eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Wieliczka: Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim
Numer ogłoszenia: 347928 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu , ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 284 89 48, faks 12 284 89 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Każda usługa składa się z: 1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia, 2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin, 3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji, 4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 5 godzin. Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy. Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego. Liczba usług: 34 Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych szkołach. Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. Zamawiający nie przewiduje realizacji więcej niż 3 usług w danym dniu Obowiązki Wykonawcy: 1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia, 2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, 3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu, 4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w: Części I Wykształcenie: wyższe, Doświadczenie: przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń z zakresu oceniania kształtującego oraz doświadczeniem w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym Części II Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera). Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 5 lat doświadczenia w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym Części III Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera), Doświadczenie: w prowadzeniu projektów rozwojowych (co najmniej 2 lata). Części IV Wykształcenie: wyższe, ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych. Doświadczenie: co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym Części V Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe/ kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera), Doświadczenie: co najmniej 2 letnie w pracy z trudną młodzieżą oraz znajomość specyfiki pracy w szkole podstawowej i gimnazjum Części VI Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w pracy warsztatowej z Radami Pedagogicznymi dotyczącej komunikacji interpersonalnej (co najmniej 5 warsztatów Części VII Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w pracy z Radami Pedagogicznymi w temacie technik uczenia i metod aktywizujących, diagnozy mocnych i słabych stron uczniów oraz dostosowania wymagań (co najmniej 5 szkoleń). Części VIII Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w pracy z Radami Pedagogicznymi w temacie technik uczenia i metod aktywizujących, diagnozy mocnych i słabych stron uczniów oraz dostosowania wymagań (co najmniej 5 szkoleń). Części IX Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w prowadzeniu projektów rozwojowych (co najmniej 2 lata). Części X Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w pracy warsztatowej z Radami Pedagogicznymi dotyczącej komunikacji interpersonalnej (co najmniej 5 warsztatów). Części XI Wykształcenie: wyższe - polonistyczne oraz uprawnienia logopedyczne; studia lub kurs dotyczący nauczania języka polskiego jako obcego. Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym z dysleksją, zaburzeniami mowy oraz dwujęzycznymi (co najmniej 3 lata). Części XII Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/nauczyciel, uprawnienia trenerskie. Doświadczenie: w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz (co najmniej 3 letnie); doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi Części XIII Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Części XIV Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog,. Doświadczenie w pracy z dorosłymi: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 3 letnie doświadczenie pracy w szkole Części XV Wykształcenie: wyższe, logopeda, psycholog, pedagog, terapeuta lub nauczyciel. Doświadczenie w pracy z dzieckiem z dysleksją, trudnościami w nauce (co najmniej 3 lata) Części XVI Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych dotyczących motywowania uczniów Części XVII Wykształcenie: wyższe, psycholog, Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych dotyczących pracy zespołów nauczycielskich Części XVIII Wykształcenie: wyższe, Doświadczenie: co najmniej 2 lata doświadczenia w zakresie PR, promocji oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń. Części XIX Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog .Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych dotyczących wypalenia zawodowego. Części XX Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych dotyczących pracy z trudną młodzieżą. Części XXI Wykształcenie: wyższe, psycholog lub socjolog.Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych dotyczących sytuacji konfliktowych w szkole. Części XXII Wykształcenie: wyższe, psycholog lub socjolog. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych dotyczących pracy zespołów nauczycielskich. Części XXIII Wykształcenie: wyższe, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w pracy z ocenianiem kształtującym (co najmniej 2 lata) lub przeprowadzenie 5 szkoleń z zakresu oceniania kształtującego. Części XXIV Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych dotyczących tworzenia narzędzi badawczych Części XXV Wykształcenie: wyższe, psycholog. Doświadczenie: co najmniej 2 lata pracy dziećmi w wieku przedszkolnym w zakresie diagnozy i przygotowania indywidualnych placów terapeutycznych oraz co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki. Części XXVI Wykształcenie: wyższe, psycholog.Doświadczenie: co najmniej 2 lata pracy dziećmi w wieku przedszkolnym oraz co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki. Części XXVII Wykształcenie: wyższe magisterskie oraz ukończenie studiów podyplomowych lub kursu z zakresu edukacji dorosłych (minimum 100 godz.). Doświadczenie. przeprowadzenie co najmniej 100 h szkoleń dla Rad Pedagogicznych w formie zajęć warsztatowych z tematyki rozwiązywania konfilków w szkole. Części XXVIII Wykształcenie : wyższe magisterskie.Doświadczenie: w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); dodatkowo: doświadczenie w realizacji minimum 5 form doskonalenia nauczycieli zbieżnych do tematu szkolenia. Części XXIX Wykształcenie: wyższe magisterskie. Doświadczenie: co najmniej 5-letnie doświadczenie (lub minimum 100 h) w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli na tematy związane z motywowaniem uczniów i zastosowaniem metod aktywnych w nauczaniu. Dodatkowo co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z uczniami. Części XXX Wykształcenie wyższe magisterskie; Doświadczenie: minimum 5-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela / psychologa / pedagoga prowadzącego grupy dla dzieci 3-7 lat - min. 5 grup; Doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych, zbieżnych do tematu szkolenia - co najmniej 5 szkoleń. Części XXXI Wykształcenie wyższe ;Doświadczenie: w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); doświadczenie w realizacji minimum 5 form doskonalenia nauczycieli zbieżnych do tematu szkolenia Części XXXII Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog praktyk, znający specyfikę pracy w szkole podstawowej, mający doświadczenie szkoleniowe z nauczycielami, znający specyfikę pracy szkoły podstawowej; doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); doświadczenie w realizacji minimum 5 form doskonalenia nauczycieli zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia Części XXXIII Wykształcenie: wyższe, psycholog lub terapeuta, praktyk z doświadczeniem w pracy z dorosłymi Części XXXIV Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog. doświadczenie w pracy w szkole podstawowej lub przedszkolu (co najmniej 2 lata) oraz przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń dotyczących motywowania uczniów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy program szkolenia dla każdej z wybranych części zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w okresie jej obowiązywania. W przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 08:45, miejsce: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ocenianie kształtujące - podstawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Ojca Św. Jana Pawła II w Niegowici. Wymagane elementy szkolenia: metody świateł, patyczków, nauka formułowania celu, informacji zwrotnej, kryteria sukcesu, podsumowanie realizacji celów. Konsultacje grupowe: będą podzielone na warsztaty dla nauczycieli klas 1-3, 4-6 w celu wypracowania konspektów dla edukacji wczesnoszkolnej oraz nauczycieli różnych przedmiotów w ramach pracy w obszarze oceniania kształtującego. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompetencje nauczyciela na I i II etapie edukacyjnym w kontekście obniżenia wieku szkolnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Przebieczanach. Wymagane elementy szkolenia: praktyczna, konkretna wiedza dotycząca normy rozwojowej i zaburzeń u dziecka (w wieku 6-13 lat) - psychologia rozwojowa, etapy rozwojowe, progi edukacyjne; diagnozowanie potrzeb i możliwości uczniów, dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości każdego ucznia, indywidualizacja i wielopoziomowość nauczania. Planowanie realizacji podstawy programowej jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby i możliwości uczniów. Teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Rozpoznawanie stylów uczenia się. Metody i formy pracy uwzględniające tempo pracy i możliwości percepcyjne dzieci w różnym wieku. Konsultacje: w zakresie tematyki szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), grudzień 2014/styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Od badania potrzeb do koncepcji pracy szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Bodzanowie. Wymagane elementy szkolenia: elementy koncepcji pracy szkoły, diagnozowanie potrzeb oraz tworzenie na nie koncepcji pracy szkoły, wspólne wypracowywanie koncepcji pracy szkoły i/lub określenie pożądanych kierunków rozwoju przez całą społeczność szkolną, uspołecznienie opracowanej koncepcji, jej wdrożenie, ewaluacja i modyfikacja; promowanie kultury dialogu przydatnej w realizacji koncepcji; metoda Profil Szkoły. Konsultacje dotyczyć będą opracowania i wdrożenia narzędzi oraz procedur służących wspólnemu wypracowaniu koncepcji pracy szkoły i/lub określeniu pożądanych kierunków rozwoju przez całą społeczność szkolną. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład z elementami warsztatu; metoda Profil Szkoły . Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), grudzień 2014/styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jak sobie radzić z prowokacyjnymi i agresywnymi zachowaniami uczniów? Metoda Konstruktywnej Konfrontacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Gimnazjum im. Króla Władysława Jagiełły w Niepołomicach. Wymagane elementy szkolenia: wykład interaktywny w oparciu o prezentację multimedialną, z elementami warsztatu, analiza typowych sposobów reagowania na trudne zachowania uczniów, czynników je warunkujących oraz mechanizmów eskalacji tych zachowań, zasady budowania pozytywnego klimatu społecznego w klasie, prezentacja właściwego i bezpiecznego sposobu reagowania na prowokacyjne i agresywne zachowania uczniów - przykłady dobrych praktyk. Konsultacje grupowe z zakresie tematyki szkolenia. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), grudzień 2014/styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sposoby skuteczne-go reagowania na zachowania agresywne i przemoc rówieśniczą w szkole podstawowej. Profilaktyka uzależnień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. J. Jerzmanowskiego w Wieliczce. Wymagane elementy szkolenia: sposoby reagowania na zachowania agresywne uczniów podczas lekcji, źródła pomocy dla nauczycieli w takiej chwili, sposoby przeciwdziałania cyberprzemocy i style reagowania podczas jej wystąpienia; podstawy prawne i przepisy tworzenia procedur w zakresie budowania systemu przeciwdziałania agresji i przemocy wśród uczniów oraz podstawy prawne dotyczące odpowiedzialności nauczyciela; prawna odpowiedzialność rodziców, gdy nieletni jest agresywny w szkole. Pierwsza część konsultacji dotyczyć będzie wdrażania wiedzy i umiejętności ze szkolenia, przede wszystkim metody Konstruktywnego Rozwiązywania Konfliktów; druga - sposobów współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; analiza przypadków; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), grudzień 2014/styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Efektywna komunikacja interpersonalna między nauczycielami a rodzicami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. M. Szarka w Grabiu. Wymagane elementy szkolenia: zasady prowadzenia rozmowy z rodzicem, jak się do niej przygotować, na co zwracać uwagę, czego unikać. Efektywna komunikacja z trudnym, roszczeniowym rodzicem, przekazywanie konstruktywnej informacji zwrotnej. Sposoby radzenia sobie z własnymi emocjami w kontakcie z rodzicem w sytuacjach problemowych. Elementy postawy asertywnej. Sposoby motywowania rodziców do większego zaangażowania w proces edukacyjny i wychowawczy prowadzony w szkole. Umiejętność negocjacji i mediacji. Konsultacje indywidualne/grupowe w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści ze szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: przykłady dobrych praktyk; radzenie sobie z trudnościami na przykładzie konkretnych sytuacji zgłaszanych przez nauczycieli . Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), grudzień 2014/styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Indywidualizacja procesu nauczania, rozpoznawanie mocnych i słabych stron uczniów, praca z uczniem słabszym i zdolnym, stosowanie skutecznych rozwiązań metodycznych, techniki motywowania uczniów do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 3 im. W. Puchalskiego w Niepołomicach. Wymagane elementy szkolenia: przeprowadzenie wspólnie z nauczycielami analizy przypadku konkretnego ucznia z trudnościami edukacyjnymi, wypracowanie w ramach omawianego przypadku rozwiązań w zakresie indywidualizacji procesu nauczania możliwych do zastosowania przez wszystkich nauczycieli uczących. Skuteczne metody przywoływania uwagi ucznia. Sposoby planowania lekcji w sposób umożliwiający zindywidualizowane podejście zarówno do uczniów słabych, jak i zdolnych. Ciekawe, motywujące ćwiczenia dla dzieci dyslektycznych. Sposoby pomocy uczniowi w odkrywaniu jego pasji. Sposoby motywowania słabych i zdolnych uczniów do nauki i rozwijania mocnych stron. Konsultacje indywidualne/grupowe w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści ze szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: przykłady dobrych praktyk; radzenie sobie z trudnościami na przykładzie konkretnych sytuacji zgłaszanych przez nauczycieli . Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; analiza przypadków; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), grudzień 2014/styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Skuteczne techniki motywowania i aktywizowania uczniów do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Szarowie. Wymagane elementy szkolenia: prezentacja metod aktywizujących, technik uczenia, gier i zabaw dydaktycznych pomocnych w aktywizowaniu do nauki uczniów na różnym poziomie edukacji, szczególnie szkoły podstawowej i gimnazjum. Sposoby dostosowywania wymagań w stosunku do uczniów o zróżnicowanym poziomie zdolności i umiejętności. Sposoby poprawiające koncentrację uwagi uczniów w czasie lekcji. Metody pracy z uczniem wykazującym cechy nadpobudliwości. Sposoby komunikowania się z uczniem i wspierania go w kształtowaniu pozytywnej samooceny. Praktyczne wykorzystywanie wybranych metod i technik aktywizujących w twórczym rozwiązywaniu problemów. Konsultacje indywidualne/grupowe w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści ze szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: przykłady dobrych praktyk; radzenie sobie z trudnościami na przykładzie konkretnych sytuacji zgłaszanych przez nauczycieli. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; prezentacje; analiza przypadków; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szklenie), grudzień 2014/styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Od badania potrzeb do koncepcji pracy szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Gimnazjum Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Szarowie. Wymagane elementy szkolenia: koncepcja pracy szkoły, diagnozowanie potrzeb oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy szkoły, wspólne wypracowywanie koncepcji pracy szkoły i/lub określenie pożądanych kierunków rozwoju przez całą społeczność szkolną, uspołecznienie opracowanej koncepcji, jej wdrożenie i ewaluacja. Konsultacje indywidualne/grupowe: opracowanie i wdrożenie narzędzi oraz procedur służących wspólnemu wypracowywaniu koncepcji pracy szkoły i/lub określeniu pożądanych kierunków rozwoju przez całą społeczność szkolną, z uwzględnieniem metody Profil Szkoły, wypracowanie przez nauczycieli procedury okresowego analizowania (dokonywania ewaluacji) i modyfikowania koncepcji pracy, wypracowanie/dobór sposobów informowania społeczności szkolnej o koncepcji pracy i wprowadzanych zmianach, stworzenie podstaw dla spójnego działania osób i organów odpowiedzialnych za realizację koncepcji pracy szkoły, promowanie kultury dialogu przydatnej w realizacji koncepcji. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; prezentacje; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad/grudzień 2014 (szkolenie), styczeń/luty 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Efektywna komunikacja interpersonalna między nauczycielem i rodzicem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Marszałka J. Piłsudskiego w Zagórzu. Wymagane elementy szkolenia: sposoby komunikowania się nauczycieli z rodzicami w sytuacji konfliktowej: jak prowadzić rozmowę, na co zwracać uwagę, jak radzić sobie z emocjami własnymi i rodzica, aby możliwy był spokojny i konstruktywny dialog. Elementy postawy asertywnej. Sposoby motywowania rodziców do większego zaangażowania w proces edukacyjny i wychowawczy prowadzony w szkole. Przekazywanie konstruktywnej informacji zwrotnej. Umiejętność negocjacji i mediacji. Konsultacje indywidualne/grupowe w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści ze szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: przykłady dobrych praktyk; radzenie sobie z trudnościami na przykładzie konkretnych sytuacji zgłaszanych przez nauczycieli . Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; analiza przypadków; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), grudzień 2014/styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kompetencje językowe dzieci z ryzykiem dysleksji oraz dwujęzycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Przedszkole nr 5 im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce. Wymagane elementy szkolenia: praktyczne metody rozwijania kompetencji językowych dzieci w wieku przedszkolnym, ze szczególnym uwzględnieniem różnych metod pracy; rozpoznawanie ryzyka dysleksji u dzieci w wieku przedszkolnym, aspekty pracy z dzieckiem dwujęzycznym. Konsultacje indywidualne/grupowe: w zakresie tematyki szkoleń. Metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; analiza przypadków; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), styczeń/luty 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Motywowanie uczniów do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Bilczycach. Wymagane elementy szkolenia: przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej. Metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów. Gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład; metody problemowe np. burza mózgów, drzewo decyzyjne. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), styczeń/luty 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa w Byszycach. Wymagane elementy szkolenia: omówienie zakresu i sposobów dostosowania wymagań edukacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem dzieci z granicy normy rozwojowej i upośledzenia umysłowego, przedstawienie modelu zespołowego planowania pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (przykłady dobrych praktyk), omówienie czym należy się kierować i w jaki sposób dobierać: treści nauczania, metody i formy pracy oraz sposoby oceniania i motywowania, analiza przykładów zgłaszanych przez nauczycieli; praktyczne rozwiązania w zakresie przekazywania treści programowych w klasach integracyjnych (uczniowie o bardzo zróżnicowanym poziomie umiejętności). Konsultacje indywidualne i grupowe: w zakresie tematyki szkoleń. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Współpraca w gronie pedagogicznym podstawą nowoczesnej edukacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Gen. J. H. Dąbrowskiego w Pierzchowie. Wymagane elementy szkolenia: komunikacja interpersonalna, planowanie pracy rady pedagogicznej, współpraca w gronie pedagogicznym a motywacja do pracy, wypracowywanie wspólnej postawy wobec uczniów z trudnościami w nauce i zachowaniu; zgrani nauczyciele w nowoczesnej szkole, nauczyciele wobec współczesnego ucznia, który zdobywa wiedzę w inny sposób niż 10 lat temu. Konsultacje indywidualne i grupowe: w zakresie tematyki szkoleń. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład; dyskusja. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), styczeń/luty 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wspieranie procesu uczenia się w świetle współczesnej neurodydaktyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Marszowicach. Wymagane elementy szkolenia: różnice rozwojowe między współczesnymi dziećmi a pokoleniami poprzednimi, proces rozwoju mózgu dziecka w nowoczesnej rzeczywistości, obecne przyswajanie wiedzy przez dzieci, pamięć i jej możliwości, sposoby pracy z dzieckiem nad poprawą pamięci oraz procesu uczenia się z uwzględnieniem różnych metod. Konsultacje indywidualne i grupowe: w zakresie tematyki szkoleń. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), styczeń/luty 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sposoby motywowania ucznia szkoły ponadgimnazjalnej do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Technikum Zespołu Szkół w Gdowie. Wymagane elementy szkolenia: uwzględnianie środowiska pochodzenia ucznia w metodach wychowawczych, zastosowanie technik motywowania uczniów do nauki, ze szczególnym uwzględnieniem technik multimedialnych. Warsztaty grupowe: pierwsza część konsultacji będzie dotyczyła diagnozowaniu mocnych i słabych stron ucznia szkoły ponadgimnazjalnej. Druga część będzie miała na celu uzyskanie odpowiedzi na pytanie jak pozyskiwać informacje na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, kursów internetowych dla nauczycieli. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład; pokaz zastosowania narzędzi multimedialnych. Sugerowany termin realizacji usługi: luty/ marzec 2015 (szkolenie), marzec/kwiecień 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Jak efektywnie budować pracę zespołów nauczycielskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Liceum Ogólnokształcące Zespołu Szkół w Gdowie. Wymagane elementy szkolenia: jak poprawić przepływ informacji między nauczycielami (konkretne propozycje), wskazanie efektywnych metod pracy zespołowej, wypracowanie procedury przekazywania informacji w sytuacjach konfliktowych Konsultacje grupowe: warsztaty będą dotyczyły radzenia sobie ze stresem oraz metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów. Druga część konsultacji będzie dotyczyła kształtowania integracji szkolnej i pozaszkolnej między nauczycielami. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; prelekcja. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), grudzień 2014/styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Jak skutecznie promować szkołę w środowisku lokalnym?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Technikum Zespołu Szkół im. Ojca Św. Jana Pawła II w Niepołomicach. Wymagane elementy szkolenia: organizacja dnia otwartego, nowoczesne metody promocji szkoły, kreowanie wizerunku szkoły, promocja szkoły ponadgimnazjalnej w gimnazjum. Konsultacje grupowe: pierwsza część konsultacji będzie dotyczyła sposobów nawiązywania kontaktów ze środowiskiem lokalnym, druga część sposobów aktywizowania rodziców do współpracy ze szkołą. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), marzec 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Profilaktyka wypalenia zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Liceum Ogólnokształcące Zespołu Szkół im. Ojca Św. Jana Pawła II w Niepołomicach. Wymagane elementy szkolenia: metody zapobiegania wypaleniu zawodowemu oraz radzenia sobie ze skutkami wypalenia zawodowego, podniesienie umiejętności komunikacji interpersonalnej z młodzieżą, asertywności, podniesienie samooceny wśród nauczycieli. Konsultacje grupowe: pierwsza część konsultacji będzie dotyczyła technik radzenia sobie ze stresem, druga część technik relaksacji. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015 (szkolenie), luty 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Sposoby skutecznego reagowania na zachowania agresywne i przemoc uczniów w szkole ponadgimnazjalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Zawodowa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach. Wymagane elementy szkolenia: style reagowania na zachowania agresywne podczas lekcji, źródła pomocy w takich sytuacjach, podstawy prawne i przepisy do tworzenia procedur w zakresie budowania systemu przeciwdziałania agresji i przemocy wśród uczniów oraz podstawy prawne dotyczące konsekwencji wyciąganych w stosunku do nauczyciela. Sposoby przeciwdziałania cyberprzemocy. Prawna odpowiedzialność rodziców, gdy nieletni jest agresywny w szkole. Konsultacje indywidualne/grupowe: pierwsza część konsultacji będzie poświęcona metodzie Konstruktywnego Rozwiązywania Konfliktów, druga część sposobom współpracy z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne, mini wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), styczeń/luty 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Metody rozwiązywania konfliktów nauczyciel - uczeń Metody pracy z grupą klasową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Zasadnicza Szkoła Zawodowa Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego w Wieliczce. Wymagane elementy szkolenia: trening rozwiązywania trudnych sytuacji wychowawczych, warsztaty dotyczące konstruktywnej metody rozwiązywania konfliktów. Pierwsza część konsultacji będzie dotyczyła pracy w zespołach wychowawczych z wykorzystaniem metody warsztatowej oraz metody analizy indywidualnych przypadków. Druga część konsultacji będzie dotyczyła wypracowania narzędzi potrzebnych do pracy wychowawczej z uczniami: ankiet, kwestionariuszy, wywiadów/rozmów itp. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne, mini wykład; testy, ankiety, wywiady. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015 (szkolenie), marzec 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Budowa zespołów nauczycielskich, planowanie i organizacja pracy w zespołach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Technikum Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego w Wieliczce. Wymagane elementy szkolenia: efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich - powoływanie zespołów w celu realizowania zadań i rozwiązywania problemów. Konsultacje zespołowe: pierwsza część konsultacji będzie dotyczyła radzenia sobie ze stresem w pracy nauczyciela oraz metod konstruktywnego rozwiązywania konfliktów. Druga część będzie miała na celu wypracowanie zasad przydziału zadań w zespołach nauczycielskich oraz superwizję - ocenę skuteczności wdrożonych rozwiązań. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne, prelekcja; superwizja. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie), styczeń 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Ocenianie kształtujące - podstawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego O. Turchana w Trąbkach. Wymagane elementy szkolenia: metody świateł, patyczków, nauka formułowania celu, informacji zwrotnej, kryteria sukcesu, podsumowanie realizacji celów, praktyczne wskazówki dotyczące pisania scenariuszy, wprowadzania OK. Konsultacje dotyczyć będą wdrażania wiedzy i umiejętności z zakresu tematyki szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; mini wykład, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Konstruowanie narzędzi badawczych w pracy nauczyciela.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Królowej w Winiarach. Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie znanych oraz nowych narzędzi badawczych, przedstawienie sposobów ich tworzenia. Konsultacje dotyczyć będą praktycznego tworzenia narzędzi badawczych przydatnych w pracy nauczyciela. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; mini wykład, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad/grudzień 2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Diagnozowanie dziecka małego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Przedszkole Samorządowe w Trąbkach. Wymagane elementy szkolenia: jak czytać opinie, jak prawidłowo pisać indywidualne plany terapeutyczne, praktyczne wskazówki pracy z dzieckiem młodszym. Konsultacje grupowe: z zakresu tematyki szkoleń. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: I. Ujednolicenie narzędzi badawczych odpowiadających wiekowi dziecka II. Specyficzne trudności w poszczególnych etapach rozwoju dziecka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Samorządowe Przedszkole w Mietniowie. Wymagane elementy szkolenia: I część szkolenia: Specyficzne trudności w poszczególnych etapach rozwoju dziecka. II część szkolenia: Przedstawienie praktycznych trudności na jakie nauczyciel powinien zwrócić uwagę w rozwoju dziecka. Nabycie umiejętności obserwacji oraz pewności stawianej diagnozy. Konsultacje będą odbywać się po zakończeniu każdej części szkoleń i kolejno będą dotyczyć: wypracowania arkuszy obserwacyjnych adekwatnych do wieku dziecka oraz wypracowania materiałów dotyczących specyficznych zaburzeń. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład; analiza przypadków. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad 2014 (szkolenie z konstruowania narzędzi badawczych), marzec 2015 (szkolenie z trudności w rozwoju dziecka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Samorządowe Przedszkole w Śledziejowicach. Wymagane elementy szkolenia: aktywne słuchanie, informacja zwrotna, metody i strategie radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, komunikacja w zespole, style reagowania. Konsultacje dotyczyć będą wdrażania wiedzy i umiejętności ze szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; mini wykład; testy. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zasady prowadzenia skutecznej komunikacji z rodzicami/ opiekunami uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Jadwigi Beaupre w Sygneczowie. Wymagane elementy szkolenia: przekazywanie konstruktywnej informacji zwrotnej, umiejętność negocjacji i mediacji, prowadzenie spotkań grupowych i indywidualnych z rodzicami, radzenie sobie w sytuacjach trudnych. Konsultacje dotyczyć będą wdrażania wiedzy i umiejętności ze szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; mini wykład, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Istota metod i technik aktywizujących - metodyczny warsztat nauczyciela.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Węgrzcach Wielkich. Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie istoty metod aktywizujących, elementy skuteczności oddziaływań aktywizujących, podział metod i technik aktywizujących wykorzystywanych w praktyce pedagogicznej, praktyczne wykorzystywanie wybranych metod i technik aktywizujących w twórczym rozwiązywaniu problemów. Konsultacje dotyczyć będą wdrażania wiedzy i umiejętności ze szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; mini wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Praca z dzieckiem - ofiarą przemocy, będącym w grupie przedszkolnej oraz radzenie sobie nauczycieli ze stresem związanym z zetknięciem się ze zjawiskiem przemocy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Przedszkole w Koźmicach Wielkich. Wymagane elementy szkolenia: metody postępowania z dzieckiem dotkniętym przemocą, które jest w grupie przedszkolnej, zabawy dla grupy, w której jest dziecko dotknięte przemocą domową, umiejętności potrzebne nauczycielowi podczas pracy z dzieckiem dotkniętym przemocą, sposoby reagowania na niewłaściwe zachowania, funkcjonowanie grupy, w której jest dziecko dotknięte przemocą, możliwe do osiągnięcia cele pracy z takim dzieckiem, metody pomocne przy rozładowywaniu stresu u nauczyciela, praktyczne techniki relaksacyjne. Konsultacje dotyczyć będą wdrażania wiedzy i umiejętności ze szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; mini wykład; studium przypadku. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zasady prowadzenia skutecznej komunikacji i współpracy z rodzicami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Przedszkole w Kłaju. Wymagane elementy szkolenia: doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, czynniki wpływające na budowanie dobrych relacji, partnerstwa, przełamywanie oporu wobec współpracy, komunikacja jako klucz do rozwiązywania konfliktów z rodzicami. Konsultacje grupowe - warsztaty dotyczyć będą 3 głównych tematów: 1.Asertywność w relacjach z rodzicami 2.Jak formułować komunikaty do rodzica o trudnościach dziecka? 3.Jak rozmawiać z trudnym rodzicem? Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: Listopad 2014 (szkolenie), styczeń/luty 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Sposoby motywowania ucznia; ciekawe techniki uczenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Jaroszówce. Wymagane elementy szkolenia: metody i techniki uczenia podnoszące aktywność uczniów na lekcji; metody motywowania do nauki. Konsultacje grupowe - warsztaty dotyczyć będą 2 głównych tematów: 1. Wdrażanie nowo poznanych metod i technik w praktyce 2.Metody pracy z uczniem zdolnym i słabym. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: Listopad 2014 (szkolenie), styczeń/luty 2015 (konsultacje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Jak zarządzać czasem, aby wzmacniać siły psychiczne i odporność na stres.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Gimnazjum w Koźmicach Wielkich. Wymagane elementy szkolenia: podniesienie wiedzy na temat skutecznego planowania, organizowania i kierowania własnym czasem w celu podniesienia własnej efektywności. Warsztaty grupowe: z podziałem na dwie grupy nauczycieli: Jak radzić sobie ze stresem - techniki i strategie skutecznego radzenia sobie w sytuacjach trudnych; techniki relaksacyjne. Wypalenie zawodowe - profilaktyka i radzenie sobie z jego objawami. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - metody aktywne; wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: 27.11.2014 (szkolenie dla Rady Pedagogicznej), 11.12.2014 (warsztaty - jak radzić sobie ze stresem), 5.02.2015 (warsztaty - wypalenie zawodowe).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Jak motywować uczniów do nauki i utrzymać ich koncentrację na zajęciach. Techniki uczenia się i metody aktywizujące w praktyce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa w Mietniowie. Wymagane elementy szkolenia: przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów do nauki, wzmacnianie ich aktywności własnej i koncentracji na zajęciach; metody wzbudzania aktywności poznawczej. Rozwijanie samodzielności i wytrwałości w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywania problemów; gry i zabawy rozbudzające motywację i utrzymujące koncentrację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki nauczanych przedmiotów. Przykłady dobrych praktyk. Konsultacje - grupowe, sugerowana forma warsztatowa. Tematyka dotyczyć powinna metod aktywizujących w pracy nauczyciela szkoły podstawowej i przedszkola, z podziałem na nauczycieli przedszkola, nauczycieli klas 0 - 3, oraz 4 - 6. Sugerowany termin realizacji usługi: listopad/grudzień 2014.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.