenia i małej architektury na placu Wolności (dz. nr 5/5, 5/6, 9 AM-33 i nr 53/2, 54/3 AM-32 obręb Stare Miasto) we Wrocławiu, Etap II: pielęgnacja zieleni w okresie 3 lat od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. Zagospodarowanie Promenady Staromiejskiej na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej we Wrocławiu rozumieć należy jako rewaloryzację terenu fragmentu Promenady - w zakresie przebudowy ciągów komunikacji pieszej i rowerowej z uwzględnieniem ciągłości funkcjonalno-stylistycznej ze zrewaloryzowanymi już fragmentami Promenady oraz powiązaniu z realizowanymi nowymi inwestycjami powstającymi w najbliższym sąsiedztwie tj. Narodowym Forum Muzyki i przebudową ul. Krupniczej we Wrocławiu. Zagospodarowanie Promenady obejmuje także budowę nowej infrastruktury technicznej tj. m. in. wykonanie instalacji nawadniającej i instalacji elektroenergetycznej oraz wyposażenie ww. terenu w elementy małej architektury. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, prac ziemnych: rozbiórka nawierzchni asfaltowej oraz z kostki betonowej, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, rozbiórka zatok pod ławkami, rozbiórka obrzeży betonowych w ławie betonowej, rozbiórka murku kamiennego z fundamentem, rozbiórka ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych, demontaż opaski rabat i trawników, rozbiórka niecki typu wodnego, demontaż słupków i opraw podświetlających pomnik Ofiar Stalinizmu, usunięcie ziemi i starych podbudów pod nowe nawierzchnie, zagęszczenie ręczne i mechaniczne podłoża, wywiezienie gruzu oraz urobku, utylizacja produktów bitumicznych, b)tyczenie układu przestrzennego oraz ukształtowanie terenu: wykonanie spadków poprzecznych alejek Promenady wzdłuż granicy działki Narodowego Forum Muzyki, korytowanie w celu wykonania ciągów komunikacji pieszej i rowerowej, wykopy pod fundamenty elementów małej architektury, c)roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, d)roboty ziemne w celu posadowienia balustrady oraz wykonanie stóp fundamentowych (fundament pod słupek ogrodzenia), e)wykonanie podbudowy pod nowe nawierzchnie (podbudowy dopuszczającej ruch samochodów do 24 t oraz podbudowy dla ruchu pieszo-jezdnego /samochody do 3,5 t - obsługa terenu/), wykonanie ław fundamentowych, f)wykonanie nawierzchni: żwirowej dla ruchu pieszego, Terra-way dla ruchu rowerowego, z kostki granitowej (płyt granitowych) dla ruchu pieszego i rowerowego z dopuszczeniem okazjonalnego wjazdu wozów transmisyjnych, g)wykonanie niskiej opaski trawnikowej, h)wykonanie i posadowienie balustrady - wzdłuż krawędzi ścieżki rowerowej od strony fosy miejskiej, i)wykonanie gazonów ze stali cortenowskiej dla bylin, j)dostawa i montaż elementów małej architektury: koszy na śmieci, koszy na psie odchody, siedziska, ławki, drogowskazów, znaków drogowych, masztów flagowych, rzeźby ADAM i EWA-SPACER, k)wykonanie prac w zieleni: - wycinka drzew i krzewów, wycinka zagajników miękkich, usuwanie karpin, wywóz gałęzi i karpin, - przesadzenie drzew, sadzenie drzew i krzewów, bylin, traw rabatowych oraz skrzypu wraz z dostawą materiału roślinnego, - obsadzenie rabat roślinami wraz z dostawą materiału roślinnego, prace pielęgnacyjne przy drzewach i krzewach obejmujące usuwanie posuszu, usunięciu skupisk jemioły, cięcie formująco - zagęszczającym krzewów oraz wywóz gałęzi, - przygotowanie terenu do nasadzeń oraz wykonania trawników poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i ich wywóz, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej, - rozścielenie na rabacie kory ogrodniczej, - wykonanie trawników z siewu z nawożeniem i przykryciem nasion 2 cm warstwą torfu, a następnie agrowłókniną, l) wykonanie przebudowy wierzchniej części studni tj. demontaż istniejących włazów oraz istniejących pierścieni dystansowych lub innych elementów dystansowych umieszczonych nad konstrukcyjnymi elementami studni, a następnie montaż włazów żeliwnych - ulicznych, m) wykonanie instalacji nawadniającej dla Promenady Staromiejskiej na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej, n) wykonanie instalacji elektroenergetycznej dla Promenady Staromiejskiej na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej. Instalacja nawadniająca Promenady Staromiejskiej na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej składa się z: linii kroplujących naziemnych dla powierzchni rabat, zraszaczy wynurzanych dla powierzchni trawiastych, sekcji namgławiaczy, skrzynki zaworowej z zaworem czerpalnym. Wykonanie instalacji nawadniającej obejmuje w szczególności: a)roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, b)przygotowanie terenu - wykonanie prac ziemnych: ręczne i mechaniczne kopanie rowów dla kabli, ręczne i mechaniczne zasypywanie rowów dla kabli, c)montaż instalacji nawadniającej: montaż rurociągów z rur polietylenowych, połączenia rurociągów z rur polietylenowych, montaż obejm skręcanych z nawierceniem rurociągów z rur polietylenowych, montaż zraszaczy wynurzanych statycznych z dyszami statycznymi z zaworami stopowymi i regulacją ciśnienia, d)inne prace montażowe w tym, montaż: zraszaczy rotacyjnych, linii kroplującej, namgławiaczy, studzienki poboru wody, skrzynek zaworowych, sterownika z rozdzieleniem na 14 sekcji, czujników: nasłonecznienia, wiatru, opadu, e)układanie kabli oraz przepustów, f)podłączenie instalacji w studni wodomierzowej, g)regulacja zraszaczy i programowanie, h)próba szczelności sekcji instalacji nawadniającej i rurociągu rozprowadzającego. Instalacje elektroenergetyczne. Wykonanie nowych instalacji elektrycznych w zakresie: a)zasilania podświetleń do namgławiaczy na wejściach na teren Promenady Staromiejskiej od strony ul. Krupniczej i ul. Świdnickiej, b)zasilania namgławiaczy na wejściach na teren Promenady Staromiejskiej od strony ul. Krupniczej i Świdnickiej, c)zasilania oświetlenia terenu wokół pomnika Ofiar Stalinizmu oraz samego pomnika, d)ułożenie w ziemi linii kablowych, e)uziemienie słupów oświetleniowych. Oświetlenie alejek (oświetlenie zewnętrzne) obejmuje w szczególności: a.przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, prac ziemnych: cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, ręczne kopanie rowów dla kabli, nasypanie warstwy piasku na dno rowu kablowego, plantowanie gruntu oraz zasypanie rowów dla kabli, b.układanie w wykopie rur ochronnych z PCW, c.humusowanie i obsianie powierzchni po robotach związanych z układaniem kabli, d.montaż głowic kablowych, e.układanie kabli wielożyłowych, f.łączenie przewodów uziemiających, g.układanie bednarki w rowach kablowych, h.montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych (montaż szafki oświetleniowej), i.wciąganie przewodów, j.wytyczenie trasy kablowej oraz miejsc posadowienia słupów, k.nanoszenie oznakowania słupów i szafek poprzez malowanie, l.ręczne stawianie słupów oświetleniowych, m.montaż na słupie opraw do lamp, n.montaż opraw oświetlenia w gruncie, o.programowanie zegara, p.pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, q.sprawdzenie samoczynnego wyłącznika zasilania - wykonanie próby. 2.Szczegółowy zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu Promenady Staromiejskiej na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej we Wrocławiu, zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 4.Obowiązki Wykonawcy: 1)wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 3)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót i sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem mgr inż. arch. Margaretą Jarczewską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą VERTIGO z siedzibą we Wrocławiu ul. Jackowskiego 33, 4)prowadzenie robót budowlanych w otoczeniu innych inwestycji realizowanych przez Gminę Wrocław z uwzględnieniem wzajemnej koordynacji robót z innymi Wykonawcami pod względem zakresu prac, wzajemnej zależności, kolejności realizacji, obsługi komunikacyjnej, itp. 5)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 6)wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności, 7)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienie istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 8)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 9)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 10)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych i składowanie ich na zorganizowanym wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy, 11)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 12)okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 13)współpraca z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim, 14)w przypadku odkrycia zabytków archeologicznych natychmiastowe zawiadomienie Zamawiającego oraz firmy AKME Zdzisław Wiśniewski Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Wierzbowej 3 we Wrocławiu, która prowadzi nadzór archeologiczny nad przedmiotowym zadaniem, 15)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie prac pod ich nadzorem, 16)przygotowanie placu i zaplecza budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, 17)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 18)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 19)sporządzenie planu BIOZ, 20)prowadzenie dziennika budowy, książki obmiaru robót, 21)oznaczenie i zabezpieczenie wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia wykonanych robót bądź uszkodzenia urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 22)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 23)stosowanie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 24)pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 25)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazanie Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 26)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu (3 egzemplarze powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500), 27)naprawienie wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 28)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 29)opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi jednostkami projektu organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robót drogowych (przed rozpoczęciem prac należy wystąpić do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta o zgodę na zajęcie pasa drogowego), 30)poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, 31)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, -protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, -dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, -dziennik budowy, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, -protokoły badań i sprawozdań. 5.Obiekty i urządzenia budowlane oraz budowle zlokalizowane w pasie drogowym winny spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999r. nr 43 poz. 430 ze zm). 6.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego, nadzoru autorskiego i archeologicznego, 4) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia. 7. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy: Etap I do 30.06.2015 r. - wykonanie robót budowlanych tj. zagospodarowanie terenu Promenady Staromiejskiej we Wrocławiu na odcinku od ul. Świdnickiej do ul. Krupniczej Etap II do 30.06.2018 r.- pielęgnacja zieleni w okresie 3 lat od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 55 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych i 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawca musi spełniać następujące warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną na terenie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w zabudowie zabytkowej objętej ochroną konserwatorską - zgodną z zakresem zamówienia o wartości minimum 2 500 000,00 zł brutto. 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp (art.26 ust. 2a ustawy Pzp). 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawca musi spełniać następujące warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)dysponuje lub będzie dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności, b)dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności, c)dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności. d)dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą minimum średnie wykształcenie ogrodnicze, która odbyła co najmniej 12 miesięczną praktykę w nadzorowaniu prac polegających na wycince drzew, pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych, sadzeniu krzewów. 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp (art.26 ust. 2a ustawy Pzp). 4.Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 5.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawca musi spełniać następujące warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 1 500 000,00 złotych. 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp (art.26 ust. 2a ustawy Pzp). 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą: 1)terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy; 2)sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 3)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 5)zmiany osób, o których mowa w § 9 wzoru umowy; 2.Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.