Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Sosnowiec: Organizacja i przeprowadzenie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w ramach projektu systemowego Moda na sukces-czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 347256 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu , ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2962201, faks 32 2962214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopssosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w ramach projektu systemowego Moda na sukces-czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany termin rozpoczęcia kursu listopad 2014r., zakończenie trwania kursu maksymalnie do 17 grudnia 2014r. Realizacja kursu: - zajęcia teoretyczne mają się odbywać w dni robocze za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć e-learningowo w siedzibie Wykonawcy, - zajęcia praktyczne mogą odbywać się w dni robocze, soboty, niedziele i święta. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualnego ustalania terminów i godzin zajęć praktycznych z kursantem. Zajęcia teoretyczne winny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00 a kończyć nie później niż o godzinie 16.00, winny trwać nie dłużej niż 8 godzin dziennie. Przez jedno spotkanie należy rozumieć 7 godzin plus 30 minut na przerwę cateringową. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający dopuszcza - po uprzednim złożeniu wyjaśnień w formie pisemnej przez Wykonawcę - aby zajęcia teoretyczne trwały do godz. 20.00. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu pisemnie propozycje wprowadzenia późniejszej godziny zajęć najpóźniej do 3 dni roboczych od momentu zaistnienia wyjątkowej sytuacji. Zajęcia praktyczne mogą odbywać się pomiędzy godziną 07.00 a 22.00. Dokładny termin rozpoczęcia i prowadzenia kursu wynikać będzie z harmonogramu realizacji zamówienia zawierającego również program kursu. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dostarczy Zamawiającemu wyżej wymieniony harmonogram wraz z programem w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania wyników badań stwierdzających zdolność do odbycia danego kursu przez uczestnika. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego (np. mailem/faxem) o otrzymaniu wyników badań kursantów w formie listy potwierdzającej zdolność/niezdolność uczestnika kursu do udziału w kursie oraz braku przeciwwskazań do pracy w zawodzie po zakończonym kursie. Rozpoczęcie kursu nastąpi nie później niż do 4 dni roboczych - od otrzymania ww. maila/faxu. 2. Miejsce wykonania zamówienia. 2.1. Kurs winien być zrealizowany na terenie województwa śląskiego. W przypadku realizacji zajęć teoretycznych lub praktycznych poza miastem Sosnowiec, Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport dla uczestników z wyznaczonego miejsca zbiórki tj. Sosnowiec, ul. Mościckiego 14 do bazy szkoleniowej i z powrotem. 3. Liczba godzin i uczestników: 3.1. Kurs trwa do 6 tygodni.140 godzin. 3.2. Liczba uczestników-3 osoby..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazana w aktualnym odpisie z właściwego rejestru. Formularz pełnomocnictwa jest załącznikiem nr 5 do SIWZ. 3.2. W sytuacji, o której mowa w części XI pkt 2 pisemne zobowiązanie podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności tylko w sytuacji: 1) zmiany harmonogramu zajęć, 2) zmiany terminu wskazanego w § 3 ust. 6 niniejszej umowy-Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć w terminie do 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy I termin badań. Gdy uczestnik z przyczyn losowych nie wykona badań w I wyznaczonym terminie, Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia II terminu przeprowadzenia badań lekarskich. Badania winny być zrealizowane w terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.sosnowiec.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 3 Maja 33 41-200 Sosnowiec piętro I p.224..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria MOPS ul.3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec parter p.115..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT MODA NA SUKCES - CZYLI KROKI W SAMODZIELNOŚĆ WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PRIORYTETU VII DZIAŁANIE 7.1. PODDZIAŁANIA 7.1.1.PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Usługi hotelowe - Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego II
- Zakup wraz z dostawą worków na odpady dla Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych
- Zakup wraz z dostawą roślin i drzew na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ZLOKALIZOWANEGO W SZCZEKOCINACH-PRZY UL. POLNEJ
- Dostaw mebli do gabinetów lekarskich, pomieszczeń biurowych.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu zatrudnienia wspomaganego
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Fryzjer męski - Barber"
- Zakup usług w celu poprawy funkcjonowania systemu typu HIS Medicus On Line w zakresie EDM oraz dostawy licencji systemu ERP , licencji PACS/RIS oraz LIS wraz z konfiguracją i migracją danych.
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
- Organizacja warsztatów pn. "Wykorzystanie sprzętu multimedialnego przez rzeczników prasowych w działaniach profilaktyczno-edukacyjnych"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Manicure, pedicure, stylizacja i przedłużanie paznokci
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.