eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Chodzież

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Chodzież: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Chodzież
Numer ogłoszenia: 347322 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodzież , ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (67) 2821-608, faks (67) 2821-608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Gminy Chodzież.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Zamówienie obejmuje świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie gminy wiejskiej Chodzież.2Przedmiot zamówienia obejmuje nieruchomości jednorodzinne oraz wielorodzinne zamieszkałe i pozostałe punkty zbierania wyszczególnione w załącznikach 1;2;4 do opisu przedmiotu zamówienia oraz według tras ujętych w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia W celu dotarcia do wszystkich nieruchomości przyjmuje się długość tras ok. 130 km . 3 Realizując zagospodarowanie odpadów odebranych z nieruchomości zamieszkałych o których mowa w rozdz. III pkt 3 ppkt 1) wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmieszanych odpadów komunalnych z terenu gminy Chodzież do instalacji regionalnej wpisanej w Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami na lata 2012 2017 do której przynależy gmina Chodzież .Selektywnie zebrane odpady komunalne wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie przekazując je do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w obowiązujących przepisach prawa. ( art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz.21) Odbiór odpadów zbieranych selektywnie oraz ich transport należy prowadzić w taki sposób by nie dopuścić do zmieszania tych odpadów. 4 Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na a. odpady niesegregowane zmieszane (kod odpadu 20 03 01) b. odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody: 150101 ; 150102 ;150104 ; 150105 ; 150106 ) c. odpady segregowane szkło (kod: 150107; 200102) d. odpady segregowane papier i tektura (kod 150101; 200101 ) e. odpady zielone (kod: 20 02 01, ) f. odpady komunalne obejmujące chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, , meble i inne odpady wielkogabarytowe (kody ; 20 01 27, 20 01 28 ; 20 01 29; 20 01 30; 20 01 33 ; 20 03 07 ) g. odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych (kod 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03 ;17 01 06; 17 01 07; 17 01 80; 17 01 82; 17 02 01; 17 02 02; 17 03 80; 17 05 04 ; 17 08 02; 17 09 04 5)Charakterystyka gminy dane szczegółowe a.Powierzchnia gminy Chodzież wynosi 21.294 ha b.Liczba mieszkańców na nieruchomościach zamieszkałych ogółem 5061 osób w tym 4138 osób zabudowie jednorodzinnej i 923 osoby w zabudowie wielorodzinnej liczba miejscowości ogółem na terenie gminy 27 c.drogi dojazdowe do poszczególnych miejscowości posiadają status dróg powiatowych i wojewódzkich, gminnych i znajdują się w dobrym stanie technicznym o nawierzchni utwardzonej asfalt. W m. Stróżewice i Studzieniec drogi prowadzące do pojedynczych nieruchomości to drogi gruntowe utwardzone wszystkie przejezdne d.zabudowa w obrębie miejscowości w większości zwarta , zabudowa rozproszona występuje w miejscowości Stróżewice i częściowo Konstantynowo e.Liczba budynków jednorodzinnych 1030 (łącznie gospodarstw domowych objętych zbieraniem odpadów ) 1314 , W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby nieruchomości jednorodzinnych o 4 budynki o czym zamawiający poinformuje wykonawcę w terminie 2 dni f.Liczba budynków wielorodzinnych 27 szt.6)Zbiórka odpadów komunalnych nieruchomości zamieszkałe jednorodzinne,odbywać się będzie w systemie mieszanym workowo pojemnikowym a.Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Częstotliwość załadunku i wywozu raz na dwa tygodnie. b selektywnie zbierane odpady komunalne ,odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych gromadzone będą w systemie workowym bądź pojemnikowym . Częstotliwość załadunku i wywozu w okresie 1 stycznia 2015 do 30 kwietnia 2015 raz w miesiącu Od 1 maja 2015 do 30 czerwca 2015 Dwa razy w miesiącu w miesiącu. Z gniazd usytuowanych na terenie gminy w poszczególnych sołectwach odbiór w okresie od 1 stycznia 2015 do 30 kwietnia 2015 raz w miesiącu ,Od 1 maja 2015 do 30 czerwca 2015 we wszystkich miejscowościach gminy poza wsią Rataje 2 razy w miesiącu W miejscowości Rataje 1 raz w tygodniu odpady segregowane szkło odbiór raz w miesiącu papier odbiór raz na 2 miesiące odpady zielone i biodegradowalne Odpady gromadzone będą w pojemnikach lub workach. Odbiór okresie od 1 kwietnia 2015 do 30 czerwca 2015 we wszystkich miejscowości gminy poza wsią Rataje dwa razy w miesiącu w miejscowości Rataje od 1 kwietnia 2015 do 30 czerwca 2015 raz w tygodniu .W pozostałym okresie nie wykazanym wyżej odpady te nie będą odbierane .Odpady komunalne obejmujące , chemikalia farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywać poprzez opróżnianie w/w odpadów z boksów usytuowanych w Punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Kamionce. Częstotliwość załadunku i wywozu przynajmniej 1 raz na kwartał po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym Odpady pochodzące z drobnych prac remontowo budowlanych, na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego : pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowlane odbiór z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Kamionce Gminy Chodzież .Częstotliwość załadunku i wywozu raz na kwartał po uprzednim zgłoszeniu wywozu przez zamawiającego 7)Zbiórka odpadów komunalnych z zabudowy wielorodzinnej niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w miejscach do tego przeznaczonych ( altanki śmietnikowe, wyznaczone miejsca na pojemniki). Częstotliwość wywozu Milcz 37, 38,39 , Nietuszkowo 18, 19,20,21,22 , Oleśnica blok nr 8,9 i 10 Podanin blok 43 ; Stróżewo 35 , Strzelce 4; 1 pojemnik 1100 raz w tygodniu Spółdzielnia Mieszkaniowa Właścicieli Strzelce dwa razy w tygodniu, Bloki 24 i 25 w Podaninie oraz blok 16 w Strzelcach raz na dwa tygodnie Stróżewo nr 35, Rataje nr 11 240 l, i Rataje nr 13 pojemnik 1100 l raz na dwa tygodnie selektywnie zbierane odpady komunalne i częstotliwość ich wywozu odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych będzie się odbywać w systemie , pojemnikowym, odbiór raz w tygodniu odpady segregowane szkło gromadzone będą w pojemnikach, odbiór dwa razy w miesiącu ,odpady segregowane papier i tektura gromadzone będą w pojemnikach,odbiór dwa razy w miesiącu odpady komunalne obejmujące , chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe pochodzące wyłącznie z drobnych prac remontowo budowlanych, jak w zabudowie jednorodzinnej odbiór PSZOK Kamionka raz na kwartał 8)Ilości odpadów komunalnych, które należy odebrać w okresie od dnia 1 stycznia 2015r. do dnia 30 czerwca 2015 roku odpady niesegregowane zmieszane 500 MG odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe 50 MG,odpady segregowane szkło 44 MG,odpady segregowane papier i tektura,17 MG,odpady zielone,25 MG,odpady komunalne obejmujące,chemikalia ( farby, lakiery, środki ochrony roślin ), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe,6 MG odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych 5 MG .Ilość odpadów może ulec zmianie w zależności od potrzeb, jednakże wartość usług w okresie od 1 stycznia 2015 do 30 czerwca2015 realizowanych na podstawie umowy zawartej na skutek niniejszego postępowania nie może przekroczyć kwoty określonej w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania9)Odbiór odpadów odbywał się będzie zgodnie harmonogramem wywozu sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i uwzględniający dane zawarte w treści niniejszej SIWZ w szczególności zapisy zawarte w sekcji III pkt 3 ppkt 6), przed podpisaniem umowy, i stanowić będzie załącznik do umowy. W przypadku odbioru odpadów z częstotliwością 2 razy w tygodniu dotyczy zabudowy wielorodzinnej Strzelce Wykonawca w harmonogramie zobowiązany jest wskazać odbiór w poniedziałek i piątek. W przypadku wystąpienia dni świątecznych odbiór nastąpi następnego dnia roboczego.a)Odpady komunalne będą odbierane od mieszkańców gminy Chodzież w dniach od poniedziałku do soboty b)Urządzenia do gromadzenia odpadów będą udostępniane zgodnie z harmonogramem wywozu, przed nieruchomością a w przypadku usytuowania altanek śmieciowych należy je odebrać bezpośrednio z nich , a obowiązkiem wykonawcy jest ustawienie opróżnionego pojemnika w miejsce poprzedniej lokalizacji c) Za utrzymanie pojemników na odpady zmieszane w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej , w odpowiednim stanie sanitarnym odpowiada właściciel nieruchomości10) Wykonawca przekaże harmonogram wraz z workami do selektywnej zbiórki wszystkim mieszkańcom nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy , oraz pojemniki do zbierania odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych właścicielom nieruchomości , którzy ich nie posiadają na cały czas trwania umowy jest to objęte przedmiotem zamówienia co należy uwzględnić w oferowanej cenie . Pojemniki powinny być dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 grudnia 2014.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udzieli zamówień w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na usługi objęte przedmiotem zamówienia ponad bieżące zamówienie w okresie objętym umową. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych zmieszanych, opakowaniowych z metali, tworzyw sztucznych oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, segregowanych- szkło, segregowanych papier i tektura, zielonych, komunalnych obejmujących : chemikalia ( farby, lakiery, środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie, opony, meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych prac remontowych na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenia na budowę lub forma zgłoszenia prac budowlanych, Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Chodzież, 2)Zezwolenie decyzję na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r.o odpadach (Dz.U. z 2010r. nr 185, poz. 1243 z późn.zm.) oraz art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, składnia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych bądź odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych o łącznej masie minimum 800 Mg oraz od 5000 tyś osób . Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz usług potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca w celu realizacji zamówienia musi dysponować pojazdami, spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w ilości minimum 5 szt. do odbioru odpadów komunalnych. a) minimum 2 szt. pojazdów typu śmieciarka do odbioru odpadów zmieszanych z pojemników b) minimum 2 szt. pojazdów do odbioru odpadów segregowanych c) minimum 1 samochód bez funkcji kompaktujacej, samochód ciężarowy przystosowany do odbioru odpadów np. wielkogabarytowych 2) Wykonawca musi posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Chodzież lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Chodzież wyposażoną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 3) Wszystkie pojazdy Wykonawcy musza być wyposażone w system monitoringu, bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego , umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postoju oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację danych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami ( pracownikami) gwarantującymi sprawną realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów . Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Kosztorys ofertowy zał. Nr 5 do SIWZ 2)Informacja o podwykonawcach jeżeli dotyczy zał. nr 13 do SIWZ),3 Zobowiązanie o udostępnieniu zasobów do realizacji zamówienia zał. Nr 14 do SIWZ 4)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy jeżeli występuje inna osoba niż wskazana we właściwym rejestrze albo jeżeli podmioty występują wspólnie ( ustanawiają pełnomocnika lidera

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , dotyczącą sposobu spełnienia świadczenia oraz zmianę terminu zakończenia robót. 3. Zmianę dotyczącą sposobu spełnienia świadczenia dopuszcza się w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności niezależnych od stron umowy , nieznanych stronom umowy w chwili jej zawierania bądź podczas prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, uniemożliwiającymi lub utrudniającymi świadczenie usług objętych zamówieniem spowodowanych : 1) Warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych np. nadmierne opady atmosferyczne uniemożliwiające dojazd , zdarzenia spowodowane katastrofalnym działaniem przyrody o charakterze przypadkowym , 2) zmianą zapisu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Chodzież 3) zmianą obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy albo zmianę zasad jej finansowania i rozliczania np. zmiana wysokości podatku VAT; 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachodziez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Chodzieży ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież w biurze nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.