eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla studentów kierunków zamawianych Wydziału Mechanicznego Technologicznego. Oznaczenie sprawyOZ/U/87/EO/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Gliwice: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla studentów kierunków zamawianych Wydziału Mechanicznego Technologicznego. Oznaczenie sprawy: OZ/U/87/EO/14
Numer ogłoszenia: 347336 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla studentów kierunków zamawianych Wydziału Mechanicznego Technologicznego. Oznaczenie sprawy: OZ/U/87/EO/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń dla studentów kierunków zamawianych na Wydziale Mechanicznym Technologicznym Politechniki Śląskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań. 2. (CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego). 3. Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): od dnia zawarcia umowy do 08.02.2015 r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, usług polegających na: w zakresie zadania 1: zorganizowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z tematyki projektowania CAD/CAM w programach firmy Dassault Systemes, każde dla minimum 5 osób. w zakresie zadania 2: zorganizowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z tematyki obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie, każde dla minimum 5 osób. w zakresie zadania 3: zorganizowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z tematyki programowania sterowników PLC, każde dla minimum 5 osób. w zakresie zadania 4: zorganizowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z zakresu umiejętności projektowania CAD/CAM w programie Inventor firmy Autodesk, każde dla minimum 5 osób oraz co najmniej 2 szkoleń w zakresie pracy w grupie i organizacji pracy. w zakresie zadania 5: zorganizowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z zakresu pracy w programie ANSYS firmy Ansys Inc., każde dla minimum 5 osób.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie zadania 1: Dysponowanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania oraz które posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z tematyki projektowania CAD/CAM w programach firmy Dassault Systemes. w zakresie zadania 2: Dysponowanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania oraz posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie z zakresu prowadzenia szkoleń praktycznych z obsługi frezarki i tokarki sterowanej numerycznie CNC. w zakresie zadania 3: Dysponowanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania oraz posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie z zakresu prowadzenia szkoleń praktycznych z programowania sterowników PLC. w zakresie zadania 4: Dysponowanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania oraz posiadającymi minimalnie 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z tematyki projektowania CAD/CAM w programie Inventor firmy Autodesk oraz minimum 1 osobą, która ukończyła studia wyższe w zakresie psychologii. w zakresie zadania 5: Dysponowanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m. in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania oraz posiadającymi minimalnie 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu oprogramowania ANSYS oraz minimum 1 osobą, która ukończyła studia wyższe w zakresie politologii lub psychologii.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta cenowa

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Dokumenty są składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką opatrzony słowami za zgodność z oryginałem) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 5. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie oraz złożone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi z osobna spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1. W przypadku przynależenia do różnych grup kapitałowych, każdy z podmiotów występujących wspólnie jest zobowiązany do złożenia stosownej listy podmiotów należących do grupy kapitałowej. 7. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 8. W przypadku gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. b) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danej części usługi, c) zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, d) zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), e) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, f) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem, wykształceniem, o których mowa w SIWZ, g) zmiany miejsca prowadzenia zajęć, h) dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Konarskiego 18, pok. 511, 44 - 100 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Konarskiego 18, pok. 511, 44 - 100 Gliwice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umów o numerach: -UDA-POKL-04.01.02-00-128/10-01; projekt: Uatrakcyjnienie zajęć na kierunku Automatyka i Robotyka na Wydziale Mechanicznym Technologicznym Politechniki Śląskiej - zad. 1, zad. 3, zad. 5; - UDA-POKL-04.01.02-00-027/10-01; projekt: Uatrakcyjnienie zajęć na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn na Wydziale Mechanicznym Technologicznym Politechniki Śląskiej - zad. 1, zad. 2, zad. 4, zad. 5; - UDA-POKL-04.01.02-00-026/10-01, projekt: Uatrakcyjnienie zajęć na kierunku Mechatronika na Wydziale Mechanicznym Technologicznym Politechniki Śląskiej - zad. 1, zad. 3, zad. 4, zad. 5; Projekty realizowane są w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IV, Działanie 1, Poddziałanie 2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy 1/POKL/4.1.2/2010. 2. Realizacja kompleksowa, tj. cały przedmiot zamówienia i płatność jednorazowa po zakończeniu realizacji całego przedmiotu zamówienia. 3. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktur/rachunków wystawionych na Politechnikę Śląską, 44 - 100 Gliwice, ul. Akademicka 2A. Dla każdej pozycji (dla każdego kierunku studiów), Wykonawca zobowiązuje się wystawić odrębną fakturę/rachunek, z dokładnym opisem, której pozycji dotyczy wystawiona faktura (podać nazwę kierunku) zgodnie z kalkulacją przedstawioną w ofercie. (dotyczy zadania 1 oraz 3-5) 4. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury/rachunku wystawionej na Politechnikę Śląską, 44 - 100 Gliwice, ul. Akademicka 2A. Wykonawca zobowiązuje się wystawić fakturę/rachunek, z dokładnym opisem nazwy kierunku. (dotyczy zadania 2) 5. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze/rachunku w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury/rachunku pod warunkiem że Wykonawca dotrzyma wszystkich terminów i warunków opisanych w SIWZ. Zamawiający zapłaci za przeprowadzone szkolenie o założonej liczbie godzin, których wypracowanie potwierdzone będzie przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego na podstawie harmonogramu szkolenia, sprawozdania, list obecności studentów, Kart czasu pracy osób prowadzących szkolenia, list potwierdzenia wydania materiałów szkoleniowych oraz list potwierdzenia wydania certyfikatów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Szkolenie z tematyki oprogramowania stosowanego podczas projektowania urządzeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z tematyki oprogramowania stosowanego podczas projektowania urządzeń. 2. (CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego). 3. Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 08.02.2015 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Szkolenie z obsługi urządzeń i maszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z obsługi urządzeń i maszyn. 2. (CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego). 3. Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 08.02.2015 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Szkolenie z zakresu budowy, działania oraz programowania sterowników PLC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu budowy, działania oraz programowania sterowników PLC. 2. (CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego). 3. Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 08.02.2015 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Szkolenie z zakresu umiejętności pracy w grupie i organizacji pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest specjalistyczne szkolenie z zakresu umiejętności pracy w grupie i organizacji pracy . 2. (CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego). 3. Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 08.02.2015 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Szkolenie z zakresu przygotowania prac dyplomowych, dokumentów aplikacyjnych i autoprezentacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu przygotowania prac dyplomowych, dokumentów aplikacyjnych i autoprezentacji. 2. (CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego). 3. Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 08.02.2015 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.