To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-30
Fabianki: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek - w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 34762 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18474 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517210, faks 054 2517229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek - w 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb Urzędu Gminy Fabianki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - maksymalne ilości - stanowią załączniki do siwz, w tym przede wszystkim formularz ofertowy i formularza cenowego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia - w ilości do 30 %. 4. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji formularza cenowego. 5. Materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe. 6. Jeżeli przy określeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający posłużył się symbolem producenta lub numerem, katalogowym, nazwą własną jakiegokolwiek materiału - dopuszcza się materiały równoważne innych producentów, o nie gorszych parametrach technicznych. Symbol, nr katalogowy, nazwa własna itp. Mają na celu jedynie precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia. 7. Będące przedmiotem zamówienia materiały eksploatacyjne: tusze, tonery, bębny, kasety, głowice do urządzeń drukujących i kopiujących powinny spełniań następujące wymagania: - powinny być oryginalne, rozumiane jako materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez odpowiedniego producenta sprzętu drukującego i kopiującego; - oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. do produkcji , których użyto materiałów niegenerowanych, w których jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe; - dostarczone materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania, oraz muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność , znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony, oraz termin ważności; - materiał eksploatacyjny równoważny zaproponowany przez Dostawcę musi zostać wskazany w formularzu cenowym, poprzez podanie nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności.; 8. Jeżeli dostarczone tonery, tusze, bębny, kasety, materiały biurowe będą uszkodzone, Zamawiający ma prawo je zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca dostarczy w zamian sprawne materiały i sprzęt w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana drogą telefoniczną, faxem lub pocztą elektroniczną. 9. Każda partia dostawy będzie kontrolowana przez Zamawiającego. 10. Wykonawca będzie dostarczał towar sukcesywnie, własnym transportem, na własny koszt , w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność - w terminie 3 dni od zamówienia - fax, wiadomość pocztą elektroniczną ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały biurowe i papier
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. FORUM, Ul. Zbiegniewskiej 83, 87-811 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24216,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18569,75
Oferta z najniższą ceną: 18569,75 / Oferta z najwyższą ceną: 19747,07
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI FABIANKI
- Dostawa oleju opałowego, zakup etyliny i oleju napędowego
- Zakup pojazdu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - II
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Włocławskiej i ulicach sąsiednich w Szpetalu Górnym - II etap (ul. Zagajnikowa, Jasna, Wspólna, Bajeczna)
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Włocławskiej i ulicach sąsiednich w Szpetalu Górnym - II etap (ul. Zachodnia)
więcej: przetargi FABIANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych
- D/16/2024 Dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz kserokopiarki na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup materiałów eksploatacyjnych
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2024/2025
- Dostawa materiałów biurowych dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Delegatur PUW w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.