eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zaprojektowanie i budowa odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV (...) w ramach zadania pnUzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Zawiercie: Zaprojektowanie i budowa odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV (...) w ramach zadania pn: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.
Numer ogłoszenia: 347904 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV (...) w ramach zadania pn: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i budowa odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: 1) działka nr. ew. 61/2 km 51 ul. Brata Alberta, 2) działka nr. ew. 97 km 16 ul. Stefania 44, 3) działka nr ew. 1209 km 6 obręb Kromołów ul. Filaretów, 4) działka nr. ew. 14/1 km 65 ul. Szklarska, 5) działka nr. ew. 7/7 km 23 ul. Blanowska 112d, 6) działka nr. ew. 4172/42 tereny przyłączeniowe z Kromołowa - boczna od ul. Mostowej + budynek nr 34, 7) działka nr. ew. 11/7 km 20 ul. Wiśniowieckiego, 8) działka nr. ew. 124/7 km 21 ul. Pastewna, 9) działka nr. ew. 27/1 km65 ul. Szklarska, 10) działka nr. ew. 12/2 km 59 Wschodnia, 11) działka nr. ew. 488 Kosowska Niwa ul. Słowicza, 12) działka nr ew. 172/2 km 20 ul. Stefania 9, 13) działka nr ew. 93/4 km 5 ul. Modrzewiowa; 14) działka nr ew. 3718/1 km 5 ul. Modrzewiowa 12, 15) działka nr ew. 84 km 5 ul. Modrzewiowa, 16) działka nr ew. 144 km 36 ul. Wenecka, 17) działka nr ew. 254/1 km 2 ul. Nowowiejska, 18) działka nr ew. 26/1 km 57 ul. Orzeszkowa, 19) działka nr ew.203 km 14 ul. Szkolna, 20) działka nr ew. 86 km 25 ul. Zuzanka, 21) działka nr ew. 56/1 km 3 ul. Łośnicka, 22) działka nr ew. 3747/1 km 17 ul. Pionierów, 23) działka nr ew. 213 km 25 ul. Czereśniowa, 24) działka nr ew. 2047/4 km 11 ul. Lepeckiego, 25) działka nr ew.2077/2 km 11 ul. Lepeckiego, 26) działka nr ew. 36/2 km 8 ul. Podmiejska, 27) działka nr ew. 25/12 km 65 ul. Włókiennicza, 28) działka nr ew. 307/50 km 7 ul. Gardy, 29) działka nr ew. 50 km 40 ul. Miodowa, 30) Ręby - cała ulica km. 18, 31) działka nr ew. 75/45 km 54 ul. Pomorska, 32) działka nr ew. 124/8 km 21 ul. Pastewna, 33) działka nr ew. 51 km. 14 ul. Rolnicza, 34) działka nr ew.2927/5 km 7 ul. Blanowska, 35) działka nr ew. 4253/4km 20 ul. Boczna od Rokickiej, w ramach zadania pn: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 1. Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie osobno dla każdego z przyłączy: 1) projektu budowlanego w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz.w wersji elektronicznej, 2) projektu wykonawczego w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz.w wersji elektronicznej, 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 4) projekt czasowej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej. 1 egz. w wersji elektronicznej, 5) mapa do celów projektowych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej. W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnym do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub usunięcia kolizji. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodne z warunkami technicznymi gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia - przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych, 2) uzyskanie wszelkich uzgodnień, warunków technicznych, opinii i zgód pozwalających na umieszczenie urządzeń oraz uzyskanie przez Inwestora pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nieobjętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę, 3) konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, 4) uzyskanie zatwierdzeń projektów czasowej organizacji ruchu, 5) po przejęciu placu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jego oznakowanie i zabezpieczenie, 6) koszty korzystania z mediów i infrastruktury ponosi wykonawca, 7) przekazywania comiesięcznych raportów z rzeczywistego postępu prac zarówno w fazie projektowej jak i na etapie wykonawstwa robót do 15 dnia danego miesiąca, 8) wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej przyłączy kanalizacji sanitarnej, 9) wykonanie inspekcji TV przyłączy. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie przyłączy kanalizacyjnych do działek: 1) działka 61/2 km 51 ul. Brata Alberta: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 21,50 wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - mb.14,00 2) działka 97 km 16 ul. Stefania: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 7,50 wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - mb. 5,00 montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - szt. 1 3) działka 1209 km 6 obręb Kromołów ul. Filaretów 2: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 9,00 wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - mb. 5,00 montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - szt. 1 4) działka 14/1 km 65 ul. Szklarska: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 5,00 5) działka 7/7 km 23 ul.Blanowska 112d: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 7,00 6) działka 4172/42 tereny przyłączeniowe z Kromołowa-boczna od ul. Mostowej: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 33,00 montaż rury PVC-U fi 200 mm - mb. 28,00 wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 400 mm - mb. 12,00 montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - szt. 1 7) działka 11/7 km 20 ul. Wiśniowieckiego: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 27,50 montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - szt. 2 8) działka 124/7 km 21 ul. Pastewna: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 5,00 montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - szt. 1 9) działka 27/1 km 65 ul. Szklarska: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 6,00 wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - mb. 4,00 montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - szt. 1 10) działka 12/2 km 59, ul. Wschodnia 5: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 9,00 wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - mb. 5,00 montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - szt. 1 11) działka 488 Kosowska Niwa ul. Słowicza: montaż rury PVC-U fi 160 mm - mb. 5,00 montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - szt. 1 12) Działka nr 172/2 - km.20 - ul. Stefania 9: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 12,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 13) Działka nr 93/4 - km 5, ul. Modrzewiowa: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 6,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 14) Działka nr 3718/1 dr - km 5, ul. Modrzewiowa: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 80,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 4 szt. 15) Działka nr 84 - km 5, ul. Modrzewiowa 4: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 10,0 mb. wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - 5,0 mb 16) Działka nr 144 - km 36, ul. Wenecka: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 10,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 17) Działka nr 254/1 - km 2 - ul. Nowowiejska: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 12,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 18) Działka nr 26/1 - km 57, ul. Orzeszkowej: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 15,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 19) Działka nr 203 - km 14 - ul. Szkolna: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 200,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 5 szt. wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - 5,0 mb 20) Działka nr 86 - km 25, ul. Zuzanka: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 15,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 21) Działka nr 56/1 - km 3, ul. Łośnicka: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 20,0 mb. wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - 10,0 mb 22) Działka nr 3747/1 - km 17 - ul. Pionierów: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 12,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 23) Działka nr 213 - km 25, ul. Czereśniowa: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 18,0 mb. wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - 10,0 mb 24) Działka nr 2047/4 - km 11, ul. Mieczysława Lepeckiego, montaż rury PVC -U fi 160 mm - 15,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 25) Działka nr 2077/2 - km 11, ul.Mieczysława Lepeckiego: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 20,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 26) Działka nr 36/2 - km 8, ul. Podmiejska: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 10,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 27) Działka nr 25/12 - km 65, ul. Włókiennicza: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 70,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 2 szt. 28) Działka nr 307/50 - km 7, ul. Gardy: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 12,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 29) Działka nr 50 - km 40, ul. Miodowa: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 15,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 30) Działka nr 72 dr - km 18, ul.Ręby: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 100,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 3 szt. wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi300 mm - 5,0 mb. 31) Działka nr 75/45 - km 54 - Ulica Pomorska: odwodnienie przy garażach, montaż rury PVC -U fi 250 mm - 30,0 mb. montaż osadnika fi 500 mm - 2 szt. 32) Działka nr 124/8 - km 2, ul. Pastewna: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 15,0 mb. montaż studni betonowej fi 1200 mm z włazem żeliwnym typ ciężki - 1 szt. 33) Działka nr 51 - km 14, ul. Rolnicza: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 10,0 mb. wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - 8,0 mb 34) Działka nr 2927/5 - km 7, ul. Blanowska: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 15,0mb wykonanie przewiertu dla rury stalowej fi 300 mm - 10,0 mb 35) Działka nr 4253/4 - km 20 - ul. Boczna od Rokickiej: montaż rury PVC -U fi 160 mm - 10,0 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji oraz 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Tam, gdzie w SIWZ w tym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ (w tym w PFU) pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ (w tym PFU) oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f. standardów emisyjnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Bank PEKAO S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: Zaprojektowanie i budowa odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV w ramach zadania pn: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie (ZP.271.80.2014). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), - należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w taki sposób, aby nie naruszyć integralności oferty, a jednocześnie umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp - np. umieszczony w koszulce lub osobnej kopercie. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej lub kanalizacji ogólnospławnej o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie: 1) oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt V ust. 1 ppkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz i dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy ograniczyć wyłącznie do robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej (pkt V ust. 1 ppkt 2)). Dowodami, o których mowa powyżej mogą być: - poświadczenia, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. W sytuacji gdy w zamówieniach przedstawionych przez Wykonawcę (na potwierdzenie spełniania warunku) rozliczenie między Wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienia zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celów oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, - będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczenia czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował urządzeniem przewiertowym umożliwiającym wykonanie przewiertu od fi 160mm do fi 300mm - min. 1 szt. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie: 1) oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt V ust. 1 ppkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt V ust. 1 ppkt 3) lit. a) SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców, - będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczenia czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa powyżej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia: do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia (instalacyjne w zakresie sieci kanalizacyjnych), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie przedmiotu zamówienia (instalacyjne w zakresie sieci kanalizacyjnych), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym będącym przedmiotem zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Złożenie przez Wykonawcę w ofercie: 1) oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt V ust. 1 ppkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunków określonych w SIWZ ( pkt V ust. 1 ppkt 3) lit. b)), który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt. VI ust. 1 ppkt 4) SIWZ) posiadają wymagane uprawnienia, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt V ust. 1 ppkt 3) SIWZ (zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt. VI ust. 1 ppkt 4) SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców, - będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczenia czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe w kwocie min. 200 000 zł lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000 zł. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie: 1) oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt V ust. 1 ppkt 1) SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt V ust. 1 ppkt 4) SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub Wykonawcy mogą złożyć dokumenty potwierdzające, że Wykonawcy sumarycznie spełnią ww. warunek.. W sytuacji gdy w informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej określenie kwoty zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający (dla celów oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu) dokona przeliczenia kwoty w innej walucie niż w złotych polskich na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych - będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczenia czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz i dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy ograniczyć wyłącznie do robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, 3) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, 4) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/ odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu, 5) wstrzymania wykonania robót na żądanie Zamawiającego lub na podstawie poleceń lub decyzji uprawnionych osób lub organów administracji państwowej, samorządowej lub wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.10.2014r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.