eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi podzielonym na 2 części, zwane dalej zadanie nr 1 i zadanie nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Zielona Góra: Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi podzielonym na 2 części, zwane dalej zadanie nr 1 i zadanie nr 2
Numer ogłoszenia: 347966 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi podzielonym na 2 części, zwane dalej zadanie nr 1 i zadanie nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o szacunkowej wartości zamówienia 103 927,24 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie i modernizacji Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Badań Mikrobiologicznych Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze w  trakcie  realizacji  projektu  pn.: Dostosowanie infrastruktury Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze do potrzeb Kierunku Lekarskiego. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o szacunkowej wartości zamówienia 182 867,49 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie i modernizacji Zakładu Patomorfologii oraz budowie nowego Ośrodka Medycznych Nauk Podstawowych w  trakcie  realizacji  projektu  pn.: Dostosowanie infrastruktury Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze do potrzeb Kierunku Lekarskiego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o szacunkowej wartości zamówienia 103 927,24 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie i modernizacji Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Badań Mikrobiologicznych Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze w trakcie realizacji projektu pn.: Dostosowanie infrastruktury Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze do potrzeb Kierunku Lekarskiego - do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o szacunkowej wartości zamówienia 182 867,49 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie i modernizacji Zakładu Patomorfologii oraz budowie nowego Ośrodka Medycznych Nauk Podstawowych w trakcie realizacji projektu pn.: Dostosowanie infrastruktury Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze do potrzeb Kierunku Lekarskiego - do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00-8, 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 2) 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) - w przypadku składania oferty na zadanie nr 2

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności dotyczącymi wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Dla zadania nr 1: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się realizacją dwóch usług, polegających na świadczeniu usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych, o wartości brutto nie mniejszej niż minimum 2 500 000,00 zł każda w zakresie przebudowy budynku. Dla zadania nr 2: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się realizacją dwóch usług, polegających na świadczeniu usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją: 1) jednej roboty budowlanej o wartości brutto minimum 3 500 000,00 zł w zakresie budowy nowego budynku, 2) jednej roboty budowlanej o wartości brutto minimum 2 200 000,00 zł w zakresie przebudowy budynku oraz ewentualnie 3) właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie 2) właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie 2) właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie 2) właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy - w przypadku przesunięcia terminu końcowego odbioru nadzorowanych robót; 2) w zakresie skrócenia terminu obowiązywania umowy - w przypadku wcześniejszego zakończenia nadzorowanych robót budowlanych, 3) w zakresie zmiany osób mających pełnić określone funkcje w realizacji zamówienia - w przypadku gdy wcześniej wskazane osoby nie będą mogły pełnić swoich funkcji ze względów losowych, służbowych, z powodu niewłaściwego wykonywania powierzonych zadań lub z powodu niewłaściwego zachowania lub wypowiedzenia umowy świadczenia usług przez Personel. Nowo wskazane przez Wykonawcę osoby muszą spełniać wszystkie warunki wskazane dla tych funkcji w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. obowiązującej w postępowaniu na podstawie, którego zawarta została niniejsza umowa. Wykonawca musi uzyskać zgodę zamawiającego na powierzenie obowiązków nowej osobie. W przypadku zmiany osób po stronie zamawiającego, zamawiający powiadomi wykonawcę o takim fakcie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szpital.zgo.pl/index.php?id=42
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1)osobiście-w siedzibie zamawiającego (bud.adm.p.206)-cena 90,00 zł, 2)pocztą-po uprzednim przekazaniu zamawiającemu stosownego wniosku (m.in.faxem na nr 683296554 cena 90,00+koszty przekazania)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego (budynek administracji, pokój nr 201).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Lubuski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 : Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie i modernizacji Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Badań Mikrobiologicznych Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze w trakcie realizacji  projektu  pn.:Dostosowanie infrastruktury Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze do potrzeb Kierunku Lekarskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o szacunkowej wartości zamówienia 103 927,24 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie i modernizacji Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Badań Mikrobiologicznych Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze w  trakcie  realizacji  projektu  pn.: Dostosowanie infrastruktury Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze do potrzeb Kierunku Lekarskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00-8, 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie i modernizacji Zakładu Patomorfologii oraz budowie nowego Ośrodka Medycznych Nauk Podstawowych w trakcie realizacji projektu pn.: Dostosowanie infrastruktury Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze do potrzeb Kierunku Lekarskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Świadczenie usług pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o szacunkowej wartości zamówienia 182 867,49 zł (zamówienie podstawowe i uzupełniające) nad pracami projektowymi i robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie i modernizacji Zakładu Patomorfologii oraz budowie nowego Ośrodka Medycznych Nauk Podstawowych w  trakcie  realizacji  projektu  pn.: Dostosowanie infrastruktury Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze do potrzeb Kierunku Lekarskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00-8, 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.