eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu doskonalącego dla nauczycieli przedmiotów zawodowychobsługa obrabiarek sterowanych numerycznie w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Rzeszów: Zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu doskonalącego dla nauczycieli przedmiotów zawodowych: obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 347600 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu doskonalącego dla nauczycieli przedmiotów zawodowych: obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej obejmującej zorganizowanie i przeprowadzenie kursu doskonalącego dla nauczycieli przedmiotów zawodowych: obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Celem kursu jest nabycie przez nauczycieli przedmiotów zawodowych dodatkowych umiejętności oraz zaktualizowanie specjalistycznej wiedzy merytorycznej w zakresie budowy i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie, opracowania specjalistycznych materiałów szkoleniowych na potrzeby kształcenia modułowego. 2. Uczestnikami kursu będą nauczyciele szkół zawodowych zatrudnieni na terenie województwa podkarpackiego wyłonieni w procesie rekrutacji przez Zamawiającego. 3. Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 4 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości grup (jednakże ilość grup nie będzie mniejsza niż 1). Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. 5. Średnia liczba osób w jednej grupie: 15 (maksymalnie 16 os./gr.) 6. Łączna liczba godzin kursu dla 1 grupy obejmuje 60 godzin (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne). 7. Wykonawca zobowiązany będzie przygotować szczegółowy program kursu zwany dalej programem, do pięciu dni od podpisania umowy, zawierając treści/zagadnienia podzielone na moduły oraz części: teoretyczną i praktyczną, min.: Podstawy teoretyczne: podstawy technologii (tokarstwo, frezarstwo), materiały narzędziowe, cechy geometryczne narzędzi, eksploatacja narzędzi składanych, obrabiarki , kinematyka, przyrządy i uchwyty, podstawy geometrii płaskiej, zasada działania sterowania numerycznego, norma ISO określająca dane alfanumeryczne (G -kody); Sterownik Sinumerik: logika obsługi układu sterowania, tryby pracy sterownika, wprowadzanie danych geometrycznych narzędzi, ustalenie punktu odniesienia (BAZA), układ współrzędnych na obrabiarce sterowanej numerycznie, adresy osi liniowych i obrotowych, sposoby określania współrzędnych, adresy technologiczne S, F, T, interpolacja liniowa, ścinanie naroży, interpolacja kołowa i jej parametry, zaokrąglanie naroży; Sterownik Heidenhain: zasada budowania podprogramów, programowanie z użyciem parametrów, zasady korzystania ze stałych cykli obróbkowych, cykle sondy pomiarowej, opcja symulacji programów obróbkowych, procedura bezpiecznego wdrażania programów obróbkowych; Ćwiczenia: obsługa układów sterowania Heidenhain i Sinumerik, opracowanie technologii obróbki dla zadanych przedmiotów, opracowanie programów na podstawie wcześniej opracowanej technologii, wdrażanie i symulacja napisanych programów, edycja i wprowadzanie poprawek; Zajęcia praktyczne: procedura włączania maszyny sterownej numerycznie, kinematyka obrabiarki, systemy mocowania narzędzi, oprawki narzędziowe dla różnego typu narzędzi frezarskich, typ końcówki wrzeciona frezarki, magazyn narzędzi centrum frezarskiego - obsługa, sposoby mocowania przedmiotów na obrabiarce, akcesoria mocujące, narzędzia pomiarowe na obrabiarce sterowanej numerycznie, tryby pracy obrabiarki, eksploatacja sondy pomiarowej narzędzi (kalibracja), eksploatacja sondy pomiarowej przedmiotu obrabianego, przegląd menu układu sterowania, przegląd i sposób dostępu do stałych cykli obróbkowych, tryby pracy, tryb pracy .obsługa ręczna, tryb pracy (MDI), obsługa półautomatyczna-wprowadzanie danych, funkcje edycyjne (zakładania katalogów, plików, kopiowanie, kasowanie , typy plików itp.), pomiary narzędzi wytypowanych do obróbki przy pomocy sondy pomiarowej, obszary pamięci zawierające dane geometryczne narzędzi-obsługa, wyznaczanie punktów odniesienia (BAZA) przedmiotów za pomocą sondy pomiarowej, wyznaczanie punktów odniesienia (BAZA) przedmiotów bez pomocy sondy pomiarowej, obszary pamięci zawierające wartości przesunięć w poszczególnych osiach-obsługa, tryb symulacji obróbki. 8. Przygotowany przez Wykonawcę program musi zawierać minimum: założenia ogólne (minimum: krótki opis szkolenia, cele szkolenia, oczekiwane efekty uczenia się w wymiarze wiedzy i umiejętności, grupę docelową), plan zajęć, organizację zajęć (minimum: liczba godzin, liczba dni, pomoce dydaktyczne, środki techniczne, bibliografię jeśli dotyczy), scenariusz zajęć (cel zajęć, oczekiwane efekty, pojęcia kluczowe, czas trwania zajęć, metody nauczania i uczenia się, formy pracy - ewentualnie opis podziału na grupy, środki dydaktyczne, materiały dla prowadzącego zajęcia oraz uczestników oraz przebieg zajęć w tym: przedstawienie tematu, celu zajęć zakładanych efektów, omówienie spraw organizacyjnych, wygłoszenie wykładu, opis ćwiczeń) 9. Wykonawca poprowadzi szkolenie zgodnie z programem kursu, uprzednio zaakceptowanym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca wyda absolwentom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu zawierające co najmniej imię i nazwisko uczestnika kursu, indeks grupy, nazwę kursu i wymiar godzin, datę i miejsce urodzenia oraz nadrukowany na drugiej stronie zaświadczenia ramowy program kursu. Wzór zaświadczeń przygotowany przez Wykonawcę zostanie uprzednio zaakceptowany przez Zamawiającego. 11. Zaświadczenie zostanie opatrzone logotypami projektu i programu POKL oraz informacją o współfinansowaniu ze środków UE zgodnie z wytycznymi POKL. 12. Zajęcia teoretyczne prowadzone będą w Rzeszowie i/lub Tarnobrzegu i/lub w Przemyślu i/lub w Krośnie i/lub na terenie województwa podkarpackiego (zależnie od miejsca utworzenia grupy - rekrutacja odbywać się będzie w sposób bieżący). 13. Zajęcia praktyczne prowadzone będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę uprzednio zaakceptowanym przez Zamawiającego. 14. Wykonawca musi dysponować salami szkoleniowymi, sprzętem i materiałami do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych umożliwiając uczestnikom szkolenia indywidualną naukę, zgodnie z programem szkolenia w szczególności: a) Sale szkoleniowe: - Zajęcia muszą odbywać się w salach szkoleniowych, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP i p.poż. oraz zaplecze socjalne, w tym dostęp do WC zaopatrzony w środki higieny. - Sale muszą być przestronne, odpowiednio oświetlone, w razie potrzeby ogrzewane lub klimatyzowane w celu zapewnienia optymalnej temperatury, wentylowane i wyposażone w niezbędną liczbę miejsc siedzących (odpowiadająca liczbie uczestników) b) Sprzęt: - do prowadzenia zajęć teoretycznych (minimum: krzesła, stoliki, w liczbie odpowiadającej liczbie uczestników, komputer, rzutnik, dostęp do Internetu bezprzewodowego) oraz - do prowadzenia zajęć praktycznych (patrz wyposażenie stanowiska pracy) c) Stanowiska pracy: - Wykonawca musi dysponować: Zestawami komputerowymi - min. 12 kpl., symulatorem komputerowym tokarki i frezarki CNC (np.MTS-CNC, ProgMaster) zainstalowanym na wszystkich komputerach, oprogramowaniem CAD/CAM/CNC (np. AutoCAD, Inwentor, SolidEdge, EdgeCAM) na wszystkich komputerach (umożliwiające projektowanie 2D i 3D oraz automatyczne generowanie programów obróbczych), trenażerami z panelami operatora przynajmniej dla dwóch różnych sterowań CNC (min. po 6 szt.), ustawiakami narzędziowymi do pomiaru wartości korekcyjnych poza obrabiarką dla tokarek i frezarek, rzutnikiem multimedialnym, zestawami oprzyrządowań i narzędzi obróbczych tokarskich i frezarskich min. 6 kpl., prefabrykatami do obróbki na tokarkę i frezarkę, tokarkami CNC z narzędziami obrotowymi i sondą narzędziową (min. 2 szt. z różnymi sterowaniami), frezarką CNC, zestawy narzędzi pomiarowych - co najmniej 6 (suwmiarki, mikromierze, średnicówki, kątomierze, itp.), instrukcją obsługi tokarki i frezarki CNC. 15. Wykonawca ponosi koszty wyżywienia i noclegów uczestników szkolenia oraz koszty dojazdu na miejsce szkolenia opiekunów grup i kadry szkoleniowej (lokal noclegowy musi znajdować się nie dalej niż 1000 m od sali do zajęć teoretycznych i zapewniać; zakwaterowanie w pokojach 1- i 2-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TV, dostępem do Internetu oraz jednoosobowymi łóżkami. Wszystkie noclegi muszą być zlokalizowane w jednym obiekcie). 16. Zamawiający dopuszcza realizację zadań zespołowych (w grupach od 3 do 6 osób) 17. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram ustalany będzie dla każdej grupy oddzielnie do 5 dni roboczych od dnia skompletowania grupy. Wszelkie zmiany w harmonogramie muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym i nie wymagają zmiany umowy. 18. Zamawiający zastrzega, że zajęcia realizowane będą w trybie zjazdowym ze szczególnym uwzględnieniem dni weekendowych w wymiarze maksymalnie 10 godz. szkoleniowych dziennie: dla zajęć dziennych w godz. od 8:00 do 22:00; dla zajęć popołudniowych w godzinach od 16:00 do 22:00. 1 godzina szkoleniowa zajęć dydaktycznych = 45 minut. 1 godzina szkoleniowa zajęć praktycznych = 45 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany polegającej na zmniejszeniu ilości godzin szkoleniowych dziennie, jednakże nie mniej niż 4 godz. szkoleniowe dziennie. 19. Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie wszystkich materiałów na zajęcia, które są niezbędne do przeprowadzenia kursu. Zamawiający ma prawo przedstawić uwagi do materiałów szkoleniowych, a Wykonawca ma obowiązek je uwzględnić. 20. Wykonawca gwarantuję, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają niezbędne kwalifikacje oraz wiedzę umożliwiającą profesjonalną realizację programu kursu. W ramach realizacji kursu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia opiekuna grupy (osoba inna niż prowadzący), który będzie odpowiadał za sprawy organizacyjno - techniczne związane z realizacją kursu i opieki nad grupą w tym: a) bieżącego wspomagania organizacyjno-technicznego osób prowadzących kurs oraz uczestników kursu, b) pozostawania w bieżącej współpracy z Biurem projektu (OENiPAS w Czudcu, ul. Rzeszowska 82, 38 - 120 Czudec) oraz właściwym specjalistą ds. rekrutacji i szkoleń, c) obecności w trakcie trwania stacjonarnych zajęć dydaktycznych, 2. Zapewnienia dla każdej grupy wyżywienia (w sali innej niż szkoleniowe) w postaci: a) 2 przerw kawowych na każdy dzień szkoleniowy (min. 8 godzin zajęć). Przerwy kawowe składać się mają z: kawa rozpuszczalna, mleko do kawy, herbata, cytryna, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana (min. 0,2 l na osobę), ciastka (min. 2 rodzaje). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia serwetek, talerzyków do ciastek, kubków do zimnych napoi, kawy i herbaty i wszystkich pozostałych akcesoriów niezbędnych do prawidłowej realizacji przerw kawowych, b) Śniadania (w drugi i trzeci dzień szkoleniowy), kolacji (w pierwszy i drugi dzień szkoleniowy) odpowiednio dla każdego trzydniowego zjazdu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich pozostałych akcesoriów niezbędnych do prawidłowej realizacji ww. posiłków, c) przerwy obiadowej w każdym dniu szkolenia (8 godzin zajęć) np. pierogi (minimum 10 szt./osobę), bogracz (minimum 150 ml/osobę), kurczak z warzywami (minimum 150 gramów/osobę) itp. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich pozostałych akcesoriów niezbędnych do prawidłowej realizacji przerw obiadowych, 3. Zapewnienia zajęć praktycznych dla każdego uczestnika zgodnie z programem opracowanym przez Wykonawcę uprzednio zaakceptowanym przez Zamawiającego, 4. Przekazania najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu wszystkim uczestnikom kursu szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, uzgodnionego wcześniej w porozumieniu z Zamawiającym. Przekazanie uczestnikom harmonogramu prowadzenia zajęć należy potwierdzić listą potwierdzającą odbiór harmonogramu kursu przez uczestników. Wzór listy zostanie przygotowany przez Zamawiającego, 5. Merytorycznego opracowania i przekazania we własnym zakresie uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych niezbędnych do realizacji programu kursu i adekwatnych do treści szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom na początku kursu bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Przekazanie uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych należy potwierdzić listą potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu (podpisywana każdorazowo w chwili przekazywania uczestnikom materiałów z wyszczególnieniem jakie materiały są przekazywane). Wzór listy zostanie przygotowany przez Zamawiającego, 6. Zapewnienia wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji praktycznej części kursu, 7. Zapewnienia sal dydaktycznych, specjalistycznych pracowni wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenia zarówno w części teoretycznej i praktycznej, 8. Wyposażenia każdej z sal w stanowiska szkoleniowe spełniające wymogi kursu, zarówno w części teoretycznej i praktycznej, 9. W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu odzieży ochronnej oraz wszystkich pozostałych akcesoriów niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu, 10. Koszty związane z wyposażeniem stanowisk pracy (materiały umożliwiające wykonanie wszystkich zadań objętych programem, w tym surowce) wykonawca uwzględni w cenie oferty. 11. Przeprowadzenia wśród uczestników kursu ankiet ewaluacyjnych w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, (Zamawiający dostarczy wzór ankiet ewaluacyjnych) 12. Dostarczenia Zamawiającemu wypełnionych przez uczestników ankiet wraz z raportem zbiorczym zawierającym analizę danych zawartych w ankietach w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty przeprowadzenia badania ankietowego, 13. Gromadzenia i przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu umowy w tym dokumentów finansowych do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo, 14. Umieszczania obowiązujących logotypów na wszelkich dokumentach powstających w ramach realizacji przedmiotu umowy zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zobowiązania się do przestrzegania określonych w nich reguł informowania o przedmiocie umowy i oznaczania tj.: oznaczania budynków i pomieszczeń w których realizowany jest kurs oraz informowania uczestników o współfinansowaniu przedmiotu umowy ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 15. Sporządzenia i wydania wszystkim uczestnikom kursu imiennych zaświadczeń ukończenia kursu, zaś Zamawiającemu przekazania listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń przez uczestników oraz kopie zaświadczeń potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. (Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na zaświadczeniach co najmniej imię i nazwisko uczestnika kursu, indeks grupy, nazwę kursu i wymiar godzin, datę i miejsce urodzenia oraz nadrukowany na drugiej stronie zaświadczenia ramowy program kursu, logotypy projektu). Wzór zaświadczeń przygotowany przez Wykonawcę zostanie uprzednio zaakceptowany przez Zamawiającego, 16. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych następnego miesiąca szkolenia danej grupy, zestawienia dotyczącego realizacji kursu z wyszczególnieniem liczby zrealizowanych godzin w poszczególnych grupach oraz kopii dokumentów, które Wykonawca ma obowiązek prowadzić w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 17. Prowadzenia na bieżąco dokumentacji z przebiegu kursu, którą stanowi: a) dziennik zajęć zawierający m.in. plan realizacji zajęć, listę uczestników, realizację zajęć dydaktycznych, wykaz uczestników, którzy ukończyli szkolenie, b) listę potwierdzającą obecność na zajęciach stacjonarnych (podpisywaną na każdych zajęciach), c) listę potwierdzającą odbiór harmonogramu, d) listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń, e) listę potwierdzającą skorzystanie z wyżywienia na zajęciach stacjonarnych (podpisywaną każdorazowo przez osoby, które faktycznie skorzystały z wyżywienia), f) listę potwierdzającą skorzystanie z noclegów (podpisywana na każdorazowo przez osoby korzystające z noclegu), g) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu (min. 5 zdjęć na grupę) na płycie CD lub DVD..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony - w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. posiadającą doświadczenie, przez które należy rozumieć pracę polegającą na prowadzeniu wykładów, ćwiczeń, seminariów, kursów, warsztatów, konferencji itp. z zakresu budowy i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie w łącznej ilości minimum 50 przepracowanych godzin w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert oraz ukończyła kursy/szkolenia z zakresu: a) komputerowego wspomagania projektowania 2D oraz 3D, b) komputerowego wspomagania wytwarzania, c) programowania DIN/ISO obrabiarek sterowanych numerycznie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. druk Oferta, 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii) do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia: siły wyższej - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu, zmian we wniosku o dofinansowanie projektu, w tym zmiany terminu realizacji projektu, innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2) Zmiany terminu płatności- w przypadku nie przekazania Zamawiającemu środków pieniężnych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie jako Instytucję Pośredniczącą. W takim przypadku Wykonawca nie będzie dochodził wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia; 3) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w przypadku wycofania z realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiającego, 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawarta umową. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na potrzeby projektu systemowego Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim. 2. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.