eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej Działu kontroli ZTM w Lublinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Lublin: Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej Działu kontroli ZTM w Lublinie
Numer ogłoszenia: 347378 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie , al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 29 00, faks 81 466 29 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej Działu kontroli ZTM w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych w okresie 24 miesięcy na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie usług prawnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie, w zakresie obsługi prawnej działań podejmowanych przez Dział Kontroli i Nadzoru ZTM w Lublinie, w tym: 1.1.Kontroli umów dotyczących zasad korzystania z przystanków zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin, 1.2.Kontroli dokumentów oraz warunków w nich określonych w zakresie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych osób w krajowym transporcie drogowym, 1.3.Prowadzenia postępowań administracyjnych w przedmiocie nałożenia kary pieniężnej za wykonywanie transportu drogowego niezgodnie z posiadanym zezwoleniem, 1.4.Kontrola nad obsługą serwisową automatów biletowych będących w kompetencji ZTM, 1.5.Kontrola nad eksploatacją urządzeń systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w zakresie zadań działu we współpracy z innymi działami, 1.6.Kontrola przedsiębiorców wykonujących przewozy regularne i przewozy regularne specjalne w krajowym transporcie drogowym w zakresie spełniania wymogów będących podstawą do wydania tych dokumentów, 1.7.Kontroli prawidłowości realizacji umowy w zakresie prowadzenia kontroli dokumentów przewozu i dokumentów poświadczających uprawnienia do ulgowych albo bezpłatnych przejazdów w pojazdach komunikacji miejskiej, 1.8.Kontroli warunków umów świadczenia przez wykonawców usług przewozu regularnego osób w ramach lokalnego transportu zbiorowego polegających na przewozie pasażerów na liniach komunikacyjnych w komunikacji miejskiej przebiegających na obszarze Gminy Lublin oraz gmin sąsiadujących, z którymi ZTM ma zawarte porozumienia, 1.9. Postępowań wyjaśniających prowadzonych w związku ze skargami, wnioskami i interwencjami wpływającymi do Działu Kontroli i Nadzoru ZTM w Lublinie, których ilość rocznie przekracza 1200 . 1.10. Interpretacji przepisów w odniesieniu do konkretnych spraw oraz udzielanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości prawnych; 1.11. Udzielania konsultacji i sporządzanie opinii z zakresu przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1173 z poźn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z poźn. zm.), ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U z 2011 r., Nr 5, poz. 13 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) dla pracowników Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków służbowych, 1.12. Monitorowania zmian następujących w przepisach prawnych i informowanie o nich pracowników zamawiającego, 1.13. Dokonywanie oceny pod względem formalno-prawnym dokumentacji przedkładanej przez pracowników Zamawiającego w związku z prowadzonymi sprawami, 1.14. Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych, opiniowanie odwołań przed SKO, 1.15. Opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych oraz projektów pism, 1.16. Opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych, 1.17. Reprezentowanie przed organami i instytucjami administracji publicznej, 1.18. Zastępstwie w postępowaniach odwoławczych przed SKO, 1.19. Pomocy prawnej w zakresie windykacji kar pieniężnych nałożonych na przewoźników w związku z wykonywaniem transportu drogowego osób z naruszeniem warunków określonych w zezwoleniu. 2. Czynności, o których mowa w pkt.1 będą świadczone osobiście oraz przy pomocy faksu i poczty elektronicznej. 3. Wykonawca zobowiązuje się udzielać odpowiedzi na zadane pytanie w terminie 2 dni roboczych od daty ich otrzymania oraz do sporządzania opinii, projektów umów itp. w terminie 4 dni roboczych od dnia ich otrzymania. 4.Wykonawca będzie pełnił dyżury w siedzibie Zamawiającego w Lublinie, raz w tygodniu po 4 godziny w uzgodnionym przez strony umowy dniu w łącznym wymiarze 4 godzin tygodniowo. 5.Wykonawca będzie dostępny dla Zamawiającego codziennie w dni robocze w godz. 8:00 - 15:30 pod numerami telefonu oraz adresem poczty elektronicznej. 6. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania zamówienia przez osoby będące w trakcie wykonywania aplikacji radcowskiej, adwokackiej przez osoby nie posiadające uprawnień radcy prawnego czy adwokata. 7. Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwości zatrudnienia na podstawie umowy o pracę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą: W zakresie warunku określonego w pkt. III.3.2) , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali bądź wykonują: a) usługi pomocy prawnej na rzecz organizatora publicznego transportu zbiorowego w zakresie prawidłowości prowadzenia kontroli dokumentów przewozu i dokumentów poświadczających uprawnienia do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów w pojazdach komunikacji publicznej. b)usługi pomocy prawnej na rzecz organów udzielających zezwoleń w zakresie kontroli tych dokumentów oraz warunków w nich określonych w przewozach regularnych i przewozach regularnych specjalnych osób w krajowym transporcie drogowym wraz z pomocą prawną w zakresie windykacji kar pieniężnych nałożonych na przewoźników w związku z wykonywaniem transportu drogowego osób z naruszeniem warunków określonych w zezwoleniu, w ilości nie mniejszej niż 10 kar nałożonych w formie decyzji administracyjnej na przewoźników. c) usługi pomocy prawnej na rzecz organizatora publicznego transportu zbiorowego w zakresie kontroli realizacji umowy lub umów na świadczenie przez wykonawców usług publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich, realizowanych na obszarze zamieszkałym przez co najmniej 50 000 mieszkańców

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku określonego w pkt. III.3.4) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 radcą prawnym lub adwokatem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będzie odpowiedzialny za świadczenie usług prawniczych będących przedmiotem zamówienia, posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2010r. Nr 10, poz. 65 z późń. zm.)/ ustawą z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2009r. Nr 146, poz. 1188 z późń. zm.) lub prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 126, poz. 1069, ze zm.). tj. minimum jedną osobą, która posiada co najmniej 36 miesięczne doświadczenie w zakresie stosowania ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy Prawo o ruchu drogowym która wykonywała bądź wykonuje : a)usługę pomocy prawnej na rzecz organizatora publicznego transportu zbiorowego w zakresie prawidłowości prowadzenia kontroli dokumentów przewozu i dokumentów poświadczających uprawnienia do ulgowych lub bezpłatnych przejazdów w pojazdach komunikacji publicznej. b)usługę pomocy prawnej na rzecz organów udzielających zezwoleń w zakresie kontroli tych dokumentów oraz warunków w nich określonych w przewozach regularnych i przewozach regularnych specjalnych osób w krajowym transporcie drogowym wraz z pomocą prawną w zakresie windykacji kar pieniężnych nałożonych na przewoźników w związku z wykonywaniem transportu drogowego osób z naruszeniem warunków określonych w zezwoleniu, w ilości nie mniejszej niż 10 kar nałożonych w formie decyzji administracyjnej na przewoźników. c) usługę pomocy prawnej na rzecz organizatora publicznego transportu zbiorowego w zakresie kontroli realizacji umowy lub umów na świadczenie przez wykonawców usług publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich, realizowanych na obszarze zamieszkałym przez co najmniej 50 000 mieszkańców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty ( wg Załącznika nr 1 do s.i.w.z.). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych 6. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 4. i 5. powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2008 roku Nr 189, poz. 1158 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany zawiera Załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.